En we kunnen weer verder!!!
Vragen, opmerkingen, veranderingen etc. met betrekking tot het lijstje graag even via pb!. Dan heb ik namelijk alle gegevens goed bij de hand en kan ik er ook niet overheen lezen…
En als het lijstje niet aangepast is dan eerst even op F5 drukken zodat de nieuwe gegevens tevoorschijn komen en als er niets verandert dan gewoon even een dag afwachten.
Marije, welkom bij ons clubje…Als je je NOD aan mij doorgeeft zal ik je vanavond in het lijstje zetten
Hey wat leuk, weer een nieuw deeltje.
Ik heb aardig wat bij moeten lezen in het oude deel. Hier en daar dus wel wat nieuwtjes gezien. Ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen als ik er verder niet op reageer, is echt niet te doen… :think: :oops:
Charissa, leuk dat je het overneemt van Pino. Beterschap voor Theo!
Marije welkom hier! Veel plezier en suc6! :thumbup:
Pino, ik snap je best hoor!! Als je maar af en toe hier komt buurten :hug:
De nod’s naderen he meiden?! Spannund!!
Voor mezelf verwacht ik er niet veel van hoor. Lijkt me sterk dat het de eerste ronde al raak is. En bovendien niet heel erg veel geklust :?
Verder alles goed met iedereen??
Heeft net 1 van mijn liefste collegaatjes ontslag genomen!!
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
Heel erg jammer dus.
Gaan we nu we een nieuw deeltje hebben meteen niet meer schrijven?? Nee toch? Of iedereen druk, druk??
:-*
Volgens is mij is iedereen druk vandaag…Scheelt ons weer bijlezen :mrgreen:
Whahaha :mrgreen: Ja dat wel. Heb je het lijstje nog van Pino ontvangen?? Ik vind dat zo gezellig staan
Nee nog niet, ze mailt hem vanavond naar me en dan pas ik hem aan en plaats ik hem in mijn eerste bericht…
Jazeker wel, ik blijf schrijven hoor, al begrijp ik Pino heel goed, het is soms niet te doen om op iedereen te reageren en dat gaat een beetje knagen.
Charissa wat fijn dat jij het lijstje overneemt. Wel heftig hoor van Theo. Prednison is niet zomaar een medicijntje, dat betekend dat het toch wel ernstig is. Een hele goed reden om te stoppen. Hij heeft een prachtig gezin dus help hem maar zijn verantwoordelijkheid te nemen. Het zal niet makkelijk worden vermoed ik, rookt hij al lang?
Patricia wat verschrikkelijk dat een collegaatje ontslag neemt. Ik ben heel goede maatjes met eén collegaatje en ik zou echt in zak en as zitten als zij weg zou gaan. Soms is zij de belangrijkste reden om met plezier naar het werk te gaan. Kan ik helemaal blij worden als ik met haar mag werken. (ik zou haar dat eens moeten vertellen :think: )
Zit net de nieuwe clip jump van Madonna te kijken, wat een stoer wijf is dat toch he?
Chrisje spannend joh 14 december je eerste echo. Dat lijkt me nou super. Geniet er van.
Hoe is het met de anderen? liefs Jane. :vlinder:
Oké dan
Hoe is het met Theo?
Jane, inderdaad helemaal niet leuk dat die collega weg gaat…en dat weet ze ook hoor. Maarja, ze wil iets anders na 6 jaar en dat kan ik me voorstellen. Gezellig dat jij er ook weer bent trouwens
Weet je waar ik soms wel bang van wordt…Als ik die andere stoppers topics lees…Dat er meiden zijn die na dik een jaar nog niet zwanger zijn :?
Ik bedoel…hoe kan ik nou uberhaupt weten of ik wel kinderen kan krijgen??
:roll:
Ik heb het nieuwe deeltje ook weer gevonden
Nou dat begrijp ik wel die angst. Er staan wat topics uit 2005 en ik word daar ook niet vrolijk van ééntje luid juni stoppers 2005 nog zes… Of woorden van gelijke strekking.
Voor jou is het natuurlijk nog onzekerder, maar je bent nu net begonnen en ik zou voor je wensen dat dit ook een leuke en spannende periode en stap in je leven is. Jij en je partner gaan een grote stap maken en dat is ook iets moois om van te genieten.
Dus doe net als ik lees die topics nog even niet. :naughty:
liefs
Hoi meiden,
Ik ben er ook hoor! Moest alleen even bijlezen
Jammer Pino dat je niet meer zoveel mee wilt kletsen Maar, het is hier inderdaad maar moeilijk bij te houden. Ook op iedereen reageren is best moeilijk. Toch leuk dat je af en toe blijft spieken hierzo!!
Charissa, super dat jij het lijstje overneemt. Kunnen we die toch bij blijven houden. Balen zeg voor Theo, het klinkt allemaal nog niet zo lekker. Wel een betere bijkomstigheid is dat hij moet stoppen met roken . Maar, dat is natuurlijk wel erg moeilijk dus ik wens hem veel sterkte en succes daarmee (ik spreek uit ervaring!) Hoop dat de medicijnen snel aanslaan.
Patricia, wat jammer dat je leuke collega weggaat. Dat wordt altijd even zo’n lege plek hè?!
Chrisje, wat leuk dat je alweer weet wanneer je naar de vk mag. Wat gaat het dan nu ineens hard!! En dan 14 december de echo, dat is helemaal gaaf!!
Ik ga zo even de kleine man op bed leggen en daarna kom ik vast nog wel even verder kletsen.
:-*
Gezellie Poeh
Jane, ik heb die topics al gelezen :? :wall:
Trouwens, jouw NOD was toch eigenlijk pas morgen ofzo? Of vergis ik me nou?? :?
En Tilly, die van jou morgen toch?
Charissa, hopelijk helpen de medicijnen Theo helpen…
Patricia, balen dat jou collega ontslag heeft genomen, maar mischien krijg je er wel weer een hele leuke nieuwe collega voor terug.
Ik begrijp ook goed wat jij bedoeld, als je al die verhalen leest dan wordt je er niet echt vrolijk van, maar van de andere kant ik wil van het positieve uitgaan
Jane, je hetbgelijk hoor ik wil ook wel op iedereen reageren maar dat lukt niet altijd.
Ik vind ook dat het niet zo moet zijn dat we alleen maar bezig zijn om op een ander te reageren, af en toe gewoon even wat laten horen is ook leuk…
Morgen ga ik even shoppen, ik heb nog wat nieuwe winterkleren nodig.
Oh trouwens ik kreeg net een folder van de Wibra, normaal kijk ik daar nooit in want die zit hier helemaal niet in de omgeving, maar er stond echt een super schattig pakje in voor een meisje :inlove: :inlove:
Ik moet ook bekennen dat sinds ik de pil heb laten liggen ik steeds naar kinder spulletjes zit te kijken :oops:
Mijn Nod was vandaag/morgen, maar voor het weekend kwam het flink los. Te vroeg dus. Ik heb nu een gemiddelde genomen. Hij staat nu op 8 december.
Volgens mij is het nu Joos, Tilly, Pino en jij die nog in de eerste ronde zitten. Wie weet vergeet ik iemand :oops:
Poeh dat heb ik ook haha, Ik heb nog niets gekocht hoor, maar kijken
Patricia, ik snap dat het moeilijk is om te zien dat er meiden al vreselijk lang bezig zijn om zwanger te raken maar je moet het wel positief blijven bekijken… :thumbup: Gewoon veel klussen samen met je vriend de komende ronde en ga ervoor!!! Gaat goed komen :thumbup: :thumbup:
Tilly, ik hoop ook dat de medicijnen aanslaan bij hem. Donderdag moet hij daarvoor terugkomen en anders gaan ze verder kijken…Maar met de puffer die hij heeft gekregen heeft hij nu al wat verlichting gelukkig
Jane, hij rookt al jaaaaaaaaaaaaaaaren zware shag. Hij mag er van mij nu nog maar 5 roken op een dag (en vergeleken met zo’n hele baal is dat weinig ). Cold Turkey lukt hem niet dus dan maar zo…Eerst wennen aan het minderen en dan stoppen…
Zal wel moeilijk voor hem zijn hoor Charissa. Ik weet precies hoe het is…ben er ook nog niet vanaf :oops: :wall:
Maargoed, hij moet natuurlijk wel inzien hoe belangrijk het is. (moet je mij nou horen :naughty: )
Jane schreef:
Volgens mij is het nu Joos, Tilly, Pino en jij die nog in de eerste ronde zitten. Wie weet vergeet ik iemand.
Inderdaad! :thumbup:
Patricia, ik heb in principe woensdag mijn nod, maar omdat mijn eisprong echt wel wat later was denk ik dat ik zeker uit moet gaan van een paar dagen later. Laten we zeggen vrijdag of zaterdag.
Jane, ik zit alleen niet in de eerste ronde, dit is al mijn tweede. Officieel zijn wij in augustus gestopt met de pil maar hebben ons toen nog even beschermt. De maand daarna hebben we de condooms ook maar achterwege gelaten en dit is dus de derde pilloze maand, maar de 2e ronde. Snappie :think:
Oei, Charissa hij rookte ook nog eens zware shag!! Het zal dus echt niet gemakkelijk voor hem worden. Goed helpen hè!!
Patricia, ik ken die verhalen over jaren proberen van dichtbij. Vrienden van ons hebben het netzo. Maar mijn man en ik hebben dan weer wel een kleine. Misschien opbeurend?!! Het kan ook gewoon goed gaan en daar moet je maar vanuit gaan!!! Dat lange wachten is eerder uitzondering dan regel moet je maar denken :-*
@Tilly wrote:
Dat lange wachten is eerder uitzondering dan regel moet je maar denken :-*
Tsja, dat heb ik juist ook wel eens andersom gelezen. Maargoed, we wachten af en zien wel. Je kan niet veel anders doen he?
Hoe schat jij je kansen in voor deze maand Tilly?
Ja, ik bedoel dan ook het echte lange wachten. Dus…langer dan een jaar. Dat is echt niet het meest voorkomende hoor! Toch? Nou, wat ik erover gelezen heb niet in elk geval en dat geloof ik dan maar want het is het meest opbeurende verhaal.
Mijn kansen…Tsja… ik was er eigenlijk 100% zeker van dat ik niet zwanger zou zijn. Toch voel ik in mij borsten volgens mij iets andere pijntjes dan anders. Heb namelijk altijd zere borsten, maar nu iets meer dat knijpende, zeurderige. Maar, eerlijk gezegd ga ik er dan nu nog voor 98% van uit dat ik niet zwanger ben. Nee, ik schat mijn kans niet hoog in.