Stoppers van Oktober 2006 *Deel 3!*

Zo Charissa, petje af voor je. Dat lijken me drukke weekenden.

Patricia, vervelend dat je zo erg vloeit.

Hij heeft medicijnen voor zijn pddnos en dat scheelt wel al een hoop, maar alles moet met duidelijkheid en structuur…Je moet echt zeggen, ‘over 5 minuten gaan we dit doen’ en niet ‘we gaan zo weg’…

Verder zijn het leuke kids hoor :thumbup:

Tilly, misschien komt hij wel niet meer :wink:

Charissa :-* lieverd dat je bent… p/s heb je mijn pb gehad?

Tilly, mijn moeder heeft borstkanker overleeft en heeft nou botkanker. Tot zover slaat alles goed aan. Het zit vooral in haar ruggenwervel.

Ze kreeg dit te horen 2 weken voordat ze naar mij toe kwam vorig jaar dus dat wel ff emo hiero.

Komt allemaal goed, want wij zijn sterk en vooral positief :thumbup:

maaruh zwangerschaps dementie al toegeslagen :stuck_out_tongue:

Patricia, oh balen joh dat je nou zo erg ongie bent :-* en hopelijk is het alleen maar meer tampons en weinig krampen. dat vind ik altijd erger.

Heb nog niet alles gelezen, ben de ramen aan het wassen , maar heb ff pauze hehe.

oh ja gister zet ik het bad aan voor devin en maak ik alles in de slaapkamer alvast klaar om hem af te drogen en aan te kleden etc. ineens hoor ik plons… zit die joker in bad met zijn schoenen en kleren aan :roll: hij vind badderen ook zo leuk haha :inlove: heerlijk zulke acties

Even Pauze van tv. Heb weer onwijs zitten snotteren was weer zo dramatisch.

Jeetje charissa dat is pittig hoor. Het is wel makkelijk gezegd trouwens. Het voelt namelijk helemaal niet als kiezen. Een vriend zei eens tegen mij, dat je daaarvooooooooooooooor kiest snap ik echt niet hij heeft al een kind.

Maar liefde is geen keuze, je krijgt het er gewoon bij en dan is het wel eens moeilijk, maar voor mij absoluut geen reden om een goede relatie te stoppen. Maar of ik voor die kleine heb gekozen… :eh:

Nou ga weer verder snotteren. Tilly heb je grey’s gemist, want ik praat je graag bij hoor,

liefs jane

Zooooooooo :o Was dat even schrikken!!! Ik kwam niet meer op KoK!!! :shock: Gelukkig een goeie tip kunnen lezen omdat veel mensen er last van hebben, maar dit was wel even een gemeen testje: Hoe diep zit de liefde voor KoK bij jou? :think: Nou, bij mij dieper dan ik dacht. Dinsdag is manlief er nooit en kan ik ongestoord typmiepen. Ik ga jullie berichten even lezen zodat ik terug kan schrijven.

En daarna vlug weer terug!

@Charissa wrote:

Verder zijn het leuke kids hoor :thumbup:

Gelukkig maar!

Kyr@, ramen weer schoon?

Mamalena, fijn dat je er weer bent!

Uhmmmmmmmmmm, ik duik mijn bedje in. Trusten.

Hoi allemaal, ik kwam hier weer even gluren. Alles goed met iedereen??

Met mij prima. Met Lucas ook. Die wordt zo groot. Hij zegt al ‘zinnen’ van 2 en 3 woorden (mama, manaam mij = mama ik wil een banaan).

Ik kan niet alles goed bijhouden en bijlezen maar zijn er al zwangeren bij??

Ik heb 2 pagina’s bijgelezen en mijn oog viel op iets wat Patricia zei over bloedverdunners. En nu vraag ik me af: Mag jij zwanger worden met bloedverdunners? Ik ben een ex-trombose patient en mocht tijdens de bloedverdunners niet zwanger worden! Misschien mag het van jou arts wel? Ik mocht het niet door de trombose maar misschien slik jij ze heel ergens anders voor. Ik was zomaar nieuwsgierig hoor.

xx allemaal van mij

(volgende maand kom ik def meeschrijven!!!)

Ik ga van de hak op de tak. Was aan het bijlezen, met het lijsttrekkersdebat op de achtergrond…Kreeg ik erg de neiging om de stemwijzer te doen, ondanks dat ik mijn keuze al gemaakt heb.

Fjoe, gelukkig kwam het overeen. Ik heb het meest overeen met de Partij voor de dieren…Hmmm, nou, daar had ik me nog niet in verdiept dus dat weet ik niet. Maar op de voet gevolgd door…de SP. Die hebben blijkbaar veel overeenkomsten met de Dierenpartij. En dan Groenlinks. Ik ben dus zoals je noemt een linkse/groene rakker. :mrgreen:

Hebben jullie de wijzer al gedaan? Weten jullie op wie je gaat stemmen?

(Sorry Wendy, maar dit is effe geen onderwerp voor jou :wink: )

Ik ben nog aan het werk, maar reageer even snel op Danielle…

Ik slik ze ook wegens trombose! Had eerst marcoumar. Ivm mijn kinderwens ben ik nu overgestapt op sintrom. Na een positieve test moet ik weer contact opnemen met de trombosedienst en dan moet ik gaan spuiten. (weet niet de naam daarvan).

Waarom mocht jij niet dan? Ik slik wel levenslang, misschien dat daar het verschil zit. Dat ze bij mij dat risico wel ‘moeten’ nemen…

Ik ga nog even snell verder en zo naar huis. Kom hier vanavond niet meer terug. Morgenochtend ga ik weer bijlezen en op iedereen reageren.

Fijne avond allemaal en weltrusten voor strax! :-*

Hoi, Kom net terug uit school… ben bekaf… maar toch maar even proberen te reageren!

Patricia,Wawa en Tilly: Ik doe een avond opleiding marketing en communicatie… valt niet altijd mee zo s’avonds maar aan de andere kant heeft het ook wel weer wat. En ach het is maar twee keer in de week.

Patricia:Vervelend dat je zo veel rotzooi hebt daar beneden… :x :x gelukkig ben je zo klaar met werken, truste voor zo!

Wendy:En lekker aan het genieten van je kaarsen party?! Heb hier wel eens een make- up party gehad, we hebben ons de hele avond kapot gelachen! :lol:

Vind die verhalen die jij over Devin verteld zo leuk he! :mrgreen:

Wist het trouwens ook niet van je moeder… :oops: maar jeetje hoeveel kan een mens te verduren krijgen zeg! Hoop dat alles snel weer goed is! :kaars:

Wawa: Alweer een dichter bij de 100!! :wink: :slight_smile: :smiley: pas maar op zometeen haal ik je nog in… :eh: :wink:

Fijn dat je moeder morgen kan oppassen! Weet je tenminste dat er goed wordt opgepast.! enne… Sterkte he met klussen 8)

Tilly: En na hoeveel minuten was hij weg?

Charissa: Wil toch even zeggen dat ik echt respect heb voor je met die kids zo in het weekend… valt niet mee! :thumbup:

Jane: hoe was je bank/film avondje?

Mamalena: Ik heb de stemwijzer ook gedaan, bij mij kwam er het volgende rijtje uit: SP

Groenlinks

PVDA

Partij voor de dieren

Stem morgen op de Sp.

Nou meiden… m’n oogjes worden nu toch wat zwaar… voor iedereen die ik vergeten ben :hug: :hug:

Ga mijn bedje opzoeken, en het laatste beetje energie gebruiken om te… :: :: haha!

Dikke kus Marije.

ik heb aspirine als bloedverdunners op het moment. ik moet dat ook gewoon blijven gebruiken tijdens mijn zwangerschap. Ik heb ascal gehad en spuiten (referon of zo) en daarna klote pillen hydrea. Ik ben blij dat ik van alle rommel af ben en gewoon met baby aspirine het nou kan doen. Mijn bloed is verre van goed en zal ook nooit goedkomen maar zolang het met aspirine redelijk onder controle is geeft mijn hematoloog niks anders gelukkig…

Bleh heb 2 ramen gedaan, hier moet ik er van da plastic voor plakken en dan fohnen voor de winter… de andere ramen doe ik van de week pas als ik er de kerst spul op heb zitten… (ja al kerst, hier is het thanksgiving de donderdag en dan erna word alles hier kerst bij de mensen :mrgreen: )

wij hebben dan ook geen sint waar we rekening mee hoeven houden.

lieverds, weltruste allemaal.

ik ga zo eten maken en dan douchen en naar de party :dance:

Kom me even melden en weer afmelden…

Ben wel op het werk maar weet niet voor hoe lang…Was vannacht en vanochtend dikke vriendjes met het toilet :? . Maag is van slag, waarschijnlijk is de vis die ik gisteren gegeten heb niet goed gevallen…

Ben er dus later weer :-* :-* :-*

Zo was ik weer… ongesteld en wel :wink:

Uiteraard moest ik er nog wel een negatieve test voor uit de kast trekken voor ie wou komen… maar daar is het dan… eindelijk.

Let the real klus begin!!! :mrgreen:

En toen ging ik weer 8)

Voor de rest haak ik vanaf vanavond weer in, moet zo weer naar mijn werk!

Tot later!

Goedemorgen allemaal! :-*

Lekker geslapen? Ik ben weer helemaal bijgelezen.

Hebben jullie allemaal al gestemd??

Ik niet, en ik ga ook niet stemmen :oops:

Wendy wat less ik nou allemaal over je moeder?! Wat erg :? Had ik echt geen idee van! Veel sterkte in ieder geval! :hug:

Enne…bij mijn ouders staat de kerstboom ook al :wink: :mrgreen: :oops:

Charissa hoe is het nu met je maag? Ik hoop dat het beter gaat en dat je je niet ziek hoeft te melden. Hier ook dikke vriendjes met het toilet geweest vannacht, maar dan vanwege mijn :evil:

Echt Mir? Balen, maar je weet wel waar je aan toe bent! Je hebt zeker geen idee wanneer je nieuwe nod is??

Hoe is het met de rest van de meiden??

Liefs, Patricia

hoi meiden,

ik zal ff mn best doen he…

charissa: lijkt me niet makkelijk met de kids, gelukkig valt het allemaal nog wat mee, en weet je min of meer hoe je ermee om moet gaan… kan me wel voorstellen dat het moeilijk aanpassen was hoor… en mss dom vraagje: wat is PDDNOS? of ben ik nu wel heel dom.

ennee… tof dat ik op het lijstje sta!!! :-
hoe gaat het nu met je maag? hou je het een beetje uit?

*tilly: hoe gaat het nu met je??? ik hoop dat alles goed is! ben je niet misselijk ofzo???

*patricia: balen zeg dat je zo vloeit! hopelijk heb je ook niet teveel krampen erbij…

*kyr@: wat erg zeg van je moeder! een mens mag er gewoon niet aan denken! ik wens jullie nog heel veel sterkte toe! en positief blijven denken (in de mate van het mogelijke) ik brand een :kaars: voor jullie dat is echt gemeend! en veel succes nog met de ramen, dat vind ik altijd zo’n rotklus bbrrr. dat en de afwas. gelukkig hebben we nu een vaatwasser, scheelt een hoop ellende. spijtig bestaat er zo niks voor de ramen, een automatische ramenwasser ofzo… :think:

*jane: ben jij iemand die makkelijk huilt bij tv programma’s? ik niet eigenlijk, tenzij als ik zwanger was, als er een duif iets gebroken had en ging sterven was mijn hart al gebroken en ging ik huilen :oops: moet je niet denken hoe het was bij een melige film…

*mamalena: ja de liefde voor kok zit diep he?! dat besef je pas als je er even niet meer op kunt… dramaaaaaaa :shifty:

*wawa: hoe gaat het met je meid???

danielle: hoe oud is lucas?? leuk he dat ze zinnetjes proberen te zeggen :inlove:

marije: leuk zeg zo’n opleiding! ga je achteraf dan ook echt iets in die richting doen? of is het een opleiding van je werkgever uit? ben wel benieuwd!

mirretje: let december be blessed :pray: over een leuk kerstcadeau gesproken…

voor diegenen die ik vergeten ben sorry! heb wel alles gelezen, waarschijnlijk kom ik er later wel op :oops:

ik heb gisterenavond een rare avond achter de rug… ik begon zo wat na te denken enzo… over het feit dat ik misschien zwanger kan zijn. opeens bekroop me het gevoel van een heftige onzekerheid en twijfel! ik dacht bij mezelf “is het dit echt wat ik wil?” “hoe gaat het dan met mn werk gaan?” “wil ik dan nog wel werken?” “wat dan met de verbouwingen aan het huis?” “is mn mannetje er wel echt klaar voor?” "ga ik weer terug 9 maanden dag en nacht overgeven??? :shock: " “ik wil niet weer een bevalling van 25uur weeen!” “het loopt hier niet altijd op rolletjes met 1 kind, gaat het wel lukken met 2???” enz enz enz. ik ging plots bijna huilen was echt wat in paniek! raar hoor, ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet! ik dacht echt “dit wil ik niet!” terwijl ik er mezelf wel op betrap dat ik uit de grond van mn hart hoop dat mijn ongi uitblijft! ben er vandaag nog altijd een beetje huilerig van! :frowning:

verder voel ik me misselijk :sick: … en heb nog altijd hoofdpijn, maar de buikpijn is al beter gelukkig…

tot later meiden, mijn meissie ligt op bed, dus heeft mama weer eens de tijd om wat te doen in huis…

dikke knuffel aan allemaal! :-
:-
:-

Julie xxx

WOW wat een bericht :shock:

8)

Bellenblaasje:

PDD-NOS

de afkorting betekent: Pervasive Developmental Disorder Not Otherwise Specified.

Dit is een ontwikkelingsstoornis, waarbij het grootste probleem is dat de kinderen, zich niet in kunnen leven in een ander persoon. Ze zijn erg op zichzelf gericht, en hebben vaak meerdere achterstanden op emotioneel, sociaal en motorische gebieden

Die angst over hoe of wat straks met twee kids heb ik nog niet gehad…Wij hadden al alles uitgestippeld voordat we met een tweede begonnen. Uitgestippeld qua werk, huis e.d.

Maagje gaat hier wat beter maar alleen fruit blijft erin :roll: dus ben al het fruit op het werk aan het plunderen :mrgreen:

Mirjam, balen meid dat je ongi bent geworden, maar gelukkig weet je nu waar je aan toe bent :hug:

Danielle, gezellig dat je mee komt kletsen volgende maand (dat is al bijna :wink: )

Patricia, ik ga wel stemmen maar ben nog steeds ‘zwevend’ Heb werkelijk geen idee. :think: Wil ook niet een links kabinet dus :think: :think: Gelukkig heb ik nog even om na te denken :mrgreen:

oke dank je wel charissa voor de uitleg… lijkt me ook niet makkelijk zeg! veel succes nog hoor meid!

en plunder al het fruit maar hoor, is nog eens lekker gezond ook!

en ja wij dachten ook alles uitgestippeld te hebben! op mijn werk zijn ze niet scheutig op zwangeren, toen ik zwanger was van mijn eerste verliep mijn contract toen ik 3 maanden ver was, dit hebben ze dus niet verlengd omdat ik zwanger was. ik vond het op dat moment niet zo erg, ik was toch veel te ziek en voelde me ellendig. ik mocht achter de bevalling wel terugkomen, dit heb ik dan ook gedaan, want mijn gerante van het filiaal waar ik stond wilde me niet weg, we hadden een hele goeie band, dit was een beslissing van hogerhand.

nu volgend jaar september verloopt mijn contract opnieuw, en we hadden gezegd, als ze het toch moesten verlengen, dat ik toch blijf werken. anders blijf ik gewoon thuis bij de kids. maar ben nu ook al aan het twijfelen of ik die verlenging wel zou willen, maar ja, daar kan ik op dat moment nog altijd zelf voor kiezen natuurlijk (waarschijnlijk houden ze me toch weer niet)

Belleblaasje wat :thumbup: dat je nu ook op het lijstje staat. Ook voor jou hoop ik natuurlijk dat je snel naar het onderste deeltje mag.

Wat vervelend dat ze bij jou op werk niet gek op zwangeren zijn. Maar als je je het kunt veroorloven om lekker thuis te blijven zou ik dat zeker doen :smiley:

Ik werk op een bedrijf met ong 200 werknemers, waarvan 70% vrouwen, dus er zijn er elk jaar wel een paar zwanger. Zijn ze aan gewend :mrgreen:

Ik werk nu gemiddeld 34 uur per week. Door de onregelmatige diensten komt dat neer op ong 19 dagen per maand. Als we een kleintje hebben ga ik waarschijnlijk 28 ur werken, dat betekent dan 15/16 dagen per maand. Moet wel te doen zijn denk ik. Ik kan ook min of meer mijn eigen werkdagen bepalen (wel in overleg natuurlijk).

Pino, het is vandaag toch jouw nod?? Waar ben je en hoe voel je je?

Charissa, dat fruit is alleen maar gezond :wink: Sterkte!

ben toch ook wel benieuwd naar pino hoor… :think: