Meiden ik duik ook lekker voor de tv met een dekentje.
Tot morgen maar weer!! Morgen hoef ik pas om 17 uur naar werk dus kan morgenmiddag mooi ff KoKken naast het huishouden
Take care! :-*
Het is nog niet begonnen dus ik ga even kort een aantal dingen bij langs die ik nog weet… :think:
Pino, je hebt je hand goed op de knip gehouden zeg!!!
LAat je even weten hoe het was bij de huisarts?
Patricia, goed in de gaten houden hè die buik. Als het erg aanhoudt gewoon naar de huisarts gaan. Hoop voor je dat het zover niet hoeft te komen en het snel overgaat.
Jane, wat een gedoe heb jij gehad met je fiets zeg! Ach ja, zo maak je nog eens wat mee
Chrisje, heb je vandaag je tentamens gehad?
Mirjam, wat een gedoe toch dat je zolang moet wachten tot je weet waar je lichaam toch mee bezig is. Als je er nou niet uitkomt zou ik gewoon naar de huisarts gaan. Misschien kan hij je wel zo verder helpen.
Charissa, heb jij even geluk gehad vanmorgen met een dame die zo lang blijft slapen!! Jammer dat je er zelf al wel uit was. Maar, een beetje tijd voor jezelf is ook wel lekker hè?
Kyr@, kan me voorstellen dat je na alles wat jij al hebt meegemaakt geen zin meer hebt aan getrek aan je lijf!!
Joyce, balen dat je ziek bent. Hoop voor je dat je snel beter bent :-* :hug:
Poeh, nu heb ik jou geloof ik nog niet gehad (heb ook geen kladblok hier liggen? en Joos nog niet en nog meer niet? Nou, in elke geval voor iedereen een dikke :-* .
Ik ga nu echt even op de bank zitten.
jullie allemaal een fijne avond… :-*
De mijne mogen ook mee naar spanje en als ze toch komen dan wil ik wel mee naar spanje.
Mijn vriend gaat zo de deur uit heeft op marktplaats iets gezien wat hij perse vanavond wil hebben, maar hij moet daarvoor een heeeeeeeeel eind rijden. Nu zou ik blij moeten zijn dat ik ongestoord mijn avondje tv heb, maar nu voel ik me ineens hartstikke schuldig dat ik hem zo graag weg wil hebben en ben ik bang dat er wat gebeurd. Ik ben een beetje instabiel
Nou voor degene die Grey’s anatomy fan zijn zoals ik, veel kijk plezier en oh ja wie vinden jullie de knapste dokter.
Heeft de dokter van charissa misschien nog een plekje vrij voor deze dame. Ben dol op knappe dokters…
Pauze bij CSI dus koktijd!
Jane, hij heeft vast nog wel een plaatsje vrij voor je hoor!
Tilly, Patries, veel kijkplezier!
Joyce: Hoop dat je je morgen al wat beter voelt dan vandaag :hug:
Ahhhh vriendlief komt binnen dus ben er ook vandoor!
:-*
@Charissa wrote:
Eet smakelijk Pino en veel plezier met het filmpje én met Jeroen :mrgreen:
Jeroen moet eerst nog naar de videotheek… we hadden al een film, maar die is beschadigd en kapt er elke vijf minuten mee… :evil: Dat kijkt niet echt relaxed. Het kijkt zowiezo niet relaxed, want het is nog een horror die we over hadden van het weekend… :roll: Over een man met een kettingzaag… :sick: :think:
Oh Kyra, Blues Clues da’s echt leuk!! Dora ook wel trouwens. Ik heb een tijdje terug een dvd van Blues Clues gewonnen. Heb hem nog niet kunnen kijken met Isabel maar ze zal het wel leuk vinden. Ik vergeet Nick Jr. altijd op te zetten, daarop komt het hier. Ik zag het maanden geleden eens en vond het toen wel een heel leuk programma! :thumbup:
Oh Jane, erg is dat… ik hou helemaal niet van dat soort gefrunnik… m’n collega had vandaag ook een verhaal van een camera bij haar binnen… die had het ook over ZO’N DING!!! Haha ze kon het wel vermakelijk vertellen…
Een goeie huisarts is wel zo prettig… ik heb echt geboft met die van mij. Hij is echt aardig en neemt de tijd voor je. Alleen die van mij is niet zo knap… hmm… dat heeft Charissa dan weer beter getroffen…

Oh Wawa ik kan me je gevoel goed indenken hoor. Ik vind het al vreemd dat je nu niet zwanger bent… laat staan jijzelf die alle kwaaltjes tenslotte heeft ervaren!!
Nou meiden een fijne avond allemaal… ik ga nu ook de bank opzoeken!! :-*
Hier even pauze bij NET5 dus ik dacht maar weer ff checken hoe het hier met iedereen is.
Maar, er wordt niet zo heel erg veel gekletst want volgens mij zitten de meeste van ons op de bank achter de tv :mrgreen:
Joos, ik las net nog even dat jij je ook niet lekker voelde. Meid, ik hoop niet dat je ziek gaat worden. Doe maar even lekker rustig aan :hug:
Pino, balen dat de film kapot was. Daar zit je dan toch echt niet op te wachten als je net lekker geïnstallerd bent op de bank :wall: :wall:
Hopelijk kun je zo toch nog lekker filmpie kijken
Ik plof weer even op de bank en kom straks wel weer spieken
Ben er ff in de pauze van csi, heb ff aantekeningen van de laatste 3 pagina’s…
Wawa, ja balen dat je ongi bent, en ik maar denken dat we de 10 samen zouden testen. Maar het kan idd dat het niet ingenesteld is. Op maar naar de volgende ronde. STERKTE!!! :hug:
Kyra, Ben ook dol op House, vind hem zo lachen en goed, al zou het niet leuk zijn om zelf zo’n arts te hebben, zou echt grrr. Maar hij is wel recht door zee en dat is dan wel weer leuk…
Csi begint, ga zo weer verder…
Hoi,
Nou, Grey’s anatomy is afgelopen dus heb weer even tijd.
Chrisje, jij hebt vandaag je niet-ongi dag!! En je was toch ook niet ongi geworden? (ben bang dat ik me vergis :oops: )
Ik vind het SUPER spannend.
Ga nu even naar zoonlief want hij begint ineens heel erg te
Weer verder,
Jane, erg he bij de arts met je benen wijd. Had een paar weken terug een uitstrijkje, dan lig je er ook zo lekker bij…not!
Patricia, als je ook koorts hebt en de pijn is stekend/ zeurderig, dan is de kans op een blindedarmontst. groot. Ff de ha contacten hoor!!!
Charissa. Ben ook csi verslaafd, altijd erg gaaf om naar te kijken. Niet alleen die op dinsdag maar allemaal…
Tilly, Vandaag nog geen tentamen, loop achter in het programma en ik zou er vandaag wel een gehad moeten hebben maar het curriculuim is veranderd en de ex.com. wiil nog geen toestemming geven. Er is een kans dat ik 8 vakken anders moet doen, terwijl ik de meeste verslagen bijna af heb :x :x Maar donderdag heb ik wel 2 tentamens…
Pino, Jee dat is balen van die film…moet je er nog langer op w88 :?
Joos, beterschap!!!
Tilly,
Chrisje, jij hebt vandaag je niet-ongi dag!! En je was toch ook niet ongi geworden? (ben bang dat ik me vergis )
Ja dat klopt, vind het ook spannend, denk dat als ik morgen nog niet ongi ben maar een test ga halen, ook al denk ik steeds wel ongi te gaan worden. Maar ben wel bijzonder lui de laatste tijd, en steken in de borsten enz...
Joos, eigenlijk is het niet teleurstelling, maar meer verbazing. Ik dacht dus zo ongeveer zwanger te zijn en dat ben ik dus niet. Ik kan lang blijven hangen in het gevoel, maar ik kijk nu maar naar de positieve punten. Komende periode is het erg druk op het werk, dus zwangerschap met vermoeidheid zou niet zo handig uitkomen. Rond Kerst twee weken vakantie, dus rond die tijd zwanger zijn zou prettig zijn.
O ja, hier ook CSI fan.
Ik vraag me elke keer af of ik iemand vergeten ben! Solly, als het zo is.
Becca en Peetje mis ik al een tijdje of heb ik het verkeerd?
ohh spannend chrisje, ik zal voor je duimen.
Pino, ik heb nou een nederlandse dora hier en hopelijk krijg ik nog meer nederlandse tekenfilms en boekjes voor Devin. Daar kan hij toch veel van leren in het nederlands.
Hier is Dora in het engels/spaans.
hier komen die ook op nick jr. dora/diego en dan blues clues en de backyardigans en zo… devin danst altijd zo lief mee haha
Hier ook een grote CSI fan. hier komt dat elke dag op verschillende zenders dus ik heb al veel gezien… ik vind las vegas de beste en dan miami… new york vink nie veel aan
Tilly, volgens mij zijn wij de enige net 5 kijkers. Dus nog een keer voor jou wie vind je de knapste dokter
Chrissje, Wat een spannende uurtjes voor jou. Ik duim voor je.
groetjes
pff al weer zo veel te lezen, maar dat is wel leuk
Wawa, ik geef jou gelijk dat je volgenden keer langer wacht met testen, helemaal omdat je echt zwangerschaps kwaaltjes had.
Joos, Beterschap meis :hug:
Tilly, Heerlijk he om af en toe lekker op de bang voor de tv te hangen, ik denk ook dat jij gelijk hebt, dat de meensten van ons dat vanavond doen
Jane, Meis voel je nou niet schuldig, jou vriend wilde zelf die spullen ophalen dus geniet nu maar van jou vrije avondje :hug:
Pino, veel plezier met de film en met jeroen natuurlijk :mrgreen:
Chrisje, voor jou wordt het nu echt spannend, ik duim voor jou dat de duiveltjes wegblijven
Kyr@, het is altijd leuk om creatief bezig te zijn, en helemaal in deze tijd van het jaar vind ik het altijd erg knus.
is het bij jullie ook echt herfst weer??
Patricia, blijf niet te lang met die buikpijn rondlopen meis bij twijfel altijd even langs de ha.
Ik hoop voor jou dat je buikpijn snel over is :hug:
Jane, erg vervelend dat het niet klikt tussen jou en je ha, en helemaal vervelend dat je niet naar een andere ha kunt overstappen want het is juist zo belangrijk om een ha te hebben waar jij je prettig bij voelt…
Mir, erg he als je dat overkomt in de supermarkt, ik heb het ook wel eens gehad, toen had ik het verkeerde pasje meegenomen.
Gelukkig kon ik het toen op laten schrijven, dat kan nog in de kleine dorpjes waar iedereen elkaar kent…
Charissa, ik zal snel weer eens kijken naar de foto,s die je geplaatst hebt in het in het show topic
Ik hoop ook dat alles goed is met Peetje en Becca, we hebben nu al een tijdje niks van hun gehoord…
Mischien tijd om een pb tje te sturen :think:
Net 2 afleveringen van House gekeken en hier weer heel wat bijgelezen,
verder ben ik tussendoor met mijn vriend aan het overleggen met welke katten wij volgende maand naar show gaan :think: :think:
Hallo meiden!!
Heb net alle pagina’s doorgespit en heb er zoveel op te zeggen/vragen! Ben alleen erg moe nu. Niet te veel schrijven morgen. Morgenavond ben ik weer van de partij. Tot dan!
Weltrusten iedereen.
Poeh hebben jullie show katten, wat geweldig. Wat voor soort en hoeveel, of mis ik iets. Mijn vriend is weer lekker thuis en helemaal blij met een koffertje wat hij voor 10 euri heeft gekocht. pff
Slaapse behalve dan voor kyr.
groetjes :vlinder: :vlinder:
hehe ik ga te bed als jullie opstaan… :lol:
Ik ga dalijk maar is lekker mijn online spel spelen. Ga nou devin in bad doen en dan kan hij lekker naar bed…
als het goed is liggen jullie nou allemaal lekker te dromen
Nou welterusten dan maar Wen!
CSI, daar vind ik Miami het leukste, dan Las Vegas en dan New York…
Chrisje, spannend vandaag! Ben benieuwd of ie positief is, of ben je ondertussen ongesteld geworden??
Patries, hoe is het met je buik?
Pino, zal volgende keer mijn fototoestel meenemen naar de HA Is het nog gelukt met de film?
Poeh, uit de keuze van de katten gekomen? Heb je al eens wat gewonnen?
Zo en nu even een bakkie koffie op het werk en dan in de pauze weer even spieken hier
Voor iedereen een dikke :-* :-*