Stoppers van Oktober 2006 *Deel 3!*

Jane, dank je, maar heb daar een handigheidje voor.

Tip voor iedereen die het niet meer bijhoudt om op iedereen te reageren maar dat wel graag zou willen:

Ik open het forum en als je dan ctrl n doet opend hij het forum nog een keer in een nieuw venster. In dat nieuwe venster ga ik dan mijn antwoord typen terwijl ik in het oude venster het forum lees, zo hoef je niet alles te onthouden, want dat is onmogelijk, maar kan ik toch direct een reactie schrijven en vervolgens weer verder lezen voor ik mijn reactie verstuur.

Heel veel plezier jane en verder iedereen die de sint in gaat halen ookheel veel plezier. Ik zal gaan duimen voor het weer (maar ik blijf dus mooi thuis)

Ik heb alles gelezen, maar heb nu ff niet de tijd om te reageren.

Straks als Thomas weer op bed ligt ga ik er weer voor zitten :slight_smile:

Behalve op Tilly want meid: Ik ga je lekker toch feliciteren. :stuck_out_tongue: :mrgreen:

Dit is een streep hoor!!!

Vaag of niet, dat staat ook bij de bijsluiter dat een streep een streep is.

Ik heb van lucas :vlinder: en thomas ook een kruidvat test gehad en die waren de enigen die positief aan gaven bij mij :wink:

Mijn verhaal gaat ook nog steedsmaar door…

Wachten wachten wachten en nog meer wachten :roll:

Had dit weekend ongesteld moeten worden, maar ben het ook nu weer niet…

Morgen ga ik een afspraak maken bij de HA.

Eentje voor mij en eentje voor Thomas, want die blaft nu al een week.

Tot straks!

Mirretje, ik heb denk ik iets gemist, maar kan het in jou berichten niet terugvinden, waarom ga je naar de HA als je niet ongi wordt en doe je niet eerst en test?

@jane wrote:

Misschien gaan we vandaag naar a’foort dierenpark, sint is daar ook, maar het weer :thumbdown:

voor iedereen liefs :vlinder:

Gezellie! Toevallig gaan wij ook zo heen :mrgreen: :mrgreen:

Ben er dus later weer!

:-*

Nou charissa en jane heeeeeeel veeeeeeeel plezier. Dierenpark en de sint, leuke combi voor die kleintjes toch?

Mirjam, ik heb op je site gespiekt en je hebt een erg knappe zoon hoor!!!

@Mirretje2 wrote:

Behalve op Tilly want meid: Ik ga je lekker toch feliciteren. :stuck_out_tongue: :mrgreen:

Dit is een streep hoor!!!

Vaag of niet, dat staat ook bij de bijsluiter dat een streep een streep is.

Bij heel veel testen staat in de gebruiksaanwijzing, dat het verstandig is om bij een hele lichte streep na een paar dagen weer te testen.

Jane, Femmie, onze dreumes vindt de AB echt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Ik moet de fles AB dus wel opmaken en een snoepje is niet nodig. :mrgreen: . Het is overigens wel suikervrije AB.

Jane, Charissa, veel plezier in de dierentuin. Hier regent het vreselijk. Dus echt geen weer voor de dierentuin. Wij waren vorige week in de dierentuin.

Mirretje, heel veel sterkte met thomas en ik ben benieuwd wat de HA zegt over je uitblijvende ongi.

gelukkig maar wawa, dat is wel een erg prettige bijkomstigheid. Dat maakt het toch wat makkelijker.

Even een vraagje aan iedereen. Sinds ik gestopt ben met de pil komt er allemaal witte afscheiding uit mijn borsten. Is dit normaal?

@femmie wrote:

Even een vraagje aan iedereen. Sinds ik gestopt ben met de pil komt er allemaal witte afscheiding uit mijn borsten. Is dit normaal?

Dunne of dikke afscheiding?

Waterdun. Is net melk, als ik erin knijp spuit het met stralen eruit (geen idee hoe ik het anders moet verwoorden, sorry). Maar ik heb zelf even gegoogled en denk dat ik het antwoord op mijn vraag al heb. Deze afscheiding wordt veroorzaakt door prolactine en dit hormoon wordt onderdrukt door gebruik van bepaalde hormonen. Deze gebruik ik nu niet meer dus kan het weer vrij zijn gang gaan. Minpunt is dat ik lees dat mensen met een onregelmatige cyclus doorgaans een hoger prolactinegehalte hebben :wall: Hopelijk ben ik een uitzondering…

Trouwens jane, ik heb afgelopen vrijdag getest en deze was negatief. Op naar ronde 2 waarin we wel voor de groene zone zijn gaan klussen :wink:

Nou charissa ga ook maar namens ons, want het regent heel erg en de kleine kwam net melden dat ze zich ziekjes voelt wij houden dus pyjama dag. Ik werk vandaag een beetje thuis achter de comp en man lief zit met haar dvd’tjes te kijken.

Femmie, je bent toch niet echt ongesteld geworden deze maand. zou het niet kunnen zijn dat je een zwangerschapsverschijnsel hebt. ik heb ergens gelezen dat je dan ook afscheiding uit je borsten kunt hebben. Ik wil je geen valse hoop geven, maar het is toch een beetje vreemd. Bedankt voor de cntrl n tip Femmie

Mirretje goed dat je ff naar de HA gaat, want het is toch een vreemde zaak bij jou. Zielig dat jouw kleine zo aan het blaffen is.

Wawa, ik vind die AB best lekker ruiken dus volgens mij hebben we hier een typisch geval van :liar: :liar:

Even een vraagje, ik ben dol op sauna bezoek, maar is dat nou handig om te doen… Ik lees hier op het net tegenstrijdige berichten over. Ik ben vorig week geweest, maar na de klusperiode durf ik het niet zo goed uit voorzorg. Hoe denken jullie daarover. Zit trouwens hetzelfde met roodvlees, alcohol en intesief sporten. Als je zwanger bent is het allemaal helder. Maar in deze fase???

liefs vanuit een druilerig Gelderland :vlinder:

Mijn honderste bericht

Hihi jane, proficiat met je 100e bericht!!!

Ik ben het helemaal met je eens. Informatievoorziening voor als je zwanger wil worden is waardeloos. Zo zijn wij aan het klussen aan huis en ik wilde weten hoe het zat met terpenine verf. Ik heb toen van carolien het advies gekregen de tweede helft van de cyclus niet meer te klussen.

Op het internet lees ik vanalles over sauna bezoek. Ik heb er ook geen idee van hoe het in deze fase zit, maar ik zou ook maar gewoon voor de zekerheid de 2e helft van je cyclus niet meer naar de sauna gaan.

Van die zwangerschapsverschijnselen, dan zou ik schijnzwanger zijn ofzo, want ik heb dus wel een test gedaan en die was gewoon echt negatief, zelfs toen ik na een half uur toch nog een keer stiekum keek.

Heel veel beterschap met je kleine jane en een fijne pyamadag gewenst (heb ik vandaag ook hihi)

Femmie, vreemd hoor die afscheiding. Geen borstontsteking o.i.d.? heb je er pijn aan?

Hoi allemaal, ik had weer lekker wat bij te lezen, heerlijk!

Wawa, fijn dat de ab lijkt aan te slaan bij je dreumesje.

Testen doe ik nog niet hoor vandaag, ik probeer het nog zo lang mogelijk uit te stellen…

Jane, ik heb ervoor gezorgd dat ik vanaf 2e kerstdag t/m 1 januari vrij ben!! :stuck_out_tongue: Goed he? Mijn vriend werkt oudjaarsavond tot 21.00 uur, dus dat is ook wel te doen. En 1 januari is hij ook lekker vrij. Dus dat maakt de rest van de maand wel weer een beetje goed :wink:

Charissa, veel plezier in het dierenpark! Zal voor jullie :pray: dat het droog blijft!

Mamalena hoe gaat het nu met je kaak??

Femmie, ik heb geen last van ‘spul’ uit mijn borsten. Eigenlijk heb ik er ook nog nooit van gehoord :oops:

Mir, ben benieuwd wat je huisarts gaat zeggen. Je laat het ons weten he?

Jane schreef:

Even een vraagje, ik ben dol op sauna bezoek, maar is dat nou handig om te doen… Ik lees hier op het net tegenstrijdige berichten over. Ik ben vorig week geweest, maar na de klusperiode durf ik het niet zo goed uit voorzorg. Hoe denken jullie daarover. Zit trouwens hetzelfde met roodvlees, alcohol en intesief sporten. Als je zwanger bent is het allemaal helder. Maar in deze fase???

Helaas kan IK je hierop geen antwoord geven, maar ik zit wel met dezelfde vragen inderdaad. En zou het veilig zijn om onder de zonnebank te gaan?

Gefeliciteerd trouwens met je 100e bericht! :mrgreen:

Tilly, heb je er al een 2e test tegenaan gegooid??

Ik ga even opruimen hier in huis, tot later! :-*

Jane, nee ik heb er geen pijn aan, alleen een week voor mijn NOD had ik ongelovelijk gevoelige borsten, maar dat is na die ene :twisted: dag weer afgezakt. Vind het zelf ook erg raar.

Over die vragen wat wel en niet kan, ik heb geen idee. Is zonnebank normaal slecht als je zwanger bent?

Ik vraag me nu ook af of het kwaad kan als ik morgen behang ga afsteken.

Jammer dat daar allemaal niet meer over te vinden is. Misschien leuke ideeën als afstudeeropdracht voor artsen in opleiding.

Nou patricia ik zou het knap vinden als je je het uit kan stellen. Ik :pray: voor je dat je zwanger bent. Is het zo hoe langer je wacht, hoe duidelijker de test uitslag geeft?

Hoi meiden,

Ik heb nog niets verder gelezen maar wilde wel even iets laten zien.

:-

Ik ga nu lekker even middagtukkie doen samen met grote en kleine vent, daarna kom ik hier wel weer een keer bijkletsen!!

:-

AAAAAAH TILLY DAT IS EEN DIKKE STREEEEEEEEEEEEEEEEEEEP :thumbup:

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDDDD :dance:

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!!

Gefeliciteerd Tilly!!

Zie je nou wel!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

(en jij patricia???)

Femmie, ik heb nog niet getest omdat ik nu uit gegaan ben van een cyclus van 28 dagen, maar ik weet helemaal niet of dat zo is. Ik wil dus nog een paar dagen afwachten of de :evil: echt niet komen.

Bovendien geloof ik niet dat het nu al raak zal zijn.