Stoppers van Oktober 2006 *Deel 3!*

Tilly, streepje is streepje was mijn motto ook altijd, maar toen ik die licht positieve test had, had ik een soortgelijke test. Ik hoop gewoon dat je zwanger bent, maar bij mij kwam de ongesteldheid zo onverwacht door zo’n type test die ik had, dat ik je niet blij durf te maken. Snap je? Maar ik duim heel hard voor je hoor.

@femmie wrote:

Nou wawa, mijn broer zijn 1e was niet helemaal gepland en ze dachten bij de 2e ook dat het wat langer zou duren en daar was het ook meteen raak. Dus dat je nu de niet meteen weer zwanger bent wil niet zeggen dat het lang gaat duren hoor. Ik :thumbup: in ieder geval met je mee deze ronde.

Had jij trouwens van carolien doorgekregen dat je op dag 13 moest starten? Ik op dag 12 en in dat hele pakket wat ik thuis had gekregen zaten ook stickers vanaf dag 10, dus ik begrijp het niet helemaal, maar doe maar gewoon zoals ze me heeft aangegeven.

Vanwege de lengte van mijn cyclus moest ik op dag 13 starten. De andere stickers hebben een rode streep erdoorheen. ik zou als ik jou was op dag 10 starten als daar geen rode streep doorheen staat. liever teveel dan te weinig toch?

@Tilly wrote:

Wawa, jij hebt inderdaad een druk leven. Maar dat heb je wel super goed geregeld zeg!! Dat je man 2 dagen thuis is bij je kleine ventje, dat is echt super zeg! En dan ook nog redelijk op tijd thuis om met de kleine te spelen. Ik vind echt dat je het goed voor elkaar hebt :clap: :clap:

Dank je wel. Soms ben ik wat onzeker erover, omdat andere mensen mij een schuldgevoel aanpraten, maar ik heb echt veel tijd voor onze dreumes, omdat ik het allemaal goed plan. Ik leg 's avonds al alles klaar. Ik kleed elke ochtend mijn dreumesje zelf aan. Elke ochtend eten we samen aan tafel. Op de twee dagen dat dreumesje naar kdv gaat, breng ik hem zelf weg (straat verder dan mijn werk 1 minuut fietsen!!!!). Ik haal hem maandag voor half 6 op en woensdag om 1 uur.
Elke avond doe ik hem zelf in bad of onder de douche. Elke dag is er tijd voor liedjes, verhaaltjes, samen spelen, kleien etc etc. Pas als dreumesje in bed ligt, ga ik weer een uurtje aan het werk. Ik heb de vrije vrijdag wel echt nodig hoor en net zoals deze week, mis ik die vrijdag ook heel erg, maar bij ziekte op het werk moet je soms de lasten verdelen, om later de lusten weer te krijgen.

@Joos wrote:

Het wordt wel drukker hè. Ik vrees dat ik ook niet alles kan bijhouden. K ga mijn best doen dames!

Ik heb zelf ook ovulatietesten gekocht. Nu las ik dat je die test niet 's ochtends moet doen, maar tussen 10 en 22 uur. Rond de middag zou het beste tijdstip zijn. Daar komt bij dat je voor het uitvoeren van de test 4 (!) uur niet geplast mag hebben en 2 uur niet te veel gedronken heb.

Nou dat laatste valt wel te doen, maar 4 uur niet plassen wordt echt heel moeilijk! Ik heb een blaas als een beukenoot :?

Hoe doen jullie dat?

Tja, ik vind het ook erg lastig. Ik denk dat ik om 6 uur voor het laatst probeer te plassen en dan om 10 uur ga testen, maar het lastige is, dat ik juist 's avonds graag drink. Misschien dan toch maar vanaf 4 uur niet meer plassen en dan om 8 uur testen. Ik plas uit gewoonte. Ik ga 's avonds douchen en voor het douchen plassen en dan denk ik o jeeeeeeee al geplast!

Hoi wawa,

Had jij ook een test van het kruidvat?

@Tilly wrote:

Hoi wawa,

Ik had een test van clear blue

Even wat betreft reageren op elkaar. Is het een idee om belangrijke dingen rood en iets groter te schrijven, zodat niemand het over het hoofd ziet (bijvoorbeeld zaken als: testen, zwanger of niet zwanger, kind/man/jezelf ziek, nieuwe baan, ander huis, niet lekker in je vel zitten). Andere kletspraatjes laten we dan gewoon staan. Misschien moeten we ons niet zo verplicht voelen om op iedereen te reageren, maar gewoon te genieten van het kletsen en elkaars verhalen.

Dat lijkt me helemaal een goed idee!!!

@Wawa wrote:

@Tilly wrote:
Hoi wawa,

Ik had een test van clear blue

Tilly, ik hoop dus echt dat je zwanger bent he meid. Maar ik wil ook niet, dat je net als ik zo teleurgesteld/ verbaasd bent. Ik heb niet moeten huilen of zo, maar ik dacht gewoon echt, dat ik zwanger was vorige maand.

@Charissa wrote:

En we kunnen weer verder!!!

Heel stom, maar schrijft iedereen eigenlijk nog mee of zijn er ook meiden, die besloten hebben om te stoppen bij dit kletsgroepje?

Ik wil niemand wegjagen hoor, maar ik probeer het voor mezelf een beetje overzichtelijk te houden :oops:

Had ik net een heel bericht getypt, kon hij de server niet vinden.

Ik vertelde dat ik inderdaad er nog niet echt vanuit ga.

Het probleem is alleen dat mijn temp nooit eerder zo lang hoog is geweest op één keer na en dat was tijdens de zwangerschap van dreumesje.

Ook lijkt alles wat ik nu voel niet op wat ik toen voelde, maar het kan toch wijzen op.

Ik ben beroerd, moe, gespannen pijnlijke borsten, bij vlagen zere buik.

De vorige keer was ik niet echt beroerd, had ik ontzettende buikpijn, kon ik mijn borsten niet aan mijn lijf verdragen etc.

Het kan dus echt alle kanten op.

Morgen temperatuur ik gewoon weer, is hij dan nog hoog dan ga ik er toch stiekem iets meer op hopen.

:-*

Goed idee Wawa!

Tot vanavond allemaal! :-*

Het is dat je het nu vraagt Wawa, maar ik was al van plan om er een paar af te halen van wie we al een tijd niets hebben gehoord :oops: :oops: :shifty:

Dan is het lijstje wat korter :mrgreen: en is het overzicht idd beter… :thumbup:

Ik wil hier uiteraard mee blijven schrijven, maar kom er niet altijd aan toe…En aangezien we nu hebben besloten om de belangrijke dingen rood te maken is het misschien wat beter bij te houden.

En dames, dan niet allemaal in één keer alles rood maken he :mrgreen: :wink:

oohhh Tilly!!! Ik zie wel een streepje hoor. Het begint er wel op te lijken hè. :pray:

wawa, ja dat gewoonte plassen heb ik ook! 's Ochtends als ik mijn bed uit stap…eerst ff plassen. Voordat ik de deur uitga…eerst ff plassen…voor het douchen…etc etc.

Ik zie me ook nog niet op mijn werk testen. “Juf, waarom neemt u een bekertje mee naar het toilet?” :oops:

Overdag drink ik veel thee, maar misschien is het een idee om vanaf de middagpauze niets meer te drinken en (als het lukt) ook niet meer te plassen. Dan na mijn werk snel naar huis om te testen.

Goed idee trouwens van die rode teksten!

Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik hou het al een tijdje niet meer bij. Ik vind het zó jammer dat ik niet op iedereen kan reageren. Ik lees vaak een paar blz terug en daar reageer ik dan op. Kan dus zo zijn dat ik sommige mensen vaak oversla, omdat die telkens niet op die pagina’s staan. Niks persoonlijks dus.

Tilly, ik zie…ik zie…een streepje!!!

Goed idee dat in rood schrijven. Ik heb de stickers voor dag 14 gekregen. vandaar mijn verwarring iedereen heeft dus een aangepaste plasdatum.

Tilly ik zei het al eerder een streep komt niet uit het niets, het ziet er denk ik goed uit ik snap dat je voorzichtig bent, maar een beetje hoop lijkt me heel logisch. Spannend hoor. Wawa ik denk dat jouw streep toen ook niet uit het niets kwam.

Joos en wawa wat zijn jullie een plassers. er zijn bij mij dagen dat ik s’ochtends en s’avonds plas that’s it.

(Juf tegen klas…: " Juf gaat even kijken of het eitje gesprongen is en dan gaat de juf vanavond lekker klussen" Klas: “:shock:”

Het is ergens toch wel jammer dat de groep groot is en dan heb ik het niet alleen over de enorme klus op iedereen te moeten reageren, maar dat het juist zo jammer is dat we niet meer zo op elkaar kunnen reageren. Ik merk dat ik het heel leuk vind als een van jullie reactie geeft op wat ik schrijf. Ik probeer dat dan ook weer terug te geven, maar het word inderdaad wel een beetje onmenselijk.

liefs :vlinder:

Tilly, ik zie ook duidelijk een streep hoor, yay Dit is ook een test of deze muts het in rood krijgt :roll:

Ik kom straks, als devin zijn middag dutje doet

:-*

Jane, klopt, het is altijd leuk als mensen reageren. Daarom ben ik ook bij een ander forum weggegaan. Daar waren echt zo ontzettend veel mensen. Er waren subgroepjes en iedereen riep wat door elkaar heen.

Er zullen vast niet veel mensen meer bijkomen denk ik.

hihi, juf gaat dat maar niet uitleggen. Mijn leerlingen zijn 12-18 jaar

Kyr@, ik zie staan, middagdutje, kijk verbaasd op de klok en dan dondert er ineens een hele rol kwartjes naar beneden :slight_smile:

Nou Joos dat kan toch best, ze zijn in de leeftijd dat ze dat heeeeeeeeeeeel interessant vinden, daar ligt een leuke klus. :mrgreen:

Ik neem inderdaad aan dat er in december niet nog meer oktober stoppers bijkomen en hoop dat het me lukt om het toch een beetje persoonlijk te houden en dat het niet wordt zoals dat andere forum waar jij over schreef.

Wendy kom je ook kletsen het is nu rond twaalven bij jou dus tijd voor zijn middagdutje of zitten jullie nog aan de lunch.

Vriend komt net thuis heeft examen gedaan voor masseur opleiding. Was zo blij dat hij geslaagd was dat we samen stonden te snotteren, zijn dochter is er vandaag ook en die begreep er niets van. Schattig.

ga lekker eten koken. tot laters… :vlinder: