oh geluksvogel dat je bent Jane, een man met een masseur diploma…
HEERLIJK…
In nl kreeg ik fitness en werd gemasseerd voor 45 min elke week. Dit omdat mijn schouders (botten vooral) vaak zeer doen. oh ik genoot.
Ik zal hier is op zoek gaan naar parafine, ik kreeg toen altijd zo’n lekker hete lap op mijn rug …
Tilly, ik zie ook een duidelijke streep hoor! Ben benieuwd, eigenlijk moet je er een paar dagen tussen later, zul je zien, is de streep dikker!!!
Ik lees wel mee hoor, maar de moeheid begint toe te slaan en heb de afgelopen week elke dag zitten leren. Sasja steeds uitbesteed dus die was van maandag t/m vrijdag ochtend steeds weg. Sliep alleen thuis, muv donderdag nacht.
Verder gaat het super, naast die moeheid merk ik niet echt dat ik zwanger ben, maar ook dat zal erbij horen.
Lieverds, ga nog ff naar het zwanger forum en dan kruip ik lekker op de bank…
:-*
Inderdaad zeg!!!
Jane, wat heerlijk een masseur als man. Doe mij er ook zo één!!
Heb je er al veel plezier van gehad, van de kunde van je man?
Zal vast wel.
Maar, gefeliciteerd hoor met zijn diploma. Super! :dance:
Ik ga niet al te veel meer reageren vanavond denk ik. We krijgen straks vrienden op bezoek en tot die tijd heb ik nog het één en ander te doen.
Misschien spiek ik tussendoor nog wel even, maar anders… Fijne avond allemaal en voor straks, welterusten
:-*
Joos, ik heb een levendige fantasie en ik zie het dus al helemaal voor me. Kun je er gelijk een biologieles van maken. Joos, we moeten maar eens een forumuitje organiseren en dan een hi tea doen. Ik ben namelijk ook een gigantische theeleut (maar ook een snoepert)
Even een tip voor iedereen. Voordat je je berichtje post je berichtje even selecteren (ctrl a) en kopiëren. Als er dan iets mis gaat, dan kun je je berichtje zo weer plakken zonder alles opnieuw te hoeven typen.
Tilly, het heeft er wel alle schijn van dat je zwanger bent. Hoge temperatuur en eenlicht positieve test. Als je echt zwanger bent, zou hij over 4 dagen in ieder geval dubbel zo dik/ zichtbaar moeten zijn.
Charissa, goed plan om de namen aan te passen. Prima als er meiden ook in oktober willen stoppen, maar voor mij is niet meeschrijven niet in het lijstje staan, ook al lezen ze mee. Met deze opmerking wil ik niemand weg jagen hoor.
Mamalena, Jane, ik vind het ook bijna jammer, dat de groep groter wordt. Ik wil ook graag op iedereen persoonlijk te reageren, maar mijn ervaring is wel, dat in de loop van de tijd de groep vanzelf kleiner wordt. Ik schreef bij mijn dreumes met een hele grote groep. Tijdens de zwangerschap vielen er meiden af, vlak na de bevalling werd de groep kleiner. Daarna nog meer meiden die niet meer schreven. Zelf ben ik een tijdje geleden ook met die groep gestopt.
Jane, gefeliciteerd met het slagen van je vriend! Wauw, jij krijgt vanavond vast een massage.
Kyr@, heb je nu geen last meer van je botten e.d.?
Hier een rustig avondje. Lekker thuis op de bank. Had ik zin in na die drukke week.
Chrisje, doe maar lekker rustig aan. Enne om tijd te besparen kun je ook je berichtje van het zwanger topic hier plaatsen of andersom natuurlijk.
Chrisje, ik geloof goed dat je erg moe bent. ren jezelf niet voorbij he hopelijk heb je wat tijd voor jezelf dit weekend samen met je gezinnetje.
Wawa, jawel heb nog wel last soms, niet meer zo heel veel als jaren geleden.
dus jij bent mrs theeleut… ik ben mrs koffieleut :lol: Vooral als we ergens naartoe gaan of een langer autoritje stoppen bij tank station en dan en lekkere beker koffie ( grote beker met lekkere koffie, niet zoals daar… zo’n klein bekertje kei duur ook nog)Hier voor grote beker meestal 89 cent of zo.
HEEL soms ga ik naar caribou coffee en ga daar lekker binnen zitten genieten bij de open haard van mijn koffie… is wel 4 dollar daar. maar oh zo lekker. Ik pak meestal een large turtle mocca. is koffie met expresso en capucino en slagroom en caramel en nootjes. MMMMMMM genieten is
dat.
Ik vind thee ook heel lekker, maar dan mis ik hier de pickwick best wel erg. hier niet zo veel soorten vind ik. ik vond altijd de meloen zoo lekker. en de citroen is hier ook anders vind ik…
Toch kleine dingen die ik mis… de echte chocomel mmmm hier heb ik meestal nesquick kant en klaar is dat maar dat smaakt ook heel anders dan de nesquick daar :think:
Kyr@, moet ik iets opsturen :mrgreen: . klinkt opeens zo zielig. hi hi hi.
Maarre die caramel en die nootjes lust ik ook wel hoor :mrgreen: :roll:
oh Tilly ik vind het zooo spannend voor je ik :thumbup: maar ik denk wel dat ie positief is hoor leuk leuk leuk en ik hoop dat we allemaal snel zo’n streepje te zien krijgen.
OOhhh lekkerrrrrrrr high tea!!! Ik ben van de partij hoor!
Ik hou niet van al die zoete smaakjes, maar ben meer iemand van de sterrenmix, groene thee, earl grey, citroen, kaneel, hefst/lente etc. etc.
Kyr@, sturen ze vanuit Nederland een kerstpakket toe?
Chrisje, let opjezelf hè, rust lekker uit. Je hebt een goed excuus!
Jane, gefeliciteerd!! Heerlijk een masseur in huis! Enneuh…die leerlingen vinden het klussen zeeeeeeeeeer interessant. Afgelopen week vroeg er nog één aan mij of ik maagd was. Je kent dat wel, stoer doen tegen klasgenoten, “ik durf dat te vragen”. Mijn antwoord: nee ik ben weegschaal, jij bent wel maagd toch? (ik wist dat hij jarig was in september ), en nu je toch aan het woord bent, mag je meteen even antwoord geven op de volgende vraag!
Heerlijk die pubers!
Joos , haha ja dat lijkt me ook leuk om zo die pubers de mond te snoeren :lol:
Ja ik krijg pakketjes gelukkig, kijk er altijd erg naar uit. Ik krijg meestal wel uhm pindasaus, curry, honig soep(champignon vooral),oh oh, smeerkaas van eru YUMMY, lasagnette van knorr vind ik zoo lekker. etc
Ik stuur hun dan weer dingen van hier.
en vast ook drop! En chocolade!
Mijn nicht heeft een tijd in amerika gewoont (virginia beach) en toen stuurden wij ook af en toe pakketjes op.
Zij stuurde dan o.a. ingrediënten voor “chocolate chip oatmeal cookies”!!
Joos dat vind ik nu eens een geweeeeldige interventie. Ik werk zelf ook met een lastige doelgroep, maar voor mij is het hoe lastiger hoe leuker. Lekker creatief en scherp terug reageren. Als je nog een paar van die leuke hebt, ik vind dat nu echt humor. Met Juf joos kun je lachen haha.
Tilly heb je wel leuke visite, anders kom je gewoon lekker meelezen hoor.
Dus als ik het goed heb, Joos en wawa zijn en ontzettende plassers en enorme theeleuten :think: :think: :think: Misschien minder theedrinken=minder plassen=meer klussen :dance:
Wendy als je een keer wat nodig hebt. Stel je voor je bent zwanger en je hebt ontzettend veel zin in… zure haring…of unox worst. Er is hier nu een reclame op tv met evert van Benthum die zich heel Amerikaans gedraagt op zijn Ranch daar. Cowboy hoed, zingt mee met het volkslied, zijn huis is overdreven Amerikaans ingericht met een enorme tv, hij zingt country nummers. Helemaal over the top en dan roept zijn vrouw. “Evert eten” Dan hoor je die al oude unox sound en krijgt hij boerekool met unox worst verstuurd uit Nederland.
Laat het maar weten, sturen we allemaal iets en dan kun jij 9 maanden vooruit.
liefs
haha , da is wel lief hoor :-*
ja hier is veel oatmeal spul, ontbijt en koekjes. is heel gezond ook vooral voor vrouwen (zeggen ze)
Waar ik soms echt zin in heb is toch wel om naar de friettent te gaan voor een frikandel speciaal hoor. MMMMMMMMMMMMMMM
Hier eet ik bijna nooit friet. mcDonalds vind ik helemaal niet zo. hier is een fastfood tent die goede friet heeft en die heet culvers.
Hier bij de MAC btw hebben helemaal niet de madsaus die jullie daar hebben. hier is het vooral " verassing" ketchup
oh ja, hier hebben ze wel veel soorten bak gedoe zoals taarten en zo. en muffins etc. heel lekker en snel klaar en goedkoop joh.
Ga morgen een annascake maken (proberen) koste 88 cent en hoef er alleen maar water, olie en eiere in te doen… als ie klaar is smeer ik er een laag van die zooi over (frosting heet da hier) Devin heeft gekozen voor aarbei… :think: we zullen zien wat het word.
Ik moet zeggen dat ik hier veel meer bak in de oven en zo dan dat ik in NL deed.
Evert zit toch in Canada? :think:
Zou er een verband zijn tussen mijn thee- en plasgedrag? Hmmmm daar ga ik ook eens over nadenken…
Ik heb nu niet 1,2,3 reacties klaarliggen, maar ik zal er eens op letten Ik hou er wel van om dingen met humor op te lossen. Streng zijn is één van mijn zwakke punten, dat kan ik niet goed. Maar goed, eer zijn ook andere manieren om respect af te dwingen toch?
Joos, oh ik zou dat niet kunnen denk ik hoor voor de klas staan.
Ik ben er eentje die nogal snel :oops: Ik kan niet goed tegen in de belangstelling staan.
Ik was daarom ook zoo blij dat we in vegas zijn getouwd, lekker met z’n tweetjes haha
erg he
“verassing” ketchup, zit daar ook een speeltje in verstop?
Ik ben wel benieuwd wat er zo verrassend aan is.
Die kant en klaar mixen krijg je hier ook steeds meer. Zo kan je makkelijk muffins en brownies bakken.
Ooh lekker chocolade top:
Neem pure chocolade, zo donker mogelijk. Smelt deze in een pannetje. Giet er een beetje room bij en roer dit goed door.
Schenkt het dan op bijv. de brownies en zet het een nacht in de koelkast. JUMMIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
@kyr@ wrote:
Joos, oh ik zou dat niet kunnen denk ik hoor voor de klas staan.
Ik ben er eentje die nogal snel :oops: Ik kan niet goed tegen in de belangstelling staan.
Ik was daarom ook zoo blij dat we in vegas zijn getouwd, lekker met z’n tweetjes haha
erg he
Ach, het valt best wel mee hoor. Ik zie mezelf gewoon als een middel om hen iets te leren. Maar, ieder zijn eigen ding natuurlijk. Er zijn erg veel beroepen die ik mezelf echt niet zie doen.
Wat vond de familie van jouw man ervan dat je in vegas getrouwd bent? Wilden zijn niet zo’n all american wedding?
Hier eten ze met bijna alles ketchup…
Ik wilde liever met zijn 2tjes trouwen omdat mijn ouders en zussies hier niet allemaal konden zijn. En ik vond het niks als zijn familie er wel was en de mijne niet… Niemand had er problemen mee, alleen john zijn zus die wou een echte trouwerij, maar ze had lekker pech…
Geen moment spijt van gehad trouwens. zou het zo weer doen, alleen dan een ander hotel :roll:
Tja, dan moet die schoonzus zelf maar gaat trouwen, toch?
Was het hotel zo slecht?
Trouwens, leer jij Devin ook over Sinterklaas enzo? En mag hij zijn schoen ook zetten? Of hou je het alleen bij Santa Claus?