Stoppers van Oktober 2006 *Deel 3!*

Meiden ik ga even een heerlijke douche nemen…

Ik kom zo nog wel even terug maar voor wie ik dan niet meer zie alvast weltrusten!! :-*

douche ze…

nou moet ik toch wel wat vertellen nou je douche zegt…

Mijn zussie was hier en we waren in de winkel en ze is best wel hard getaald. roept ze naar mij hey waar is de douche gel ??? John die schiet toch in zijn lach en ik ook. hier heet dat dus shower gel… dohhh en douche gel is hier voor de intieme douche spullen/doekjes etc. lol rood da ze werd…

Hahaha dat is grappig Wendy…Zie het al helemaal voor me :mrgreen:

Nu had ik toch wat raars net… Ik maakte een soort sprongetje net in de badkamer (zie je me al staan? :smiley: ) en opeens deden mijn borsten pijn?! Heb ik nog nooit gehad. Ik heb een bescheiden B cup en het is dus ook niet zo zo ze ‘bungelen’ als ik zonder bh rondloop. :mrgreen: Ik heb dus ook geen idee of dat bij aankomende ongesteldheid hoort of…?

Als ik gewoon zit of loop voel ik niets. Maar als ik knijp doet het wel wat zeer. En links meer dan rechts… Lijkt wel of er links een soort bal inzit? :think:

Heb jij me trouwens toegevoegd op msn Wendy?

ja dat was ikke…

hmm zere borsten is een teken dat hoort bij zwangerschap… misschien toch ?? :thumbup:

en sping je altijd rond in de badkamer? lol

Hahahah… Nou toen ik mezelf stond in te soppen merkte ik dus dat mijn borsten gevoelig waren. Dus ik dacht ik spring ff dan weet ik het zeker :mrgreen: :wink:

Oké dan gezellie :wink: Ik vons het al zoooooo toevallig toen ik de naam Devin zag staan. Ben niet zo vaak online hoor, maar zie je daar vast snel!

gelukkig ben je nie uitgegleden dan hehe…

devin kwam net met een notenkraker wat noten aanlopen en zei open open pleaaaase haha

Hallo! voor wie er nog is op dit uur.

Lees net je berichtje Wendy… :lol: :lol: :lol: Genant voor je zus! Maar wel errrg grappig!!

Patricia, ik ga voor je duimen! Zoals ze hier zeggen: Ge wit ut ooit nooit nie!

Charissa, wat goed van Theo!! Zou toch geweldig zijn als hij er nu echt vanaf komt!

Onze kleine heeft het elke dag hoor: Als ze papa ziet gaat ze flapperen met haar armen, giebelen, hopsen op d’r kont. Superlief. Papa’s zijn in hun soort toch heel bijzonder, dat blijkt wel.

Er zijn inderdaad een heel stel meiden die hier niet meer schrijven he? Jammer dat we niet horen waar ze zijn gebleven.

Manlief nog steeds niet thuis…De kansen worden al kleiner voor vanavond. Oh, als je het over de duvel hebt: daar komt ie net aan!

Meiden, see you! Welterusten.

Hé, m’n banner is verdwenen!! Zie alleen een kruisje.

Klus-ze mamalena! :wink: Tot gauw.

hoop dat de paracetamol geholpen heeft voor mamalena en dat ze nog ff wakker kan blijven, geloof dat er geklust moest worden :wink:

en ja ge wit het mar nooit nie he… da ken ik … leuuuuk

zie gewoon je banner hoor…

moet je morgen werken patricia?

Dank je Pat., ga mezelf eerst nog even drogeren en dan zullen we wel zien. Zag dat de banner er weer was. Die weet ook niet wat ie wil…

Lieve meiden ik ga er ook vandoor. Nog even op de bank hangen en dan lekker naar bed…

Fijn weekend nog allemaal en tot snel. En veel suc6 :thumbup: voor de op dit moment vruchtbaren onder ons!

Kyra fijne dag nog he! En de rest weltrusten :-*

weltruste patricia…

sweet dreams allemaal :-*

ik vermaak me nog wel een paar uurtjes :smiley:

ok, ook hier nou tijd om mijn bedje op te zoeken.

wil jullie allemaal wel al een hele fijne zondag toewensen… truste… :-*

Jee, wat hebben jullie tot laat geschreven.

Antibiotica is volgens mij wel aangeslagen bij onze dreumes. Nu lekker met de keukenspulletjes aan het spelen :inlove: Vanmorgen tot 8 uur geslapen. Wauw.

Patricia, gooi je er vandaag een test tegenaan?

Kyr@, lekkere blunder voor je zus :lol:

Mamalena, en is er nog geklust??? Hoe is het met je kaak.

Charissa, knap van Theo en maar veel afleiden mettuh s…?

Jeetje wat veel bij te lezen van de zaterdag (ben gewoon een uur aan het lezen geweest).

Wawa en iedereen, ik schrijf nog wel gewoon mee, maar ik werk fulltime en heb daarnaast savonds ook vrij vaak iets te doen, dus ik ben er gewoon niet zo vaak, maar ik doe mijn best om alles bij te lezen en te reageren.

Tilly ik duim heel erg hard voor je.

Ik heb nog maar 1 test gedaan van clear bleu en heb zo het vermoeden dat dit van de kruitvat weer op een andere manier streepjes weergeeft ofzo? Ik ben in ieder geval erg benieuwd. Spannend!!!

Wawa, ik had die onderzoekstesten toegestuurd gekregen nog voor toen ik net gestopt was met de pil. Het was dus onbekend hoe lang mijn cyclus ging duren. Vandaar dat ik geen stickers met streep heb. Maar dat is wel een hele duidelijke verklaring waarom het bij iedereen verschillend is. Ik start dus gewoon op dag 12 zoals me vertelt is.

Joos wat voor lessen geef je dan? Bij mij kwam vroeger uit de test dat ik juf moest worden of iets in de zorg. Heb voor het laatste gekozen, maar voor de klas had me ook leuk geleken.

Jane, proficiat met het diploma van je man!!! :dance:

Hihi Joos, van veel thee drinken moet je inderdaad gaan veel plassen. Maar op zich is dat wel goed voor je lichaam, spoelt lekker door.

Kyr@ een ananascake klinkt wel erg lekker. Is ie gelukt?

Mamalena, hoe gaat het met je je kaakholte ontsteking? Ik kan ben er gelukkig net goed van weggekomen hoop ik. Mijn keelklachten beginnen te zakken, maar nu ben ik snotverkouden. Heerlijk die overgang van weer ieder jaar :sick: Nu maar hopen dat het allemaal herstellende is en niet nog erger wordt, maar dat gevoel heb ik niet.

Heel veel beterschap in ieder geval. En zet hem op! :hug:

Patricia ik heb juist na mijn ongi geen afscheiding en hoe meer ik mijn ongi nader hoe meer het wordt :eh: (spuit 11)

Ik had afgelopen ongi een week van te voren ook ongelofelijke pijnlijke borsten. Heb ook Cup B en had dit nog nooit gehad. Denk dat het bij mij aan het ontpillen ligt.

Spannend hoor!!! Ik ga heel hard voor je duimen.

Wat fijn dat de antibiotica aangeslagen lijkt te zijn wawa. Dat lijkt me toch een hele zorg als je kleine ziek is (al heb ik er eigenlijk geen idee van natuurlijk)

Femmie, je bent er toch hartstikke vaak of niet? Vind ik wel tenminste.

Inderdaad is het erg fijn, dat dreumesje opknapt. Het maakt me soms zo machteloos. :oops:

Wawa, probeer er wel elke dag te zijn, dat klopt, maar vaak is het dan maar even.

Ik hoorde mijn schoonzus ook over dat ze zo machteloos is als een van haar kleintjes ziek is. Ze is liever zelf ziek dan dat een van haar kinderen dat is. Laatst had een van haar kinderen een gat in het hoofd gevallen. Echt zo zielig. Maar ze was nog te klein om te sussen. Hebben haar maar gewoon heel erg getroost en mee naar het ziekenhuis gegaan. Toen wilde ze het lijmen, maar omdat het nog zo’n kleintje is hebben ze haar in een laken gewikkeld om te voorkomen dat ze tegen ging stibbelen. Nou toen werd ze helemaal hysterisch. Zelfs ik als tante stond er bijna bij te huilen.

Hoe lang heeft ie nog anti biotica? En eh de kuur wel helemaal afmaken he! (dat doet mijn schoonzus namelijk gewoon dus niet he, zo stom)

goedemorgen,

Tsja wat een latertjes,

Spannende dagen voor je patricia en ook voor Tilly.

Waar dat hupsen in de badkamer al niet goed voor is.

Balen dat je, je man in de feestmaand zes dagen niet ziet. Ik ken dat soort weken wel ja. (werken ook beide onregelmatig, maar dat wist je al).

We werken nu ook allebij op oudjaarsavond tot half zeven in de ochtend, wie hebben ze bij jou zo gek gekregen.

Wendy, jij noemt daar even wat lekkers op zeg (en dan heb ik het over eten) Hoe staat het met de kilootjes sinds je in Amerika woont :wink:

Charissa goed te horen dat het wat beter gaat met Theo.

Femmie had je nu getest of niet, Tof dat je zo knap reageert op iedereen.

Ook voor de andere dames namens mijn vriend die gisteren ontroerd was na het slagen Bedankt En ja het is zeker een fijn vriend/maseur/healthfreak. Haha dat laatste niet altijd.

M’lena hoe is het met je kaak. Pijnlijk joh. en euh hoe is het met het behangafstomen gegaan en dan bedoel ik kwam het stoom er van af. :oops:

Wawa ben blij dat het wat beter met je kleintje gaat. De dochter van mijn vriend is hier nu en zit ook aan de antibiotica, heeft krentenbaard. Maar die vind het geweldig want ze mag om de smaak weg te krijgen een snoepje. Dus nu komt ze heel deftig vragen om haar medicijnen. :liar:

Misschien gaan we vandaag naar a’foort dierenpark, sint is daar ook, maar het weer :thumbdown:

voor iedereen liefs :vlinder: