Stoppers van oktober 2006 * deel 2

@Poeh wrote:

@Tilly wrote:

Zoek maar eens even de bank op. Zit nu alweer TIJDEN achter de computer en het werkt verslavend :oops:

Tilly, verslavend..... dit forum..... nee hoor ik snap niet waarom je dat denkt :liar: :liar:

@pino wrote:
Aaaah hee jongens VIER pagina's DOE NORMAAL hee hihihi :shock: :mrgreen: :mrgreen: :dance:

Pino, Normaal... zijn wij dan niet normaal :eh: :think:

Wawa, je uitleg is prima ik snap nu hoe je meerdere stukjes kunt quoten :dance: :dance:

Ik stap morgen naar de uitgever, maar nu eerst naar bed! :mrgreen:

jeetje wat een je geklets :mrgreen:

Ik ben net thuis van een vermoeiende winkeldag. Man was vrij vandaag en dat wist ik dus niet, maar wel heel leuk. Zijn wezen winkelen voor een jacht geweer… Ik baal er wel van maar hij kijkt erg uit naar dit seizoen :roll: Hier is het dus heel normaal en 75% jaagt/vist ook wel hiero.

Verder nog wat kleinigheidjes gekocht voor mijn zussies die ik in een pakket doe met dingen voor iedereen en hopelijk kan ik het dan weg doen en is het met kerst daar… Moet nog ff kijken of het kadootje wat ik voor mijn moeder wil lukt. Is een tas met een foto erop.

en HAHA ik had ff vlug gelezen en dat idee dat met het groepje naar mijn ouders :lol:

errug lief hoor…

Ik ga bank hangen tot morgen

Jeeeeeeeeetje wat een geklets en ge-quote hier :smiley:

Toen ik gisteravond weg ging waren er 2 pagina’s en nu alweer 5!!

Lekker geslapen allemaal?

Ik zit nu op werk maar er is geen reet te doen. Ook niet zo goed geslapen vannacht EN NIET GEKLUST :cry: :cry:

Vriend lief had geen zin… :think:

Ben dus wel een beetje chagerijnig vandaag.

Patricia

@pino wrote:

Hohoho!!! Da’s dus WATERINGEN en da’s WESTLAND he, niet Den Haag

Pardon :wink: :mrgreen:

goedenmorgeuuuuh…

allemaal lekker geslapen?

hier wel het bedje was weer heerlijk warm en het is dan oo zooo moeilijk om er uti te stappen he! :slight_smile:

hier nog steeds geen ongi… ik ga zo maar weer is testen ik kan het niet laten! :wink:

kuzz joyce jullie horen het wel weer vanuut deze kant

En, Joyce, weet je al meer?

Ik zal straks eens even proberen te quoten met 2 teksten, moet me daar eerst eens even geestelijk op voorbereiden :lol: :wink:

Iedereen leuke avond gehad? Wij kregen nog visite van m’n schoonzusje en haar vriend. Ze hadden een film bij zich en die hebben we maar aangezet. Hier hebben we dus lekker filmpje gekeken.

Patricia, werkse nog even. Hoop voor je dat de tijd snel voorbij gaat en je weer lekker naar huis kan :smiley:

Joyce, ben je al feest aan het vieren. Ik doe de test trouwens altijd met ochtendurine. Meeste kans op succes.

En en en Joyce???

@Wawa wrote:

Ik stap morgen naar de uitgever, maar nu eerst naar bed! :mrgreen:

En al een afspraak gemaakt met de uitgever??

@kyr@ wrote:

Moet nog ff kijken of het kadootje wat ik voor mijn moeder wil lukt. Is een tas met een foto erop.

Leuk, zal ze super vinden! Welke foto heb je er op laten zetten?

Sodeju, was sinds gisteren ochtend niet meer online geweest, omdat ik naar MArco Borsato was…(het was fantastisch!!!) en ben 2 uur bezig om een beetje bij te lezen…pfff, ik reageer dus ook maar niet op alles, dat is teveel.

Joyce, heb je getest?

Net werd de nieuwe zomerjas van dochterlief bezorgd, helemaal fantastisch, had hem via kleertjes.com besteld, omdat ik zowel in Deventer als inZwolle niet een leuke jas kon vinden in maat 86. En ik wilde er ook geen 60 euro of meer aan uitgeven, want dat was dan de prijs van een jassen die wel leuk waren. Nu kan ze er nog ff lekker mee doen. Hij is van Baby barb…

Nou, ik ga weer, en check vanavond nog wel ff of er meer is…

Chrisje, ik ben benieuwd. Plaats je anders even een foto?

Joyce, waar ben je? Alles goed?

ik ben hieeeer nu net ff snel thuis gekomen zaterdag is altijd een vlieg dag voor ons hier!

moest 3 winkels af om een test te vinden alles was uitverkocht gggrrr

heb er nu 1 gedaan van de da en die is nega… maar weer een vaag streepje!! wel ook deze x heeeeeeeeeeeeel vaaaaaaaaaag eerder nega dan posi snappen jullie me nog?

ik snap er in iig nix meer van ik denk nog steeds dat het raak is maar goed geen volle posi test in mijn handen…

kuzzzzz joyce het blijft spannend!!!

Chrisje, heb je ook foto,s van dat mooie jasje?

Kyr@, jagen is ook niet mijn ding maar ik denk dat het toch altijd nog diervriendelijker is dan hoe de dieren in de bio-industrie leven, deze beestjes waar jou man op jaagt hebben teminste eerst nog een fijn leven gehad.

Patricia, ik snap dat je baalt mischien dat je vandaag nog kunt klussen en dat je vandaag nog wel in de vruchtbare periode zit :think:

Joyce, weet je al meer???

Ik heb heerlijk uitgeslapen en nu zit ik te genieten van kop thee :smiley:

Hallo allemaal, hier weer even stiekum vanaf mijn werkplek :wink:

Chrisje wat gaaf dat je naar marco geweest bent! Zal vast geweldig geweest zijn. Ik vind zijn nummers ook heel goed.

Joyce wat raar van die test?? Misschien over een paar dagen toch nog maar eens??

Poeh, ik weet niet of ik nog vruchtbaar ben :frowning: Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen zou ik inderdaad vandaag of morgen mijn eisprong hebben, maar volgens mij heb ik hem dus een paar dagen geleden al gehad. Toen had ik doorzichtige afscheiding, terwijl ik nu alleen maar veel witte troep verlies.

Ho, Joyce wat vervelend zeg! Heb je netjes gewacht met testen, krijg je weer zo’n stom heeeeeeeeeeeeeeeel vaaaaaaaaaaaaaaaaag streepje :roll: Ontzettend jammer dat je op deze manier toch een beetje in onzekerheid blijft zitten.

Ik hoop voor je dat je toch snel duidelijkheid krijgt, het liefst natuurlijk met een posi test. :dance:

Kyr@, dat is nog eens een raar winkeltochtje :think: Dat kennen wij hier helemaal niet. Jagen doen ze hier ook natuurlijk veel minder, het mag ook bijna niet.

Maar, zo kun je nog eens ergens anders winkelen. Kan me wel voorstellen dat je er erg aan moet wennen en het niet al te geweldig vindt.

Chrisje, ook ik ben nu wel erg benieuwd hoe die jas er dan uitziet :think: Kun je hem inderdaad ook aan ons laten zien? Zou wel gaaf zijn :mrgreen:

Hier alles lekker rustig. Onze kleine man ligt op bed en de grote is weer even de deur uit. Ik kan dus nu allerlei werk gaan verrichten in huis, maar heb daar helemaal geen zin in :x :x bah!

Maar, ik kan hier ook niet de hele tijd gaan zitten (toch wel, maar doe he niet). Ik spreek jullie wel weer.

Nou dit is hem dan, de jas van Sas, snoezig niet? Ze heeft nu al een aantal rode en (zuurstok) roze gehad, tijd dus voor een ander kleurtje.[/img]

Niet dus…hoe kan dat nou…

Ik snap het niet, het lukt me niet…grrrrr :x :frowning:

Chrisje, ik zie de foto inderdaad niet? Ik heb ook geen idee hoe je dat zou moeten doen…