Stoppers van oktober 2006 * deel 2

Anderhalve pagina in een HALF uur!!! Gaat dat goedkomen met ons??? :roll:

Peetje, je hebt ons ook weer gevonden :smiley: :smiley:

Ik moet dit toch echt even kwijt

Wij hebben echt een super gezellig groepje :dance: :dance: :dance: :dance:

Rechts boven in het bericht staat een knop “quote”, als je die indrukt krijg je een nieuw bericht met de quote erin. Onder de quote type je je eigen bericht.[/quote]

Ik heb nu gedaan wat je schreef, ben benieuwd.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sluit ik me bij aan!

Wat doe ik fout?

Ik heb in jou bericht, wawa, rechts bovenin op quote gedrukt en… het gaat niet goed.

:evil: :evil: :evil:

kan hier niet tegen.

dames wij zijn echt heel erg :oops: :oops:

:oops: wij hebben zelfs al veel meer lopen kleppen dan de augustus stoppers :oops:

Nou zeg wat gaat het hier snel!! Zelfs ik die de comp bijna altijd aan heeft staan kan het bijna niet meer bijhouden! Hahaha… Volgens mij wordt er in geen enkele andere stoppers topic zoveel gekletst als hier…

Pino, het is inderdaad wel pittig om Turks te leren. Voordeel is wel dat ik mijn vriend 4 jaar ken en dus al aardig wat woorden en uitdrukkingen op heb kunnen pikken. Ook tijdens vakanties in Turkije enzo en de Turkse tv staat hier ook regelmatig aan. Woordjes stampen gaat me dus ook wel goed af, maar de grammatica is echt een ramp! Ik weet niet of jullie Duits spreken, maar het Turks heeft zelfs 5 naamvallen!

Turks valt in dezelfde taalgroep als Hongaars en Japans, dus dat geeft de moeilijkheidsgraad wel aan denk ik :smiley: Ik hoef het ook niet perfect te kunnen spreken en schrijven hoor, als ik mezelf maar duidelijk kan maken. Toch?

Die tattoo laat ik verwijderen bij een medisch instituut. Althans, zo heet het. Het is gewoon een klein praktijkje in Wateringen. Ik zie nu pas dat jij in Den Haag woont :mrgreen:

Tussen mijn schouderbladen heb ik ook nog een tattoo, maar die gaat niet weg! Het is een keltisch teken van 3-eenheid, die ik samen met mijn zus en broertje heb laten zetten. Ik ben er erg trots op.

Ik die de test liever alleen… Ik weet niet precies waarom. Misschien omdat als het negatief is dat hij niet ziet hoe teleurgesteld ik ben…

Ik duik zo nog ff voor de tv en dan ga ik niet al te laat naar bed. Ik moet morgen werken :frowning: Echt geen zin in!

Morgenavond gaat mijn vriend met een paar jongens op stap, dus kan ik lekker Kokken :wink:

Zondag gaan we denk ik even naar de zwarte markt in Beverwijk. Ik wil even kijken of ik daar misschien mooie laarzen kan vinden. Heb me hier in de stad en in Den Haag al suf gezocht. Laarzen zat hoor, maar niks dat ik leuk vind.

Mir, veel plezier op de beurs morgen!!

Wawa, fijn dat je toch nog een beetje bij hebt kunnen slapen. Hoe is het nu met de kleine?

Ik heb er zeker zin in!! Maar echt heel positief ben ik niet hoor. Heb heel vaak twijfels over of ik uberhaupt wel zwanger kan raken…

Ik heb in mijn tienertijd een vriendje gehad waar ik een half jaar lang ‘onvelige’ sex mee heb gehad, en ben toen niet zwanger geraakt. Ik was dat hele vriendje eigenlijk allang weer vergeten, totadt mijn spiraaltje eruit ging. Toen dacht ik ineens shit…kan ik wel zwanger worden??

Inderdaad Poeh, volgens mij hebben wij het gezelligste groepje van alle stoppers!!

Ik heb de Kok pagina nu zelfs 2x open staan. Eén om mijn bericht te kunnen typen en één om de nieuwe berichten te lezen. Het gaat zo hard! :smiley:

Nou, toen ik begon met dit bericht was net het nieuwe deel geopend. Ik zie nu dat er alweer 2 volle pagina’s zijn!

Liefs, Patricia

Gezellig toch?

Ja, maar ik :oops: me ook wel een beetje hoor.

Maar, dat weerhoudt mij niet om gezellig door te kleppen.

Meiden, we kleppen gewoon lekker door. We hoeven ons toch van niemand wat aan te trekken :mrgreen: .

Patricia, ga er maar vanuit, dat het tzt aan die jongen lag en niet aan jou. Als je over een half jaar niet zwanger bent, dan kun je er eens over na gaan denken. Ga nu maar lekker genieten van het idee zwanger worden.

Whahaha…ik zie dat het woord sh*t automatisch veranderd wordt in ships :smiley: Grappig!

Wawa, die jongen is inmiddels vader :slight_smile: :wink:

Maargoed, het zal mijn tijd gewoon niet geweest zijn.

Ik ga lekker op de bank hangen.

Fijne avond nog meiden en prettig weekend natuurlijk.

Tot snel!

@Tilly wrote:

Wat doe ik fout?

Ik heb in jou bericht, wawa, rechts bovenin op quote gedrukt en… het gaat niet goed.

kan hier niet tegen.

Ik probeer het even uit te leggen.

Als je op quote drukt, dan krijg je dit:

[…quote=“Tilly”]Wat doe ik fout?

kan hier niet tegen.[…/quote]

Je moet alleen even de puntjes wegdenken.

Achter de laatste quote zet je je muis.

Dan druk je één of twee keer op enter,

zodat je je eigen berichtje kunt gaan typen.

Ik kom je wel privéles geven :wink:

@patricia26 wrote:

Wawa, die jongen is inmiddels vader :slight_smile: :wink:

Maargoed, het zal mijn tijd gewoon niet geweest zijn.

:oops:

Z'n vriendin is gewoon vreemd gegaan :mrgreen:

Pagina 3 binnen het uur. Dit is leuk :mrgreen:

Hahaha Wawa :smiley: :smiley:

Pagina 3 inderdaad! Niet normaal meer!

Maar nu ben ik echt weg!

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Patricia, het kan best zijn dat jullie toen niet geklust hebben tijdens jou vruchtbare dagen, of jullie pasten niet bij elkaar wat ook wel wil gebeuren.

Wawa, ik lig hier echt in een deuk, K (mijn vriend) vroeg me al wat er zo grappig was :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

@wawa

je schreef ergens in pagina …1…

dat als je een grote thee of frisdrank leut bent…

en jaaah man dat ben ik idd en niet zon klein beetje ook ik drink de heeele dag door thee en saafs 2 glazen sap!

dusssss ik zal da is rekening mee houden

kuzz joyce

@Wawa wrote:

@Tilly wrote:
Wat doe ik fout?

kan hier niet tegen.

Ik probeer het even uit te leggen.

Als je op quote drukt, dan krijg je dit:

[…quote=“Tilly”]Wat doe ik fout?

kan hier niet tegen.[…/quote]

:

Ik heb net op de test pagina enorm veel getest dus ik denk dat het nu goed zal gaan.

Ik moet enorm lachen om die opmerking over de vriendin die vreemd is gegaan :mrgreen: Dat zal het vast zijn geweest. haha.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:dance: :dance: Het is met gelukt :dance: :dance:

Zo krijgen we de pagina’s wel vol :oops:

Tilly, :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

kanc je nu ook nog een stukje tekst verbergen??

zoals dit :mrgreen:

Even een bak koffie gedaan en drie pagina’s vol! :lol: :lol: :lol:

Hoe moet dat nou als we allemaal tegelijk zwanger zijn en verlof hebben, dan gaat het nog harder :wink: :mrgreen:

Pino: Ik vind echt dat je een heerlijke meid hebt, die bruist van de energie. Lees met plezier altijd jouw verhalen over Isabel :inlove: Veel plezier met de horror! Daar houd ik dus niet van he, Theo wel, die vind het heerlijk om een horror te kijken…Soms kijk ik mee maar dan wel met een kussen in de buurt om de enge stukjes niet te zien :oops:

Wawa: Wat fijn dat je man even bij jullie dreumes heeft geslapen zodat je even kon bijtanken! Hopelijk is je dreumes snel weer de oude :hug:

Patricia: Werkze morgen! En niet teveel gaan twijfelen hoor! Komt helemaal goed! :thumbup:

Tilly: Heeft bij mij ook even geduurd hoe ik wist hoe het quoten moest hoor! En nog weet ik niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om in 1 verhaal b.v. 4 verschillende quoten te krijgen (jaja dat kan ook nog :wink: )

Poeh: Ga met je mee dat we een gezellig groepje hebben! :thumbup: :thumbup: