Ok Dames na deze twee berichten weet ik het zeker, die mannen sporen niet.
Ze verzamelen dingen die echt nutteloos zijn. Toen ik aan het opruimen was na de verhuizing vond ik drie zaklantaarns en een lampje om vals geld mee op te sporen. Maar mocht het niet wegdoen. En dat is slechts een kleine greep uit de enrome verzameling.
En mannen jagen met geurloze shampoo in knal oranje pakken en zitten dan in een boom dagen op een hertje te wachten de helden:think:
Nou ik lig nog steeds dubbel, maar wel schattig allemaal he. Want ik ben dol op die zogenaamde macho mannendingen.
fijne avond iedereen. liefs jane :vlinder:
Hier gelukkig geen man die dingen bewaart. Ikzelf ben ook niet zo erg (denk ik) Mijn schoonmoeder is ERG… hier van die garage sales en dan koopt ze letterlijk van die junk waar ze niks mee doet…de kast staat vol met vanalles… Langzaam aan ben ik haar aan het leren om weg te gooien en moet zeggen het lukt redelijk…
Ja de kerels zullen best lol hebben, hoop ik voor ze :lol:
weltruste dames. ik ga shoppen
Zo ik ben weer thuis. Ik ben echt doodop, maar ka natuurlijk niet naar bed gaan zonder eerst ff bij te lezen hier
Wendy, vervelend als je je man zo mist. Maar geef toe…het bed voor jezelf alleen is ook wel eens lekker toch? En jullie hebben vast wel op tijd geklust. Ik heb trouwens ergens gelezen over een geval waar zaadcellen 8 dagen in leven bleven!
Je hebt wel een stoere vent hoor! Een echte Amerikaan volgens mij…
Mir, het kan natuurlijk ook zijn dat je ongi uitblijft omdat je zwanger bent??!
Gefeliciteerd met de 3,5 verjaardag van Jessica Joyce! :-*
Welkom in ons clubje Julie! Ik zou je ook aanraden om om de dag te klussen…Maar het moet natuurlijk wel leuk blijven! Dus geen zin is geen zin hoor…
Mamalena, na 1x klussen ben je inderdaad wel een geluksvogel zeg! Wel grappig als je dat later aan je kind verteld :mrgreen:
Maar er zitten hier wel meer geluksvogels, net als Wawa. Laten we hopen dat dat geluk besmettelijk is! :thumbup: .
Poeh, goed gevoel kan dat geven he om af en toe eens alle kasten leeg te halen? Lekker weg met al die troep!!
En bedankt voor je Maar ik denk echt dat ik de volegende ronde in ga. Ik ben er ook veeeeeeeel te veel mee bezig denk ik… :?
Nou ik ga nog even wat drinken en een sigartje roken… :oops: :oops:
Veel plezier met shoppen Wendy!
Ik heb het verhaal van vanmiddag nooit meer afgemaakt. :oops: Beetje hectisch hier. Meisje voelt zich nog steeds belabberd. Heeft vanavond staan gillen aan m’n been terwijl ik stond te koken. Dat de buren niet aan de deur kwamen was een wonder. Had bietjes gemaakt. Vond ze wel héél lekker en dat maakte een hoop goed.
Maar, nu jullie weer. Sorry, als ik een beetje achterloop met reactie geven, maar ik heb m’n kladje van vanmiddag nog.
Poeh, jij had het over ontpillen. Ik heb geen idee of ik dat ook heb, maar wat merk jij ervan? Ik zat vandeweek wel te janken om een tv-programma. Doe ik niet zo snel. En m’n ongesteldheid heeft bijna 1½ week geduurd. Heel irritant. :evil:
Wawa, jammer dat je moest werken vandaag. Normaal kom ik je op vrijdag meer tegen met kletsen. Op andere dagen ben ik er juist niet of minder.
Slaat de anti-biotica aan? Zou wel fijn zijn.
Ik moest trouwens erg lachen om je boze schoonmoeder opmerking. Ik zie mezelf ook wel als zo’n bitch! :twisted: Haha! Nu is het moeilijk voor manlief: Kom niet aan m’n kleine meid!! :evil: Beste kerel die er met ons meiske vandoor gaat. Ben benieuwd hoe dat zal gaan.
Hoe werkt trouwens een ovulatietest?
Patricia, spannend joh! Het is wel moeilijk he, om te bepalen wanneer je het beste kan gaan testen.
Charissa, fijn dat de nieuwe medicijnen bij Theo beter helpen. En ondanks dat hij nog niet gestopt is, toch knap dat hij aan het minderen is. Dat gaat 'm vast nog wel lukken. Toi toi toi, voor Theo!
Oh, ik vergeet heel veel mensen… :oops:
Bellenblaasje welkom!!
Oja, Wendy…dat pak van je vent…!!! :lol: :lol: :lol: Wat kunnen mannen toch primitieve wezens zijn… Wat kan dat ook weer heerlijk zijn…Haha :inlove: :drool:
Ik moest ook zo lachen om je schrijfwijze van geklust: geklussed!!!
Iemand zei trouwens: ik ben een echte jongensmoeder. Maar wat ben je dan voor een moeder?! Ik voel me niet echt een meisjesmoeder namelijk! Is er echt verschil in?
Ik weet niet of het er echt veel van gaat komen dit weekend om te schrijven aangezien we hier een heel belangrijke verjaardag te vieren hebben. En morgen komen er al mensen op bezoek én zondag op de dag zelf. Pfjoe, ik denk dat ik het zondagavond wel gehad heb. Ben ook benieuwd hoe de kleine meid het vindt…Of dat middagslaapje er nog van komt…?
Tot gauw!
Hey mamalena jij bent ook nog lekker laat aan het schrijven hier.
Ik ga nu maar eens naar bed, morgen weer werken.
Weltrusten allemaal en fijn weekend! Tot snel.
Liefs, Patricia
Nou meiden, ik heb zo’n drukke week gehad en te weinig ontspannende dingen gedaan, dat ik gisteravond nog lag te stuiteren in bed en niet in slaap kon komen. Nou ja, deze week moet ik het gewoon rustiger aan doen en a.s. vrijdag wel weer gewoon vrij. Gelukkig maar. Gisteren was ik trouwens om half 4 vrij, dus dat valt ook wel mee.
Tilly/Mamalena(?), ik werk inderdaad best veel. Ik werk maandag, dinsdag en donderdag de hele dag en woensdag alleen de ochtend. Mijn man is op dinsdag en donderdag vrij. Onze dreumes gaat dus maar anderhalve dag naar de opvang.
Ik begin 's morgens altijd vroeg, zodat ik op de dinsdag en donderdag lekker al om half 5 a 5 uur thuis ben. Ik trek dan thuis mijn jas uit en ga lekker met dreumesje spelen, terwijl mijn mannetje kookt. Ook het weekend is helemaal voor mijn dreumes en mannetje. Gelukkig heb ik erg veel vakantiedagen door mijn beroep.
Kyr@, wat sneu dat je zolang alleen bent. Ik slaap altijd minder lekker als mijn mannetje niet in bed ligt. Zo koud en zo leeg :oops: in bed. Ik heb wel moeten lachen op het pak van je man.
Poeh, welk merk testen heb jij besteld. Ik heb clear view van zwangerschapstesten in huis.
Femmie, vorige keer was het in één keer raak. Deze keer zitten we in ieder geval in de tweede ronde. Ik ben zo bang, dat we er deze keer lang over doen, omdat we onze kinderwens vanwege mijn nieuwe baan hebben uitgesteld. het kriebelt al zo lang, dus voor mijn gevoel zijn we al maanden bezig.
Jane, ik gooi ook alles weg hoor. Ik houd van een opgeruimd huis.
Jane, ik begin te plassen op dag 13 van UMC. Dat is morgen al. Ik heb een cyclus tussen de 29 en 34 dagen. Mijn ticker en NOD heb ik op een cyclus van 35 dagen gezet, omdat ik niet eerder wil testen deze maand. vandaag begin ik echt met de ovultatietesten, want stel dat ik deze maand een cyclus van 28 dagen heb, dan ben ik vanavond of morgen het meest vruchtbaar. Die kans wil ik toch niet laten liggen :oops: .
Wat betreft gericht klussen. Met een zieke en drukke dreumes moet je 's avonds na een vermoeiende dag echt tijd voor elkaar vrij maken en zin maken in sex vind ik. Tenminste zo ervaar ik dat. Dan liever op de dagen dat ik vruchtbaar ben. Sex moet leuk blijven, maar als je vaker wilt vrijen omdat je zwanger wilt raken, kun je het ook gewoon leuk maken is mijn motto.
Mamalena. volgens mij slaat de antibiotica wel aan bij dreumesje. Ik hoop, dat het dan ook lange tijd rustig blijft qua ziekte hier, maar ja, de herfst/winter periode is natuurlijk nog maar net begonnen, dusik schat de kansen niet hoog in.
Heb ik alles??? Ik wil op zoveel reageren.
O ja Mamalena. ovulatietesten reageren op LH hormoon in je urine en werken net als een zwangerschapstest. Bij geen of een licht tweede streepje ben je niet vruchtbaar. Bij een even dik of dikker streepje dan de teststreep zit je in je vruchtbare periode en heb je tussen de 20 en 48 uur een eisprong. Met een onregelmatige cyclus is dat dus een handig hulpmiddel, zodat je op je vruchtbaarste dag in ieder geval aan de klus kunt :mrgreen: .
Mamalena, je vroeg wat ik merkte van het ontpillen, nou de eerste weken was ik vooral 's avonds veel misselijk en ik had last van krampjes die ik anders nooit voelde.
en nu ben ik op en top een emo muts :? echt normaal kan ik best een traantje laten bij een hele zielige film maar nu hoeft er maar iets een heel klein beetje zielig zijn of ik begin al :wall: :wall: en ik maak mij ook veel te druk om van alles :?
Ik hoop dat dit snel over is want het is alles behalve leuk…
Wawa, ik heb testen van Mat Care dat zijn midstream testen.
Goeiemorgen allemaal,
Ja Patricia, ik was nog laat op. Gelukkig mochten we tot 7.45 blijven liggen. Lag vanmorgen nog een beetje te dromen, bedacht ik me ineens dat ik vorig jaar rond deze tijd al lichte weeen had. Zó, wat vond ik dat spannend!!
Wawa, fijn dat de a.b. bij dreumes aanslaat!
Poeh, dat klinkt echt als afkicken, dat ontpillen! Jeetje, best heftig. Ik merk niet zoveel. Zag vanmorgen wel dat ik nog steeds héél licht bloedverlies heb. Heel vreemd (zie banner, heb bijna eisprong) Snap er niets van. Zou het er allemaal bij horen? Ik kan me van de vorige keer niets van erger bloedverlies herinneren.
Enne, wat is een midstream test?
Wendy, is manlief nu op jacht? Vermaak je je een beetje? Gelukkig heb je je kleine man nog.
Ik zal nog even wat andere foto’s maken van de kamer want op veel plaatjes staan manlief en meisje. Nou mogen jullie die wel zien hoor, maar de rest van het web hoeft voor mij niet.
Nou poeh en jane, ik heb nu nog 1 test liggen, maar als ik er nog meer nodig heb ga ik zeker even hier op het internet kijken, want dat scheelt zeker veel.
Nou jane ik moest op dag 12 beginnen en dat is komende dinsdag zoals ik berekend heb.
Haha kyr@, erg leuke foto van je man, kan me voorstellen dat ze echt lol hebben op die manier. Is ook echt jagen zo he, want besluipen heeft geen zin denk ik
Nou wawa, mijn broer zijn 1e was niet helemaal gepland en ze dachten bij de 2e ook dat het wat langer zou duren en daar was het ook meteen raak. Dus dat je nu de niet meteen weer zwanger bent wil niet zeggen dat het lang gaat duren hoor. Ik :thumbup: in ieder geval met je mee deze ronde.
Had jij trouwens van carolien doorgekregen dat je op dag 13 moest starten? Ik op dag 12 en in dat hele pakket wat ik thuis had gekregen zaten ook stickers vanaf dag 10, dus ik begrijp het niet helemaal, maar doe maar gewoon zoals ze me heeft aangegeven.
Mamalena, een midstream is het midden van de straal. Dan laat je het begin lopen en neem je pas het midden zodat je schone en steriele urine hebt.
Hihi onze kat is bang van de bolletje aan mijn pantoffels (verder helemaal niet interessant maar goed).
Goed ik ben er weer van door. Vriendlief heeft weer wat aandacht nodig
Meiden, ik kom er echt niet aan toe om alles bij te houden en te reageren momenteel…
Groep is erg groot geworden en ik wil niemand over het hoofd zien, maar ik ga dit echt niet zo bijhouden hoor…
Klinkt misschien cru maar zo bedoel ik het niet hoor, er komen er al meer bij en ik had al moeite om het bij te houden… :shifty: :oops: :oops:
Iedereen is van harte welkom :thumbup: maar ik persoonlijk kan het overzicht niet meer zien momenteel. Komt vast wel weer…
Lees wel mee en houd het lijstje bij maar verder even niet dit weekend, ga het niet redden :oops: :oops:
:-* :-*
Hoi meiden,
Ook voor mij gaan jullie best wel een beetje heel erg snel. Kan het niet echt meer bijhouden.
Ik blijf wel meelezen hoor, maar neem het me niet kwalijk als ik ergens niet op reageer. Dat zullen jullie ook vast niet doen, maar toch wilde ik het even zeggen.
Kyr@, gave foto van je man. Hij ziet er nu echt uit als zo’n Action Man, waarmee zoveel kleine jochies mee rond lopen.
Ben je je eerste nachtje alleengoed doorgekomen? Of lig je nog op een oor? (denk het wel toch, of heb ik een verkeerde berekening gemaakt? :oops: )
Joyce, 3,5 dan wordt ze al weer een hele meid. Leuk joh!!!
Wawa, jij hebt inderdaad een druk leven. Maar dat heb je wel super goed geregeld zeg!! Dat je man 2 dagen thuis is bij je kleine ventje, dat is echt super zeg! En dan ook nog redelijk op tijd thuis om met de kleine te spelen. Ik vind echt dat je het goed voor elkaar hebt
Mamalena, hoe gaat het nu met de kleine meid? Is ze vandaag niet jarig? Ik kan het zo even niet terug vinden maar er staat me iets van bij dat ze vandaag 1 jaar wordt. Toch?!
volgens mij was ik een van degenen die zij dat ik een jongensmoeder was. Ach, dat komt omdat die van ons weg is van trekkers, bussen etc. Niet echt heel bijzonder dus, maar hij is toch wel een echt jongen dus noem ik mezelf maar een echte jongensmoeder. Snap je het nog?! :think:
Poeh, of zal ik je dan vanaf nu maar emo muts noemen? (gemeen grapje hè?! Sorry!! :oops: :mrgreen:
Ontpillen brengt inderdaad een heleboel rara dingen met zich mee. Maar, bij jou bracht het ook wel positieve dingen toch?
Patricia, lekker geslapen na dat harde werken van jou gisteravond? Oh, wat wordt het spannend zeg bij jou! Hoop het zo voor je
Bellenblaasje, welkom!
Over de klusvraag, om de dag schijnt het beste te zijn. Maar ja, dat zal er niet altijd van komen of het gebeurt juist vaker. Het komt er op neer dat je niet jezelf moet verplichten elke dag te doen. Kijk gewoon wat jullie het beste uitkomt.
Charissa, ook ik hou het hier niet bij hoor. Ik heb nu even weer mijn best gedaan maar zie het ook niet zo zitten.
Dames, ik heb de helft van jullie nog overgeslagen denk ik, voor jullie allemaal een dikke :-
De volgende keer probeer ik wel weer op iedereen te reageren.
:-
Het wordt wel drukker hè. Ik vrees dat ik ook niet alles kan bijhouden. K ga mijn best doen dames!
Ik heb zelf ook ovulatietesten gekocht. Nu las ik dat je die test niet 's ochtends moet doen, maar tussen 10 en 22 uur. Rond de middag zou het beste tijdstip zijn. Daar komt bij dat je voor het uitvoeren van de test 4 (!) uur niet geplast mag hebben en 2 uur niet te veel gedronken heb.
Nou dat laatste valt wel te doen, maar 4 uur niet plassen wordt echt heel moeilijk! Ik heb een blaas als een beukenoot :?
Hoe doen jullie dat?
Dan nog even iets anders…
Mijn temperatuur was vanmorgen nog hoog. Daarom heb ik vanmorgen een test gedaan van het kruidvat. Hierbij kun je het resultaat aflezen vanaf 1-10 minuten na het testen. Na zo’n 3,5 minuut verscheen er een vaag streepje die uiteindelijk maar iets duidelijk is geworden, maar nog steeds best licht.
Ik zal proberen een foto te plaatsen zodat jullie het kunnen zien.
Tilly, spannend meid! Maar een streep is een streep toch, hoe licht hij ook te zien is! Ben benieuwd naar de foto :thumbup:
Ik kreeg de foto niet voor elkaar.
Heb even gekeken wat ik anders moet doen en probeer het nu nog eens,
Komt’ie (hopelijk :mrgreen: )
Hihi,
Gelukt!!! :dance: :dance:
Ik zie wel een vaag streepje! Wedden dat het streepje over een paar dagen veel duidelijker is
Zou het?!!
Ik begin inderdaad een beetje te vermoeden dat ik toch zwanger ben. M’n borsten doen ineens veel meer pijn etc.
Het zou alleen zo erg zijn als het niet zo is en ik mezelf dus voor de gek hou!
Maar, dit streepje staat er toch echt, niet dan?
Heb wel zere buik!!
Voel me zo onzeker en moe :wall:
hey hier ff snel vanaf werk…Wat lees ik Til?? Ik kan de foto niet zien…?Maar een streep is een streep toch? Gewoon over een paar dagen nog eens testen joh!
Ik kom vanavond uitgebreider, ga nu weer snel verder.
:-* :-*