Stoppers van Oktober 2006 *Deel 3!*

sterkte allemaal met de dreumesjes :-*

@kyr@ wrote:

sterkte allemaal met de dreumesjes :-*

Dank je wel.

Hallo!

Bedankt allemaal voor de felicitaties!!

Ik lees net weer een hoop verhalen! Wat een veranderingen allemaal. De één ongi, de ander misschien zwanger…Er gebeurt genoeg in dit clubje!

Ik ga morgen op jullie allemaal reageren, maar ben nu te moe. Ga nog even op het forum lezen. Huiskamer enzo. Daar kom ik bijna niet meer aan toe.

Even snel de stand van zaken hier: Kaak nog niet over. Afspraak met ha voor morgen, want ik ben het zat (!) Ben al 4x verkouden geweest dit jaar en nu die ontsteking. Bleeeeh!

Meisje is ook verkouden maar redt zich goed. Ze heeft na de drukke dag van gisteren gelukkig goed geslapen. Werd vanmorgen om 8.15 wakker. Dat is hier heel wat!

Sorry, dat het een ego-berichtje is geworden. Ik lees alle verhalen met aandacht hoor! :wink: :-*

Ben ik weer even, heb net m’n badje aangezet… heb het heel de avond al steen koud… dus zo nog even snel in bad en dan gelijk door naar mijn warme bedje :slight_smile:

Kyr@: Jeetje dat is schrikken zeg!! Vind het altijd zo oneerlijk he… het is idd een ontzettende K@#$E ziekte!! Ik hoop dat alles goed komt voor je vriendin :kaars:

Wawa: Nee ben niet echt een weinige schrijver ( ligt er een beetje aan hoe druk m’n dag was denk ik) Maar meestal hou ik wel van een babbeltje haha :smiley:

Wat vervelend van je dreumesje… je voelt je ook zoo machteloos he als je zo’n klein ziek kindje zo ziet… ( heb ik althans altijd heel erg).

Hoop dat deze kuur beter zijn werk gaat doen.

Tilly: Ja het was heel erg balen!! :x :x Vooral ook omdat ik twee avonden per week naar school ga… en daarvoor ook niets op de computer kon doen :cry: . Gelukkig doet hij het weer!! :dance:

Nou… ik ga eens kijken hoever mijn badje is.

liefs Marije.

AAAa gossie… @patricia wat balen zeg wel een nette cyclus tog?

je moet maar zooo denken december is onze maand!!(hihihi laten we hopen dat het klopt)

fijne aaf/nacht verders meiden ik kom net weer van me werk en ben egt helemaal op!!

alle curcisten hadden modellen mee dus dat was flink lopen … ppffft

ik zit hier met een paar wine gums de boel weer bij te lezen van vanmiddag maar heb egt geen puf meer

als mijn berekening klopt heb ik as vrijdag mijn eisprong… we zijn alweer gestart met veel klussen :smiley:

meiden sweet drams kuzzz joyce :-*

Joyce, wat doe je dan voor werk ? als de cursisten modellen bij hadden. of heb ik iets gemist :think:

Mamalena, suc6 bij de huisarts. hopelijk gaat het snel over.

Marije, badder ze.

weltruste dames :-*

goeiemorgen meiden!

iemand een bakje koffie???

heb vrij slecht geslapen vannacht. veel krampen gehad in mijn onderbuik… deed echt pijn hoor. ik weet niet goed of het mn darmen waren of iets anders, echt heel mn buik deed pijn. nu met even recht te lopen is het alweer beter.

zijn jullie eigenlijk al gestart met foliumzuur??? ik nog niet, denk dat ik er vandaag maar eens omga…

pppfff dat afwachten maakt me echt zo gek als iets… ik droom er zelfs snachts van! zal ik blij zijn dat het 28 november is… want ik wil het weten en wel NU :roll: zou het echt geen enkel nut hebben als ik nu test??? :think:

ik kom straks weer (om alles eens te lezen he) mijn dochtertje heeft haar boterhammetjes op en ze wil drinken… tot straks!

PS: jullie zien er echt lieverds uit hoor!!!

Poeh

Thanks voor je mailtje. Lekker ingewikkeld allemaal.

Joos

Proficiat met je 8 jarig jubileum! :inlove:

Gaat je vriend ook niet mee naar een privesauna?

Niet om nu mijn vriend op te hevelen hoor maar, mijn vriend kwam gister thuis van sporten, veel te laat, het eten was inmiddels bij koud, dus vroeg ik waarom hij zo laat was :x . Zijn reactie:

Ow ik had nog even in de sauna gehangen. :oops:

Maar weet je al wat je nu gaat doen vandaag? Veel plezier in ieder geval met waar je ook voor gekozen hebt.

Kyr@

Wat houdt dat in een kaarsenparty? Ga je dan allemaal nieuwe mooie kaarsen voor de donkere wintermaanden uitkiezen? (zijn de komende maanden eigenlijk wel donker bij jullie?)

Gaaf hoor zo’n kereltje wat al zo betrokken is bij zo’n sport. Ik zie het al voor me :mrgreen:

Jeetje Kyr@, heftig hoor van je buurvrouw. Je zal het maar meemaken zeg! Dat brengt toch ook je vreugde van het zwanger worden een beetje in de war niet? Denk dat je buurvrouw dat nu op een laag pitje heeft staan? Ik :pray: voor haar en jullie dat het allemaal goed met haar komt.

Bellenblaasje

Ik zou gewoon een paracetamol pakken hoor! Als je het niet in een te hoge dossis neemt, kan het echt geen kwaad hoor.

Is het niet gewoon migraine? (voor zover dat gewoon is), kan door de hormonen komen hè!

In ieder geval veel succes ermee en tja, in principe zou je al zwanger kunnen zijn ja.

In die testen staat altijd dat je pas moet testen vanaf de dag dat je NOD is. Maar in theorie lijkt me dat het eerder moet kunnen. Hij test namelijk je zwangerschapshormoon, maar in het begin is dat natuurlijk nog minimaal. Waarschijnlijk als je nu test krijg je hem negatief of zoals tilly met zo’n twijfelachtige veel verwarring zaaiende streep.

Mijn advies: nog ff geduld meid! :?

Wawa:

We hebben een hele mooie hangpot bestelt met zo’n bril die niet dicht kan klappen, maar heel langzaam dichtzakt :mrgreen:

En een heel mooi fonteintje. Owwwwwwww het duurt hier allemaal veel te lang met die verbouwing, maar als het af is, dan is het zoooooo mooi!!!

Gister was ik behang aan het afkrabben en bedacht me ineens dat ik in de toekomstige babykamer aan het klussen was :mrgreen:

Hoe gaat het met je kleine? Balen dat die antibiotica niet aansloeg joh! Wel fijn dat de huisarts het zo serieus neemt en meteen iets nieuws heeft voorgeschreven. Vind ie deze net zo lekker? En is de koorts alweer wat gezakt?

Tilly

Ik denk dat het wel mee gaat vallen met vechten. Volgens mij is het op zo’n mannenforum toch wat rustiger denk ik.

Hou je het nog vol jullie geheimpje geheim te houden?

Wij vroegen ons gister af wanneer het gebruikelijk is om te vertellen? Ik kwam namelijk met het sporten en oud medesportser tegen. Dus ik vroeg hoe het was: Rond en gezond hè, zei ze. Ze was inmiddels 17 weken zwanger :smiley:

Dus toen ik thuiskwam vertelde ik het mijn vriend en die vond het wel erg vroeg om te vertellen. Maar volgens mij is rond de 12 weken toch normaal? Zij kon er trouwens toch niet onderuit, je zag het al heel goed.

Mirrretje:

Hoe was het bij de huisarts?

Mamalena:

Succes bij de huisarts. Goed dat je gaat, want met een kaakholteontsteking moet je niet te lang rond blijven lopen.

En hoe gaat het met je dochtertje? Is ze alweer aan de beterende hand?

Nou, volgens mij heb ik iedereen gehad? Zo niet, :-* voor iedereen die ik vergeten ben.

Ik ga weer aan het klussen. Hou alles vandaag wel een beetje bij op het forum.

Fijne dag allemaal!!!

Hee ik ben er weer!

Had inlogproblemen!

Ik haak wederom vanaf hier in!

Ik moet nu rennen want ik moet naar een verplichte bijeenkomst en ben er hopelijk vanavond weer om te kletsen!

Die inlogproblemen had ik gister ook mirretje en de snelkoppeling op mijn bureaublad werkte tijdelijk ook niet, heb het idee dat ze aan de site gewerkt hebben ofzo.

Fijn dat je er weer bent. Veel plezier op de bijeenkomst!!!

Goedemorgen allemaal! Hoe is het met jullie?

Kyra, wat leuk om te lezen dat jij al helemaal ‘into de Amerikaanse gewoontes bent’ :smiley: Football, Thanksgiving…enz.

Wat erg voor je buurvrouw! Hopen maar dat het toch nog enigzins meevalt… :thumbup:

Joos, gefeliciteerd met jullie 8-jarig samenzijn! Wat een tijd alweer joh!

Heb je nog iets leuks in de planning staan? Wat dacht je van een kindje maken?? :mrgreen: :oops:

Wawa, wat is zwangerschapsmasker?

Hoe is het met jullie dreumes?? Koorts weg inmiddels? Wat zielig joh… Het zit jullie ff niet mee geloof ik he?

Bellenblaasje, heb je er al een test tegenaan gegooid??

Tilly, ik ben niet echt verdrietig hoor. Had het toch al niet verwacht deze maand. Maar wel teleurgesteld natuurlijk… Maar dat is denk ik wel normaal. Ik heb trouwens nog nooit zoveel bloed verloren al afgelopen nacht joh Niet normaal :oops: Hoe voel jij je?

Hoe reageerde jouw man nou eigenlijk op je :thumbup: test?? Of heb je dat hier al ergens geschreven… :think:

Mamalena hoe is het met je kaak? Wat zei de ha?

Femmie, volgens mij is rond de 12 weken ook normaal om te vertellen. Maar bij sommige meiden zie je het al eerder!

En Pino?? Waar ben je? Hoe is het met jou??

Hier een heerlijke nacht gehad. We hebben alle2 goed geslapen. Behalve dan dat ik er een paar x uit geweest ben omdat ik ontzettend lek :evil: :oops:

Nou, ik ga even een ontbijtje maken. Tot laterssss! :-*

Even een egopostje…

Ik zit op mijn werk en ben er helemaal niet bij met m’n hoofd. Ik zit meer met m’n gedachten bij m’n NOD en wat er zal gaan gebeuren. Ik voel behalve wat krampjes namelijk helemaal niks. Geen zere borsten en dat had ik bij Isabel heel erg (al weet ik dus niet meer op welk moment ik dat nou had… gelijk of juist in de weken ná m’n NOD…) Het zou dus zomaar kunnen dat ik gewoon wel ongesteld word… maar ik hoop het niet natuurlijk…

Nou ja… we wachten maar rustig af…

Oh ik las in de gauwigheid iets over wanneer vertellen… rond 12 weken is inderdaad gebruikelijk. Ik heb het vorige keer aan familie verteld met zeven weken (toen waren we terug van vakantie en mocht iedereen het weten…) Mijn werk en de rest van de buitenwereld vertelde ik het rond 11 weken toen hadden we de eerste echo gekregen. Als we nu weer zwanger zijn dan vertellen we het familie/vrienden ook weer snel en de rest (zoals collega’s) weer zo’n beetje met 11/12 weken. Oh m’n afdeling wist het trouwens wel eerder. Als het mis was dan was ik daar goed van ondersteboven geweest en dan had ik dat willen delen met naaste collega’s en familie natuurlijk. Vandaar…

Wawa, hoe is het nu met de kleine? echt schrikken als je gebeld wordt dat je kleine ziek is helemaal als je dan ook nog niet meteen weg kan…

Ik hoop dat dit nieuwe kuurtje snel aanslaat :hug:

Mir, ben je al bij de huisarts geweest??

Kyr@, heel veel sterkte voor jou buurvrouw, Kanker is echt een rotziekte en helaas komt het veel te vaak voor :frowning:

Voor de andere meiden :-* heb dit keer niet echt bijgehouden wat er allemaal geschreven is maar vind jullie wel lief :smiley:

Ik vind jou ook lief Poeh :smiley:

Pino leuk dat je er ook weer even bent.

Ik ben dus gisteren begonnen met temperaturen en ik zit nu even een lijstje in elkaar te flansen in excel. Gelukkig zijn er op 't net genoeg voorbeeldjes te vinden.

Pino het wordt spannend!!! Ik snap het wel dat jij er met je hoofd niet helemaal bij bent.

Ik heb geen idee wat je moet voelen als je zwanger bent, maar begreep al wel van tilly dat het deze keer anders was dan de vorige keer.

Je weet het dus nooit.

Ik ga heel hard voor je :thumbup: en ga je morgen al testen als je nog niet ongi bent, of wacht je dan nog even af?

Ik probeer het nog even af te wachten… met Jeroen heb ik afgesproken dat we komend weekend gaan testen… maar dat duurt wel héél erg lang haha

pino ik duim met je mee hoor!!!

en ja het wachten duurt nu wel erg lang he… vind ik ook hoor!

ik ging normaal maandag testen, maar ik denk dat ik het ook dit weekend ga doen… dubbel duimen dus…

Spannend hoor meiden! Ik :pray: voor jullie! :thumbup:

Bellenblaasje jij staat niet op het lijstje? Of kijk ik er overheen…?

Zo, net mijn kleine ventje in bed gestopt… Hij is al een paar dagen ontzettend hangerig, geloof dat er een griepje aan zit te komen… :frowning:

bellenblaasje:

Vervelend hoor die buikpijn, maakt je vooral in deze

periode zo onzeker! Wanneer ga je testen?( of wacht je tot de 28ste)?

Zal iniedergeval even met je mee duimen!

Ik slik zelf al wel foliumzuur, ben ik denk ik zo’n twee weken geleden mee begonnen( vergeet ze af en toe wel) :oops: :oops:

Femmie: Leuk he… een beetje dagdromen over de toekomst als je dan zo in het kamertje staat! Ik zelf had ook al lang voordat ik zwanger was van mijn ventje, al ideeen hoe het kamertje eruit moest gaan zien! :smiley: (

Tilly:

Knap hoor dat je je mond kan houden, bij ons wisten ze het de eerste keer allemaal gelijk al… Willen het deze keer toch ook even lekker uitstellen tot ongeveer 12 weken. Heeft ook wel weer wat denk ik dat je samen zo’n leuk geheimpje bij je draagt :inlove:

Patricia: He bah! verevelend die nachtelijke uitstapjes naar de wc!! vooral nu het kouder begint te worden… Lig je net lekker warm… moet je die kou weer in :x

Is het lijstje al gelukt in Excel?

Pino: Spannend hoor! Logisch dat je nergens anders meer aan denkt! hier duim ik voor je! :thumbup:

Ga maar ens even wat aan het schoolwerk doen, nu dat kleine ventje slaapt…( komt het toch nog eens een keer voor dat ik mijn huiswerk gedaan heb) :oops: :slight_smile:

liefs Marije.

Marije welke opleiding doe je?

Ja, het lijstje in excel is gelukt. En ben er nog trots op ook :mrgreen:

Hier ontzettende buikkrampen. Wist niet dat een ongi zo vervelend kon zijn :?

Ik ga me even aankleden (zit nog in pyama :oops: ) want over een uurtje moet ik naar werk.