Patricia en Pino, voelen jullie al bijzondere dingen?
Voor iemand die zou stoppen hang ik hier gevaarlijk vaak rond... :roll: :mrgreen: Maar goed, ik heb ik elk geval niet meer "de druk" (klinkt wel heel zwaar) om alles bij te houden en dat voelt wel relaxed.
Of ik bijzondere dingen voel..? Hmm... nou, eigenlijk wel maar ik heb geen idee of dat in m'n hoofd zit, dat ik het me maar verbeeld of dat ik te graag wil. Ik voel m'n baarmoeder zo lijkt het. Niet de hele tijd, maar soms. Alsof 'ie wat is opgeblazen (volgens mij is dat helemaal geen gevoel wat je in het prille begin van een zwangerschap zou moeten of kunnen hebben maar goed) Verder ruik ik soms luchtjes die ik tijdens m'n zwangerschap van Isabel ook rook. Heel vaag. Het zou toch wat zijn als zich nu alweer zo'n minimensje aan het vormen is?? Ik reken er toch maar niet teveel op... 't zou wel te mooi om waar te zijn zijn allemaal... :P
Hey dames, Ben ook weer thuis en heel blij dat het erop zit. Het is dinsdag dus mijn tv avondje, man is de deur uit. Even bijlezen wat jullie hebben meegemaakt…
Charissa dat lijstje is super. De mooie buik, het onderste lijstje het maakt me gemotiveerd om nog maar eens extra aan de slag te gaan.
Hoe is het met Theo, slaat de prednison aan, als het goed is moet dat medicijn snel verlichting geven.
Hey Nathalie, heb ik toch een paar berichtjes van je gelezen. gelukkig maar. Ik ben het met m’nela eens het is wel een goed clubje zo en het is moeilijk om het allemaal bij te houden. Ik voel me toch een soort van schuldig of ik niemand oversla.
Patricia zijn er vandaag weinig brokkenmakers dat je het zo rustig hebt gehad.
Tilly wat knap dat jij zo nuchter blijft. Ik laat me nog wel eens voor de gek houden door mijn lichaam. En voel een enorme drang om te testen, heb het de voroge keer niet gedaan, maar het koste me veel moeite. En ook ik heb via internet testjes besteld.
Wendy geweldig die blinker. Fijne dag vandaag ligt er nog wat sneeuw.
Marije hier nog een sneeuwfreak…
Tilly patricia en Poeh, over jullie discussie. Mijn vriend is er zelf nogal mee bezig. Hij is wat ouder en al papa van een jonge meid 7 jaar. Zijn optiek is de volgende: “Ik ga de hele maand sparen en dan gaan we het dan en dan doen en dan heb jij al het beste van mij daarbinnen en komt het helemaal goed” Krijg ik er maar niet uit. Als ik nu lekker wil vrijen denkt hij serieus dat we moeten wachten. Nou mooi niet…
Dat klopt helemaal poeh, maar dat wil hij maar niet geloven haha. Het is gewoon een oppotter. Ik vrij gewoon met hem hoor, maar hij vindt dat dan zonde of zo. Sukkeltje
Nathalie spannend hoor ook voor jou. Het zo geweldig zijn. :thumbup: :thumbup:
Heerlijk hè die dinsdagavond. Ik kijk er gewoon naar uit. Lekker mijn tv-avondje!!! :mrgreen:
Kan nu nog mooi even wat schrijven en dan straks in de reclame’s even spieken. Maar, het merendeel voor de tv :oops: Zo kan ik lekker vieren dat ik alweer weekend heb. :oops:
Ach en over dat nuchter zijn, het is niet zo dat ik echt nuchter ben hoor. Het is alleen een feit dat je temperatuur zakt kort voor je ongi wordt. Hij blijft hoog als je zwanger bent. Je kunt dan het beste testen als je temperatuur 14 dagen hoog is geweest. Dan is er een grote kans dat je zwanger bent.
Mijn temp. is dus nog steeds hoog, maar nog zeker geen 14 dagen dus hij kan ook nog gemakkelijk dalen. Ik heb dus een andere manier van testen. Elke morgen doe ik het opnieuw. Tot nu toe ben ik elke keer nog weer blij dat hij nog hoog is.
Tsjonge wat heb ik een gloeiwangen en oren, niet meer normaal. Moet vanavond dan toch maar eens eerder naar bed.
Kyr@, ook ik vond je plaatje erg leuk. :lol: Ik moest meteen lachen :lol:
Die plaatjes staan er hier niet tussen! Jammer, want hij mag er zijn!!
Charissa, hoe is het met Theo. Slaan de medicijnen aan? Lukt het hem om een beetje te minderen met roken?
Pino, het wordt spannend als ik het zo hoor!! Hoe gaat het met Isabel, is ze inderdaad nog meer verkouden geworden? Was jij nu toch ook zo erg of vergis ik me nu weer en haal ik jou door de war met een ander :think:
In elk geval, gaat het puffen een beetje? En het plassen ‘op’ de eendjes?
Gezellig dat je toch lekker relaxed hier meekletst
Inderdaad, dacht ik ook Poeh. Om de dag of zelfs 2 dagen!
Joos hier nog niet gezien. Ik las vanmorgen dat wij in dezelfde stad wonen Maar zij weet dat dus nog niet.
Pino, ik denk soms ook dingen te voelen, maar dan weet ik weer niet of het echt zo is. Ik durf ook niet zo goed te hopen :lol:
Mijn zus vertelde afgelopen weekend (zij heeft er 15 maanden over gedaan om zwanger te worden - uiteinelijk gelukt met clomid) dat ze bijna elke maand over tijd was. Mar zodra ze testte was het negatief en werd ze een paar uur later ongesteld. Je lichaam kan je dus goed voor de gek houden!
Inderdaad weinig brokken vandaag Jane. Ik ga nog ff wat laatste dingetjes doen en dan naar huis. Mijn vriend is ook al thuis dus ik denk niet dat ik vanavond nog online kom. Morgen ben ik lekker vrij en dan zeker weer van de partij!
Fijne avond alvast allemaal. Als er iemand zwanger is wil ik een pb hoor!! :mrgreen:
Arghhhh ik gesetteld voor de buis voor CSI, ken ik de aflevering al, is een oude :evil:
Met Theo gaat het redelijk, hoest nog vreselijk veel en is nog vaak buiten adem. Medicijnen verlichten wel maar niet voor lang…Een boel komt nu op mijn schouders. Heb dus net boodschapjes gedaan bij de appie om de hoek en morgen (ben ik vrij, jahoe!!) doe ik de rest van de boodschappen Normaal doen we het samen maar hij loopt al te hijgen en is buiten adem met alleen het dragen van zijn werkkoffer, dus veel komt er niet uit zijn handen, eigenlijk niets :silenced:
Loïs naar bed brengen en uit bed halen lukt wel, mits hij daarna 15 minuten kan bijkomen, en met een hyperactief kind lukt dat dus niet…dus tja momenteel doe ik alles alleen hier en heb ik weinig zin en puf om uitgebreid te reageren vandaag…
Sorry… :oops:
Morgen heb ik even meer tijd aangezien Loïs dan naar kdv is en ik thuis ben, dus morgen ben ik hier weer…
:-* :-
En namens Theo, bedankt voor de beterschapswensen :- (moest ik even doorgeven :mrgreen: )
Pff ik heb echt een vreselijk drukke dag gehad, maar nu heb ik eindelijk tijd voor kok
Jho Patricia wat grappig dat we in dezelfde stad wonen! Straks ben jij gewoon een buurvrouw van mij hahaha. Ben jij een echte leidse? Ik ben dus import, maar ik heb het hier erg naar mijn zin.
Tilly, ik heb nog geen tv gekeken, maar ik ga straks wel even Gilmore Girls kijken
Kijk je uit? gloeiwangen en oren…zo begint het…niet ziek worden!
Kyr@ hahah gooooo spermies!!! (mocht iemand nog een blinky wens oid hebben, ik maak ze zelf).
wawa; heerlijk na een drukke dag…bankhangen!
Over de discussie, ik vertel mijn vriend niet wanneer de beste klusdagen zijn. Ik denk dat hij daar alleen maar zenuwachtig van zou worden. Overigens wil ik ook niet ff klussen om het zaad, k mag het ook wel een beetje naar mijn zin hebben toch :oops:
ff over mezelf…er is nog niks, maar heb wel veel krampjes. Ik vrees dat ik morgen bezoek krijg
Waarschijnlijk zitten jullie allemaal je favo TV-programma te kijken (heb ik niet) maar ik zit nu op ned. 2 een interessant programma te kijken waarin vrouwen uit de politiek (verschillende partijen) hun visie geven op vrouwen in de maatschappij. Kinderopvang, werk e.d. Komt natuurlijk ook door mijn werk maar ik vind het wel boeiend om te zien. Misschien een tip?
Owwww, meisjelief is al zo’n tijd aan het huilen…! Ze kan maar niet slapen maar is zo moe. Sneu. Ook voor mij, want ik ben ook er moe en heb een beetje een kort lontje daardoor. En ik laatst nog opscheppen dat ze het zo goed doet. Pffff, dat moet ik maar niet meer doen.
Ik heb trouwens momenteel enorme steken in mijn buik en rug. Niet echt een goed teken!!
Charissa, jij bent mega druk!! Morgen een vrije dag heb je wel verdiend! Hopelijk, ook voor jou, is je mannetje snel weer beter! Dan kun je weer even energie krijgen.
hoi mamalena, jij was ook weer gezellig van de partij!! Bedankt voor de tip, 'k zal zometeen eens even spieken. Of is het inmiddels al afgelopen?
Jane, ik blijf toch echt dokter Sepherd een lekker ding vinden. Maar dat klinkt een beetje sneu. Geef toe, hij mag er wezen.
Heb jij een andere favoriet?
Joos, bij jou dus nog niets? Het kan dus nog. Hoop dat de pijntjes die je voelt ergens anders bij horen! :dance: Zal wel leuk zijn. Dan ben jij de eerst die nieuw komt te staan en het lijstje van Charissa.
Charissa, wij hebben stug gekeken! Maar idd balen, dat het een oude aflevering was. Sterkte trouwens, ik vind het ook altijd zwaarder als manlief ziek is.
Mamalena, ik heb CSI gekeken en nu staat de tv op voetbal. Kan helaas je tip niet opvolgen.
O ja, wij klussen wel in de vruchtbare periode en dat wordt hiet ook besproken hoor. Ach, vinden we wel spannend. Dat net uit die vrijpartij een kindje zou ontstaan :mrgreen:
Sasja kon gisteren niet lekker slapen. Lag om het kwartier te huilen in haar slaap ente woelen en werd daar dan weer wakker van. Heb haar uiteindelijk een paracetamol gegeven (het was al 23:00) en toen kon ze eindelijk slapen. Vadaag sliep ze zo in.
Heb 1 punt van 1 tentamen binnen!!!
En ik heb het elke avond heel erg koud. Vlgs mij komt dat van de zw.schap.