zijn zus is al getrouwd en heeft 3 grotere kinderen hehe.
Ik probeer devin wel sinterklaas mee te geven.
dit jaar nog geen schoenen ritueel,want daar snapt hij nog te weinig van.
Wel cadeautjes op 5 dec, en dan de andere helft met kerst.
Een Nederlandse vriendin van mij woont in Frankrijk en is blij dat ze daar niks met Sinterklaas te maken heeft. Ze vertelt hem er heel bewust niks over. Het zou ook niks uitmaken, aangezien ze daar vooral Franse vrienden heeft. Die doen daar ook niks aan.
Mamalena, ik zie opeens, dat jij bijna aan de klus moet! :mrgreen:
hahaha goed gezien wawa. Hup mamalena! :dance:
Yep!!! :lol: Ik had zo gedacht vanavond maar eens aan de slag te gaan. En dan heb ik het niet over behangafstomen…Manlief is nu werken, maar rond een uur of 23.30 wel thuis. Komt goed.
go mamalena go :lol:
Bedankt meiden!!!
Goedenavond allemaal!! Mijn vriend is naar werk en ik zit er weer helemaal klaar voor om te KoK-ken Ik heb vanmiddag tijdens het werk af en toe wel even gespiekt hier, maar ben nu weer helemaal bij gelezen.
Nu heb ik wel de foto kunnen bekijken Tilly. Op een of andere manier werd die op mijn pc op werk niet weergegeven. Inderdaad een lichte streep te zien! Spannend hoor!
Jane, feliciteer je vriend met zijn diploma! Lijkt me wel heerlijk een masseur in huis
Leuk dat je ook weer even langskwam Chrisje! Vroeg me al af hoe het met je gaat. Sterkte! :thumbup: ben nog steeds erg blij voor je…
Wawa bedankt voor de tip! :thumbup: (crtl+a)
Hier ook een lekker rsutig avondje. Vriend heeft dus nachtdienst en ik zou eigenlijk met een vriendin op stap gaan, maar ze belde vanmiddag af. Vind ik eigenljk helemaal niet erg, had er toch al niet zo’n zin in. Ben moe en heb het koud…brrrr…
Kyra kan me voorstellen dat je soms dingen uit NL mist, zoals bijvoorbeeld PickWick. Maar als er familie op bezoek komt nemen ze vast wel het eea voor je mee?!
En ik ben het met het idee van Jane eens, als je ergens zin in hebt tijdens je zwangerschap, let us know!
Joos schreef:
Afgelopen week vroeg er nog één aan mij of ik maagd was. Je kent dat wel, stoer doen tegen klasgenoten, “ik durf dat te vragen”. Mijn antwoord: nee ik ben weegschaal, jij bent wel maagd toch? (ik wist dat hij jarig was in september ), en nu je toch aan het woord bent, mag je meteen even antwoord geven op de volgende vraag!
Heerlijk die pubers!
Hahahaha…ik lag ff helemaal in een deuk hier. Zie het al helemaal voor me. En ik ben trouwens ook weegschaal :mrgreen:
Mamalena in de klusperiode, nou veel plezier dan aankomende nachten :mrgreen:
Hoe is het met alle andere meiden??
Liefs, patricia
@mamalena wrote:
Yep!!! :lol: Ik had zo gedacht vanavond maar eens aan de slag te gaan. En dan heb ik het niet over behangafstomen…Manlief is nu werken, maar rond een uur of 23.30 wel thuis. Komt goed.
Vooraf nog even een schoonheidsslaapje doen of wacht je tot half 12?
Tja, wat is wijs…Ik word atijd zo duf van een tukkie. En ik ben bang dat als ik nu naar bed ga, ik pas morgenochtend wakker word. Ik zit inmiddels met een kaakholte-onsteking. Al 4 paracetamols achter m’n kiezen. Nog maar 2 dan… Alles voor het goede doel!!
hey patricia, wat doet je man voor werk?
mamalena, uh oo dat klinkt niet zo lekker hoor zo’n ontsteking :-*
Goedenavond Patricia!
Lekker gewerkt? Mag ik vragen wat voor werk jij doet?
Au mamalena, dat klinkt pijnlijk! Is een lekker bad met een oppeppend masker en lekkere olie misschien een idee?
Oei mamalena dat is niet fijn…Slikken die pijnstillers nu het nog mag/kan/moet
Ik werk op de alarmcentrale van Centraal Beheer Achmea. Wij helpen automobilisten weer op weg na pech en/of ongeval. Ik zit zegmaar achter het ‘alarmnummer’. Dus dat houdt in het regelen van een takelwagen, zorgen dat de auto op bestemming komt en dat de mensen weer thuis komen met taxi of een vervangende auto. De alarmcentrale is natuurlijk 24/7 bereikbaar dus ik werk onregelmatig.
Kyra mijn vriend werkt op een tankstation langs de snelweg, dus ook dat is een 24/7 bedrijf…
We vinden het beide heerlijk om onregelmatig te werken, maar soms lopen we elkaar ook wel een paar dagen mis…
Toevallig zat ik net onze roosters voor december te bekijken en dan is er zelfs een week dat we elkaar 6 dagen niet zien, op een paar uurtjes in bed na. Dus tsja, het heeft zijn voor en nadelen.
Maar we klagen niet want we wisten dit van tevoren. En morgen en maandag zijn we toevallig alle2 vrij dus dat is wel lekker.
Ik ben net weer thuis en er is te veel geschreven om op alles te reageren.
Wawa, een heel goed idee om de echt belangrijke dingen in het rood te schrijven :thumbup:
Tilly, ik zie toch ook echt een streep
Ene meis je mag mij gerust emo muts noemen hoor
Ik vind de groep idd ook vrij groot geworden maar er zijn ook een paar meiden die nu al een tijd niks hier hebben geschreven en waarvan ik ook geen idee heb of ze hier nog mee willen schrijven of niet :think:
Hoi Poeh! Hoe is het met jou?
Ja, Becca bijvoorbeeld al een tijd niet meer gezien. En Peetje ook niet sinds ze zwanger is, beetje jammer.
Poeh, mag ik vragen wat dat pendelen van jou inhoud?
Patricia, ja kan me voorstellen dat het voor en nadelen heeft. als jullie 2 er geen probleem mee hebben is het goed toch
Mijn vriend maakt superkleine onderdelen van platium en tetanium en zo voor de medische wereld.
Ik ben ben de hele dag thuis met devin. Wij wilden het allebei zo. en zolang het kan genieten we er maar van.
welkom terug poeh
@mamalena wrote:
Tja, wat is wijs…Ik word atijd zo duf van een tukkie. En ik ben bang dat als ik nu naar bed ga, ik pas morgenochtend wakker word. Ik zit inmiddels met een kaakholte-onsteking. Al 4 paracetamols achter m’n kiezen. Nog maar 2 dan… Alles voor het goede doel!!
Die zin mag van mij dus echt in rood he! Meid, wat zul je een pijn hebben. Sterkte ermee. Kun je geen ontstekingsremmers van tandarts of huisarts krijgen?
Schrijft Marije trouwens weer met de november mama’s mee of hier?
Kwebbeltje ook al een tijd niet gezien en idd Peetje en Becca.
weet ik niet zo… het is maar verrekte stil bij de nov mama’s …