Stoppers van oktober 2006 * deel 2

Beschuiten met muisjes… kom maar op!!!

haay allemaal

deel 2

wouwwww wat gaat dat hier hard zeg!

ma helaas nog maar 1 zwangere…

ik duim voor iedereen dat er positief nieuws in het verschiet ligt

kuzzz joyce

Nou… m’n reacties staan nog op de valreep in het oude deeltje. In dit deeltje kan ik dus mooi beginnen met onze weekendplannen:

Vanavond een enge film kijken

Morgenmiddag naar m’n moeder (Isabel neemt haar koffer mee… want ze gaat logeren :mrgreen: :inlove: )

Morgenavond naar Jeroens oom - we gaan een muziekavondje houden lekker zingen dus met m’n kraaienstem hihihi

Zondag Isabel ophalen en platknuffelen :inlove: daarna misschien even het bos in of zo en 's middags/'s avonds naar m’n schoonouders want daar eten we met de hele club (zwager, schoonzus & schoonopa)

En jullie? :smiley:

Zo kunnen we dit deel weer vol blaten!

hahaha lachen zeg met die kids die zo lekker bij de tijd zijn! Isabel dus ook al :inlove:

Mirjam: Veel plezier morgen op de beurs!

Ik duim met Joyce mee dat er in dit deel veel positieve testen komen!

Haha moest wel lachen om het feit dat Isabel 1 nachtje weggaat met haar koffer :lol: :lol: een klein koffertje neem ik aan :wink: of moet de reuzenpop mee?

Een wandeling in het bos is wel een goed idee, de verwachtingen van het weer zijn redelijk dus kunnen ze mooi uitwaaien van het weekend :thumbup:

Tilly, je vroeg hoe het met mij ging. Het gaat met mij op zich nu goed. Afgelopen weekend en maandag zat ik er wel doorheen, maar mijn man is zondag en maandag bij onze dreumes op de kamer gaan liggen, toen het gehuil weer begon. Dinsdagochtend om 4 uur ook. Hierdoor heb ik deze week goed kunnen bijslapen en heb ik weer meer energie. Ik merk wel, dat ik het moeilijker vind om grenzen te stellen aan een ziek kind dan aan een gezond kind. Ik moet dus waarschijnlijk straks heropvoeden!!! :mrgreen:

Poeh, ik zou even een paar maandjes wachten met contact zoeken. Ik zou het zelf onprettig vinden als bekenden weten, dat ik probeer zwanger te raken. Dan heb ik het niet over forumvriendinnen, maar over vrienden en familie.

Patricia, jij hebt er echt zin in he meid? Ik zou niet eens een speen durven kopen, omdat ik bang ben, dat mensen wat van me gaan denken. Heerlijk hoor, dat je zo lekker positief bent. Gewoon zo houden :mrgreen:

Poeh, balen van je ongi, maar ja, niets aan te doen. Nu weet je in ieder geval je cyclus

Kyr@, ik moest erg lachen om het briefje onder de deur bij de dokter. Ik zag het al echt voor me.

Poeh, het schijnt dat die testen van de site die ik laatst noemde een medische variant van Clear Blue is.

Kyr@, we kunnen ook met alle forummeiden naar jouw ouders toe, om tzt het goede nieuws te vertellen. Is ook erg origineel>

Charissa, er is veel gekletst idd, maar ook veel onzin hoor.

Joyce, ik zou 2 tot 4 dagen wachten met testen.Per dag verdubbelt de hoeveelheid hcg hormoon. Bovendien kun je beter op ochtend testen en als je een thee- en frisdrank-leut zoals ik bent, dan de avond ervoor wat minder drinken. De concentratie hcg is dan wat hoger.

Charissa, heerlijk he, dat gebrabbel van onze dreumesjes. Ik krijg soms de tranen in mijn ogen van het lachen.

Pino, ik weet niet of ik het dit keer weer kan opbrengen om mee te doen met MvM. Misschien doe ik wel mee, maar niet meer zo vroeg in de zwangerschap als nu.

Mijn mannetje is aan het zaalvoetballen, dus ik kan even heerlijk forummen. Was ik net bijgelezen en wilde ik reageren, drukte ik op vernieuwen, stonden er weer een X-aantal berichten. Heerlijk! :mrgreen: Helemaal mijn avondje.

Tjsonge wat kletsen we eigenlijk veel hè? :oops:

Hopen dat we in dit deel steeds meer meiden mogen feliciteren met hun zwangerschap. Zal toch wel??!!! Daar gaan we immers voor!!

Ik post elke keer een berichtje net voor, tussen, na iemand anders en dat klinkt dan zo lekker suffig :wall: Lijkt net of ik uit het niet ineens ergens over zit te praten :eh:

Dus…denken jullie bij mij ‘waar heeft ze het over’? zoek dan even of mijn berichtje niet bij een ander berichtje past :mrgreen: :mrgreen:

Pino, klinkt als een gezellig weekendje voor de boeg!

Charissa, dat is inderdaad maar een korte tijd waarin je niet al te veel kan doen. Jammer!

Mirjam, leuk dat je naar de jongegezinnen beurs gaat. Als ik iemand had gehad die mee kon had ik het ook gedaan. Ik wens je een hele leuke dag toe!!

@Tilly wrote:

Ik post elke keer een berichtje net voor, tussen, na iemand anders en dat klinkt dan zo lekker suffig :wall: Lijkt net of ik uit het niet ineens ergens over zit te praten :eh:

Dus…denken jullie bij mij ‘waar heeft ze het over’? zoek dan even of mijn berichtje niet bij een ander berichtje past :mrgreen: :mrgreen:

Of effe quoten!!!

Zie, nou had ik het bericht van wawa niet gezien. Maar, ik heb geen gekke opmerkingen gemaakt deze keer. Toch?

:mrgreen:

@Charissa wrote:

Haha moest wel lachen om het feit dat Isabel 1 nachtje weggaat met haar koffer :lol: :lol: een klein koffertje neem ik aan :wink: of moet de reuzenpop mee?

Nou... 't blijft een meid he... :mrgreen: :P
Vandaag ook zo gelachen in de bus: we gingen met m'n moeder samen de stad in. Toen moesten we bijna uitstappen en toen zei Isabel "uis" en een mevrouw zei dat zij er ook uit ging. Ik vroeg zo aan Isabel "gaan we winkelen?" en ze zei "jahaa!!" haha toen had die vrouw dat net voor me willen vragen hihi... Ik zei "tja, je bent een meisje, dus moet je winkelen... en daarom gaan we ook met oma en niet met papa" :mrgreen:

Ze had trouwens veel sjans vandaag in die bus... van de gebruikelijke oma's en opa's maar deze keer zelfs van een jonge gozer die over haar wang aaide voor hij uitstapte... ze was een partij met hem aan het flirten niet normaal hihihi

wawa, hoe doe je dat.

Ik zal eens even wat proberen

Pino, je hebt al een vol weekend, maar het klinkt wel heel gezellie :smiley:

Mirjam, heel veel plezier morgen op de beurs

Joyce, ik vind het echt heel spannend en ik hoop echt dat als je weer test dat het overduidelijk zal zijn dat jij zwanger bent :pray: :pray:

Ik hoop echt dat deze ronde er een boel zwangeren bij komen :pray: :pray:

Weet dat ik hier eigenlijk moet testen, maar wil het één keer proberen goed?

wawa schreef:

Of effe quoten!!!

Heb ik het zo goed gedaan?

@Wawa wrote:

Kyr@, we kunnen ook met alle forummeiden naar jouw ouders toe, om tzt het goede nieuws te vertellen. Is ook erg origineel

:mrgreen: :mrgreen:

@Tilly wrote:

Weet dat ik hier eigenlijk moet testen, maar wil het één keer proberen goed?

wawa schreef:

Of effe quoten!!!

Heb ik het zo goed gedaan?

Rechts boven in het bericht staat een knop “quote”, als je die indrukt krijg je een nieuw bericht met de quote erin. Onder de quote type je je eigen bericht.

Poeh… jammer dat ik je NOD nu moet bijwerken… had liever een heel andere tekst in het lijstje gezet voor je… :frowning: Wie weet de volgende keer?!

Wawa, ik denk dat ik idd maar even wacht met de vrouw van mijn neef een pb te sturen.

Ook lees ik sinds ik weet dat zij het is niks meer van haar want als ik nu al dat stiekem dagboek lezen gevoel heb dan zou ik dat dan nog meer hebben…

En ja we hebben het alweer voor elkaar: PAGINA TWEE!!

Nou meiden ik ga jullie voor vanavond verlaten… ik ga m’n man gezelschap houden… de dvd ligt al klaar (ehm… voor er nu gekke dingen gedacht worden… 't gaat om een horror hihi)

Pino, ik vind het ook jammer maar ik bekijk het positief ik vind dat ik heel blij mag zijn dat ik meteen een normale cyclus heb na zolang aan de pil te zijn geweest.

Je leest het vaak genoeg anders en ach wat extra klussen vind ik helemaal niet erg :mrgreen:

Hoi meiden,

Jullie zijn echt niet bij te houden!!! Heb effe snel doorgelezen, zal zondagochtend effe op m’n dooie gemak reageren (morgen naar de JGB!!) :-*