Stoppers van oktober 2006 * deel 2

Niet alles op mij zetten hoor, ik voel namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig en wat ik voel heb ik vaker, maar stiekem net als vele, hoop ik natuurlijk wel dat het raak is en fantaseer ik er lustig oplos.

Ik ben dol op onderbroekenlol haha.

Oktober is wel de maand van de kwaaltjes merk ik zo. Schrale billetjes, griepjes hier en griepjes daar, buikkrampen zus en oververmoeidheid zo, Voor iedereen (Joyce jou heb ik al een paar dagen niet gezien, heb je het zo te pakken?) een sinasappeltje gewenst, om deze donkere dagen door te komen. :vlinder: Ook ik loop nogal wat af te snotteren en te hoesten.

Ik vraag me wel af wat er met joyce aan de hand is!

Mirretje, relatie is idd ook erg belangrijk m.n. tijdens de klusperiode. ik ga zo maar eens naast manlief op de bank ploffen. :mrgreen:

en niet alleen voor die klusperiode, Hij is ook heel handig als mijn ketting om mijn fiets moet.

Dus eigenlijk voor al het kluswerk haha :wink:

@jane wrote:

en niet alleen voor die klusperiode, Hij is ook heel handig als mijn ketting om mijn fiets moet.

Dus eigenlijk voor al het kluswerk haha :wink:

:mrgreen:

haay haay

hier een kort berichtje van mij ik ben egt zoooo ziek heb zwaar de griep te pakken ik snak gewoon naar adem en dan moet je je is voorstellen dat de schilder hier ook nog is bezig is ggggrrr ons huis gaat zo snel mogeljk de verkoop in en moest tog hier en daar opgeknapt worden!

@crisjeuuuuhhhhh lieve schat van harte meid ik ben ontzettend blij voor jullie geniet er lekker van joh! :dance:

ik ga snel weer plat meiden anders pleur ik hier nog van mijn stoel af…

zodra ik beter te pas ben klets ik weer gezellie mee hoor!

tot snel (i hope)

kuzzz joyce

joyce, beterschap meid :-* hoop dat je snel weer bent opgeknapt

Beterschap Joyce.

Ik duik m’n bedje in meiden

Charissa, geweldig van die collega’s! :mrgreen:

Oh Tilly wat naar zeg, kapotte billetjes. Geef je mannetje van Isabel en mij ook maar een extra knuffel, hopelijk is het gauw over. Wat smeer je erop? Isabel heeft het nooit zo erg gehad maar ik doe altijd sudocreme of natusan zinkzalf erop en dat helpt wel goed.

Met puffen is het trouwens goed gegaan… we hebben er een spelletje van gemaakt en… dat hielp! :thumbup:

Joos, er hangt een heel apparaat aan het eigenlijke puffertje. Met een kap die op haar neus en mond moet… 't ziet er nogal heftig uit… Ik schrok eerst wel toen de dokter zei dat ze zo’n inhalator kreeg maar na navraag bleek dat dit echt om haar door die slijmerige verkoudheidshoest heen te helpen. Het had dus niets met astma of zo te maken. Ik ben daar best bang voor. Zelf heb ik pseudokroep (euh… hoe schrijf je dat ook alweer) gehad en zat ik regelmatig in de badkamer te stomen midden in de nacht… :frowning:

Oh en Joos, wat lekker in bad liggen! Wij hebben alleen een douche…

Daniëlle: :mrgreen:

Lekker zeg, Patricia… keuze uit drie menu’s!! Da’s nog luxe ook!!

Mirjam… spannend…!! Ik duim hoor!!

Moet lachen om Charissa… “relatie is ook belangrijk” hihi. KOK op 1e plaats maar oh ja, zo af en toe ook even aan je relatie denken want uiteindelijk is dat óók belangrijk hihi. Niet dat je het zo bedoelde hoor, maar ik ben een beetje melig en dan “verkrom” je al gauw van alles wat je leest hihi

Oh Joyce en jij hebt het nog zo te pakken… ziek maar goed uit!

Nou jongens ik ga gauw nog even teevee kijken (komt er wat eigenlijk??) en dan m’n mandje in… morgen zal ik hier wel niet veel te vinden zijn, want het wordt druk op m’n werk en ik moet 's avonds naar een bijeenkomst in Utrecht… :evil:

Tot later! :-*

slaap lekker joyce en Wawa en beterschap joyce.

werkse morgen Nathalie. Dan nog naar Utrecht. Is best een ritje. Ik hoop dat Isabel zich snel beter voelt.

Inderdaad luxe Patricia… kiezen tussen drie maaltijden. Lekker. Wij kunnen een heel seizoen kiezen voor de seizoen-soep. Of te wel uiensoep.

Fijne dag Kyr voor mij zit ie er weer bijna op. :zzz:

groetjes Jane

Hoi lieve meiden,

Even een hele korte reactie voor ik ga :zzz:

Na al jullie reacties moeten de billetjes van ons kleine ventje wel snel overgaan. :smiley:

Dank jullie wel voor al die lieve reacties :-* :-* :-*

Joyce, BETERSCHAP!!!

Welterusten allemaal en tot morgen :mrgreen:

@Mirretje2 wrote:

@Joos en Poeh

Whahahaha. :lol:

Ik dacht al : “wanneer komen die 2 er achter dat ze elkaar al kennen???”

Hihi…

Vrij snel dus :mrgreen:

Hier nog steeds geen ongi…

Kan pas na de 24e (komt mijn loon weer binnen) testen, dus ik moet nog ff geduld hebben…

Ja jij wist het natuurlijk al van ons beide hahaha. En dankzij Mizah weet ik ook wie Poeh is :lol:

Enneuh…wat als ik nou morgen een testje opstuur? Ik heb er nog eentje liggen. Gratis en voor niets!

Je relatie is zeer belangrijk. Ga maar lekker van elkaar genieten.

Dat bad was heerlijk! Muziekje aan, maskertje op, sapje erbij…Echt genieten.

Maar nu ik er weer naast sta, beginnen mijn darmen weer te borrelen. En nog steeds dat rare pijntje bij mijn schaambeen… :?

Jane, fantaseren mag altijd hè. Ik zit dan op internet rond te neuzen naar kamertjes, wandelwagens, kleding etc etc etc…en ik heb al hele plannen. Nu nog ff zwanger worden.

Beterschap Joyce! Balen dat je je zo beroerd voelt.

@Joos wrote:

Jane, fantaseren mag altijd hè. Ik zit dan op internet rond te neuzen naar kamertjes, wandelwagens, kleding etc etc etc…en ik heb al hele plannen.

Dat heb ik nou ook!! Ik weet al precies wat ik wel en niet wil!

Mamalena, waarom heb jij eigenlijk geen banner??

Mirretje de 24e duurt nog wel erg lang… Voordeel is wel dat je dan absolute zekerheid hebt! Ik hoop dat ik tegen die tijd ook mag testen. De 19e is waarschijnlijk mijn NOD…

Wawa jij gaat lekker op tijd naar bed! Weltrusten! :-* :-

Jij ook weltrusten Tilly :-
:-*

Klote joh dat je zo ziek bent Joyce! Ga maar lekker onder de wol en beterschap!!

Jane, is het wel lekkere uiensoep?? :mrgreen: :mrgreen:

Ik ga weer ff wat doen hier…

Chrisje wat zei je man eigenlijk?? Jullie zitten vast samen op een hele grote roze wolk…

Je bedoelt een banner met de redday? Mja, nou, vind ik niet nodig. Bovendien weet ik m’n NOD niet echt zeker en wil ik mezelf niet de hele tijd eraan herinneren wanneer dat is…denk ik. Zoiets…Ik heb er nooit behoefte aan gehad om er 1 aan te maken.

Ben vanavond gewoon keihard op de bank in slaap gevallen. En dat terwijl ik wilde schrijven! Wéér niet van gekomen. Ach, ik heb inmiddels weekend dus het moet een keer gaan lukken… :oops:

Hoop dat alles goed is met jullie!

Welterusten!

Patricia, werk ze nog ff.

Mamalena, oh lekker joh al weekend. ennuh in slaap vallen op de bank doe ik ook wel is hoor :stuck_out_tongue:

Joos, ohhh heerlijk joh zo in bad. :think: hmm misschien ga ik dat vanavond ook is doen… mischien zet ik de whirlpool ook weer een keertje aan 8) ff lekker ontspannen is nooit weg he.

Daar heb je gelijk in mamalena… Maar als ik hier geen banner zou plaatsen zit ie wel in mijn hoofd :mrgreen:

Kyra wat een luxe zo’n whirlpool! Heerlijk! Ik zou het er lekker van nemen als ik jou was :wink:

Zeker als je zwanger bent lijkt het me heerlijk om daar lekker in weg te zakken.

@pino wrote:

Moet lachen om Charissa… “relatie is ook belangrijk” hihi. KOK op 1e plaats maar oh ja, zo af en toe ook even aan je relatie denken want uiteindelijk is dat óók belangrijk hihi. Niet dat je het zo bedoelde hoor, maar ik ben een beetje melig en dan “verkrom” je al gauw van alles wat je leest hihi

:twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :lol: :lol:

Joyce, beterschap meid!

Chrisje, en en en en hebben jullie een groot feestje gebouwd????

Ben op het werk dus vanavond denk ik uitgebreider en anders tussen de bedrijven door :mrgreen:

:-* voor allemaal!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk een Whirlpool! Ik heb het koud. Kom net uit bed en ga zo naar mijn werk. Even checken of er geen zwangeren waren. Nog één dagje werken en dan weekend! de weken vliegen voorbij.

mamalena, de banner is niet voor jezelf maar voor ons :mrgreen:

Joyce, hoe gaat het nu?

Onze dreumes werd weer wakker met allemaal bloed en smurrie op z’n onderlaken. loopoor is weer begonnen. Baal baal

Charissa, jij bent al vroeg aan het werk!

Wawa, wat sneu nou weer voor je dreumes, weer een loopoor. Sterkte en beterschap :hug:

Ik begin normaal om 07.00 uur met werken en meestal ben ik er rond 06.30-06.45 uur. Dan kan ik ook even wat eerder weg en vooral nu vind ik dat wel lekker nu het zo snel donker wordt :shifty: