Ik zou grag 4 kinderen willen en mijn vriend 2. Maar ach, dat is een discussie voor later inderdaad. Eerst maar eens zorgen dat de 1e er komt
Even een vraagje voor de moeders hier… Hebben jullie tijdens de zwangerschap (dus voor de 20 weken echo) ‘geweten’ wat het geslacht van jullie kindje is?
Mijn zus bijvoorbeeld heeft vanaf de bevruchting al geroepen dat het een jongen zou zijn. Ze zegt dat een eventuele 2e ook een jongen zal worden. Ze voelt het aan. Hoe zat dat bij jullie?
Hihi, ik moet zeggen dat een vriendin van mij zich stukken beter voelde toen ze gestopt was met de pil. Bij jou is ook eea veranderd als ik dat zo hoor, niet poeh?
Nou ik kan wel zeggen dat ik dus echt werkelijk waar gewoon helemaal geen verschil merk, behalve dan dat ik nu 2 keer per dag een pil slik die de helft van de tijd in mijn keel blijft hangen, echt ondingen (foliumzuur) ipv 1 keer per dag.
Ja patricia, dat vraag ik me nou ook af. Ik hoorde laatst iemand die aangaf dat ze vanaf het begin gevoeld had dat het niet goed zou gaan, en ze had helaas gelijk :eh:
@patricia26 wrote:
Mijn zus bijvoorbeeld heeft vanaf de bevruchting al geroepen dat het een jongen zou zijn. Ze zegt dat een eventuele 2e ook een jongen zal worden. Ze voelt het aan. Hoe zat dat bij jullie?
Ik had het echt sterk het gevoel dat het een jongen zou zijn :think: Totdat Loïs geboren werd en het een meisje bleek te zijn…
Mijn reactie:"Huh, een meid, dat kan niet :oops: " Maar nu, kan haar geen seconde missen :inlove:
Wat ik hiervan geleerd heb, ga met dat soort dingen niet meer op mijn gevoel af :mrgreen: :mrgreen:
@femmie wrote:
Aha, das een heldere uitleg patricia.
Dank je voor de link pino, ik ga meteen kijken, kijken of ik wel de juiste player heb :eh:
Ik kan me voorstellen wawa dat je en meisje wil. Is toch altijd leuk om van alles wat te willen. Een kennis van mij heeft 3 zoontjes en bij de 3e heeft ze echt heel hard moeten huilen toen bekend werd dat het een jongetje werd :shifty: Ze is er nu wel heel gelukkig mee, maar ik schrok toch wel dat ze dus echt door de derde gegaan zijn om een meisje te krijgen. Dacht dat ik af en toe naief was, maar daarbij denk ik helemaal van hoe naief wil je zijn. Maar jullie willen er drie? Daar hebben wij nog discussie over, maar goed dat is voor latere zorg, eerst voor nummer 1 gaan.
Misschien was ik niet helemaal duidelijk. Voor mijzelf hoef ik niet persé een meisje. Ik vind jongetjes helemaal super, maar aangezien we graag drie kindjes willen, zou ik het erg vervelend vinden, als bij een derde zwangerschap steeds gevraagd wordt of we voor een meisje gaan. Daar gaat het mij absoluut niet om. We hebben gewoon een wens voor drie gezonde kindjes ongeacht het geslacht.
@patricia26 wrote:
Even een vraagje voor de moeders hier… Hebben jullie tijdens de zwangerschap (dus voor de 20 weken echo) ‘geweten’ wat het geslacht van jullie kindje is?
Ik dacht echt een meisje, maar op de 20 weken echo bleek het toch echt een jongetje. Ik vond het helemaal geweldig, maar in eerste instantie leek me een meisje leuker. Nu ben ik helemaal om en ben ik echt een jongetjes mama :mrgreen: , maarre meisjes zijn ook welkom hoor. Ik zal niet verdrietig worden om het geslacht.
Het enige nadeel van een jongen is, dat ik dan later de boze schoonmoeder ben :oops: . Lijkt me niet zo leuk :mrgreen: :roll: :roll:
Ja je kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten. Ik hoop dat ik je tip op kan volgen tegen de tijd dat het zover is charissa. Ik denk dat ik namelijk echt even zou moeten schakelen als het het andere geslacht is als ik in gedachte had.
Ik had je wel goed begrepen hoor wawa, maar ik denk dat ik zlef niet helemaal duidelijk was. Begint ook al laat te worden.
Nou ik ga maar weer eens naar bed en waarschijnlijk tot morgen.
Doei!!!
De boze schoonmoeder :mrgreen: Hahaha…op die manier heb ik er nog nooit over nagedacht!
Chraissa, lijkt me wel heel raar dan voor jou toen dat het toch een meid bleek te zijn. Dus jij hebt het niet met de 20 weken echo gezien begrijp ik?
Dat wil ik in ieder geval wel. Het geslacht weten. Lijkt me zoveel makkelijker met dingetjes kopen…
Slaap lekker femmie!!
@femmie wrote:
Ik had je wel goed begrepen hoor wawa, maar ik denk dat ik zlef niet helemaal duidelijk was. Begint ook al laat te worden.
Nou ik ga maar weer eens naar bed en waarschijnlijk tot morgen.
Welterusten, ik duik ook mijn bedje in :zzz: .
Net de eerste ovulatietest gedaan en die was negatief. Gisteren geklust, dus nu gelijk slapen. Veel te moe voor klussen :oops:
Weltrusten Wawa! :-*
Ik duik even onder de douche. Kom zo nog wel ff kijken hoor hier
Nou ik zie dat er niets meer is bijgeschreven hier. Jullie liggen vast allemaal lekker
Ik ga ook naar bed. Morgen pas half 3 beginnen op werk dus kan lekker uit
Liefs, Patricia
Morguh!
Patricia, idd hebben wij het niet gezien. We wilde het ook niet zien…Bij de volgende zou ik het wel willen weten omdat die een geheel eigen kamertje krijgt…
Loïs deelt haar kamer met Theo zijn dochter en daar konden we niet echt een kinderkamer van maken. Bij de volgende wel :thumbup: (moeten we eerst nog wel een huis vinden )…
Loïs krijgt dan ook een eigen kamer en ik heb er nu al zin in. Mijn meissie een eigen kamer, geheel voor haar alleen :inlove: :inlove:
Goeiemorgen altesaam! (raar woord!!)
Zo, weer terug van weggeweest. Nouja, niet echt (was het maar zo…). Was ik een klein beetje opgeknapt, begon de kleine meid. Ik schreef toch laatst (8 blz terug…) dat meisje zo aan het huilen was 's avonds? (Voor diegenen die dat nog weten). Nou, dat feest heeft de rest van de nacht aangehouden. We hebben een paar uurtjes geslapen, maar ze bleek ook ziek, net als ik. Heel sneu. Ik neem het elke keer van m’n werk mee en zij krijgt het dan van mij. Maar met werken en slechte nachten erbij, kom ik bijna niet aan KoKken toe.
Ik spring alleen in op de laatste stukken.
Voorkeur heb ik niet voor het geslacht. Zou het leuk vinden als het dit keer een jongetje zou zijn, maar 2 meiden lijkt me ook wel big fun! We wisten de eerste keer niet dat het een meid zou worden, maar ik heb van begin af aan gezegd: het wordt een meid. Ook mijn zus riep de hele tijd: ik krijg een nichtje! Zij was ook bij de bevalling en ik riep nagenoeg meteen na de geboorte: zie je wel, je hebt je nichtje. Vergat manlief bijna… :oops: Ik geloof niet dat ik bij een volgende zs zou willen weten.
Ojee, nou vergeet ik waar ik op wilde reageren. Ga even een stukje terug lezen.
Goedemorgen!!
Ik zou ook heel graag het geslacht willen weten. Lijkt me zoveel makkelijker bij het kopen van kleertjes en het inrichten van een kamertje (in ons hopelijk dan nieuwe huis).
Maar…voor wat een kamer betreft ga ik zeker niet voor roze of blauw kiezen! Voor een meisje paars met zilver of brons (prinsessen ) En voor een jongen ben ik er nog niet helemaal uit, maar ik denk dat ik dan iets met groen en geel zal doen.
Mijn meis heeft nu een elfenkamer. Ik heb zelf een hele grote boom op de muur geschilderd met paddestoelen, gras en stenen. En overal hangt wel wat. Vlinders, een kabouter op een schommeltak, planten. Heel gezellig, al zeg ik het zelf. Het is niet zo zoet als het klinkt hoor. Als we een jongen hadden gehad, was de kamer ook zo geweest.
Voor de volgende heb ik het thema ‘zee’ in gedachten. Ik vind het zó leuk om te maken! Hou erg vn tekenen en schilderen en leef me helemaal uit op zo’n kamertje… :inlove:
Balen dat je kleine meid zo ziek is joh! Lees het nu pas :oops: Hoop dat het snel beter gaat :thumbup:
Thema Zee? Is heel leuk, heeft mijn neefje ook. Zijn meubeltjes zijn van dat witte strandhuisjeshout. De muren blauw, met aan de onderkant zand geschilderd. Verder staan er veel bootjes en vogels. Ze hebben ook zo’n reddingsboei aan zijn muur gehangen. Ziet er heel gaaf uit. Hij heeft toen van mijn een hele gote dolfijn gekregen…
Dank je, Patricia. Ze ligt nu lekker te slapen, gelukkig…
Mamalena, fijn dat jou meisje nu lekker ligt te slapen…
Knap trouwens dat je zelf de kamertjes ontwerpt qua muur schilderingen, zo heb je echt iets speciaals en het ziet er vast prachtig uit
Zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen. Ben er best trots op! :mrgreen:
Hoi Poeh gezellig dat je er ook weer bent.
Het lijkt mij inderdaad ook leuk om zelf iets te schilderen in onze babykamer, maar denk niet dat ik daar zo’n ster in ben :?
Ja foto mamalena!!!
Hoe is het verder met jou Poeh? Nog aan klussen toegekomen? Zou het volgens je pendel nou deze x raak moeten zijn? Of volgende? Dit is je 2e cyclus dat jullie bezig zijn toch?
Patricia, mijn Nod is sit keer 1 december en als mijn cyclus 28 bijft zou ik dus 2 kansen hebben in December
Maar als ik de schema,s moet geloven zou ik vandaag mijn eisprong hebben en was het gisteren mijn vruchtbaarste dag en daar is ook gebruik van gemaakt.
Zelfs heb ik alleen het idee dat mijn eisprong eerder is geweest maar als dat zo is geeft het ook niet want ook daar is gebruik van gemaakt :mrgreen:
Mamalena, ik ben erg benieuwd naar foto,s van het kamertje