Pb is wel een goed idee :thumbup:
Ik zal ze een pb-tje sturen, dan is idd de keus aan hun :thumbup:
@Charissa wrote:
Pb is wel een goed idee :thumbup:
Ik zal ze een pb-tje sturen, dan is idd de keus aan hun:thumbup:
Prima oplossing. Ik zie trouwens dat marije sowieso maar heel weinig berichten heeft gepost (15 ofzo)
Jane, nog gefeliciteerd met het slagen van jou man
Mir, morgen wel echt een afspraak maken he, niet alleen voor Thomas die nu wel echt zielig is omdat hij zo hoest, maar ook voor jezelf want je moet toch weten waar je aan toe bent.
Wawa, wat handig dat jou kleine de ab heerlijk vind, dat scheelt een hoop gestress
Femmie, ik zou niet weten of het normaal is om afscheiding uit je borsten te hebben :think: , ik heb er zelf geen last van…
Mischien handig om toch even aan je huisarts te vragen of dit normaal is of niet?
Tillyyyyyyyyyyyyyyyyyy GEFELICITEERD
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeee nummer 3 van ons groepje echt geweldig meis ben super blij voor jou
Patricia, veel plezier vanavond bij de broer en schoonzus van jou vriend
vandaag weer verder gegaan met uitruimen en opruimen, nu ik eenmaal bezig ben ben ik ok erg fanatiek deze week wil ik van zolder tot kelder alles weer helemaal schoon en fris hebben.
( niet dat het nu een zooi is haha)
Donderdag en gisteren ovulatietest gedaan helemaal niets. Vandaag een miniscuul licht streepje. Misschien is de eisprong in aantocht. Ik zal eens googlen hoe de LH piek er eigenlijk uitziet. Het 4 uur niet plassen blijft hier een probleem :oops:
@Femmie
Bij Thomas had ik er ook 3 gehad voordat ik positief testte.
Maar daar was sprake van een late bevruchting terwijl ik al met de pil was gestopt.
Nu was ik nog niet eens gestopt :eh:
Dus in principe zou ik niet bevrucht moeten zijn…
En op een nacontrole op 18 Oktober (ben aan mijn eierstok geopereerd) bij de gyn had ik een lege baarmoeder.
Ach het is maar afwachten… en wachten… en nog meer wachten :roll: 8)
@Wawa
Ja misschien is het ook wel zoiets.
Maar in principe was ik dus nog niet eens gestopt :shock:
Ik heb gewoon een heel raar lijf :shifty:
@Poeh
Hee zo’n poetsdrang had ik vandaag ook!!! :mrgreen:
Ik kan alleen nu niet verder want Thomas ligt te kraaien in de box en zit mijn aandacht te trekken :inlove: (Hee ik zie ineens blote voetjes… maf kind 8) )
@Wawa
Ai… 4 uur niet plassen :shock:
Ik wens je veel succes :o
Meteen duidelijk dat ovulatietesten niet voor mij zijn :shifty:
@Joos
Hoe gaat het met jou meid?
is het nog door gezet?
Ik ga zo eten!
Kom later nog wel weer kletsen!
Mirretje, van dat plassen wist ik van tevoren ook niet. Dus het is een eenmalig iets :oops:
Mirretje, dat is inderdaad een beetje vreemd. Ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen. Succes alvast
En charissa was de pizza lekker? Onze friet wel, maar had hem niet zelf gemaakt, had ik geen zin meer in, naar heel de kattenkamer verbouwd te hebben omdat ik daar morgen behang ga afsteken.
Nu gaat mijn vriend me iets van excel leren en daarna naar schoonmoeder. Ik ben er dus vanavond niet meer denk ik. Fijne avond allemaal en tot morgen!!!
De pizza was heerlijk femmie! Zelgemaakte en dan lekker erop gooien wat je zelf lekker vind :drool:
Poeh, aan de schoonmaak geweest dus. Dat is hier morgen aan de beurt :shifty:
Mirjam, ben benieuwd wat de HA zegt!
JAAAA TILLY GEFELICITEERD MEID :mrgreen:
hier is het weer mijn football dag, dus ik kom staks wel bijlezen en kijken
Oh, nou is het al de tweede keer dat het misgaat met mijn antwoord. :wall:
Vanmiddag had ik een heel lap getypt en toen drukte ik op een verkeerde knop en alles weg. :wall: :wall:
Nu net was ik weer opnieuw begonnen, maar toen kwam mijn zwager om de hoek zetten en heb ik gelijk van angst alles weggeklikt.
Ik zal nu wel in kleine stukjes reageren en wat vertellen, anders komt het niet goed :mrgreen:
:-*
Als eerste wil ik jullie dan nu allemaal bedanken voor jullie felicitaties. Jullie zijn LIEF :-* :-
Waarschijnlijk ben ik 26 juli uitgerekend. Mijn man vond het erg leuk en vertelde mij alvast dat het een meisje wordt. Dat weet hij dan mooi op tijd, niet dan :think: :eh:
Dan zal ik nu eens even proberen te reageren op een aantal verhalen van jullie die ik nog weet.
:-
@Tilly wrote:
Oh, nou is het al de tweede keer dat het misgaat met mijn antwoord. :wall:
Vast een zwangerschapskwaaltje. Ik was tijdens mijn zwangerschap heel klunzig! :mrgreen:
Tilly, woehoe!!! GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD !!!
Pino, dank je wel!!! Ik ben dan ook hééééél blij!!!
Wawa, dat had ik inderdaad bij mijn eerste zwangerschap ook, maar nu zal dat toch wel heel erg vroeg zijn :think: :eh:
(dit had ik net ook allemaal al geschreven, maar opnieuw kwam mijn zwager richting computer :wall: :wall: , moest ik weer alles opnieuw typen. Ik heb ook wel pech hoor!!
Femmie, bedankt voor de tip. Ik ben hem nu aan het gebruiken anders weet ik nooit waar ik allemaal op moet reageren.
Dan nog even over je borsten, de enige keer dat ik dat had was toen ik een poging deed tot borstvoeding bij mijn zoontje. Gek hoor, het doet mij toch echt denken aan melkproductie. Misschien kan je hiervoor even naar de huisarts gaan of even bellen?
Wawa, wat super dat het beter gaat met je dreumes. Fijn dat de AB zo lekker is en goed aanslaat :mrgreen:
Jane, over jou vraag over de sauna etc. Ik heb niets gelaten, pas toen ik zwanger was ben ik op gaan letten en dat heb ik nu weer gedaan.
Ik ga nu eerst dit alvast plaatsen voor ik zometeen weer weg moet klikken voor een langslopende zwager :mrgreen:
Patricia, spannend meid. Wil het nog een beetje lukken dat wachten?
Wel goed van je hoor dat je zoland wacht met testen. Mijn cylus was met de pil ook altijd korter dan zonder dus dat zou bij jou nu na je spiraaltje natuurlijk ook wel kunnen.
Dan nog even over je vraag over afscheiding Normaal heb ik voor ik ongi word meer last van afscheiding. Nu had ik dat dus helemaal niet, dat vond ik al heel vreemd. Bij mijn vorige zwangerschap had ik het juist extreem veel.
Dan nog even om je op te beuren, ik had ook echt niet het idee dat ik zwanger zou zijn. Ik dacht dat we op de verkeerde dagen hadden geklust omdat ik de eisprong zo laat had. Pas toen mijn temp hoog bleef en ik andere dingen opmerkte zoals misselijkheid etc dacht ik HUH, zou het dan toch?
Het kan dus echt ook al denk je misschien van niet.
Meid ik voor je. :-*
Mirjam, wat goed dat je naar de dokter gaat. Misschien krijg je dan iets meer duidelijkheid, dat kun je nu na een ruime maand afwachten wel gebruiken!!
Hoop ook dat de huisarts Thomas een beetje kan helpen zodat hij snel weer helemaal beter is. Heeft hij ook koorts?
Ons mannetje heeft al weer 2 dagen koorts. Hij is snot verkouden. Zo hebben ze een hele tijd niks en zo hebben ze om de haveklap wel iets! :roll:
En Poeh, heb je alles weer schoon en fris? Ik word gewoon jaloers als ik hoor hoe jullie straks de boel aan kant hebben. Ik zou ook nodig is van alles goed schoon moeten maken.
Eerst weer even plaatsen voor de zekerheid
Mamalena, is het klussen nog gelukt? Je moest wel geduld hebben hoor, voor manlief thuis was.
Hoe is het met je kaak? Nog veel pijn?
Hoop voor je dat het allemaal snel minder wordt en dat jullie klusavond goede gevolgen mag hebben. :dance:
Kyr@, hou jij het nog een beetje vol zonder je man?
Wat ontzettend lief wat Devin doet op de trap :inlove: Op de één of andere manier zijn papa’s erg leuk, hier ook!!
Ik geloof dat ik nu een aardig eindje ben gekomen met reageren dus ga nu even bij manlief en zwager in de kamer zitten.
Morgen en overmorgen weer werken, dus hoop dat ik het een beetje bij kan houden. :think:
Voor het geval ik hier niet weer kom vanavond, welterusten allemaal
:-*
Tilly, gefeliciteerd!!!!!!!
HEEL GAAF!!!!! :D :D :D :D
Ha ha ha, die Tilly, je bent goed op dreef meid! :mrgreen: