Er wordt in ieder geval nergens zoveel gekletst als hier
@kyr@ wrote:
weet ik niet zo… het is maar verrekte stil bij de nov mama’s …
Maar wij zijn natuurlijk ook wel enorme kletsdozen :lol: :lol: :lol:
Ik kijk trouwens naar Talpa. Programma over mannen en vrouwen en de verschillen. Ik lig dus helemaal in een deuk.
Oh, ga ik ook ff aanzetten. Zat me net af te vragen of er nog iets leuks is op tv.
Even wat anders… Wat is nou normaal vlak voor je ongi…Veel of weinig afscheiding? Ik weet het ff niet meer… :eh: :?
@patricia26 wrote:
Even wat anders… Wat is nou normaal vlak voor je ongi…Veel of weinig afscheiding? Ik weet het ff niet meer… :eh: :?
Bij mij 1 a 2 dagen voordat ik ongesteld moet worden wat draderige/ slijmerige afscheiding, maar ik weet niet of ik gemiddeld ben.
Rond de ei-sprong is het meer bij mij.
hier ook met de eisprong en net voor ik ongi word heb ik meer dan normaal.
Rond de eisprong wel, maar voor ik ongesteld moet worden niet.
:eh: Zo zie je maar weer, bij iedereen is het anders. Ik heb er nooit zo op gelet en weet dus echt niet hoe het bij mij zit.
Ik had gehoopt, omdat ik monnikspeper gebruik, dat ik een cyclus van 28 dagen zou hebben, maar niets wijst nog op een aankomende ongi. Vrijwel helemaal geen afscheiding, geen krampjes, geen lage rugpijn, niks.
Ik lees van alles,
eisprong, chocolade, sinterklaas, pakketjes opsturen naar Wendy :thumbup:
mamalena een kaakholteontsteking! Rustig aan meid! Hopelijk is het snel over :hug:
Ik zal morgen het lijstje aanpassen en haal de mensen die hier niet meer schrijven eraf
Patricia, jouw NOD komt er ook aan (zo even uit mijn hoofd ), denk je dat het raak is of toch nog een ronde wachten (wat ik niet hoop uiteraard!)
Wawa, hoe is het met jullie dreumes en de antibiotica. Heb je al het idee dat het aanslaat?
Wen, jij moet John een week missen :hug: Heeft Devin dat ook, dat hij op zoek gaat naar papa zodra die er niet is op de momenten dat hij er altijd is?
Tilly, hoop zo dat ik jou naar het andere lijstje mag verplaatsen
Meiden, klets nog lekker verder en tot morgen! :thumbup:
:-*
oh spannend voor je patricia dan… ik zal :thumbup: morgen is je nod dag he…
Charissa, ja hij gaat op zoek naar papa. is wel heel lief hoor dat hij papa ook mist. Maar we redden het wel 8)
hoe is het met Theo?
Inderdaad morgen mijn nod, maar denk toch echt dat ik de volegende ronde in ga… Denk ook dat mijn ongi nog even uitblijft, maar dan dus niet omdat ik zwanger ben…
heb je een onregelmatige cycles dan patricia …? maar we blijven gewoon duimen hoor
Zolang je ongi er nog niet is Patricia blijf ik duimen hoor!
Wen, ja met Theo gaat het goed. Hij heeft al 4 uur nu niet gerookt en dat is een record voor hem hoor :lol: :lol: Gaat ook geen sigaretten meer kopen zegt hij…Ik moet zijn gedachten aan nicotine op een heel laag pitje zetten dus we gaan zo maar eens naar bed toe :mrgreen:
Nee, ik ben blij dat hij het voor zijn doen zolang volhoudt en ik hoop dat hij het ook blijft volhouden! Verder gaat het nu redelijk met zijn nieuwe medicijnen, alleen zodra hij dus op de bank gaat ‘hangen achterover’ dan heeft hij ademtekort en zodra hij voorover gaat zitten is er niets aan de hand…
Spannend patricia!
Bij mij duurde het deze ronde ook ineens 31 dagen, maar je weet maar nooit hè.
Mijn vriend komt zo thuis, dus dan ga ik niet ongezellig achter de computer zitten.
tot morgen meiden, en slaap lekker straks!
Trouwens, ‘lief’ he dat die kleintjes iemand al zo kunnen missen :inlove: En dan na een aantal dagen het weerzien met papa * smelt * Loïs hangt dan altijd de eerstvolgende dagen aan zijn benen (heeft mama rust hahaha)…
Slaap lekker voor straks Joos! :-*
Kyra ik weet niet hoe lang mijn cyclus is. Dit is pas de eerste sinds mijn mirena eruit is…
Maar ik heb dus niet echt hoop voor deze maand. Ik durf ook niet zo goed te hopen denk ik… :eh:
Ik ben blij dat het de goede kant op gaat met Theo Charissa!! :thumbup:
Het lijkt me inderdaad zo schattig en aandoenlijk om te zien dat zo’n kleintje zijn/haar papa mist… Heerlijk :inlove: Ik hoop dat wij dat allemaal snel mee mogen maken! :thumbup:
Slaap lekker Joos. :-*
sweet dreams Joos
Charissa, ja lief he… Ik moet elke dag lachen om Devin. Hij brengt john zijn schoenen net voordat hij gaat en dan zeg ik give daddy a kissie en dat doet hij ook maar hij heeft een tik en moet altijd op een traptree gaan zitten voordat hij daddy een kissie geeft (devin moet zitten dan he :roll: )
@kyr@ wrote:
… hij heeft een tik en moet altijd op een traptree gaan zitten voordat hij daddy een kissie geeft (devin moet zitten dan he :roll: )
Grappig! :mrgreen: :mrgreen:
ja hoe klein ze ook zijn, ze hebben nou al een bepaald ritme lol… wel superlief hoor.