Stoppers van oktober 2006 * deel 2

FF info…Tot nu toe nog niks… :twisted: :twisted: :evil:

Dus straks ga ik sporten en dan denk ik maar testen…

Goedemorgen!! Zo :shock: alweer 2 pagina’s erbij :mrgreen:

Ik ben net wakker en heb heerlijk geslapen. Mijn buikpijn is helemaal weg gelukkig :smiley:

Jullie allemaal een leuke avond gehad??

Jane, Ik ken dat gevoel hoor. Soms denk ik ‘moet jij niet ff met je vrienden weg ofzo?’ Maar als hij dan een keer onverwachts weg gaat vind ik het helemaal niet leuk :eh:

Ik heb geen stukje van Joyce gezien? Joyce, lig jij nog ziek op bed? En Joos, was ook niet lekker…hoe voel jij je?

Kyra slaap lekker :-*

Chrisje, wat spannend voor jou! Je zit nu waarschijnlijk nog in de sportschool. Ben erg benieuwd! Zou leuk zijn als jij ook een ooievaartje krijgt in het lijstje :pray:

Becca en Peetje, waar zijn jullie??

Mamalena, we wachten graag op jouw berichtjes! Ben al lang blij dat je hier nog bent :wink:

Ik ga even wat eten. Tot later allemaal!!!

Liefs, Patricia

@jane wrote:

Weltrusten iedereen.

Poeh hebben jullie show katten, wat geweldig. Wat voor soort en hoeveel, of mis ik iets. Mijn vriend is weer lekker thuis en helemaal blij met een koffertje wat hij voor 10 euri heeft gekocht. pff

Slaapse behalve dan voor kyr.

groetjes :vlinder: :vlinder:

Wij hebben Siamezen en Oosters kortharen en op dit moment hebben wij er 12.

Charissa, we zijn er idd uit de keuze is ons een beetje uit handen genomen we werden vanacht wakker van een schreeuw en het bleek dat een van onze dames gedekt werdt door een kater die wij mee naar show wilden nemen, nu zal dat niet lukken want de poes was iets te hard handig met hem en hij mist nu plukken uit zijn vacht…

We nemen nu maar een broer en zus mee uit ons laatste nest :slight_smile:

Trouwens fijn dat jou vriend blij is met zijn koffertje :smiley:

Morguh Poeh :smiley: Hoe is het met jou??

Ik zit echt te wachten op Chrisje met de uitslag van haar test :smiley:

Ik ben moed aan het verzamelen om de dingen te doen die echt moeten gebeuren… afwas en de kamer maar heb helemaal geen zin…

maar als ik mijn drinken opheb ga ik toch maar even bezig…

Chrisje, heb je al getest???

Ik heb de moed gelukkig al kunnen verzamelen. Heb net de badkamer en wc gesopt en ben nu in de woonkamer bezig.

Ik denk dat Chris wel een fanatiek sporter is :mrgreen:

Patricia, nee hoor ben absoluut geen fanatiek sporter, is mijn derde week en ik kreeg een introductie, gingen ze ook mijn conditie testen, en zat binnen heel snelle tijd op 145 hartslagen per minuut… :wink:

Ik ga zo ff kijken of ik niet ongi ben en anders testen, heb hem net gehaald…

:mrgreen: Schiet op dan! :mrgreen:

Ik zag dat er een nieuw bericht was en ik durfde bijna niet te kijken…

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!

Ik sta helemaal te shaken, nog ff 1 keer checken…

JA!!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Ben helemaal verbaasd, moet het echt ff verwerken hoor…

:shock: :shock: :shock: :smiley: :smiley: :smiley:

Dacht echt van nee het zal wel niet, maar toch ben echt verbaasd…

Kom op girls!!! If i can do it you can it also!!!

NEEEEEEEEEEEEEEEEE !!

Euhmm :eh: …JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Bedoel ik! :mrgreen: :mrgreen:

Gefeliciteerd!! Helemaal geweldig. Ik sta hier ook te shaken! :mrgreen:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaf meid!!

Ben je al een beetje bijgekomen??

:-* Patricia

Het begitn te dagen, ik ga ff rekenen wanneer DE datum is…Sasja wil niet slapen en die zit nu bij me op schoot…kan haar helemaal plat knuffelen, en o ja hoe vertel ik he mijn man?

Hoe laat komt je man thuis??

Enne…vergeet je banner niet :wink:

Goede morgen! Euh…middag…

Ik rol net mijn bed uit en voel me nog steeds niet fit. Een rare gloed over mijn gezicht, krampjes en ik laat erg viezen scheetjes :oops:

Niks voor mij dat ziek zijn :frowning:

Hey Poeh, dat zijn leuke katten! Mizah van Mirjam was ook een oosterse korthaar. Toen ik bij Thomas ging kijken kwam ze zo lekker bij mij op schoot zitten. Ze wierp me een blik toe alsof ze wilde zeggen “En jij dacht toch niet dat je u op ging staan hè!”

Kletsen jou katten ook zo? Eén van mijn dames is een kruizing blauwe rus, en ze is echt een enorme kletskop!

Chrisje: ik duim mijn vingers blauw!

oeh, terwijl ik typte stond het antwoord hier al

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!

Wat leuk voor haar he Joos??

Ik word er zelfs helemaal zenuwachtig van, laat staan Chrisje :smiley:

Ik vind het zoooooo leuk voor haar.

En het geeft mij eigenlijk ook goede moed moet ik zeggen.

Chris, had je niet een beetje een voorgevoel??

Liefs, Patricia

CHRISJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeee

JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Poeh, had je nou eigenlijk ook voor Chris gependeld?

Ben je al aan het huishouden toegekomen?

Ik ben hier lekker klaar, op stofzuigen na.

Pffff, ff bijkomen, als het goed is zie je hieronder de datum…

Ja! Poeh had voor mij gependeld dat ik in Januarie zwanger zal worden van een jongen, nu wil manlief graag nog een meid, DAt zal de reden wel zijn waarom de pandel niet klopte. :stuck_out_tongue: :wink:

Ik had steeds hele rare borsten alsof ik bv aan het maken was, daarom dacht ik het af en toe, maar ik heb wel vaker van die dingen voordat ik ongi word en durfde er dus niet op te hopen…Maar oke nu moet ik studeren want morgen heb ik 2 tentamens dus ff down to earth… :frowning:

Verwachte echt een nega test te zien…