Hoi femmie, welkom!
Ik heb altijd een spiraaltje gehad waardoor mijn ongi vrijwel altijd uitbleef. Een week na het verwijderen werd ik ongesteld en dat heeft wel een dag of 5/6 geduurd. Normaal denk ik.
Als je een pil stopper bent kan het natuurlijk zijn dat je lichaam nog even moet wennen. Heb je voor de zekerheid al een test gedaan?
Hoi Femmie, welkom hier.
Ik ben ook een pilstopper dus misschien kan ik je een heel klein beetje helpen.
Voor ik zwanger was van mijn zoontje en ik net gestopt was met de pol werd ik eerst heel netjes ongesteld. De tweede en derde maand liep alleen veel rommeliger. Ik kreeg bloedingen tussendoor en zo duurde het ook langer voor ik weer ongi werd.
Dat heb ik ook deze keer gehad toen ik stopte. Ook in de tweede maand ineens tussendoor bloedverlies etc.
Dit heb jij dus niet, maar ik wilde alleen maar even aangeven dat je lichaam echt moet ontwennen van de pil.
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je stiekem wel zwanger bent en dat daardoor de bloeding maar zo kort duurde. Hoop voor je dat dat het geval is, maar het kan dus ook zijn dat je lichaam weer even helemaal op orde moet komen.
Patricia en Mirjam, wat zijn jullie goed bezig zeg!! Ik ben niet echt van het schoonmaken, vind het niet echt leuk om te doen. Maar, het horot er nu eenmaal bij en ik krijg er vaak ook wel weer een goed gevoel van hoor!
Nu is het alleen vaak zo dat ik de eerste dag dat ik weer thuis ben na mijn werkdagen (maandag en dinsdag) nooit zo heel veel in het huishouden wil doen. Dan doe ik juist vaak de boodschappen en de kleine schoonmaakdingetjes. Op donderdag gebeurt er dan meer in het huishouden. Zaterdag is hier mijn wasdag dus daar heb ik meestal door de weeks geen werk mee.
Nou meiden, werkse nog even en ik spreek jullie wel weer.
:-*
Femmie, welkom! Als je op ook het lijstje wilt op de eerste pagina moet je even je gegevens pb-en naar mij :thumbup:
pfffffff heb wel alles gelezen, er is weer zoveel om op te reageren. GA vanaaf met kladblokje weer aan de gang, en zie dat sommige in de wachtdagen zitten, spannend meiden! Ik plaats jullie graag over naar een ander lijstje!
Hier heeft de verkoudheid mij te pakken gekregen, damn kan zowat wel een bakje onder mijn neus hangen, zo erg is het… :thumbdown: :oops:
Tot later meiden! :-*
Sterkte voor alle zielige, zieke, gewonde kindjes en mama’s. Beterschap. Ik ben onder de was opvouwen aan het lezen, dus geen kladblokje.
Femmie, welkom.
Tilly, Mirretje, spannend hoor.
Dreumesje werd vanmorgen weer wakker met bloed op z’n onderlaken. Loopoor en bloedneus. Zielig he? Morgen gaat mijn mannetje met hem naar de dokter.
Jeetje Wawa, ik heb toch een aardig keer gelezen dat jullie hem zo vonden met bloed op het onderlaken… Ben benieuwd morgen bij de HA!
@Charissa wrote:
Jeetje Wawa, ik heb toch een aardig keer gelezen dat jullie hem zo vonden met bloed op het onderlaken…Ben benieuwd morgen bij de HA!
Half oktober had dreumesje last van de oortjes, toen pijnstillende druppels gekregen. Zat toen in de gehoorgang en niet in het middenoor. 12 dagen geleden onderlaken onder het bloed. Rechts middenoorontsteking en rechteroog ontstoken. (zelfde kant als gehoorgangontsteking). 6 dagen geleden weer onderlaken onder het bloed. Weer rechter oor. Vanmorgen bloed op het onderlaken. Rechteroor, maar ook rechterneusgat. Dreumesje is er niet ziek van, maar ik vind het allemaal erg naar. 12 dagen geleden zei de dokter, dat ik als het binnen 14 dagen niet gestopt was, terug mocht komen. Het heeft me lang genoeg geduurd dus we gaan op dag 13 terug.
Wawa, dat klinkt echt heel naar. Is niet leuk om te zien voor een papa en mama dat je kind elke keer bloed uit z’n oor en nu dus ook de neus
Hoop dat de dokter het nu echt verhelpen kan morgen. Misschien andere medicijnen ofzo (ben geen dokter en zeg ook maar wat :think: ).
Hoop in elk geval dat het snel over is. Dit duurt nu al wel heel erg lang!!
Schrijf je duurt wel met een t, moet het niet met een d? :think:
Tilly, duurt schrijf je volgens mij ook gewoon met een t hoor…
Wawa, het heeft idd lang genoeg geduurt. Hopelijk komt de HA met een medicijn of oplossing zodat dit jullie een volgende keer gespaard blijft :hug:
Wawa wat zielig toch!! Ik hoop natuurlijk ook dat het ha kan helpen… Dit is echt niet leuk voor zo’n kleintje. En voor jullie natuurlijk ook niet!
Hier is het hele huis aan kant, moet alleen nog even aan de strijk. Maar eerst korte pauze met een peukie :oops: :oops:
Charissa hoe gaat het met Theo en de sigaretten??
Gaat wel redelijk nu. Hij is in ieder geval een stuk geminderd en door de medicijnen smaken ze niet meer. Het is nu echt nog de verslaving van nicotine die hij soms nodig heeft…
Hij is nog niet gestopt maar het begin is er :thumbup:
En jij, nog wel steeds aan het roken, maar dan wel in mindere mate toch? Lukt het nog een beetje?
Tsja, het is minder dan voorheen, maar nog steeds veel te veel :?
Toevallig is mijn pakje nu wel leeg en moet ik zowiezo (hoe schrijf je dat??) wachten tot mijn vriend weer thuis is om een uur of 6. Ik ga nu expres niet de deur uit om sigaretten te halen. Dus…ik doe mijn best…maar daar is ook alles mee gezegd :oops:
Elke sigaret minder is er eentje. Goed hoor.
Afgelopen keer helemaal geen medicijnen gekregen! :shock: Het loopoor was al door. Dreumesje wordt wakker. Tot later
Ow, dus jullie mochten lekker met dreumes aanmodderen wawa? Lekker dan. Nou suc6 :thumbup:
Hier slaapt dreumesje nog dus ik kan nog even wat posten hierzo.
Charissa, wat goed dat Theo al wel aan het minderen is!! Voelt hij zich nu dan ook al weer wat beter?
En jij, is het bakje onder je neus al vol? :mrgreen: Balen zeg dat jij nu ook zo verkouden bent. Hopelijk kom jij er vanaf zonder allerlei medicijnen.
Patricia, alles wat je minder rookt is goed!! Zo denk ik erover. Als je wilt zul jij straks ook echt wel kunnen stoppen hoor!! Maar, nu is de wil er nog niet echt (toch?) en dan is minderen ook al knap :thumbup:
Heb net toch maar even een was in de machine gedaan, heb zaterdag maar weinig gewassen omdat we van huis waren. Dan is toch ineens de wasmand vol!! Dan maar een keer de woensdag ook als wasdag.
En wawa, heeft dreumesje lekker geslapen?
Tilly, de wil is er wel…maar nog niet genoeg denk ik :oops: Misschien moet ik eerst een positieve test in handen ofzo, ik weet het niet…
Hier stop ik net de 4e was in de machine Gaat lekker.
Maar ik moet morgen, vrij- en zaterdag werken dus dan heb ik niet zoveel tijd.
Nationale wasdag vandaag meiden? Heb hier was numero 3 erin gedaan. Het wassen vind ik nooit zo erg, maar dat opvouwen en strijken
Tilly, hij voelt zich nog net zo als eerst. Wel wat verlichting en het gaat met ups en downs. Morgen moet hij om 07.45 bij de HA zijn en dan wordt gekeken of hij verder moet met de medicijnen of dat hij voor een foto naar het ziekenhuis moet…
Mijn wasdag is dus eigenlijk zaterdag, maar soms is het nodig er eentje tussendoor te draaien.
Patricia, ik herken jou verhaal helemaal. Zo ging het bij mij inderdaad ook. De wil was er wel (dacht ik) maar als het niet lukt om te stoppen is de wil er niet goed genoeg :oops: (tenminste bij mij dan) . Ik spreek uit ervaring!! Bij mij wilde het inderdaad pas lukken toen ik een positieve test in handen had.
Charissa, dan hoop ik maar dat de arts morgen tevreden is met het resultaat bij Theo, want het ziekenhuis klinkt ook zo naar!! Maar aan de andere kant, misschien kunnen ze hem daar juist wel beter helpen.
We horen het morgen wel.
Ik ga nu ook een dreumesje uit bed halen.
Ik hoop inderdaad dat ik die sigareten bij een positieve test meteen weg gooi!! Maar daar geloof ik wel in…
Mijn zus heeft tijdens haar zwangerschap gewoon gerookt en ik ben toen een paar keer zo boos op haar geweest… Dus ik moet eigenlijk wel :mrgreen:
Ik heb geeen vaste wasdag hoor. Gewoon als ik vrij ben en liever niet in het weekend…
Laten we hopen dat hij niet naar het ziekenhuis hoeft Charis, dan klinkt meteen zo naar he? Maarja, wat Tilly ook al zegt, misschien kunnen ze hem daar wel goed helpen.
Charissa, hopelijk is het morgen al een stuk beter met Theo, maar ja liever voor niets een foto maken om jullie gerust te stellen en zeker te weten, dat er niks ernstigs is.
Dreumesje heeft hier een klein anderhalf uur geslapen. Alleen heb ik was opgevouwen, gestreken, gedweild, maar niets voor mezelf gedaan. Nou ja, huis aan kant vind ik ook belangrijk.
Huis vind ik ook belangrijk hoor wawa! Ik voel me niet prettig als het huis niet aan kant is.
Ik ga nu de keuken in, wat een feest :? :mrgreen:
We moeten een beetj eop tijd teen omdat we vanavond naar de bios gaan. Ik zet nu dus ook de comp uit, want anders schiet ik niet op :mrgreen:
Fijne avond alvast allemaal en tot morgen!