Hahaha, zegt je gevoel nu al dat het een meisje is
Studeer ze…als je eraan toekomt
Wanneer en hoe ga je het je man vertellen?
Ik ben heel blij voor jou dat mijn pendel het mis had
Ik ben trouwens ook erg benieuwd wie de volgende zal zijn die een ooievaar achter zijn naam krijgt :think:
@Poeh wrote:
Ik ben trouwens ook erg benieuwd wie de volgende zal zijn die een ooievaar achter zijn naam krijgt :think:
Ik ook… Joos en Tilly zijn de eerstvolgende NOD-ers.
Vanavond, druk ik hem die test onder zijn neus, ik pak hem in, koop een zak van zijn favo drop en doe hem daarin, of ik leer Sasja ïk zus"zeggen, maar ja dan zegt ze het mss ook tegen een ander…hmmm
Zet hem op, o ik hoop zo dat jullie ook… :thumbup:
@Joos wrote:
Goede morgen! Euh…middag…
Ik rol net mijn bed uit en voel me nog steeds niet fit. Een rare gloed over mijn gezicht, krampjes en ik laat erg viezen scheetjes :oops:
Niks voor mij dat ziek zijn
Hey Poeh, dat zijn leuke katten! Mizah van Mirjam was ook een oosterse korthaar. Toen ik bij Thomas ging kijken kwam ze zo lekker bij mij op schoot zitten. Ze wierp me een blik toe alsof ze wilde zeggen “En jij dacht toch niet dat je u op ging staan hè!”
Kletsen jou katten ook zo? Eén van mijn dames is een kruizing blauwe rus, en ze is echt een enorme kletskop!
Chrisje: ik duim mijn vingers blauw!
Heb even na moeten denken over hoe ik hier op ging reageren, maar eerlijkheid is voor mij heel belangrijk en ik ga er ook van uit dat wat hier gezegt wordt ook hier blijft en niet op andere forums terecht komt…
Ik ken Mirjam al van een ander forum en Mirjam had Mizah van mij…
Al mijn katten zijn praters en aandacht vragers maar ze zijn vooral heel erg lief en sociaal :inlove: :inlove:
Chrisje
GEFELICITEERD!!!
je bent gewoon ZWANGER!!!
Hoop dat het allemaal goed mag gaan! Veel plezier met het vertellen tegen je mannetje :mrgreen:
:-* Tilly
euh…poeh, dan weet ik wie jij bent :oops: Ik kom ook van dat andere forum. psssssssssssst we vertellen daar nog niks toch? :silenced:
Chrisje, je an weet niet wat hem overkomt vanavond Als Sasja het zegt is het wel erg leuk, maar inderdad, ze kan het morgen ook tegen de buurvrouw zeggen :lol:
Ik zit 6 dagen voor mijn nod, maar denk niet dat het deze keer raak is. Ik ben al een paar dagen grieperig, en het lijkt me sterk dat een vruchtje zich dan goed in kan nestelen. Dus Tilly, it’s up to you!
Da’s jammer Joos, maar je weet het maar nooit natuurlijk. Ik heb ook niet het idee dat het bij mij raak is deze maand. Ten eerste omdat we rond mijn vruchtbare dagen niet zo veel geklust hebben, en ten tweede omdat ik niet denk dat ik al na 1 maand zwanger zou kunnen zijn.
Zou je een innesteling kunnen voelen eigenlijk??
Ik ga nu even de deur uit. Tot later allemaal!!
:-* Patricia
Kom vanaaf uitgebreider, ben stiekum op het werk aan het kijken of Chrisje al getest had en
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Chrisje, gefeliciteerd, hartstikke leuk meid. Enne toch niet tot de tiende gewacht
@Poeh wrote:
Ik ben heel blij voor jou dat mijn pendel het mis had
Ik niet dat de pendel het verkeerd had :mrgreen: , maar wel voor Chrisje natuurlijk. Voor haar pakte het juist gunstiger uit. Misschien bedoelde de pendel bij mij oktober uitgerekend dan is het in (effe denkuh) januari raak?
Joos, ik denk dat ik ook een vermoeden heb wie jij bent maar idd op dat andere forum zeggen we niks :silenced:
Wawa, ik hoop het voor je meis al zou het natuurlijk leuk zijn als je komende ronde wel zwanger zou raken
Ik heb alles gelezen maar geen tijd om op iedereen te reageren. Dat heb ik in m’n hoofd gedaan Eéntje mag ik natuurlijk niet vergeten: CHRISJE!!! JOEHOE, ZWANGER!!! Goed zeg, van harte gefeliciteerd! Ik pas gelijk het lijstje aan. Let niet op de kleurtjes die de ooievaartjes in hun bek hebben… ik heb geen voorspellende gaves dat dit een meissie wordt en die van Peetje een jongen hoor… Wanneer ben je precies uitgerekend, Chrisje? En Peetje, hoe voel je je?
Zo, ik ben ook weer thuis. Een uurtje maar, en dan moet ik naar werk. Moet om 17.00 uur beginnen tot 01.30 uur en ik heb weinig zin
Morgen ben ik lekker vrij. Ik heb vandaag alles in huis al gedaan dus hoef ik dat morgen niet meer te doen. Lekker vooruitzicht :lol:
Alleen wel naar de tandarts morgenochtend maarja, dat vind ik niet zo erg. En morgenavond weer naar Turkse les natuurlijk. Wat gaan de weken toch snel!
Ik kan het nog steeds niet geloven…ben zo blij voor Chrisje! En ik hoop natuurlijk dat we binnenkort allemaal aan de beurt zijn. Het zou ook zo gezellig staan in het lijstje :mrgreen:
Ben ook wel erg benieuwd hoe Peetje zich voelt…waar ben je Peet??
En Joyce? En Becca? En mamalena?
Patricia :-* :-*
Pino, Gaaf dat je het hebt aangepast!!!
Patricia, Geeft niet hoor, ik kan het zelf nog steeds niet geloven. Raar toch weer zo’n speldeknop in mijn buik!!! En amnlief weet het nog geen eens. En o ja, heb ff gecjhekt of ik eind mei nog wel mag vliegen, Gelukkig de maatschappij waarmee ik naar stage ga mag tot 36 weken,pffff. Zou wat zijn toch? Nu maar hopen dat ik me poepie goed blijf voelen, niet teveel misselijk enz, want ja, ik MOET dit jaar afstuderen…
Allemaal, veel succes, lekker vaak klussen
Ik zie er voorlopig van af :o :?
(echt niet!!!) Ga zo nog ff naar het dorp iets scoren voor manlief…
Tsja vliegen, mag dat medisch gezien gewoon tot het eind van je zwangerschap dan?
Hihi, lijkt me grappig Chris, dat jij daar straks met een big smile in het dorp loopt en niemand kan nog iets zien… Lijkt me geweldig!
Ben heel benieuwd wat je man zal zeggen vanavond. Had hij al vermoedens?
Nou, nu je het zegt, hij vroeg me of ik niet ongesteld moest worden…Vraagt hij nooit naar. Ikzelf geloofde er echt niet in. Met Sasja duurde het 10 maanden…
Had nog een nieuwe mini fop liggen met me/you erop. Die heb ik ingepakt en dan krijgt hij een briefje erbij met deze tekst:
4
armen straks om je heen, wanneer je thuis komt.
2
Is altijd meer dan 1.
Vanaf juli 2007 neemt
2
een grote plek in, in ons leven.
Wij 2 verdubbeld in Liefde.
Vanaf nu geen
3
maar
4
Had ook al bedacht om over een aantal weken devolgende som als msn naam te gebruiken:
1+1 was 2 is 3 wordt 4…
Chrisje, weet je zeker dat je gaat vliegen. Van mijn dreumes beviel ik in de 36ste week :mrgreen:
Mooie tekst Chris, ik raak er helemaal ontroert van
Haha, zal je toch maar gebeuren in het vliegtuig :mrgreen:
Mijn zus is ook in de 36e week bevallen.
Ik zit hier even een vitaminebom (kiwi) naar binnen te werken. Heb nog nooit zoveel fruit gegeten als in de afgelopen weken :mrgreen: