sweet dreams ladies :mrgreen:
Goedemorgen allemaal,
Ik ben aan het werk dus heb nu helaas geen tijd om op iedereen persoonlijk te reageren. SORRY!
Femmie, ik zou inderdaad maar eens gaan testen hoor! Laat je het ons weten?
Joos, dan kom jij zeker ook wel eens op het 5-mei plein?? :mrgreen:
Ik ga weer gauw verder. :-*
pssst ff snel vanaf mijn werk.
Nog geen :evil: te bekennen, maar wel nog steeds krampjes. :think:
Patricia: ja daar kom ik wel eens. Althans, daar kwam ik voor de verbouwingen wel. Toen het daar zo’n bende was ging ik naar een turks winkeltje hier op de hoek.
Waar kan ik die leuke foto’s bekijken van jullie?
Het wordt een lange dag vandaag (vergaderingen) dus ik ‘spreek’ jullie vanavond pas weer!
Groetjes!
Goedemorgen dames,
Ik heb veel bijgelezen, teveel om op te reageren. Femmie Welkom bij het drukke clubje en succes met testen.
Charissa hoe is ie met Theo?
Wawa succes bij de ha (was toch vandaag)
Joos las ik nu dat je hondjes had. Begrijp ik het goed dat je je hele huis vol met dieren hebt?? Ik heb een geadopteerde hond uit spanje twee katten en een konijntje. Mag van mijn vriend niets meer bij want anders…
Joyce wat een verhaal joh. Echt zo’n should i stay or should i go. Jullie hadden Nance in moeten huren… Hier staat ook een grote verbouwing in de winteragenda.Er komt een glazen aanbouw van zeven meter breed bij drie diep en daar maken we een grote woonkeuken. Ik vind het prachtig maar zie het allemaal niet zo zitten. Zie het al voor me hartje winter zonder een achtergevel :? Tilly en Joyce hoe lang zijn jullie al met al bezig geweest om het helemaal naar je zin te maken? Waren dat ook meerjaren plannen?
Ondertussen knap ik de trap op en begin ik vandaag aan de zolderkamer. Ga ik naar de gamma zo’n behang afstomer halen, met de fiets en de hond, was dus niet handig. Stom dat ik daar dan niet over nadenk. Maar goed ik heb het allemaal naar binnen gesleept.
Ik merk dat ik heel gespannen afwacht op goed bericht. Ik wens jullie meiden succes, want echte ongi’s zijn nog niet geconstateerd, dus het kan nog
Joos, Turks winkeltje bij het Wagenerplein zeker? Ik moet zeggen dat het 5 mei plein erg mooi geworden is hoor. Veel leuke nieuwe winkels erbij… Ik loop er in 5 minuten naartoe
Maar ik begrijp dus dat jouw vriend wel een Leidenaar is? Of niet? Misschien ken ik hem wel…
Heb je trouwens stiekum geen behoefte om te testen??
Wawa, hoe is het met jullie kleine? En Charissa, wat zei de dokter over Theo???
Jane, suc6 met de zolder!! :thumbup:
Het is stil hier op werk vandaag en ik heb ook helemaal geen zin meer. Na werk snle naar huis, spagetti maken en eten en dan weer naar Turkse les. Als ik dan thuis kom rond 20.45 uur is mijn vriend net de deur uit, die heeft de komende 3 dagen nachtdienst. Ben dan dus helemaal alleen, maar dan kan ik wel lekker KoKken
Oh ja, Tilly al ongi offe…???
Ik reageer straks als de kleine op bed lig wel even wat uigebreider, maar voor nu…
Nee, ik ben nog niet ongi. Heb wel wat last van krampen maar nog niet heel erg. Verwacht eigenlijk niet dat ik zwanger ben, maar zo krijg je toch een hééééééééél klein beetje hoop!
:-*
Ik hoop met je mee!! :thumbup: :thumbup:
Ik haak vanaf hier weer ff in hoor!
Met zo’n zieke snottebel kom je niet overal meer aan toe :shock:
Joos… oh meid zou het dan toch???
Ik had bij Lucas :vlinder: ook eerst bruinverlies en dacht dat het niet raak was.
Maar na 1 dag hield het op.
Ik heb de eerste 3 maanden bij beiden ook licht ongesteldheid gevoel gehad.
Ik wil je natuurlijk niet helemaal gek maken.
Maar er is nog hoop
@Tilly
Ook voor jou spannend dus!!!
Ik ga voor jullie duimen hoor!!!
En :kaars: fikken!!! :mrgreen:
Pooh meid, die het rustig aan!
Is de kleine vent verhuisd?
Ik hoop dat hij nog een lang en gezond leven tegemoet gaat bij zijn nieuwe baasje!!!
Verder reageer ik morgen weer!
Heb vanavond vergadering.
Hier nog geen ongi…
Maar…
THOMAS IS EEN HALFJAAR!!! :dance:
Dat moest ik ff kwijt :mrgreen:
Femmie, welkom bij ons groepje
Mir, gefeliciteerd met Thomas
( Morrie is gisteren verhuist )
Joos, zou je dan mischien toch zwanger zijn???
Tilly, jij mischien toch ook??
ik ga voor jullie duimen meiden
Jane, veel succes met het behang er af halen, zelfs met een stomer wil dat niet altijd even makkelijk…
Voor de rest van de meiden :-* ik probeer het nu weer allemaal goed bij te houden.
Hey Poeh, gezellig dat jij er ook weer bent
Jij zit in de klusperiode zie ik… :dance:
Het is me opgevallen dat femmie ook 26 is en voor de eerste gaat! leuk!
Mir, gefeliciteerd met het eerste half jaar van Thomas! Zal vast hard gegaan zijn…
Succes met je vergadering.
Ik heb net pauze gehad en een heerlijk broodje kroket gegeten :oops:
Hoi meiden,
De kleine ligt lekker te slapen dus kan ik lekker even hier spieken.
Hij heeft vandaag echt gééb goede dag. Loopt veel te piepen en hangen :roll: Om gek van te worden :roll: Verder zit hij telkens overal aan waar hij niet aan mag zitten!! Niets is goed, niets is leuk!!
Nu is hij ook wel een beetje zielig want hij is nog steeds niet van z’n zere billen af! Het is nu weer helemaal omhoog getrokken op z’n zakje. Klinkt niet netjes maar van een kleine mag ik het toch wel zeggen?!
Zo zielig!! Hij gilt het uit van de pijn als ik hem wil verschonen. Ook kreeg hij gisteravond weer een Breath Holding Spell. Hij was alweer helemaal blauw. En dat allemaal omdat het hem zo’n pijn doet. Ik heb gisteravond maar eventjes met hem meegehuild.
Vanmorgen heb ik de dokter opgebeld en vanmiddag kan ik een zalfje ophalen bij de apotheek. Hoop nu maar dat het dan snel beter wordt.
Zo, dat was een heel verhaal maar moest het even kwijt.
Ik momenteel trouwens hondsmoe. Krijg je ervan als je zo’n dag als vandaag hebt!!!
Hoi Poeh, ben je weer bijgeslapen? Leuk dat je er weer bent!
Patricia, jij hebt lekker gegeten :drool: Ik krijg er ook meteen erg veel zin in, heerlijk :drool:
Bij jou wordt het ook met de dag spannender! Begin je al iets meer een idee te krijgen van wat je te wachten staat?
Joos, ben je dan toch misschien zwanger!! :dance:
Jane, jij bent druk aan het werk! Behang trekken/stomen, fijn werkje hè?
Wij zijn nog steeds niet helemaal klaar. We wonen hier nu 3 jaar en hebben zelfs 1 kamertje nog niet klaar. We hebben er inmiddels al wel een bijkeuken bij gebouwd. Nu gaan we verder met een nieuwe schuur en dan nog dat ene kamertje voor de eventuele nieuwe uk mocht die zich aandienen.
Mirjam, gefeliciteerd met je half jaar oude mannetje. Leuk is dat hè! Ik kan het me nog goed herinneren van ons ventje. Ga je nog een paar foto’s van hem maken vandaag? Of doe je daar niet zo aan.
Ik heb het toen wel gedaan, niet elke maand, maar dus wel met 6 maand. Leuk om terug te zien
Bij jou dus nog steeds geen ongi?
Charissa, hoe was het met Theo bij de dokter? Moest hij naar het ziekenhuis of slaan de medicijnen goed genoeg aan?
Hoe gaat het met jou eigen verkoudheid?
Wawa, jou dreumes ging toch vanmorgen met z’n papa naar de dokter? Hoe was het?
Femmie, heb je misschien al getest?
Alle andere meiden, ik mis er nog wel wat, hoe is het ermee? Bijvorbeeld Kyr@, Kwebbeltje, Chrisje, Peetje, Becca, Pino :think: Heb ik ze nu allemaal gehad? :think:
Dat was weer een heel verhaal. Ik ben weer zo’n beetje bijgekletst denk ik.
Tilly schreef:
Bij jou wordt het ook met de dag spannender! Begin je al iets meer een idee te krijgen van wat je te wachten staat?
Nee :mrgreen: Geen gevoel dat ik ongi ga worden, maar ook geen gevoel dat ik zwanger ben. Ik voel eigenlijk helemaal niets
Ik wil wel heel graag zwanger zijn natuurlijk, maar ik verwacht niet dat het in de eerste maand al raak is. Ik hoop stiekum natuurlijk van wel…
In principe moet ik a.s. zondag of maandag ongi worden. Als ik het volgende week donderdad nog niet ben ga ik testen.
Nog een uurtje werken en dan ben ik klaar!
:-* Voor iedereen :-*
Ja, in 1 x raak zou wel leuk zijn!!
Spannend dus ook voor jou, ik :thumbup: voor je.
Werkse nog even.
Ik ga zo even naar mijn vriendin. Heeft ook altijd wisselende diensten, maar nu is ze dus lekker thuis. Heb er wel zin in, hoop alleen wel dat meneer zich gedraagt
Spreek jullie wel weer.
Jane: ik heb inderdaad 2 honden en 2 katten. Oohh konijntjes zijn ook zo lief! Ik heb cavia’s gehad, maar die zijn afgelopen zomer overleden. Als die mannen er niet waren geweest hè
De hond meenemen naar de Gamma is wellicht een minder goed plan inderdaad.
Patricia; Nee aan de euh…Willem Klooslaan…kan dat? Gunes. Mijn vriend is ook import, dus ik denk niet dat je hem kent. Ik heb hem tijdens mij studie leren kennen.
Heerlijk, spaghetti! Daar heb ik ook wel zin in.
(enneuh…eerste maand, dat kan maar zo hè)
Tilly, en? Hoe is de stand van zaken nu?
Wat vervelend dat je kleine mannetje nog zo’n last van zijn billetjes heeft. Mijn moeder heeft me ooit verteld dat ik dat ook had. Als ze me ging verschonen of wassen, dan droogde ze mijn billen met een föhn en ze deed er zinkzalf op. En dat dat breath holding…logisch dat je dan zelf je tranen laat vloeien. Sterkte!
Mirretje. Had jij ook wel krampjes bij jouw zwangerschappen? En THOMAS GEFELICITEERD!! :dance:
Poeh, het lijkt me zo moeilijk om steeds afscheid te moeten nemen van kittens. Ga jij trouwens ook naar de meeting van dat andere forum?
Charissa, hoe is het nu met Theo?
Andere dames, een dikke :-*
Joos, ik ga niet naar de meeting van het andere forum, een van onze dames moet rond die tijd bevallen en dan blijf ik dicht bij huis.
Tilly, wat sneu voor jou kleine ventje… het lijkt mij zo vreselijk als je ziet dat je kleine pijn heeft en je helemaal niks er aan kan doen…
Voor jou ventje een dikke :hug: en ook voor jou :hug:
Ik zit mij hier echt even zo kwaad te maken… kijk ik even tv komt die rot reclame van de Mac weer voorbij…
Voor iedereen die de reclame niet heeft gezien en dus niet weet wat ik bedoel…
In die reclame is een vader heel erg teleurgesteld dat hij een dochter heeft en geen zoon, en in die reclame zie je die vader onder anderen thee drinken met zijn dochter en mee spelen als zij een fee nadoet, heel leuk zou je zeggen als dat niet werdt gedaan met een verveelde uitdrukking op zijn gezicht.
en dan ziet hij zijn buurman met zijn zoontje spelen en dat is dan geweldig en wordt er nog eens nadruk op gelegt dat een zoon leuker zou zijn geweest :evil: :evil: :evil:
Natuurlijk is het leuk om een zoon te hebben maar een meisje is toch net zo leuk…
Echt ik vind dit een vreselijke reclame die zeker in deze tijd echt niet meer kan!!
Hallo allemaal,
Nee ik heb nog geen test gedaan, jij joos? Bij jou begint het er al echt op te lijken. Ik heb vandaag helaas echt helemaal nergens tijd gezien om ergens een test te halen. Maar goed, morgen weer een dag.
Die reclame van de mac heb ik nog nergens gezien, maar zoals je hem beschrijft is ie erg stom. Uiteindelijk is het altijd erg leuk toch. Ik had altijd de voorkeur voor een meisje, maar als ik bij mijn broer zijn zoontje zie dan is dat toch ook wel erg geweldig.
Nou ik ga maar weer eens aan de gang hier in huis. Zaterdag visite en het hele huis moet nog gepoetst worden. Dus… misschien tot morgen.
Groetjes femmie
Tilly wat ontzettend zielig is je mannetje, oh ik zie het al helemaal voor me dat jezelf staat me te huilen. Ik hoop dat het zalfje werkt. Dat advies van die fohn klinkt ook wel logisch. Dat de boel goed indroogt door en de zinkzalf en de fohn. Nou succes.
Drie jaar verbouwen en een kleine, hoe heb je dat gedaan?
Het behang afhalen was http://www.grootdrama.nl Ik ben net klaar en begon rond twaalf uur. Het is er wel af en heb ook de vloerbedekking met nijd losgetrokken.
Wawa hoe ist met jouw kleine?
Charissa en met jouw man?
Poeh ik moest eerst wel lachen om die reclame, maar eigenlijk blijkt uit niets dat hij blij is met zijn dochter, zelfs de mac maakt hem niet blij omdat er een meisjes speeltje bij zit. Eigenlijk maakt het ook iets anders bij mij los. Ik weet dat mijn vriend heel graag een zoon zou willen en ergens bang is dat hij een Robert ten Brink wordt met vijf dochters. Ik vind het allemaal leuk, maar ergens is er een oer gevoel dat je, je man een zoon hoort te schenken. Of zeg ik nu iets heel raars… :oops:
Jane, je zegt helemaal niks raars het is gewoon wat je altijd hoort, een man wil graag een zoon en vrouwen een dochter.
Nu heb ik zelf altijd graag een jongetje gewild omdat ik mijzelf niet zag als een meisjes mama.
Tot wij de pil aan de kant deden het zou mij niks uitmaken en zouden wij alleen meiden krijgen en mijn vriend zou teleurgesteld zijn dan zou ik hem dat heel erg kwalijk nemen.
Je mag allang blij zijn als je een kindje kan krijgen en het gezond is.
Nu geloof ik niet dat dat gebeurd want hij zij bij het zien van die reclame zelf al, met een meisje kan je net zo goed voetballen :thumbup:
maar juist omdat die vooroordelen er al zijn vind ik deze reclame erg kwalijk, en als ik dan denk aan China waar meisjes baby,s gedumpt worden omdat ze liever jongens willen dan kan ik wel janken
Ik vind dat je in deze tijd het echt niet meer kan maken om dit soort reclame te maken…
Poeh, dat klinkt als een walgelijke reckame!!! Bespottelijk toch! M.n. als je denkt aan de situatie in China.
Tilly, sneu van de billetjes van je dreumes. Enne ik blijf duimen!
Joos, al ongi geworden ? of is er nog hoop?
Jane, lijkt me ook niet verbouwen in de winter, maar je weet waar je het voor doet toch?
Mirretje, gefeliciteerd met de half jaar verjaardag van Thomas. Heb je alweer getest???
Charissa, hoe was het met Theo bij de huisarts? Hoe gaat het stoppen met roken?
Dreumes heeft nu antibiotica gekregen. Hopelijk gaat het werken!
meiden, morgen moet ik een dagje extra werken, dus helaas kan ik morgen overdag niet meekletsen.
CSI Begint. Tot laters.
Nou poeh, je stelling klopt niet hoor. Mijn broer wilde dolgraag een meisje en zijn vriendin een jongetje. Het werd een jongetje en mijn broer was toch wel enigszins teleurgestelt. Ook mijn vader en een broer van hem hoopte vurig op een meisje. Ik was dus meer dan welkom. Dat neemt niet weg dat alle mannen in mijn familie heel erg genieten van alle mannelijke kindjes in de familie hoor!
Jane ben jij ook aan het klussen thuis? Wij hebben ook behang afgestoken en vloerbedekking eraf getrokken. alleen ging het bij ons vrij makkelijk. De mensen die in ons huis geklust hebben voor wij er gingen wonen zijn ook terug te vinden op http://www.grootdrama.nl :wall:
Gelukkig maar dat wij er zo goed in zijn :mrgreen:
Ik ga weer poetsen!!!