Stoppers van Oktober 2006 *Deel 3!*

Bbbrrrrr wat is het koud :? En een wind dat er staat, niet normaal meer! Toch ben ik op mijn fiets naar mijn werk gegaan, dan heb ik meteen een goede workout gehad :stuck_out_tongue:

Pino, begrijpelijk dat jehet allemaal niet bij kan houden.

Charissa, leuk dat jij het stokje overneemt (nogmaals beterschap voor Thoe. Prednison in niet niks :().

Het leuke van dit groepje vind ik dat het niet te groot is. Voor mij is het althans nog te overzien. Ik zat eerst op een forum waar wel 50 mensen mee praatten. De betrokkenheid is dan toch minder.

Patricia, kop op meissie, ik hoop dat het snel raak zal zijn voor jou. Volgens mij kan je pas na een jaar oefenen naar de huisarts gaan. Het is dan handig om de laatste 3 maanden ofzo te temperaturen en/of ovulatietesten te gebruiken. Maar zover zijn we nog lang niet, en ik hoop ook niet dat het zover komt.

Pino en Tilly, ik duim voor jullie! Morgen is mijn nod. Ik ga nog niet testen omdat ik het nog steeds van overtuigd ben dat het deze rond niet gelukt is. Mocht er zaterdag nog niets zijn, dan ga ik dan testen.

Marije, welkom!!

dag lieve schatten :smiley:

Marije, welkom bij ons clubje… ja ons november topic is maar heeeel stilletjes he… hier is het veel gezelliger :stuck_out_tongue:

Pino, jammer dat je niet meer zoveel kan schrijven. maar idd we begrijpen het wel. en natuurlijk ben je ook nog niet van ons af :-

Charissa. oh lieverd wat naar joh dat Theo al die medicijnen moet slikken. nou hopelijk slaan ze goed aan.

En het stoppen met roken, tja dat is moeilijk he. Ik heb ook jaren gerookt en ik was gestopt toen ik zwanger was van devin en tot hij een half jaar was of zo… Toen ben ik vrijwillig weer gestopt omdat ik het zo " gezellig" vond en dan vooral in de zomer. In augustus ben ik gestopt na mijn operaties, niet vrijwillig ! want ik snakte in die ellendige periode zoo naar een sigaret. John een pakje voor mij gekocht. Nou zeg elke sigaret die ik aanstook was zoo vies :sick: sindsdien niet meer geprobeerd. Ben nou weer onder de mensen die roken en het gaat me goed af… dus ik hoop maar dat het voor Theo ook zooo vreselijk vies word :stuck_out_tongue: maar hij moet ook wel een wil hebben om te stoppen, dat is het belangrijkste denk ik…

van hier geef ik jullie een dikke knuffel want het zal niet makkelijk zijn/worden :-

Enne dat verhaal van die lieve pretletter van je zoo leuk is dat he… Ik verstop me hier in huis en dan moet Devin me zoeken. Hij vind dat geweldig gewoon, hij ligt in een deuk en danst als hij me dan vind :mrgreen: Alleen soms dan veraad kyra mij… want die staat dan net met da staartje te kwispelen waar ik zit :roll:

Chrisje, ohhhh spannend joh de afspraak voor de vk en een echo… De eerste met Devin vond ik het meest speciaal, is dan zooo echt he :smiley:

Patricia, oh wat naar joh dat je collega ontslag heeft genomen. Ook al snap je wel waarom het zal wel ff wennen voor je zijn dalijk :-*

Hoe was je vrije weekend?

Poeh, ohh dat van die babyspullen is HEEL normaal hoor.

Sinds Devin geboren is loop ik nog steeds door de meisjes spullen :roll:

Ik vind da dus helemaal geweldig he die meisjes kleren zo lief en schattig . voor jongens is het zo normaal en niet zo veel keus als die meisjes… En dan die baby spulletjes die je in het begin nodig hebt, en die hele kleine kleertjes voor baby’s ohhhh kriebel de kriebel :lol:

Word ik net wakker ligt er sneeuw :mrgreen: nog niet zo veel, maar dit is HET begin… oh ik hoop dat we dit jaar weer zo’n mooie witte kerst hebben.

John en ik hebben altijd veel lol in de sneeuw, vooral als we onze oprit schoon moeten maken (hier hebben de meeste een machine die je maar hoeft te duwen en blaast het weg) Dus John loopt dan met da ding rond en ik met de oude verwetste sneeuwschep doe de kleine restjes die hij achter laat. En dan sneeuwballen gooien natuurlijk. of hij gooit me erin…

Ik kan niet wachten tot er meer ligt zodat Devin echt voor de eerste keer lol kan hebben in the snow…

Mijn jongste zussie is weer bij haar ex. Ik heb hem nog nooit in het echie gezien. Gister eindelijk dan een foto gezien van hun samen… Ik moet zeggen dat ze niet slecht heeft gekozen :lol: Het is wel leuk om die verliefde verhalen te horen. Nou komt ze als eerste naar mij toe, en dat doet me goed. Ik wist ook als eerste van hun dat ze weer samen waren…

Al zou ik ook wel gezellig daar willen zijn soms om lekker te buurten en zo…

Nou ik ga maar is ff devin aankleden want die loopt NOG in zijn pyama rond.

Nou bij het vorige deeltje een beetje proberen bij te lezen… maar dat valt nog niet mee ! :slight_smile:

Denk dat ik maar gebruik maak van de start van dit nieuwe deeltje, en vanaf nu dus lekker mee reageer :stuck_out_tongue:

Charissa: Heb je een pb gestuurd met mijn volgende NOD voor het lijstje! ontvangen?!

Nou zal even proberen kort wat over mijzelf te vertellen ( is wel zo leuk aangezien ik zo laat kom binnen vallen)

Ik ben dus Marije ( niet mijn echte naam… moet nog even onder een schuilnaam ivm pottenkijkers hihi)

Ben 24 en heb samen met mijn hubbie een zoontje van drie jaar.

Sinds kort hebben wij besloten om voor een tweede kindje te gaan.

Vind het allemaal best spannend… Mijn vorige zwangerschap ging verre van leuk ( bloedingen, ziekenhuisopname van 4 weken door vroegtijdige weeen dus aan de weeenremmers, en op het einde een veel te hoge bloeddruk…) Gelukkig is alles uiteindelijk helemaal goed gekomen, en is mijn zoontje vier dagen voor de uitgerekende datum gezond geboren!

Ben daardoor een hele tijd best angstig geweest, om voor de tweede te gaan… Maar de wens naar een tweede bleek toch sterker!! GELUKKIG!!

( laatse even gekopieerd van het november forum waar ik het al had opgeschreven, voor wendy… sorry voor het dubbele lezen :wink: )

Nou dat was even een ego stukje… kan ik nu lekker mee gaan kletsen! :dance:

Tot snel!

liefs Marije.

Weer zo grappig Kyr@. Jij gaat Devin de pyama uitdoen en ik heb hem toen straks bij zoonlief aan gedaan en hij ligt inmiddels al op één oor!

Ik blijf het leuk vinden :lol:

Marije, ik was je helemaal vergeten welkom te heten :oops: Komt denk ik omdat ik bij moest lezen in deel 2 en toen verder met deel 3 en ja… :oops:

Sorry!! Hoop dat je hier gezellig met ons mee kunt kletsen. 't is hier erg leuk!!

Sorry Tilly ik dacht dat je ook in de eerste ronde zat.

Voor jou en de andere dames ik duim me rot hier haha :thumbup: :thumbup: Het word een spannend weekje…

Kyr wat een romantisch tafereel schets jij daar. Ik ben dol op de winter. Ik heb tien jaar centrum Utrecht gewoond, maar kom van de boerderij. Nu wonen wij sinds de zomer weer wat vrijer en nu het kouder wordt vind ik het heerlijk om in de frisse guure wind met de hond er op uit te trekken. Alleen sneeuw dat mis ik wel. echte dikke pakken sneeuw. Ik ga meestal ook twee soms drie keer per jaar snowboarden, maar ook die sport moet ik nu even laten, maar het is voor een goed doel. zucht :eh:

Goed dat je het zegt Tilly,

WELKOM marije was jou om diezelfde reden vergeten :oops:

Mensen hoe kan ik iemand een foto sturen in een pb??

@Marije wrote:

Charissa: Heb je een pb gestuurd met mijn volgende NOD voor het lijstje! ontvangen?!

Ontvangen :thumbup: :thumbup: Zodra ik het lijstje heb gekregen van pino zet ik hem erin :thumbup:

Wendy, ohhhhhhhhh sneeuw! Ik vind het plaatje altijd geweldig maar ik vind het zo kouddddddd :?

Joos, sportief hoor op de fiets naar je werk! Doe ik ook, zal er alleen bijverklappen dat ik richting metro fiets, fiets in de metro, dan 10 minuten later weer uitstappen, stukje fietsen naar het werk en voila workout gedaan :angel:

Poeh, ook ik zit regelmatig in de winkel te snuffelen naar babykleding! Ik zie zoveel leuke dingen, arghhhhhhh :shifty:

Geen idee Patricia, maar waarom mail je diegene niet… :oops: Of zeg ik nou weer wat doms :shifty:

@Charissa wrote:

Geen idee Patricia, maar waarom mail je diegene niet… :oops: Of zeg ik nou weer wat doms :shifty:

Tsja…is ook een idee :mrgreen:

Marije, jeetje zeg wat een nare zwangerschap heb je achter de rug. Hopelijk gaat de 2e beter :-*

Het is net omgedraait met ons dan.

Jane, oh lekker sportief joh snowboarden… Ik zal dat maar niet doen. Dan ben ik net een smurfie als ik klaar ben denk ik. Ik heb supervlug blauwe plekken…

Charissa op zich valt de kou mee vind ik hier. (tenzij er die guure wind is) mijn moeder en zussie waren hier rond de tijd dat devin werd geboren in de sneeuwtijd en die hebben niet eens een jas aangehad bijna.

Ik ga hubby is wakker maken want die mag dalijk naar zijn werk toe. en ik moet nog met de tondeuse over zijn koppie heen.

Jeetje wat vervelend Marije!

Mijn zus heeft dat in haar zwangerschap ook gehad. In de 5e en 7e maand bloedingen en weeen. Uiteindelijk is har zoontje 3 weken te vroeg geboren, maar op een kleine groeiachterstand na kerngezond!

Lieve meiden, ik ga even een heerlijke warme douche nemen en darna nog ff bank hangen. Ik wil vanavond lekker vroeg naar bed gaan. Heb in het weekend niet echt veel kunnen slapen.

Fijne avond allemaal en dikke :hug:

Tot morgen!

Oeh dat klinkt naar Marije! Gelukkig is toch alles goed gekomen met je zoontje. Hopelijk verloopt een volgende zwangerschap voorspoediger.

Patricia, heerlijk een warm bad. Je brengt me op een idee :wink: Slaap lekker straks, maar niet in bad in slaap vallen hè!

Charissa, dan heb je wel ff een frisse neus gehaald toch:P Mijn tochtje duurt maar 15 Ã 20 minuten, dus dat ik nog wel te doen.

Poeh, wat een mooie spulletjes hè. Nog ff wachten en dan mag je je helemaal blut kopen :stuck_out_tongue:

Mirretje, heel herkenbaar, dat je via een forum hele goede contacten kunt maken. Ik heb twee jaar lang een heel intensief contact gehad met een hele grote groep meiden via het forum. We zagen elkaar geregeld op forumuitjes. Sinds een ruime maand ben ik daarmee gestopt. Ik concentreer me nu op andere dingen. Elke fase in het leven kent z’n mooie momenten. Ik had het contact nooit willen missen. Toch was ik het ontgroeid. Ik hoop, dat ik met jullie net zo’n goede band krijg. Met een aantal meiden heb ik overigens nog dagelijks contact via de mail.

Joos, waar woon je nu als ik vragen mag? Nog wel in het westen?

Jane, mijn NOD is ook 8 december. Volgens mij tenminste. We moeten je dus twee dagen missen jane? Is het met overnachting???

Pino, inderdaad kan een week zo lang duren als je op je NOD wacht. Ik zie nu al op tegen dat wachten die laatste dagen. Ik moet er gewoon niet zoveel mee bezig zijn. Hi hi hi, nou ja wel tijdens de klusperiode.

Charissa, pfoef heftig nieuws over Theo. Hopelijk helpen de medicijnen en stoppen met roken is natuurlijk altijd goed.

Chrisje, wauw meid, ik ben gewoon jaloers, je kunt al zo snel naar de VK. Ow, die echo is ook al snel. Leuk leuk leuk.

Pino, een pagina later lees ik opeens, dat je ons gaat verlaten. Balen meid, maar ik snap het wel. Ik vind het ook veel werk om alles bij te lezen, maar aangezien ik met mijn andere forum gestopt ben, red ik het nu makkelijker. Ik laat huiskamer e.d. juist zitten en reageer ongeveer alleen hier. Meld je wel als je zwanger bent?

Marije, leuk hoor, dat je bij ons komt schrijven. In ieder geval: je bent welkom!

Patricia, balen dat een leuke collega van je stopt. Sinds de zomer heb ik een nieuwe baan en bepaalde collega’s van de vorige baan mis ik ook wel hoor, maar sommige ook absoluut niet. Erg he?

Patricia, vorige keer was ik de eerste maand zwanger, dus toen heb ik er nooit bij stil gestaan, dat het lang zou kunnen duren om zwanger te raken, Nu speelt dat inderdaad ook wel in mijn hoofd hoor, maar ja de tijd zal het uitwijzen.

Tilly, ik hoop toch dat je zwanger bent meid. Ik duim voor je.

Kyr@, wauw sneeuw!!! Ik ben jaloers.

Meiden, ik ga nu snel CSI kijken. Tot later

@Wawa wrote:

Yep, ik woon in de sleutelstad.

@Joos wrote:

@Wawa wrote:

Yep, ik woon in de sleutelstad.

Uhm, ik woon niet in het Westen. Sleutelstad is Leiden?

Hey Wawa, Ja we lopen gelijk qua cyclus. spannend, jammer dat ik in de klusperiode weg ben met wel drie overnachtingen. Nu kan ik gewoon heen en weer reizen van en naar congres, dus ik hoef niets te missen.

Veel plezier met CSI en voor de andere meiden een hele fijne avond, ik ga ook lekker badderen.

tot morgen

liefs

jee, wat is het hier rustig meiden.

Trouwens nog even wat vreemds. Van dinsdag t/m zaterdag was ik ongesteld. Zondag de hele dag niets. Vanmorgen voel ik terwijl ik aan het werk was opeens … en ja hoor, snel naar de wc. opeens weer allemaal bloed. Vreemd he? Nu niets meer. Ik snap er niets van. Nou ja, het is nu in ieder geval goed duidelijk, dat ik niet zwanger ben!

Ik heb trouwens ovultatietesten via internet besteld. Ik wil ongeveer weten wanneer mijn ei-sprong is. Mijn cyclus varieert van 29 tot 34 dagen. Natuurlijk wil ik niet te laat zijn met klussen. :oops: Maar ook niet te vroeg stoppen. Snappie. Ik weet nog niet of we ze deze maand gaan gebruiken of volgende maand.

@jane wrote:

Hey Wawa, Ja we lopen gelijk qua cyclus. spannend, jammer dat ik in de klusperiode weg ben met wel drie overnachtingen. Nu kan ik gewoon heen en weer reizen van en naar congres, dus ik hoef

Pfoef, inderdaad maar even heen en weer reizen of je mannetje naar je hotel toelokken :mrgreen:

Even voordat ik mijn bedje induik…

Lijstje staat weer op 1e pagina…Had even zin om te freubelen dus heb twee lijstjes in elkaar geflanst…Hoop dat jullie ze leuk vinden, zo niet, suggesties zijn altijd welkom!

Enne allemaal snel naar het onderste lijstje verhuizen he :wink:

:-* :-*

Voordat ook ik m’n bed in duik wil ik toch even zeggen:

Charissa, wat heb je ontzettende mooie lijstjes gemaakt. Je bent een :-

Nu inderdaad maar hopen dat we allemaal snel in het onderste lijstje staan.

Welterusten allemaal :zzz: :-