Stoppers van oktober 2006 * deel 2

Eind mei zal ik dan 32 weken zijn dus…O ja en Sasja kwam 1,5 uur voor de datum…hihi

Maar kom je dan terug of ga je dan heen??

Ik ga nu naar werk. Ik hoop op een lekkeer rustig avondje zodat ik jullie hier in de gaten kan houden :wink:

Eet smakelijk voor straks! :-*

Ik kom dan terug ik ga eind maart…

Oh ja… vergeet ik nog te zeggen: wij zijn vandaag weer terug geweest naar de dokter. Isabel heeft nu een inhalator gekregen, we moeten 's ochtends en 's avonds met haar puffen… :shock: 't Ziet er heel ingewikkeld uit, vanavond maar eens kijken hoe het lukt…

Pino, wat vervelend voor Isabel dat ze moet puffen, hopelijk helpt het haar wel :hug: voor Isabel.

Chrisje gefeliciteerd,

Helemaal te gek. Ik ben heel blij voor jullie en ben razend nieuwschierig naar de reactie van je manlief. Leuke tekst. Ik hoop voor Tilly, Patricia en Joos en voor mezelf en wie weet mis ik nog een opkomende NOD dat we ons snel bij je kunnen voegen. Was je in Oktober gestopt en meteen raak.

Wat sneu dat Isabel moet puffen, maar als het haar verlichting geeft dan is het uiteindelijk maar een kleine handeling.

Ik ken jullie nog maar net, maar vind het echt bijzonder dat ik zulke intieme momenten mee mag maken. Bedankt daarvoor. Chrisje maak er een top avond van :dance:

Chrisje, hoe reageerde manlief op je cadeau?

Patricia, werkze meid! gelukkig morgen vrij, lekker bijkomen dan en kokken :wink:

Jane, ik vind het ook speciaal dat je alles met elkaar deelt…Je leeft zo met elkaar mee :thumbup: :thumbup: OP naar de volgende zwangere!

Pino: Ah gossie, een puffer meegekregen. Ben benieuwd hoe Isabel erop reageert…

Hier vandaag dus gewerkt, druk maar veel gelachen (zoals gewoonlijk :oops: ). Altijd rare uitspraken bij ons. Ik had een ‘doos’ (gewoon een plastic bak :mrgreen: ) met pepernoten en de mannen kwamen zoals zij het zeggen :" Even in je doos graaien hoor :oops: " En de vrouwen gingen dan maar bij een man in zijn zak met pepernoten graaien. "Nou jij in mijn doos graaien, ik in jouw zak :mrgreen: "

Slaat helemaal nergens op maar wij lagen helemaal krom…Wat een bak en een zak met pepernoten al wel niet kan aanrichten op het werk :shifty:

Hoi,

Kan nog mooi even hier kijken voor de kleine man op bed moet en voor ik naar fitness ga.

De kleine man had en heeft de billen toch zo kapot!! Nou, de eerste kies is door :dance: :dance: Hopelijk gaat het nu snel over want hij had vandaag bloed op het aankleedkussen en in de luier :cry: :cry: Zo ontzettend sneu :cry: :cry:

Hoop dus echt dat het snel beter gaat :smiley:

Pino, sneu dat Isabel aan zo’n puf moet :frowning: Hopelijk werkt ze een beetje mee, want erg leuk vindt ze het misschien niet?

Maar, als het werkt moet je het maar doen hè! Jammer dat ze al zo jong met dat ‘gedoe’ in aanraking komt. Hoop dat het goed helpt en ze er snel vanaf is :smiley:

Chrisje, wat vond je man van het GOEDE nieuws? Ben heel nieuwsgierig naar zijn reactie.

Charissa, het is misschien flauwe humot maar ook ik kan erg lachen om alles wat je schreef rondom de pepernoten :mrgreen:

Patricia, werkse meid!! Kun je er een beetje doorkomen? Ach, je bent al weer 2 uurtjes bezig dat is al weer een mooi poosje. Hoop dat de tijd lekker snel voor je gaat en je weer lekker naar huis kan :smiley:

Jane, voor jou wordt het ook al spannend, nog maar 6 dagen!!! :dance:

Joos, je moet niet alles aan mij overlaten hoor want ook ik heb eigenlijk geen hoop.

Alle andere meiden, leuk weer van alles over jullie gelezen te hebben.

Mirjam en Becca heb ik geloof ik nog niet gezien en misschien nog wel één niet. Wel alles goed met jullie? Vast wel hè! Je moet ook maar tijd hebben om te reageren en al de geschreven pagina’s door te lezen.

Hier heb ik eindelijk het idee dat de temperatuur iets de lucht in gaat en ik dus mijn eisprong heb gehad. Wel erg laat want ik zit nu al op dag 25. Ik denk dat ik dus in elk geval zo’n drie dagen later m’n nod krijg.

We wachten rustig af. Ik verwacht eigenlijk echt helemaal niets.

Spreek jullie wel weer.

:-*

Charissa, zo te lezen heb je een hele leuke dag gehad op je werk :mrgreen:

hihi ik zie het echt al voor me dat er een vreemde op je werk komt en hoort ik grabbel even in je doos :mrgreen:

JAAA Chrisje, GEFELICITEERD :smiley: Ik wens je een fijne en gezonde 9 maanden toe. Geniet er maar lekker van …

En en weet je man het al???

Charissa, haha tja je kan om de gekste dingen melig worden :stuck_out_tongue: gezellig toch

Pino, Ik hoop dat Isabel het goed toe laat met het pufje voor je. Wel sneu hoor. nou maar hopen dat het helpt.

Tilly, hoe was het bij de fitness?

aww kleine man zijn billetjes… Devin had dat ook heel erg en heb toen een creme van de dokter gekregen wat ook tegen infecties werkte en zo… hij schreeuwde als ik zijn kontje af moest poetsen :cry: was echt niet leuk. Maar wel goed dat zijn kies door is.

Patricia, werk ze … hoop dat je tijd voorbij vliegt

Hey Pino, balen dat je dochter een inhalator heeft. Heb je er een opzetstuk bijgekregen? Dan is inhaleren makkelijker. ik spreek helaas uit ervaring, maar er valt prima mee te leven hoor!

Charissa, heerlijk hè, die onderbroekenlol :lol:

Tilly, okey, dan hou ik nog een beetje hoop deze maand. Zolang we nog niet ongi zijn kan alles hè. Of we zetten als onze hoop op Jane?!

Mirretje, ik ben benieuwd hoe het met jou gaat! Heb je nog een test gedaan, of is dat niet meer nodig?

Ik ga nu ff heerlijk in bad liggen. Tot later!

Tilly, wat sneu voor jou kleine man :hug: ik hoop dat zijn billetjes snel weer minder schraal zijn…

Tilly, sterkte met de billetjes van je zoontje. Altijd vervelend.

Pino, balen van de inhalator. Dikke knuf voor Isabelletje.

Charissa, heerlijke humor :mrgreen:

Chrisje, wat zei manlief? Ik ben zoooooooooo benieuwd. :mrgreen:

Tilly, wat sneu voor je mannetje zijn billetjes zeg! Ik gebruikte heel vaak maïzena voor de billetjes van Loïs met het doorkomen van tandjes…

Werkte super

Wendy: nog plannen voor vandaag??

Joos: badderze :smiley: Kom er net uit, heerlijk af en toe uitgebreid in bad, vriendlief komt een kop cappucino brengen dan :drool:

Nou die humor op het werk is dus dagelijks he, het is een klein maar supergezellig team… :thumbup: Net een kleine familie, super hoor!

Hoi bekenden en ook wat onbekenden voor mij :stuck_out_tongue:

Ik kom weer even om de hoek kijken bij jullie. Twee meiden al zwanger. Dat gaat goed hier zeg!! Gefeliciteerd meiden.

Voor de rest: veel succes.

Ik heb vandaag hier via Kok een babysound gewonnen. Daarmee kun je de hartslag van je baby horen. Leuk he! Nu nog zwanger worden.

Ik hoop gauw weer mee te schrijven hier (einde volgende maand).

Oh nee dan hoor ik hierr natuurlijk niet maar bij de december/januari stoppers. Ach misschien kom ik wel gewoon hier kletsen. Of eigenlijk hoop ik dat jullie dan allemaal al in het volgende topic schrijven (9 maanden mama’s). Maar zo niet dan zien jullie me weer terug… :mrgreen: :mrgreen:

xx Danielle :stuck_out_tongue:

Bedankt voor de suc6 wensen Danielle, je bent hier natuurlijk altijd welkom :-

Pino, wat sneu voor Isabel. Ik hoop voor haar (en voor jou) dat het werkt! Is die puffer tijdelijk of…?

Charissa heerlijk he die flauwe humor. Hebben wij hier op werk ook vaak. Echte onderbroekenlol :mrgreen: Als iemand poep zegt liggen we soms al in een deuk met zijn allen :mrgreen:

Het is hier nu best druk, dus de tijd gaat snle. Heb net lekker gegeten. Dat is wel goed geregeld hoor hier. Als je avonddienst hebt kun je gewoon hier eten. Elke dag keuze uit 3 menu’s.

Tilly, wat sneu van zijn billetjes. Zal hem vast wel pijn doen. Kunffel :hug:

Chrisje, waar ben je?? Wat zei je man??

Ik ga weer gauw verder. Tot later! :-

@Danielle_M wrote:

Hoi bekenden en ook wat onbekenden voor mij :stuck_out_tongue:

Ik kom weer even om de hoek kijken bij jullie. Twee meiden al zwanger. Dat gaat goed hier zeg!! Gefeliciteerd meiden.

Voor de rest: veel succes.

Ik heb vandaag hier via Kok een babysound gewonnen. Daarmee kun je de hartslag van je baby horen. Leuk he! Nu nog zwanger worden.

Ik hoop gauw weer mee te schrijven hier (einde volgende maand).

Oh nee dan hoor ik hierr natuurlijk niet maar bij de december/januari stoppers. Ach misschien kom ik wel gewoon hier kletsen. Of eigenlijk hoop ik dat jullie dan allemaal al in het volgende topic schrijven (9 maanden mama’s). Maar zo niet dan zien jullie me weer terug… :mrgreen: :mrgreen:

xx Danielle :stuck_out_tongue:

Heej Daantje,

Kom tegen die tijd maar lekker hier schrijven :mrgreen: . Ik ga meedoen voor de volgende ronde, duzze kans genoeg om samen zwanger te worden.

Liefs,

Wawa

Straks wat langer schrijven, maar eerst…CHRISJE, GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!

Wat super voor jullie!!! Geniet ervan. Ben heel benieuwd hoe manlief reageerde!

Hee meiden…

ik ga ff niet uitgebreid reageren.

Ik zit veel te lang achter het internet en dat komt mijn relatie niet echt ten goede.

Lech en ik moeten echt even weer tijd voor elkaar gaan maken.

Ik zal dus vooral 's morgens actief zijn…

Morgenavond kom ik wel weer mee beppen, dan is lech lekker niet thuis :silenced:

In ieder geval voor Chrisje:

Gefeliciteerd meid!!! :dance:

Ik ben heel blij voor jullie, ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap toe!

@Joos en Poeh

Whahahaha. :lol:

Ik dacht al : “wanneer komen die 2 er achter dat ze elkaar al kennen???”

Hihi…

Vrij snel dus :mrgreen:

Hier nog steeds geen ongi…

Kan pas na de 24e (komt mijn loon weer binnen) testen, dus ik moet nog ff geduld hebben…

Maar goed, dan zou er wel en positief resultaat moeten zijn als ik wel zwanger ben.

Is het dan negatief kan ik er van uit gaan dat ik een cyclus heb overgeslagen.

Meiden tot morgen!

Daan, kom gezellig hier kletsen dan als jullie er weer voor gaan :-

Mirjam, relatie is ook belangrijk, we zien je snel weer :-

Patries, wat super dat het eten zo goed geregeld is :thumbup: hahahaha echt heerlijk die onderbroekenlol :lol: :lol: