Stoppers van Oktober 2006 *Deel 3!*

Nou Joos, zie bovenstaande dus :smiley:

En stel nou dat ik wel zwanger ben, dan ben ik dat over een paar dagen ook nog wel. :wink:

Begrijp me niet verkeerd, het kost me wel heel veel moeite om me in te houden hoor! :stuck_out_tongue: Zeker na het goede nieuws van Tilly.

Ja ik snap het wel, je wilt ook teleurstelling voorkomen hè.

Precies, ook al ga ik er niet van uit dat ik zwanger ben, toch zal een nega test een teleurstelling zijn.

Ik zie trouwens net weer die Mac reclame. Bij nader inzien vind ik hem toch wel grappig :mrgreen:

Ben heel benieuwd hoe de man van Tilly gereageerd heeft!

Ja hij is toch wel leuk hè :wink:

Wawa, fijn dat de kleine zich weer wat beter voelt. Lang leve de antibiotica!

Femmie, het is lastg hè, om alles bij te houden. Vooral overdag. Ik werk 32 uur en heb ’s avonds veel bij te lezen. Ik vind het hier overigens wel gezellig dus is dat lezen geen straf.

Hmmm witte afscheiding uit je borsten, ik herken het niet. Ik zou het wel ff in de gaten houden als ik jou was.

Mamalena, hoe voel je je nu?

Mirretje, verstandig dat je een afspraak hebt gemaakt. Ik ben zeer benieuwd meid.

Charissa, veel plezier in de dierentuin! Ze hebben daar toch ook veel overdekte dierenverblijven. Die kan je nu prima bekijken. Of hebben ze dat in Amersfoort niet?

Jane, hmmm geen idee eigenlijk of het nu kwaad kan om naar de sauna te gaan. Ze raden warme baden toch wel af in deze periode? Misschien is het dan verstandiger om niet te gaan.

(zo volgens mij ben ik nu weer helemaal bij.)

Ja zie je wel!!!

Tilly dat is een dikke vette streep!!!

:dance: :dance: :dance:

Das dan al de 3e zwangere hier!!! :smiley:

Vruchtbaar clubje. :mrgreen:

@Femmie

Ik doe geen testen meer omdat ik ze even niet meer kan zien.

Heb er 3 gedaan.

De eerste was negatief, kan te vroeg gedaan zijn…

De 2e gaf na een kwartier of halfuur zo’n vage streep… zo één waar je wel heel schuin moest kijken wil je een streep zien en je moest hem op een bepaalde stand in het licht houden om wat te zien.

Zo’n : “Ik wil het gewoon graag zien streep” 8)

De 3e test gaf pas na een minuut of 5/10 een controlestreep en was dus niet geldig…

Dus ik en de testen zijn even geen vriendjes van elkaar. :evil:

Ik ben nu bezig mijn 2e ongesteldheid over te slaan.

Dus vandaar dat ik naar de dokter wil.

Het heeft lang genoeg geduurd, want ik heb wel vage klachten in mijn buik.

Nou, ik heb uiteindelijk het huishouden gedaan toen Thomas sliep 8)

Ach, ik heb lichte poetsdrang…

Wijst op een naderende ongi :twisted:

Dus vandaar dat ik nu weer kom buurten.

Thomas ligt nu te spelen op zijn kleed.

Hij heeft al bijna 6 tanden :shock: :shifty:

Maar rollen… ho maar :hand:

Al 6 tanden Mir?? :shock:

Dat gaat hard! Mijn neefje is nu 8 maanden (+1 dag :mrgreen: ) en heeft nog helemaal geen tandjes! Zit er wel aan te komen denk ik wat hij bijt overal op en zit constant te kwijlen :smiley:

Hij ging denk ik met 6,5 maand rollen…

Nu kruipt hij, maar wel achteruit! En heel hard! :smiley:

Tilly GEFELICITEERD Wat heerlijk en wat snel raak he. Ik ben heel blij voor je. Het is nog pril, maar toch. Geniet er van. Wat zei je man.

Mirretje, ik ben benieuwd wat de dokter zegt, misschien zegt hij wel dat je twee maanden zwanger bent. Goed dat je het even laat nakijken, want anders is het wel heel vreemd twee ongi’s overslaan. Hmm :think:

Ik heb tijdens mijn vorige cyclus de trap afgekrabt met een hete foh’n wel met mondkapje. Toen ik aan het eind van de dag het kapje afdeed, was de binnenkant van mijn neus helemaal wit van de verf en lijm stofdeeltjes, toen raakte ik wel licht in paniek, gelukkig werd ik ongesteld anders had ik me toch wel een beetje zorgen gemaakt.

Femmie misschien kun je het aan de HA vragen is toch wel een vreemd verhaal.

Nou ik ben helemaal blij dat we weer een zwangere hebben. :lol:

liefs

Nou lieve meiden ik ga jullie weer verlaten voor vandaag. We gaan even op visite bij de broer en schoonzus van mijn vriend. Waarschijnlijk zullen we dar ook blijven eten. Vanavond gaan we met vrienden ergens wat drinken, dus ben er morgen weer. (zo blijf ik lekker bezig en kan ik niet testen :wink: )

Fijn weekend nog allemaal!

Tilly nogmaals gefeliciteerd en geniet er lekker van! :-*

@Patricia

Thomas was volgens het CB ook wel vroeg hoor met zijn tanden.

Zijn eerste tandjes had hij bij ruim 3 maanden.

En hij doet nu weer zijn best zijn rug te verdraaien met pogingen tot rollen 8)

Het lukt em alleen net niet…

@Jane

Ik denk alleen niet dat ik zwanger ben.

Dan had de 2e test al wel duidelijk moeten zijn.

En dat was ie niet… :frowning:

Ik wil gewoon zo snel mogelijk ongi worden zodat ik weet wanneer ik effectief kan gaan klussen :wink: :mrgreen:

Heb nog nooit zo verlangt naar mijn ongi :eh:

Nou ik ga er ook weer vandoor.

Misschien tot later…

Moet nog strijken en was opvouwen :wall:

Tilly PROFICIAT!!! Wat leuk joh! :clap:

Het is nog erg vroeg maar wil je toch alvast een hele gelukkige en prettige zwangerschap toewensen

Ik snap het patricia, ik ben ook nog onbekend met de duur van mijn cyclus dus kan me voorstellen dat ik misschien komende keer ook zo reageer (mocht ik overtijd zijn). Maar lijkt me wel heel moeilijk. Heel veel succes met het inhouden met testen en voor als je toch de test gaat doen, ik :thumbup: voor je.

Ik heb net ook de reclame van de mac gezien. Ik vond hem wel erg grappig. Het is overduidelijk dat er gewoon de draak gestoken mee wordt vind ik.

Ja Joos ik vind het ook erg gezellig hier en zeker geen ramp om alle verhalen te lezen, erg leuk. Alleen vanmorgen had ik een dikke 6 pagina’s te gaan ofzo, dan moet je wel even je koppie erbij houden zeg!

Oké mirretje, ik snap het helemaal, had dat denk ik even gemist ergens, maar dan denk ik dat het inderdaad tijd wordt eens met de huisarts te gaan babbelen. Heel veel succes :pray:

Ow en ik wil je geen valse hoop geven, maar mijn schoonzus had 7 negatieve zwangerschapstesten terwijl ze toch zwanger was. Dus laat die afspraak bij de huisarts maar staan!

Dank je wel voor de bezorgdheid jane, maar ik kijk het nog maar gewoon even af, heb verder helemaal geen klachten ofzo, dus het zal wel aan het ontpillen liggen ga ik vanuit (vond mijn eigen verklaring wel goed eigenlijk en ben helemaal niet zo’n huisartsenbezoeker)

Ik ga maar eens frietjes bakken. Zondag frietdag hè! En daarna naar schoonmoeder. Dus als ik jullie niet meer spreek, dan tot morgen. Heb nog heerlijk 2 dagen vrij :mrgreen:

:mrgreen: Tilly, wauw gefeliciteerd meid!!! Wanneer ben je uitgerekend? :mrgreen:

Mirretje, vervelend meid. Na stoppen met de pil ben ik 3 maanden niet ongi geweest. Volgens HA was dat normaal en moest ik het de tijd geven.

@femmie wrote:

Jane, nee ik heb er geen pijn aan, alleen een week voor mijn NOD had ik ongelovelijk gevoelige borsten, maar dat is na die ene :twisted: dag weer afgezakt. Vind het zelf ook erg raar.

Ik zou gewoon even naar de HA gaan hoor.

Patricia, Jane, tot je ongi zou ik gewoon alles doen wat je anders ook doet. Kijk ik zou niet dagen achter elkaar gaan verven, schuren e.d., maar saunabezoek, een wijntje, rood vlees e.d. zou ik niet laten staan. De eerste tijd is er namelijk ookgeen bloedcontact tussen jou en het eventuele vruchtje. Het zwanger worden kan maanden duren en om alles nou zo lang te laten, lijkt me erg lastig.

Jahoe!!! Tilly, van harte meid! Ga je vanaaf verplaatsen naar het onderste lijstje, enig idee wanneer je bent uitgerekend???

Nou wij zijn dus ook niet gegaan he, regende daar zijn mijn schoonmoeder dus zijn we naar de geitenboerderij geweest bij ons in het bos. Ook erg leuk :thumbup:

Femmie, heerlijke frietdag dus vandaag. Wij hebben vandaag pizzadag!

Jane, jullie kleintje ziek :hug: Beterschap! Enne een pyjamadag kan ook leuk zijn :D

Ga even Nijntje kijken met mijn pretletter. Ben er vanaaf weer en dan zet ik Tilly op het onderste lijstje (zit nu op laptop en daar staat het lijstje niet op) En hopelijk snel meiden die haar volgen :thumbup:

Charissa jammie, friet, pizza, allemaal lekker!!!

Tja wawa op zich zit er ook wel iets in, in wat jij zegt, toch heb ik op het i-net vernomen dat schilderen in de eerste maanden van de zwangerschap nog slechter zou zijn dan later in de zwangerschap, je zou dan meer kans op een miskraam hebben :hand:

Ik ben dus weer even klaar met schilderen en heb mijn vriend gevraagd de rest af te maken. Maar kan me voorstellen dat je daar ook niet voor kiest hoor.

Ik laat zolang ik geen positieve test in handen hebt niets…Heb ik met Loïs toen ook niet gedaan. Pas na de positieve test ben ik overal op gaan letten en zo doe ik dat dus deze keer ook weer…

Zet ik een nijntje dvd op omdat ze dat wil zien, wil ze nu Wawa kijken :wall: (die serie dan he :wink: ). Dus ik zit van afstand mee te kijken. Ben benieuwd hoe lang ze dit wil zien :mrgreen:

@Charissa wrote:

wil ze nu Wawa kijken :wall: (die serie dan he :wink: )

Weet je gelijk waar mijn naam vandaan komt :lol:

Even over het lijstje en wie ik er af ga halen…Ik haal Becca en Peetje eraf, die zijn hier al heel lang niet meer gezien.

Marije en Kwebbeltje hebben hier het laatst gepost op maandag 13 november. Zal ik die eraf halen of nog maar even wachten :think: :think:

hahaha dat ik het typte dacht ik in één keer aan jou! :lol: :lol: Jouw dreumes ook gek van Wawa?

@Charissa wrote:

hahaha dat ik het typte dacht ik in één keer aan jou! :lol: :lol: Jouw dreumes ook gek van Wawa?

Ja, :mrgreen:

Wat betreft die meiden. Misschien kun je ze een PB sturen wat ze zelf willen?