Chrisje, dat koud zijn had ik inderdaad ook toen ik zwanger was. Voor je gevoel krijg je het dan haast niet warm.
Ga maar lekker met een dikke trui en wollen sokken aan onder een kleed zitten :hug: Misschien warm je dan wat op.
Dan nog, GEFELICITEERD met je punt. Ik weet wat dat betekend!! Ik heb het zelf ook allemaal meegemaakt!! Punten zijn belangrijk en hoe meer hoe beter!!
:-*
Wat een nachtbrakers allemaal, hmm kan ik nog niet zo goed over meepraten. :eh:
Tilly jij zegt wel dat Joos misschien de eerste is, maar misschien blijkt wel dat jullie straks beide naar het lijstje kunnen. Alleen zijn je klachten meer ongi gerelateerd.
Ik ga voor dokter Burke , maar ik val nu eenmaal op donkere mannen, vindt die Danny (patient) ook wel een errug lekker ding.
Nu Evelien en dan de gilmoregirls helemaal blij ben ik.
Jammer M’lena ik heb niet naar ned 2 gekeken. Zou me eigenlijk wat beter moeten orienteren, weet namelijk nog steeds niet op wie ik ga stemmen.
Hoi Tilly,
Ja zo maar lekker warm douchen en dan onder de wol…
Moest wel lachen om dat punt…je zijn heeeeeel belangrijk en erg motiverend!
hey hallo halloooo
hier ben ik weer… eindelijk of niet dan?
ik was dus vorige week zoo ziek geweest dacht dat het beter ging maar hier is de schilder ook in huis aan het werk en kreeg het zooo weer te pakken en die verflucht kun je dan egt niet hebben he!! ppffft
ook dagt ik vorige week donderdag dat mijn ongi al op 1 van de laatste dagen zat… maar neej hoor de volgende dag hoppaaaa weer knetter rood bloed vreemd hoor!
@wawa jij schreef eerder hier in deel 3:
Trouwens nog even wat vreemds. Van dinsdag t/m zaterdag was ik ongesteld. Zondag de hele dag niets. Vanmorgen voel ik terwijl ik aan het werk was opeens … en ja hoor, snel naar de wc. opeens weer allemaal bloed. Vreemd he?
ja we gaan dus egt gelijk op wijfie!
Maare deel 3 alweer meiden jeetje jullie gaan wel heel hard… ik heb niet alles bij gelzen dat was nog van voor het weekend ben gekke henkie niet hoor hahahaha
wel heb ik de paginas van deel 3 gelezen en doe vanaf hier weer mee!!
spannend nu voor een paar meiden onder ons… ik :thumbup: voor jullie
heele dikke kuzzz joyce…
Gezellig dat je er weer bent!
idd wel vreemd dat bloedverlies. IK was altijd 4 dagen ongi en dan 1 dag niet en dan weer een dag wel…Maar ik kan me voorstellen dat als het opeens zo is, jij je kapot schrikt.
Hé Joyce, daar ben je dan weer!! Gezellig meid!
Jij hebt het flink te pakken gehad zeg! Tsjonge :? Ben je er dan nu wel echt zo’n beetje weer bovenop?
Wat balen voor je dat die ongi gewoon ineens de volgende dag weer doorzette. Wat kan je lichaam vreselijke irritante dingen met je uitspoken hè?
Hoop voor je dat het snel allemaal verdwijnt en dan klussen :dance:
Oh, jongens (meiden) ik heb het ook zo koud. Ga zo ook even douchen denk ik. Krijg je als je moe bent en ook nog eens stilletjes achter de computer zit. Dan kun je het héééél koud krijgen.
En, mamalena, slaapt meisjelief? Hoop het zo voor je!! Ik vrees alleen het ergste want je bent weer even stil.
Ik mis nog wel een paar meiden die ik alweer een tijdje niet heb gesproken. ZO ook Mirjam, waar ben je en hoe gaat he meid?
@joycevdw wrote:
ook dagt ik vorige week donderdag dat mijn ongi al op 1 van de laatste dagen zat… maar neej hoor de volgende dag hoppaaaa weer knetter rood bloed vreemd hoor!
@wawa jij schreef eerder hier in deel 3:
Trouwens nog even wat vreemds. Van dinsdag t/m zaterdag was ik ongesteld. Zondag de hele dag niets. Vanmorgen voel ik terwijl ik aan het werk was opeens … en ja hoor, snel naar de wc. opeens weer allemaal bloed. Vreemd he?
ja we gaan dus egt gelijk op wijfie!
Fijn, dat je er weer bent meid en inderdaad gaan we gelijk op. Zullen we volgende maand, dan maar gewoon tegelijk zwanger worden :mrgreen:
Joyce, ik heb overigens romed ovulatietesten gekocht via internet, omdat mijn cyclus onregelmatig is en ik wil weten waar ik aan toe ben. Kosten te vergelijken met 1 clear blue zwangerschapstest. Ik ga dit keer pas na dag 35 testen, dus ik bespaar erg veel testen uit, dus heb ik dat maar geinvesteerd in zwangerschapstesten :oops:
Chrisje, ik ben dat ook niet gewend, dat ik 5 dagen ongesteld ben, dan 1 dag niet en dan een dag weer wel. Maar ja, het zal er wel bij horen.
Ik mis trouwens ook een groot aantal meiden, maar ik kan het allemaal bijna niet meer bijhouden als ik eerlijk ben. Ik reageer maar gewoon lekker waar ik op reageren wil en de volgende leesbeurt reageer ik misschien weer op anderen. Ik sluit in ieder geval niemand bewust buiten.
Wawa, voor mij geldt precies hetzelfde. Ik reageer gewoon en spreek ik iemand niet persoonlijk aan, dan doe ik dat niet bewust ofzo.
Jullie zijn allemaal schatten :-*
Chrisje, nog gefeliciteerd met je tentamen. Kreeg ik 1 studiepunt of meerdere?
Het is gelukt…Er staat een foto van dochterlief op de speciale plek ervoor Ga nog ff proberen er een andere op te zetten…
En nu ga ik slapen…nu ik heb ontdekt hoe het met ga ik morgen…nee vrijdag de foto’s op de pc zetten… :o Morgen heb ik Sasja uitbesteed om te kunnen leren en dan mag ik natuurlijk niet van deze dingen doen. (Daar kan mijn geweten niet tegen :oops: )
jaaa meer foto’s dames daar :mrgreen: leuk
wat een mooie dochter heb je zeg :inlove:
Nou moe… ik kreeg geen melding meer dat er reacties zijn op dit topic :wall:
Ik pik het vanaf hier weer op meiden!
Thomas wordt ziek.
Hoest enorm, echt zo’n blafhoest.
Hij moet er soms van overgeven :?
En als hij hoest moet hij ook huilen, hij heeft waarschijnlijk keelpijn.
Zo zielig!
Hij wil alleen maar mamahangen…
Ik ben nog steeds niet ongi,
Gisteren een test gedaan… geen controlestreep :wall:
Ja na 5 minuten of 10 ofzo…
Nee dat is betrouwbaar :roll:
Ik kan geen test meer zien en zie vanzelf wat er uit kruipt (of niet) over een aantal maanden :eh:
Ik ga nu weer verder hangen met mijn marsjes en melk. :drool:
Ik en mijn mars groeten u!!! :mrgreen:
mirjam, wij groeten mars en u terug :mrgreen:
hmm ik kan me voorstellen dat je geen test meer kan zien… tja dat zal wat zijn he dat ze eruit kruipen… nou gelukkig niet hoor, dan is het al meteen achter hem/haar aanrennen :lol:
och arme Thomas :-* voor hem. mischien gaat het zo over. Devin hoeste vorige week 1 dag ook best erg en de volgende dag niks meer aan het handje. Hoop niet dat hij echt keelpijn heeft hoor want dat doet zo’n pijn.Erg he dat ze dan nog niet aan kunnen geven als iets pijn doet.
Ik ben blij dat devin dat nou wel kan…
Hier alles goed, ik zit te denken om een badkamer te schilderen in de tijd dat John weg is… en gewoon niks zeggen ziet hij vanzelf dan toch…
Devin zijn grote teen is blauw, had ie gister een blik soep op laten vallen :? gelukkig heeft ie er geen last meer van " zegt ie"
op alles zegt ie nou trouwens NEE… hmmm vraag of ie honger heeft zegt ie nee en dan zit me toch te eten :lol:
ik vraag did you go poo poo en zegt ie keihard NO… maar de lucht veraad hem hoor haha
Hoi meiden,
Hier lekker even KoK tijd. Meneertje zit lekker in de box te spelen (ja,ja, hij zit nog in de box 's morgens). Heb hem net lekker gedouched en de fles gegeven en nu heb ik even wat tijd voor mezelf.
Mirjam, wat vervelend van Thomas zeg. Ben je er al mee naar de huisarts geweest? Ik ben niet zo huisarts loperig hoor, maar heb 1 x van een moeder gehoord dat ze ook en poosje had gewacht en haar kindje had dubbele oorontsteking en keelontsteking. Daar wil je dan toch liever vroeg bij zijn. Heeft hij ook koorts? Vandaar dat hij laatst zo vervelend was zeker.
MAar, jij zit dus nog steeds in onzekerheid :roll: Tsjonge dat is ook niet leuk meer. Jij moet wel heel erg lang geduld hebben voor je iets weet. En dan doe je een test en dan gaat het niet goed :wall: :wall: Balen :wall: :wall:
Ik hoop voor je dat je snel weet wat er nu toch allemaal in je lichaam gebeurd. Het zou toch leuk zijn als er weer een klein mensje in wording is :mrgreen:
Kyr@ (Wendy) Ik heb de foto’s van jou op het andere forum gezien. Erg leuk zeg!!
Wat sneu voor Devin zeg, een blauwe teen!! Gelukkig dat hij zelf aangeeft dat het wel meevalt met de pijn. Toch zal het hem inderdaad best wel heel zeer doen. Sneu zeg :hug:
Hier een lekkere vrije dag voor de boeg. Het weer is hier erg triest, donker en het regent behoorlijk!
Vanmorgen nog geen :evil: te bekennen. In principe is vandaag mijn nod maar aan mijn temp. te zien komen ze vandaag in elk geval nog niet. Heb al wel krampen in de buik en rug. Dat is natuurlijk niet een al te best voorteken. We wachten rustig ( :liar: ) af.
Goedemorgen allemaal,
Vandaag vrij dus heerlijk uitgeslapen. Hebben jullie ook een goede nacht gehad? Ik had weer lekker 2 pagina’s om bij te lezen. Heerlijk
Hoe was jullie tv avondje?
Tilly, ik MOET vandaag echt grote schoonmaak houden in huis. En een hele berg wasgoed wegstrijken. Maar geeft niet hoor, ik heb er geen hekel aan. Vanvaond gaan we met een ander stel naar de bios, dus dat is wel gezellig.
Hoe is het met je gloeiwangen? Al beter?
Joos ik ben een echte Leidse ja Ik woon in zuid-west. En jij? Of wil je dat liever niet verklappen?
Chrisje gefeliciteerd met je punt! :dance:
Hoe voel jij je verder? Al echte zwangerschapskwaaltjes of niet?
Joyce gezellig dat je er ook weer bij bent. Nu niet meer ziek worden hoor!
Mirjam, ik heb dat ook vaak, dat ik gen melding krijg van nieuwe berichten. Heel raar. Hoe is het nu met je ventje? Hebben de marsjes gesmaakt? :mrgreen:
Hier nog geen teken dat de :evil: eraan zitten te komen. Maargoed, heb ik eigenlijk nooit gehad, kwam altijd al als een verassing. Ook geen tekenen van zwangerschap :mrgreen: Dus het blijft spannend.
Volgende maand wil ik gaan temperatuen. Alleen begreep ik dat dat perse in de ochtend moet rond hetzelfde tijdstip? Dta is dat wel weer wat moeilijk ivm mijn onregelmatig werken.
Nou, ik ga ff wat doen hier in huis, maar hou kok in de gaten
Fijne dag allemaal!! :-*
@Kyra
Dat is ook het enigste wat ik aan deze leeftijd negatief vind.
Ze kunnen nog niks aangeven met woorden. :?
Het is altijd maar op mijn gevoel afgaan waar hij last van heeft.
Wat zielig voor Devin en zijn teen
Wat een bikkel zeg!
Geef hem maar een dikke smok op zijn teen :-*
En de nee fase… wat een heerlijkheid.
Kan hem nog bij mijn broertje (nu net 11) herinneren.
Ã?k: Michiel we gaan naar buiten (hij was een jaar of 2, ijskoud buiten) we doen je schoenen aan.
Michiel: NEE!
Ik: Dan krijg je koude voeten, doe nou maar.
Michiel: NEEHEEEEEEE!
Ik: Oké dan niet
Dus zonder schoenen naar buiten…
Na 2 seconden buiten hoor ik ineens: Voenen??? (schoenen dus) 8)
@Tilly
Ben nog niet met hem naar de huisarts geweest.
Hij oogt verder gewoon wel vrolijk en de hoest lijkt productief te zijn.
Ik heb me bij de apotheker laten informeren en die heeft me bewapend met hoestsiroop en zoutoplossing.
Gaat het dan na een paar dagen nog niet over of ik zie geen effectief resultaat, dan moet ik alsnog de HA bellen.
Het zou inderdaad leuk zijn als ik weer een kleine wurm in me heb groeien.
Maar ik ga er niet van uit.
Ik wacht gewoon maar op min menstruatie.
Succes met wachten.
Dat is het meest vervelende van het zwanger worden…
Ik kan nu pas uit ervaring spreken :?
Ik heb ook een vrije dag.
Maar ik ga aan de poets… :thumbdown:
@Patricia
Hier ook een boendagje…
BLEGGGGHHHH.
Ik ben geen goede huisvrouw, heb er een hekel aan…
De marsjes, nou ja, het waren gewoon de grote marsen :oops: waren heeeeeeeeerlijk. (ik had ze wel netjes verspreid, 2 per keer, 's middags en 's avonds :oops:)
Voor jou ook spanend nu!
Ook jij succes met wachten!
Thomas heeft vanacht bij mij geslapen.
Hij piept er soms over en zit helemaal vol.
Ik heb hem net in bed gestopt en zoutoplossing in zijn neus gedaan en een hoestsiroopje gegeven...
Hopelijk helpt het wat.
Hij gaat alleen nu dus niet slapen :wall:
Nou ik eet mijn bakje ontbijtdinges leeg en ga aan de poets...
Tot straks!
Veel succes met poetsen Mir! :thumbup: :mrgreen:
Ik ben al druk aan de gang…
Ik noem mezelf ook geen goede huisvrouw hoor. Ik heb geen hekel aan schoonmaken, wassen en strijken (het geeft me soms zelfs een goed gevoel ) Maar ik heb een hekel aan koken, en ik kan het ook niet zo goed. :oops: Ik vind het elke x weer een ramp in de keuken…
hallo allemaal,
Ik stap een beetje laat in, maar ik ben ook in oktober gestopt. Na 29 dagen ben ik ongi geworden, maar ik heb nu geen idee of dit wel echt was. :wall: Het duurde namelijk maar 24 uur terwijl ik vroeger echt 7 dagen de rode duivel bij me mocht dragen. Hoe waren jullie ervaringen met jullie eerste ongi?
Groetjes femke