Stoppers van oktober 2006 * deel 2

@Poeh wrote:

Tilly, :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

kanc je nu ook nog een stukje tekst verbergen??

zoals dit :mrgreen:

Ga ik ook meteen kijken hoe dat ook moet, ben daar ook een leek in :eh: :shifty:

even testen of het lukt

En en en is het gelukt?

Oh, ik moet nog veel leren Charissa. Vier quoten in één stuk?

Poeh, een spoiler maken :think:

Effe proberen

oeps de tekst vergeten

Jaaaaaaaaaa :dance: :dance: :dance:

Enne Tilly, die vier quoten in 1 stuk kan ik ook niet hoor…Geen idee hoe dat moet… :think:

tekst verbergen is heel makkelijk ( heb het ook nog maar net ontdekt hihi)

Als een stukje tekst wil typen wat je wil verbergen dan moet je eerst spoiler aan klikken wat in het zelfde rijtje te zien is als de Quote en dan aan het einde van dat stukje tekst moet je weer spoiler aan klikken en dan staat het verborgen :smiley:

jullie hadden het al voor elkaar :thumbup:

meerdere stukjes quoten in 1 bericht kan ik ook niet, is er iemand die ons dat even kan uitleggen??

Cursus quoten graag :mrgreen:

Meiden, ik ga jullie verlaten!

Zoek maar eens even de bank op. Zit nu alweer TIJDEN achter de computer en het werkt verslavend :oops:

Om erger te voorkomen stap ik nu even weg, maar kom vast straks wel weer even spieken.

:-* Tilly

Fijne avond Tilly!

Momenteel nog alleen thuis (naast Loïs dan, maar die slaapt toch), vriendlief is even een jerrycan bezine naar een vriend aan het brengen die niet meer verder kan omdat meneer vergeten is te tanken en zijn portomonnee vergeten is :wall: :wall:

Zometeen wel Rat van Fortuin kijken en daarna de Lama’s :dance: :dance:

De lama,s zijn leuk maar ik wil House eigenlijk ook wel zien :think: :think:

House nemen wij altijd op en kijken die dan na de Lama’s…

Dat is ook een idee alleen kunnen wij niks opnemen :frowning:

@Poeh wrote:

meerdere stukjes quoten in 1 bericht kan ik ook niet, is er iemand die ons dat even kan uitleggen??

Oke, even een cursus. Je drukt bij het eerste bericht op quote!

Nu quote ik het bericht van Poeh. Dan druk je “ctrl” + a.

(of je selecteert alles op je eigen manier.

Vervolgens klik je op de rechtermuisknop: knippen.

Je gaat in je browser terug naar de vorige pagina (pijltje terug boven in de taakbalk)

@Charissa wrote:
Cursus quoten graag :mrgreen:

Dan quote je de volgende tekst. In dit geval de tekst van Charissa.

Voor het quote teken van Charissa zet je de cursos neer. Druk even een keer op enter en klik op de rechtermuisknop op plakken.

De quote van Poeh en je eigen tekst komen daar dan te staan.

Verolgens ga je onder de nieuwe quote staan en plaatst daar één of meerdere enters en typt je nieuwe tekst.

Vervolgens weer hetzelfde als hierboven uitgelegd:
  • selecteren
  • knippen
  • pagina terug
  • nieuwe quote
  • voor nieuwe quote één of meerdere enters
  • plakken
  • onder nieuwe quote enteren en weer typen

@Charissa wrote:
    de Lama’s :dance: :dance:

Ik ga ook zo kijken en hoop, dat de cursus quote duidelijk is.

ZZo ja, dan ga ik het uitgeven :mrgreen:

Zo nee, dan houd ik snel mijn mond :roll:

Dat was even lastig, want ik wilde uitleggen waar de enter moest, maar als je de quote noemt, dan gaat hij quoten en dan is niet meer duidelijk wat je moet doen. Snappen jullie hem nog?

@patricia26 wrote:

Die tattoo laat ik verwijderen bij een medisch instituut. Althans, zo heet het. Het is gewoon een klein praktijkje in Wateringen. Ik zie nu pas dat jij in Den Haag woont :mrgreen:

Hohoho!!! Da’s dus WATERINGEN en da’s WESTLAND he, niet Den Haag :mrgreen: :mrgreen: :wink: Tss… hihi. Veel familie van ons woont in Wateringen! :mrgreen:

(Ik kom hier stiekem even lezen… Jeroen is aan de telefoon met een collega van hem die belde…)

Aaaah hee jongens VIER pagina’s DOE NORMAAL hee hihihi :shock: :mrgreen: :mrgreen: :dance:

Meiden, voor het eerst deze avond staan we niet bovenaan.

Dus

up!!! :mrgreen:

Ok na House ga ik even proberen of jou cursus goed genoeg is om te gaan uitgeven Wawa :mrgreen:

@Tilly wrote:

Zoek maar eens even de bank op. Zit nu alweer TIJDEN achter de computer en het werkt verslavend :oops:

Tilly, verslavend..... dit forum..... nee hoor ik snap niet waarom je dat denkt :liar: :liar:

@pino wrote:
Aaaah hee jongens VIER pagina's DOE NORMAAL hee hihihi :shock: :mrgreen: :mrgreen: :dance:

Pino, Normaal... zijn wij dan niet normaal :eh: :think:

Wawa, je uitleg is prima ik snap nu hoe je meerdere stukjes kunt quoten :dance: :dance: