Stoppers van Oktober 2006 *Deel 3!*

Goedenavond!

Helaas kan ik melden dat mijn gevoel klopte. De :twisted: zetten nog niet helemaal door, maar er is al wel wat bruinig. Op naar de volgende ronde dus. Het komt dus niet als een verrassing, maar ik baal er wel even goed van.

Vandaag ben ik met de honden naar de trimsalon geweest, dus de heren lopen er weer tip yop bij, en mijn beurs is leeg haha Maar goed, het was wel ff lekker om mijn gedachten te verzetten.

Patricia, ik woon in de merenwijk maar werk in zuid-west. :stuck_out_tongue:

Charissa, sterkte morgen in het ziekenhuis!

Tilly, duurt in inderdaad met een t. Je kan als test het ww lopen invullen. Dus…Het loopT.

Wawa, beterschap voor de kleine

Femke, welkom!

mirretje, jij ook beterschap voor Thomas. Balen van die test! Je zal vreemd opkijken als je ineens eentje uitploept! :lol:

Ik ga nu ff een hapje eten. Tot straks!

Ik ga zo naar fitness maar ik dacht, eerst nog even spieken.

Joos, wat balen zeg!! Dat lijkt inderdaad niet echt een goed teken. Hoop voor je dat ze niet doorzetten!

Ik ga jullie nu verlaten en spreek jullie misschien na 9en we weer.

:-*

Joos, balen meid. Ga je je ticker gelijk aanpassen of wacht je nog even totdat het echt doorzet?

Tilly al nieuws? Mirretje?

Patricia, veel plezier in de bios.

Dank je wel allemaal voor je reactie. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen test gedaan heb. Misschien een beetje naief, maar ik ging ervan uit dat het zo snel nog niet raak kan zijn. Missschien toch maar even doen.

Jeetje wat is er veel bij te lezen in een halve dag zeg!

Charissa, ik wil wel op het lijstje maar ik heb geen idee wat je met PB-en bedoeld? :doh:

Grappig om te lezen dat iedereen vandaag de was heeft gedaan. Ik kan me erbij aansluiten. Ook ik heb vandaag enkele trommels weggedraaid, maar moet nu nog de hele boel opvouwen. Genoeg te doen dus nog.

Tot de volgende keer!!!

Sorry dat ik nu niet reageer op watjullie geschreven hebben, ik ben na afgelopen nacht maar 3 uurtjes te hebben geslapen de hele dag op pad geweest.

Een van onze kittens ging verhuizen en ik ben nog even lang een collega fokker geweest, heel gezellig deze dag maar ik ben behoorlijk moe nu…

Morgen klep ik hier weer gezellig mee.

Trusten allemaal :-*

@femmie wrote:

Charissa, ik wil wel op het lijstje maar ik heb geen idee wat je met PB-en bedoeld? :doh:

Onderaan dit bericht van mij zie je een aantal 'knoppen'

- profiel
- pb
- msnm

Als je op de knop PB drukt kan je mij een privébericht sturen.....

Maar om het nu makkelijk te maken, kan je ook even gewoon je gegevens hier neerzetten hoor :wink:

Joos, balen dat de duivels eraankomen. Hoop nog even van niet natuurlijk!

Tilly, sport ze!

Poeh, rust lekker uit en we zien je morgen weer hier!

Patricia, veel plezier vanavond bij de bios!

Femmie, had ondertussen je pb al gehad! Lijstje is bijgewerkt op pagina 1. Als je de veranderingen nog niet ziet moet je even op F5 drukken en dan zie je het vernieuwde lijstje :thumbup:

haay haay allemaal

hahaha moet er eg om laggen ook ik had hier vandaag een was dag… morgen nog een paar dingetjes strijken en dan ist hier ook weer glad voor zo lnag dat het duurt!

hier gaat alles weer goed eindelijk we hebben nog steeds de schilder in huis aan het werk en had het gister egt ff gehad ik had zware koppijn en ben egt ons huis uitgevlucht!

de benenden verdieping is nu klaar nu boven nog boven de overloop is al gedaan maar mijn kritische oog zag nog een aantal plekjes( :oops: ) dus die moet ie nog ff bij werken! en dan de buiten kant nog aflakken

mijn broer wil ons huis overkopen morgen aaf horen wij daar meer over dan komt hun financieel adviseur ff spannend dus hier!

wij hebben zelf al een giga groot huis op het oog maar goed we kopen niet eerder voordat deze woning verkocht is!

we zijn trouwens sinds gisteraaf weer aan het klussen geslagen :smiley:

by the way herkennen jullie : het gevoel te hebben dat je eitjes al flink aan het groeien zijn?

ik heb altijd namelijk het idee dat ik dat voel…

ben ooit is daar op gecontroleert door een gyn op het zh en die bevestigde dat ook!! nog meer meiden of ben ik een uitzondering??

nou ik zit hier nog wel ff achter de pc ik hoor het wel( of niet)

@femke? heb ik de naam nou goed onthouden? welkom hier meid!

dikke kuzz joyce

Joyce, helaas voel ik de eieren niet groeien, maar wij gaan ook weer aan de klus hoor :mrgreen: .

Wat is het hier 's avonds toch steeds stil. :roll:

Iedereen is hard aan het klussen :mrgreen: :mrgreen:

Joyce, een poetsdag dus bij jou vandaag. En jullie ook al misschien verhuizen, en idd geen oude schoenen wegdoen eer je nieuwe hebt :thumbup: Ben benieuwd morgenavond!

Joyce, geen idee of ik mijn eitjes voel groeien. Ik voel wel een soort druk, is dat wat je bedoelt?

Spannend zeg, met je huis. Ik hoop dat je broer het voor elkaar krijgt.

Tilly, lekker gesport?

Poeh, ik kan me voorstellen dat je moe bent nu. Slaap lekker!

femmie, tja, het kan wel in de eerste ronde. Toch ff een testje?

wawa, het is inderdaad stil hier. Zou iedereen voetbal kijken?

Lief dat jullie nog hoop houden, maar dat is echt tegen beter weten in.

Ik pas mijn banner morgen aan denk ik. Het is nu nog niet doorgezet, ik verwacht dat dat morgen gaat gebeuren. Je moet toch pas tellen als er echt bloed bij komt kijken :oops: Morgen is dag 30, ik denk dat ik ook maar een banner ga maken van 30 dagen.

Klussende dames, go for it!

Jah klopt wij gaan idd verhuizen maar dat was eerst helemaal de bedoeling niet hoor! ik begin bij het begin.

we wonen nu in een hoekwoning heel leuk huisje en hebben egt alles er aan gedaan… tuindeuren nieuwe keuken badkamer wc heel het huis parket houten terassen achter thuis electrische poort…

overdekt terras met openhaard achterthuis egt wel luxe voor elkaar eigenlijk maar goed dat komt natuulk allemaal niet uit de lucht vallen daar hebben we samen hard voor moeten werken!!

maar… boven is het Te klein we hebben nu 2 ruime slaapkamers 1 van ons en 1 van jessica dan de badkamer uiterraad en dan nog een klein kamertje waar de wasmachine en droger staan.

en een vlizo trap naar de zolder wat wel een grote zolder is maar goed daar kunne w enu nix mee.

aangezien we dus voor een 2 de gaan moet er een kamer bij komen.

nu was onze bedoeling om te verbouwen het dak zou opgehoogt worden zodat wij op zolder konden gaan slapen en dan zou onze slaapkamer nu de babykamer worden heel leuk idee allemaal alles in werking gezegt tekeningen laten maken bla bla bla dan zouden we meteen kunstofkozijnen door het hele huis plaatsen zijn we 1 x klaar met alles.

IK herhaal ZOU ZOU ZOU…

ik neem op een gegeven moment contact op met de architect om te vragen hoelang de tekeningen al onderhand bij de gemeente liggen wat blijkt nou…???

geen tekeningen bij de gemeente omdat de aanmener de architect een groot bedrag geld verschuldigt is… ggrrrr die beste man natuulk groot gelijk maar goed die tekeningen moesten tog eigenlijk al eens goed gekeurd zijn.

wij contact opgenomen met onze contact personen blijken die niet eens meer te weken voor die aannemer…

uiteindelijk om een heeeel lang verhaal korter te maken de dericteur gesproken en ons verhaal uitgelegt dat we van de verbouwing willen afzien omdat we gewoon weg geen vetrouwen meer hebben in hun! ( ik heb het hier over een verbouwing wat ons 40.000 zou gaan kosten!!) dus dat laat je dan niet zomaar wel ff doen tog?

in ons contract wat we onder tekent hebben staat annuleringskosten 40% van het totaal bedrag dammmzzz dat is gewon weg te gek voor woorden

uiteindelijk naar veel bla bla bla mogen we 12% betalen en dan gaat de gehele verbouwing NIET door!

we hebben dat nu betaald smak ff bijna 5.000 van de spaarrekening dat is niet nix!

maar willen nog steeds een 2 de kindje… en hebben het egt gehad met verbouwingen en hebben nu dus besloten dat we helemaal groter willen gaan wonen… vandaar dus VERHUIZEN!!!

ooow jeetje tog nog een lang verhaal geworden ik hoop dat jullie het een beetje snappen?

kuzz joyce

Femmie, welkom bij de club :smiley: spannend hoor voor jullie, ik zou ook een testje doen denk ik.

Joyce, hmm geen idee of ik mijn eitjes voel groeien, maar ik voel wel precies wanneer de eisprong is en zo…

Charissa, oh die Theo toch… hij zal het wel ff pittig hebben nou… komt wel goed hoor.

Tilly, hoe was het fitnessen?

Poeh, rust maar lekker ff bij :-*

nou ik ga zo ook maar een wasje draaien, en zo …

Ha ha ha, die Kyr@, hier draait de wasmachine ook alweer :mrgreen: .Manlief gaat de was morgen opvouwen en strijken!

Joyce, ik kende idd het verhaal van je huis. Erg vervelend allemaal. Heb je een foto van het huis waar jullie een oogje op hebben?

Hihi grappig dat iedereen toch adviseerd een testje te doen. Toch maar eens gaan halen dan.

Ga nu lekker naar bed. Ga morgen mijn best doen alles bij te lezen, want heb pas savonds weer tijd.

Strijkt jou man wawa!?!? Die van mij heeft daar echt een hekel aan! Maar goed wij hebben dan ook een goeie deal gesloten, ik strijk en hij dweilt.

Succes allemaal met de was die jullie nog moeten doen.

Bij ons is ie opgevouwen. M’n vriend heeft meegeholpen, lief he!

Groetjes Femke

@femmie wrote:

hihi grappig dat iedereen toch adviseerd een testje te doen. Toch maar eens gaan halen dan.

Ga nu lekker naar bed. Ga morgen mijn best doen alles bij te lezen, want heb pas savonds weer tijd.

Succes allemaal met de was die jullie nog moeten doen.

Bij ons is ie opgevouwen. M’n vriend heeft meegeholpen, lief he!

Groetjes Femke

Ik duim voor je meid.

@wawa

haay meid hoeist met jou?

neej sorry NOG geen foto… als ik er 1 heb zal ik hem plaatsen!

kuzzz joyce

@joycevdw wrote:

@wawa

haay meid hoeist met jou?

Geen ongi meer, dus wij gaan ook weer aan de klus :mrgreen: en bij jou?
Ik ga trouwens naar bed, dus lees je antwoord morgen pas. :oops:

hey …

mijn oogen beginnen hier te prikken achter de pc ik ga ff bij man lief op de bankhangen dan doezen en …(hihihihi)

meiden sweet dreams dikke kuzz joyce

Hoi meiden,

Was ik weer. JA, ik heb lekker gefitnesst (hoe schrijf je dat?)

Straks nog even lekker douchen en dan het bed in.

Joyce, inderdaad wat een verhaal zeg. Maar ja, ik vond het wel een heel erg leuk verhaal!! Wij hebben ook zoveel aan ons huis gedaan om het naar wens te krijgen. We hebben erg veel gesloopt en daarna alles helemaal opnieuw naar eigen smaak ingericht. Ik weet dus hoe hard je voor zoiets kan werken.

Een hele beslissing dus voor jullie om te gaan verhuizen!!

Wel heel leuk!

Kyr@, veel plezier met wassen. Leuk werk hè? :liar:

Femmie, je bent niet naief hoor! Je moet gewoon er weer helemaal achter komen wat je lijf nu doet. Een van de dingen die je lijf kan doen is zwanger zijn en vandaar dat het misschien toch handig is om te testen.

Ach Joos, jammer dat het dan deze ronde waarschijnlijk niet gelukt is. Ben je er weer wat ‘rsutiger’ onder? Het is toch wel weer balen hè?

De rest, allemaal hele dikke :-* Ik zie spreek jullie morgen wel weer.Ik kruip zo lekker onder de wol

:-*