Ja marije, heerlijk dat dagdromen. We willen de muren strak laten zetten en dan later er muurtekeningen op maken. We weten alleen nog niet hoe of wat. Ben dan ook nog altijd heel erg nieuwsgierig naar de kamer bij mamalena! Ik zou er het lieft een jungle kamer van maken, maar denk dat mijn mannetje daar anders over denkt :?
Ik ben 17 september al gestart met foliumzuur. Vind het echt smerige grote pillen die de helft van de tijd in mijn keel blijven hangen, maar goed het is voor een goed doel denk ik maar.
Bellenblaasje zie ik ook niet op het lijstje. Bellenblaasje even een andere vraag, ik zie dat je in antwerpen woont, ben jij belgisch, of ben je nederlands en woon je in belgie?
Werkse patricia!
ik ben een belgische ja :lol: hopelijk stoort het niet?
ik ben hier al wel eventjes (van ik zwanger was van mijn eerste) en heb het hier altijd al gezellig gevonden!
ik ga PROBEREN te wachten tot maandan om te testen, wat me dus niet gaat lukken, waarschijnlijk doe ik het dit weekend al, ik ben toch veel te ongeduldig :roll: :mrgreen:
nee ik sta nog niet op het lijstje nee!
Stuur even een pb aan Charissa dan! Dan kun je ook op het lijstje… Als je dat wilt in ieder geval.
Ik ga zo naar werk meiden, maar hou jullie vandaag zeker nog in de gaten!! :-*
is gebeurd! leuk he zeg dat wij deze tijd zo samen mogen beleven! of wordt ik nu al een beetje emo… hahaha nee hoor dat meen ik echt!
Bellenblaasje. nee joh tuurlijk stoort het niet dat je belgisch bent, was alleen nieuwsgierigheid, omdat ik zoveel nederlandse mensen hoor die in belgie gaan wonen.
Ik vind het ook erg leuk om hier met iedereen erover te kunnen praten. Ik heb namelijk aan niemand vertelt dat wij het aan het proberen zijn. Ik vind het namelijk best speciaal allemaal en vind het leuk om dat voor onszelf te houden en daarnaast zou ik het niet fijn vinden als het niet lukt dat iedereen er naar gaat vragen.
Een vriendin van me vertelde dat ze gestopt was met de pil, daarna dat ze zwanger was van een jongetje en ze vertelde ook hoe hij ging heten. Treintje met zijn naam stond al op de tv. Ik dacht toen van, nou nu nog een geplande keizersnee en dan is alle verrassing weg! Nou moet iedereen dat zelf weten natuurlijk hoe ie daar mee omgaat, maar ik vind het persoonlijk toch leuker om er een verrassingselement in te houden voor iedereen om mij heen maar ook voor onszelf.
Ik vroeg me af er meiden zijn die de eisprong voelen?
En zo ja wat voel je dan, ik voel namelijk wel eens ooit iets, maar het geen idee of dat mijn eisprong is? :doh:
He meiden, ik ben ervandoor. Zie jullie komende dagen even niet. Vanavond paardrijden en morgen werken en savonds meidenavond. Veel gezelligs dus. Denk dat ik er donderdag avond weer zal zijn (kan op mijn werk niet checken omdat mijn historie geblocked is en ik die dus niet op kan schonen).
Hele fijne dagen. Pino en bellenblaasje, ik :thumbup: voor jullie en tot gauw allemaal!!! :hug:
Hoi femmie,
Ik weet dat er inderdaad meiden zijn die een eisprong kunnen voelen. Ideaal lijkt me dat! Zelf voel ik er helemaal niets van. Vorige maand had ik op de 9e dag van mijn cyclus wel wat andere afscheiding dan normaal, en ik ben er ook van uit gegaan dat toen mijn eisprong eraan zat te komen. Aan de andere kant is de 9e dag misschien wel wat vroeg…
Deze maand ben ik dus gaan temperaturen, dus hoop dat ik dan wat meer inzicht krijg. Al red ik het niet om het altijd op hetzelfde tijdstip te doen, ivm mijn onregelmatige werktijden.
Fijne dagen alvast femmie!
Hoe is het met de andere meiden?
ben er ff want devin ligt nog niet op bed dus lees ik straks ff beter bij.
Femmie, een kaarsenparty is denk ik wat je denkt. allemaal kaarsen die ze ons aan proberen te smeren om te kopen. maar dat vertel ik morgen wel als ik er vanaaf ben geweest en ja donkere winter met meestal veeel sneeuw
Patricia, ik kan mij eisprong ook voelen. En het is een ramp. Wel fijn natuurlijk dat ik weet wanneer maar de krampen die ik dan heb zijn veel erger dan de ongie krampen (bij mij dan) Ben zelfs paar keer naar de gynaecoloog geweest omdat ik dacht dat ik weer cystes had of zo, en het was de eisprong… Dus soms komt het klussen er ook niet van als de midol niet helpt hehe
verder wil ik jullie een dikke kus geven want jullie zijn allemaal lief… :-*
oh ja, ons mam heeft gister haar laatste chemo gehad. Ze was er weer goed ziek van maar hopelijk was het nou echt de laatste keer. Ze wil zo graag van kerst genieten
tot straks
hallo dames,
Ik ben er even niet meer geweest. Gisteren tijdens mijn werk even en toen ik thuis kwam bleek de verbinding niet in orde, ik heb echt wat gemist voor mijn gevoel.
Sorry patricia, ik zat nog in spanning en nu las ik dat die rakkers toch bij je langs zijn gekomen. Balen joh. Ik snap best dat je teleurgesteld bent.
Ik ben benieuwd hoe dat temperaturen en onregelmatige diensten samen gaat, als het goed gaat dan is het misschien ook wat voor mij. Hou je me op de hoogte?
Femmie leuk dat je man zo betrokken is, mijn mannetje is niet geintresseerd in een forum of de computer, maar gisteren was ik aan het sporten (vechtsport) en hij gaf les. Tijdens het sparren hield hij mij nauwlettend in de gaten en zegt opeens. “Jongens voorzichtig met haar buik ze heeft last van haar buik” Helemaal niet waar, maar gewoon uit voorzorg denk ik. :oops:
Kyr misschien heb ik het mis, ik heb vele pagina’s gelezen. Is nu jouw moeder en je buurvrouw ziek? Is de kaarsenparty ook bij die buurvrouw/vriendin die zo ziek is. Kyr bij dit soort verhalen vraag ik me altijd af waarom sommige mensen zo getroffen worden. Jong en tweemaal kanker krijgen en drie kinderen. Het is soms zo oneerlijk.
M’lena, Wawa, Tilly, Marije en Bellenblaasje. Als ik het goed heb zijn jullie kindjes helemaal niet zo lekker. Ik hoop dat zij zich snel weer beter voelen.
Wawa wat vervelend dat je zo machteloos staat met je kleine, ik hoop voor jou dat de kuur snel aanslaat want je kleintej tobt nu wel erg lang.
Poeh ik ben toch wel nieuwschierig naar die pendel van jou. Iedereen heeft het erover. Hoe is het verder met jou?
Joos, mirretje, charissa niet veel van jullie gelezen de afgelopen pagina’s
Mirretje wat zei de HA, Charissa ik heb het misschien gemist hebben jullie het leuk gehad bij de Sint en hoe is Theo? Joos gefeliciteerd met jullie 8 jaar.
Spannend Pino, zou het… :thumbup:
Voor jou ook Bellenblaasje. Ik duim voor jullie
Hier ben ik hoor Jane :lol: :lol:
Had het even druk met Loïs en werkzaamheden voor onze zaak!
Wendy, ik hoop zo dat je moeder lekker kan gaan genieten van haar kerst, ze heeft de tijd dat ik je ken (en dat is toch al even :mrgreen: ) al veel voor haar kiezen gehad m.b.t. die rotziekte! En niet alleen zij maar ook jij en jouw familie! Voor jou misschien ook extra moeilijk omdat je niet zo naar je moeder toe kan wanneer jij zou willen! Dus een extra knuf voor jou en voor je mams :hug: :hug: :-
Veel plezier bij de kaarsenparty!
Voor alle zieke kindjes een dikke :- en een knuf :hug:
Mamalena, hoe is het nu met de kaak?
Voor een aantal meiden is het spannend de komende tijd! Ben aan het duimendraaien!
Mirjam, hoe was het bij de HA?
Jane, wat lief dat je man zo zorgzaam was onder het sparren :inlove:
Wij waren trouwens niet naar A’foort geweest, het regende daar vreselijk vertelde mijn schoonmoeder dus zijn we bij de geitenboerderij geweest…
Bellenblaasje, zal je op het lijstje zetten, thanx voor je pb! :thumbup:
Mamalena, hoe gaat het nu met je kleine meid. Alweer aan de beterende hand?
Marije, ik zie inderdaad weer een lang bericht van je! Op naar de 100?? :mrgreen:
Joyce, ik denk ook, dat ik aan het einde van de week de ei-sprong heb. Tot nu toe nog geen vette streep, maar we klussen rustig door.
bellenblaasje, net als de vorige keer ben ik 3 maanden van tevoren met foliumzuur gestart. Ooit gelezen, dat je dat het beste kunt doen, omdat je lichaam dan eerst de eigen tekorten opvult. Tja, ik ben een meisje van het boekje, dus ik doe dat netjes :oops:
Femmie, mijn advies naar bellenblaasje is inderdaad ook nog even te wachten met testen. Vorige keer had ik een licht positieve test, maar uiteindelijk ongesteld geworden. Tja, niets gehad dus aan die lichtpositieve test!
Femmie, wauw wat een luxe, maar wel handig hoor met een dreumes zo’n langzaam dichtvallende klep.
Femmie,ik vind wachten tot 17 weken echt veeeeeeeeeeeeeel te laat hoor. Zo lang zou ik het niet volhouden!
Mirretje, gisteren hebben ze aan de site gewerkt, dus waarschijnlijk had je daarom inlogproblemen,
Joos, gefeliciteerd met jullie 8 jarig samen zijn. Klinkt lang he? Wij zijn over een paar maanden 10 jaar samen. Ik voel me erg oud worden
Patricia, zwangerschapsmasker is dat je door de zon bruine pigmentvlekken op je huid krijgt, die na de zwangerschap niet wegtrekken. Oppassen met zon/ zonnebank en zwangerschap dus.
Patricia, ik wilde ook gaan temperaturen, maar ik heb daar helemaal geen zin in :oops: . Ik vind het veel teveel gedoe. Misschien als ik volgende maand niet zwanger ben, dat ik het dan doe.
Pino, spannend meid. Ik vind het best een probleem, dat je nu weet wat je zou kunnen voelen bij een zwangerschap, Ik vind Jeroens plan van in het weekend testen wel een goed plan. Als je zwanger bent en het zit goed, dan is het in het weekend immers nog steeds goed.
Bellenblaasje, ik zou eerlijk gezegd echt tot maandag wachten hoor meid. Bespaar jezelf de kosten van het testen. Ik weet dat het heeeeeeeeeeeeeel moeilijk is, maar ik heb zelf spijt van mijn testen van de vorige keer.
Marije, ben je juf of zit je eigenlijk zelf op school. Heb ik even gemist.
Femmie, ik heb foliumzuur van Etosmerk. Hele kleine pilletje en heel goed weg te krijgen. Wat voor grote pillen heb jij dan?
Kyr@, jee wat vervelend van je moeder. Lijkt me ook zo’n machteloos gevoel, omdat je zover weg zit. Sterkte ermee.
Mirretje, hoe was het met thomas en jou bij de huisarts?
mamalena, hoe gaat het met je kaak? Wat zei de huisarts.
Vandaag was mijn mannetje vrij. Gisteravond had dreumes de eerste keer de nieuwe antibiotica gehad. Gisteravond zakte de koorts naar 38,8, maar vanmorgen was het nog steeds 38,8 helaas. Vanmiddag na het slaapje zat de koorts op 39,5, dus manlief is weer met dreumes naar huisarts geweest. We hebben zo ongeveer een strippenkaart! :oops: . Volgens huisarts komt de koorts door het rechteroor en alles tussen borst en neus (keel, neus, oren, etc etc). We moeten nu dus maar weer afwachten en doorgaan met de kuur. Als dreumesje vrijdag nog koorts heeft, dan moeten we weer naar de huisarts. Dreumesje ligt nu met paracetamol zetpil in bed. De koorts is ondertussen opgelopen tot 40,4 . Manlief is nu mijn moeder aan het ophalen. Zij past morgenochtend bij ons thuis op en ik ben 's middags vrij. Mijn ouders wonen ver weg, dus mijn moeder blijft een nachtje slapen. Ahum, wel lastig met klussen :oops:
Jeetje Wawa, nou ik hoop dat het snel beter gaat met jullie kleine :hug:.
Fijn dat je moeder langskomt, dat wordt dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes klussen
mijn testjes zeggen nog helemaal niets. vind het heel leuk om ze te doen, heb jij dat ook, alsof je een kraslot hebt ofzo. :oops: :oops:
Charissa wij zijn ook niet meer gegaan naar a’foort, omdat het én regende en dochter van man was niet heel erg lekker. Was wel zielig omdat ze een hele mooie tekening voor de Sint had gemaakt.
Ik had het je al een keer gevraagd, maar niet terug kunnen vinden. Heeft theo ook kindjes uit een vorige relatie? Zijn die er ook in het weekend? (nieuwschierigheid hoor, je hoeft niet te antwoorden)
TILLY HET IS WEER DINSDAG DAT BETEKEND…TV AVONDJE, VEEL PLEZIER VANAVOND
XXX
@jane wrote:
Jeetje Wawa, nou ik hoop dat het snel beter gaat met jullie kleine :hug:.
Fijn dat je moeder langskomt, dat wordt dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes klussen![]()
mijn testjes zeggen nog helemaal niets. vind het heel leuk om ze te doen, heb jij dat ook, alsof je een kraslot hebt ofzo. :oops: :oops:
ja, dat is precies de goede omschrijving! Kraslot! Dat heb ik nou ook. Vandaag was het kraslot nog net iets donkerder dan gisteren, maar nog geen vette streep! Volgens mij moet ik me beheersen om niet te gaan juichen bij een vette streep! Het is een eisprong en geen zwangerschap natuurlijk. Ik ben overingens niet van plan om elke maand die testen te doen hoor. Veel te vermoeiend. Deze maand en hopelijkvolgende maand zwanger en anders een maandje tempen :think: :roll:
@jane wrote:
Ik had het je al een keer gevraagd, maar niet terug kunnen vinden. Heeft theo ook kindjes uit een vorige relatie? Zijn die er ook in het weekend? (nieuwschierigheid hoor, je hoeft niet te antwoorden)
Hier antwoord ik wel op hoor :wink: Theo heeft 2 kinderen uit zijn vorige relatie. Een jongen, Damien (14) en een meisje, Rebecca (10 of 11 :think: ). Zij komen 1 x in de 2 weken van zaterdag op zondag bij ons....Theo is ook iets ouder dan mij :shifty:
Sorry ben op werk en kan even niet uitgebreid op iedereen reageren, maar wil wel laten weten dat ik alles gelezen heb!
Ik vloei hier als een gek! :shock: Lijken wel liters!
Ik weet wel dat het bij mij erger lijkt door de bloedverdunners die ik slik, maar toch…echt niet normaal.
na een uur lek ik alweer door mijn tampon…
Groetjes aan iedereen, vind jullie allemaal lief, maar moet echt weer aan het werk. Sorry voor het ego bericht :?
Oh hoeveel jaartjes dan??? :oops: Mijn kerel is acht jaar ouder en zijn dochter wordt 8. Dat zijn al echte grote kinderen dan he? Ik vind het altijd leuk hoor als ze er het weekend is, maar ook vermoeiend. Je krijgt het er toch allemaal bij zeg maar :? En ze is niet bepaald een gemakkelijke. Volgens mij heb ik ergens een foto gezien. man met lang haar en een heel karakteristiek gelaat. Beetje kunstenaarstype?? best aantrakkelijk :oops: Of heb ik het mis.
Patricia, zijn er geen brokkenmakers vandaag, of ben je druk? Voor jouw http://www.alwaysextraextra.nl. Nee zondere dollen, vervelend voor je. Eerst de teleurstelling en dan nu ook nog zoveel, balen :hug:
liefs jane
PFFFFFFFF, dat was weer een heleboel om door te lezen.
Ik probeer weer even een begin te maken met reageren op dingen die ik nog weet.
Wawa, wat ontzettend sneu dat jullie dreumesje het zo te pakken heeft. Hij komt er haast niet bovenop lijkt het wel!! Hopelijk is het met een paar dagen toch beter en knapt hij aankomende dagen zienderogen op Zou wel zo fijn zijn.
Voor alle mama’s met zieke kindjes, het gaat geloof ik rond. Gelukkig was onze dreumes vandaag redelijk koortvrij en z’n hoest is goed aan het los komen. Hij was vandaag naar het kinderdagverblijf en daar werd mijn man verteld dat het echt rondging. Ze kregen allemaal verkouden hangerige kindjes :roll: Fijn toch voor ze (niet) :shock:
Pino en bellenblaasje, het wordt echt spannend voor jullie.
Pino, ook ik had deze keer niet extreem zere borsten en bij de vorige zwangerschap toch echt wel hoor! Dus, het kan toch echt wel zijn dat je zwanger bent. Ik hoop het zo :thumbup:
Bellenblaasje, als je het kan redden zou ik ook inderdaad zo lang mogelijk wachten. Ik heb getest toen ik 2,3 en 4 dagen overtijd was. De eerste test werd heel laat pas positief, de tweede veel eerder positief en toen voor de zelerheid een 3e test en die was binnen een minuut. Dit geeft dus wel aan dat je niet te vroeg zou moeten testen want dan is er nog veel minder hcg hormoon aangemaakt (mocht je inderdaad zwanger zijn). Maar, het is erg moeilijk om te wachten ik weet het.
Dan even over het slikken van foliumzuur, dat doe ik ook sinds een kleine week. Ik heb ook maar kleine tabletjes hoor van de da. Ik kan ze prima wegkrijgen.
Wanneer vertellen dat je zwanger bent? Voor de ‘veiligheid’ zijn er veel die kiezen voor rond de 12 weken. Wij hebben het de eerste keer rond de 6 weken aan vrienden verteld, met 10 weken aan onze ouders en met 12 weken aan de rest van de mensen en op het werk. Maar, ieder moet daar z’n eigen keus in maken. Met 17 weken weet denk ik normaal gesproken iedereen wel dat je zwanger bent, dat is één ding dat zeker is!
Joos, gefeliciteerd met jullie 8 jarig ‘bestaan’ :mrgreen: Hebben jullie nog wat leuks gedaan?
Patricia, wat vervelend dat je er deze keer zoveel last van hebt. Mag ik je een heel goed medicijn aanraden? Aleve Feminax. Dat hielp bij mij en bij veel andere mensen die ik ken heel goed!! Misschien het proberen waard?
Jane, ook al heb je voor je gevoel misschien iets gemist, gewoon lekker weer meekletsen en dan is dat geoel zo weer over. Dat is mijn ervaring, want ik herken jou gevoel heel goed!!!
Kyr@, hoe is het nu met je buurvrouw? Weet je man het ook al van haar situatie? Anders schrikt hij misschien ook zo als hij thuiskomt.
Maar, is jou moeder dan ook zo ziek? :oops: Heb ik dat dan helemaal niet meegekregen? Sorry. :oops:
Marije, is het gelukt om iets te doen voor school? Wat doe je voor een opleiding? (als ik dat vragen mag :oops: )
Charissa, ook alles goed? Met Theo al weer iets beter?
Mamalena, hoe gaat het met je kaak en met het klussen?
Joyce, inderdaad december is vast jullie maand. Met zo’n instelling komen we er wel :mrgreen: :dance:
Volgens mij ben ik nu nog mensen vergeten, voor iedereen die ik niet persoonlijk genoemd heb een dikke :-* en ik heb wel alles gelezen hoor!!!
Ga nu even wat opruimen hier er komt zometeen nog iemand van pensioen gebeuren. We hebben al nee gezegd, maar dat moet dan zwart op wit en ze moeten perse langskomen :wall: :wall: Ik stuur ze dus met 5 min de deur weer uit want ben zo pissig op ze. Eén telefoontje zou genoeg zijn om het te annuleren, :eh: :eh: Iemand aan huis lijkt niet echt op alleen maar een telefoontje, toch? Of ben ik nou zo gek :wall:
En dat op mijn televisie avond!! :wall:
Niet leuk.
Jullie zijn wel leuk dus :-*
Heb je hem al de deur gewezen tilly? Ik zou gewoon bij de deur blijven staan en tekenen :mrgreen: Maar wat raar dat ze daarvoor perse lang moeten komen :think:
Jane, Theo is 13 jaar ouder dan dat ik ben, en idd die man die je voor je hebt is Theo :mrgreen: …Theo zijn kids zijn vrij moeilijk. De één heeft PDDNOS en ADHD (de oudste) en de ander loopt constant achter je aan…Is wel gezellig als ze er zijn maar zeer vermoeiend…Begin er nu pas een beetje aan te wennen :oops:
Theo roept soms wel eens:“Je hebt voor mij gekozen en dan ook voor de kids” Ehhhh ja maar ik weet van tevoren niet hoe zijn kids zijn :think:
Maar nog een paar jaar en dan komen ze wanneer ze willen en dan zal het wel anders zijn :shifty:
Patricia, wat balen meid dat je zo vreselijk vloeit :hug: :hug: Hopelijk ben je snel van al dat gevloei af
Oei Chariassa, PDDNOS en ADHD!!! Dat is wel heel heftig zeg :shock:
KAn me voorstellen dat je daar wel een hele tijd voor nodig had om aan te wennen.
Die kerel moet ik de deur nog wijzen, hij is er nog niet.
Moet nu eerst weer even een dreumes troosten, hij is wakker!!
:-*