Stoppers van Oktober 2006 *Deel 3!*

hoi meiden!!!

mag ik me even voorstellen ik ben julie (bellenblaasje), wordt volgende maand 22 lentes jong en heb een dochtertje van bijna 18 maanden. wij gaan nu voor ons 2de kindje!!! mijn NOD is 1 december, maar vermits ik niet zeker weet hoe mijn cyclus nu verloopt na het stoppen met de prikpil ben ik dus nergens meer zeker van.

ik hoop voor ons allemaal dat het snel raak mag zijn!!!

en mag ik even een genante vraag stellen? klussen jullie elke dag? ik weet mijn cyclus en eisprong niet zeker wat raden jullie aan???

doeidoei!!!

xxx julie

welkom bellenblaasje. Ik heb altijd begrepen dat om de dag (of evt om de twee dagen) voldoende moet zijn, omdat de zaadjes 48-72 uur in leven blijven.

Tilly, ik kon het toch niet laten en heb toch nog stiekum gekeken toen ik het afvalbakje leeg gooide in de kliko. Bij mij was het nog altijd maar 1 streepje en niets meer en niets minder. Ik :thumbup: heeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je.

Kyra waar is john heen? Heb iets gemist denk ik, maar is ie voor zijn werk weg? Lijkt me ook helemaal niets als je vriend/man vaak van huis is.

Ik ga weer ff verder klussen (aan huis) en kom zo af en toe wel ff kijken.

Doei!

Pfoef, ik ben nu pas klaar met alles. Nou ja, de laatste dingetjes van het werk aan het afmaken. Om half 4 gestopt met werken en dreumesje lag om 8 uur in bed. Daarna snel aan de schoonmaak. 't Was een bende. Nu nog even aan het werk. Dus hele snelle reactie.

Bellenblaasje, welkom.

Tilly, spannend hoor. Was het een lichte streep of een vette streep?

Hoe gaat het met de billetje van jullie ventje?

Mamalena, ik ben benieuwd naar het kamertje en hoe is het nu met je dreumes? Beter?

Joos, balen van ongi.

Mirretje, na stoppen met de pil ben ik 3 maanden niet ongi geweest.

Vraag over klussen gelezen: We klussen nu eens in de twee a drie dagen, maar rond de eisprong elke dag. Vraagje over ovulatietesten gelezen. Vandaag doe ik er niet eentje. Gisteren eentje gedaan om te kijken of hij nu idd negatief is (geen streep). Vanaf morgen begin ik echt met testen. Je mag alleen 4 uur lang niet plassen voordat je de test doet. En ik ben een echte zeikert :mrgreen: :lol:

Ohhhhh, meiden sorry, ik red het dit keer niet om alles bij te lezen. Heb ik belangrijke zaken gemist?

@Wawa wrote:

Vraag over klussen gelezen: We klussen nu eens in de twee a drie dagen, maar rond de eisprong elke dag.

Wawa, ik heb ook begrepen dat elke dag de kwaliteit van het zaad doet afnemen.

Heeft die al een kleine heeft hier ervaring mee? Wij klussen daarom niet vaker dan om de dag of om de drie dagen.

Tja, bij de eerste hebben we het 1x gedaan…We waren net een week daarvoor verhuisd en wilden de slaapkamer wel eens inwijden. Supermoe en het was niet eens een geweldige klus…Maar wel raak. 1x, that’s all it took. Maar ik besef wel dat we geluksvogels zijn hoor.

@femmie wrote:

@Wawa wrote:

Vraag over klussen gelezen: We klussen nu eens in de twee a drie dagen, maar rond de eisprong elke dag.

Wawa, ik heb ook begrepen dat elke dag de kwaliteit van het zaad doet afnemen.

Heeft die al een kleine heeft hier ervaring mee? Wij klussen daarom niet vaker dan om de dag of om de drie dagen.

Wij hebben al een kleine en op huwelijksreis elke dag gedaan en eerste maand gelijk raak :oops:

Sow das zeker snel. Hadden jullie het niet echt gepland dan?

Wij moeten eigenlijk nog echt gaan beginnen. Ik wist eerst niet wanneer mijn eisprong zou zijn aangezien ik net gestopt was met de pil is dat toch altijd maar gokken. En nu achteraf gezien zijn we te laat gaan klussen :wall: omdat we in huis aan het klussen waren.

Misschien dadelijk ook maar eens eea aan kamers in gaan wijden dan… :dance:

Owkee wawa dank je voor je reactie. Dat betekend dat het dus helemaal geen kwaad kan elke dag klussen, dan zal ik mijn vriend eens blij gaan maken. Kunnen we elke dag 1 kamer gaan inwijden :angel:

@femmie wrote:

Sow das zeker snel. Hadden jullie het niet echt gepland dan?

Wij moeten eigenlijk nog echt gaan beginnen. Ik wist eerst niet wanneer mijn eisprong zou zijn aangezien ik net gestopt was met de pil is dat toch altijd maar gokken. En nu achteraf gezien zijn we te laat gaan klussen :wall: omdat we in huis aan het klussen waren.

Misschien dadelijk ook maar eens eea aan kamers in gaan wijden dan… :dance:

Wel gepland en zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer welkom, maar nooit durven hopen, dat het zo snel raak zou zijn.

Bellenblaasje, welkom :smiley:

Femmie, hij is niet voor zijn werk weg gelukkig. Het is hier jachtseizoen en dan gaat een groot gedeelte hier jagen. Mijn man gaat nou voor het eerst (sinds ik hem ken) weer jagen. Het is in de staat langs ons en hij is ongeveer een uur hiervandaan.

Hij werkt altijd hard en zo dus hij heeft het wel nodig, maar dat neemt niet weg dat ik hem mis natuurlijk :stuck_out_tongue:

Ik ben tussendoor ook nog druk met vanalles. hopelijk heb ik het weekend meer tijd…

dalijk nog lekker boodschappen doen met Devin :smiley:

Voor jullie alvast weltruste en sweet dreams :-*

prettig weekend dames

Ik heb er maar even een kladblokje bij gepakt want anders vergeet ik de helft :wink:

Tilly, wat fijn dat het weer wat beter gaat met jou kleine vent, hopelijk helpt het zalfje van de dokter ook heel goed zodat hij snel weer helemaal beter is.

Oh en meis, toen ik teste bleef het negatief…ik zou dus over een paar dagen nog eens testen en ondertussen blijf ik voor jou duimen :pray:

Joos, jammer meis dat je ongi bent geworden, maar op naar de volgende ronde :hug:

Jane, hahaha meis ik moest echt lachen om de beschrijving van wat de vorige bewoners van jou huis hadden gedaan…

Mijn ouders zijn ook druk bezig hun huis te verbouwen om de zelfde reden.

Gelukkig ben jij al dat spul kwijt geraakt aan een kraai :mrgreen: :mrgreen:

Femmie, Ik heb via het net testen gekocht omdat die een stuk voordeliger zijn qua prijs en volgens mij net zo betrouwbaar :slight_smile:

Kyr@, nu John weg is moet je hier maar heel veel komen kleppen.

Mir, beterschap voor Thomas :hug:

Ik wordt trouwens ook wel erg nieuwschierig hoor en ik denk ook dat het zeker niet verkeerd is om even langs de huisarts te gaan…

Patricia, ik :pray: :pray: voor jou dat je wel zwanger bent.

Joyce, gefeliciteerd met de 3 en half jaardag van Jess :wink: :stuck_out_tongue:

Bellenblaasje, Welkom bij ons groepje :smiley:

Jou NOD is trouwens gelijk aan die van mij leuk :slight_smile:

Oh en eh over jou vraag: Wij klussen wanneer wij er zin in hebben het moet tenslote wel leuk blijven :wink:

Maar rond mijn vruchtbare dagen proberen wij wel om om de dag te klussen…

vandaag begonnen met wat kasten uit te ruimen, niet te geloven wat je eigenlijk allemaal verzameld :shock: het was echt hoog tijd om even flink wat weg te gooien…

Nou wawa dat is wel erg leuk als het allemaal zo soepel gaat. Ik was eerst helemaal gefocused (of hoe je dat mag schrijven) toen we besloten hadden ervoor te gaan, tot mijn vriend zei dat ik reeel moest blijven en het best een jaar kan duren. Ik wist dat hij gelijk had, maar heb wel ff nodig gehad om het me te realiseren. Gelukkig kijk ik er nu wat nuchterder tegenaan.

Kyr@. Gelukkig dat hij niet ver weg is en je weet dat hij zich goed vermaakt (denk ik? Al is jagen helemaal niet mijn ding). Maar als je dan toch alleen moet zijn is 1 ding wel altijd fijn: dat je dat grote bed voor jezelf alleen hebt, kan je lekker breed liggen.

Weltruste alvast

Dank je poeh voor je reactie. Is een goede tip voor als ik na mijn 2e test er nog meer nodig heb.

Nou meiden ik ben er ook vandoor. Even tv kijken en dan naar bed. Morgen hebben heel de dag visite dus zal ik niet langskomen. Ik hoop dat ik zondag met een kladblok het ook allemaal nog op een rijtje ga krijgen.

Alvast heel fijn weekend allemaal!!!

Groetjes Femmie

Femmie, ik heb 9 testen voor 14,95 gekocht dus absolut niet duur en die testen lijken heel veel op de huismerken van verschillende drogisten :slight_smile:

Ik tien voor twaalf euri haha, dus femmie op het net vind je ze.

Hey poeh wat heb je braaf op iedereen gereageerd met je kladblokje. Ja bizar hoor. Ik wist niet dat je zoveel in goud kon maken in je huis was echt to much…Succes voor je ouders en een tip. http://www.marktplaats.nl Het bracht niet veel op, maar ik heb er nog steeds lol om datr iemand iets kan kopen wat ik zo foei lelijk vind. Ach smaken verschillen.

Dus Poeh jij bent een echte verzamelaar, of je partner, want zo is het bij ons. Ik gooi alles weg :twisted: en hij bewaart alles :snooty: Nou succes met je klus…Hoort nestdrang ook niet bij zwangerschapverschijnselen? :wink:

Wawa jij gaat echt nu al beginnen met de ovulatietesten, dat is toch een beetje aan de vroege kant. Ik dacht nav jouw verhaal ik pies ook zo’n ding heen. Vind het wel leuk om daar mee bezig te zijn. We hadden onze klus sessie er al op zitten. Eigenlijk wil ik er niet zo mee bezig zijn, maar dat kan ik stiekem niet. Wanneer ga jij plassen voor het umc?

Femmie jij gaat dinsdag plassen dat is toch te vroeg of heb ik het mis?

Nou dames, slaap zacht op wendy na dan. Manlief kon pas weg na een goede klussessie :smiley: Duiken jullie als jij een dagje daarheen gaat stiekum de bosjes in. Ik zie het al voor me jij met je kaplaarzen en hij met z’n shotgun op z’n rug. :dance:

liefs

Zo ziet ie eruit. ze moeten voor 80% oranje dragen geloof ik.

hahahahahahahaha,

Een knappe stoere kerel hoor, maar dat pak. Nou ben benieuw welk hert daarin trapt.

ik kom niet meer bij sorry

hehe, zo zien ze er bijna allemaal uit. ze zitten dan ook in een boom of zo en hebben geurloze shampoo en wasmiddel etc…

ik hoop dat geen een hert erintrapt hoor, ik kan er niet tegen :frowning: maar hij wil zo graag. gelukkig is het maar 1x per jaar

Als ik hier naar de winkel ga zo’n 5-10 min rijen dan kom ik toch zeker wel 3 herten tegen dood op de weg. en stinkdieren en heel veel wasberen. ze veroorzaken redelijk veel ongelukken. Ik zou me toch echt doodschrikken hoor als zo’n ding op de auto komt… dus ik zal goed uitkijken…

haha Jane, voor nesteldrang zou het wel erg vroeg zijn want als het goed is zou ik vandaag mijn eisprong hebben :wink:

Een verzamelaar ben ik niet maar mijn vriend wel die heeft vaak zoiets van mischien dat het nog van pas komt…dat is dus bijna nooit zo en vervolgens kan je een paar keer per jaar flink aan het opruimen :wink:

Kyr@, leuk pak zeg :stuck_out_tongue: hihi en ach als ze maar lol hebben toch?

ja de kerels kijken er in iedergeval erg naar uit… ben benieuwd. Ik hoop maar dat er geen beer rondloopt deze week 8)