ik krijg al kippevel als ik het woord spiraal lees :x
Ik heb gelukkig een hele lieve vrouwelijke arts die mijn huisarts en gynaecoloog is. Laatste keer dat ik daar was 3 weken geleden of zo . zei ze dat het tijd was om een meisje te gaan maken :lol:
Dat is zo belangrijk, ik wou dat ik zo’n huisarts had. Ik mag de mijne helemaal niet, maar hij is om de hoek en ik laat me altijd direct doorverwijzen. Alle praktijken zitten in mijn verdere omgeving stampvol en het valt niet mee om afspraken te maken.
Nou patricia ik hoop niet dat het je blinde darm is, want daar ben je wel even zoet mee, misschien een blaasontsteking het wordt immers ook kouder. Hou het maar goed in de gaten.
Patricia, ik hoop ook voor je dat het je blinde darm niet is hoor…
Jane, mijn arts zit ook verder weg hoor. 45 min verderop waar wij eerst woonden. Op zich vind ik de rij tijd wel meevallen en mijn schoonouders wonen daar 5 min vanaf dus gaan we altijd daarheen na de afspraak.
Mijn huisarts is ook een vrouw en die zit hier wel vlak in de buurt, maar zij is 8 van de 12 maanden per jaar ziek of onderweg en is er dus nooit.
Maar voor de meeste dingen word ik - gezien mijn medische achtergrond - toch meestal meteen doorverwezen naar het ziekenhuis. Ik denk dat de gewone huisartsen niet weten wat ze met me aanmoeten :mrgreen:
Mijn huisarts is een hele aardige én goeduitziende man :mrgreen: Ga er niet vaak heen maar ga er gelukkig niet met tegenzin heen. Hij neemt echt de tijd voor je en luistert ook super!
Die ik daarvoor had, dat ik nog in Alkmaar woonde, was echt een vieze man :sick: Kruis van zijn broek hing altijd tussen zijn knieën en als hij opstond altijd aan zijn broek hijsen, wil niet weten hoe het eruit ziet als hij bukt :sick:
Hij stonk ook en ik had altijd een naar gevoel bij hem :shifty:
Wendy: Spam ons fotohoekje eens vol met foto’s van Devin! :inlove:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=28983
Spammen met die hap, alle leuke, gekke, ontroerende foto’s die geplaatst kunnen worden, plaatsen :mrgreen: :mrgreen: I love foto’s! :mrgreen:
ja dat ken ik hoor Patricia, door mijn bloedziekte moet mijn dokter ook altijd contact met mijn hematoloog/oncoloog opnemen. vind ik niet erg…
uhm nou we het daar over hebben ik moet nog een afspraak bij die hematoloog… zie het nie zitten en ik wil ook geen nieuwe onderzoeken en puncties meer :roll:
toch maar ff de stoute schoenen aantrekken en bellen
mmm ze hebben pauze… straks maar niet vergeten terug te bellen…
hoe is het met je patricia, word het al minder?
Ik zit heerljk aan een kopje thee in mijn joggingbroek en het lijkt wel iets minder te worden inderdaad
Ik heb ook een bloedafwijking en die heeft hoogstwaarschijnlijk mijn hartinfarct veroorzaakt (zijn ze eigenlijk nooit helemaal achter gekomen). Ik maak teveel wite bloedlichaampjes aan en daardoor gaat mijn bloed (te snel) stollen. Heb jij ook zoiets?
Jane, wat sneu dat je moest lopen na je late dienst.
Charissa, hoe laat was Loïs uiteindelijk wakker?
Pino, je hebt je netjes ingehouden bij Bart Smit en als ik die collega was, was ik rustig weer gegaan. Ik ga voor de echte korting :mrgreen: .
Chrisje, mijn vriendinnen zijn allemaal zwanger of net bevallen en dan denk ik ook weleens “slik!”. Ik wil ook!
Mirretje, wat is je eigen gevoel. Zwanger?
Charissa, mooie uitspraak en de Sint mag mijn rode vriendinnen ook meenemen :mrgreen:
Patricia, wel goed voor jezelf zorgen meid qua eten. Je lichaam moet fit zijn! :mrgreen:
Jane, leuk dat je ook aan UMC onderzoek meedoet.
Poeh, vreemd ongi van twee dagen. Maar maak jezelf maar niet gek. Gewoon klussen en dan zie je volgende maand wel weer.
Kyr@, ik deel je gevoelens over een spiraaltje. Ook niets voor mij.
Nog even een heel verhaal van mij:
Sinds 19 oktober voel(de) ik allerlei kwaaltjes. Opgezette borsten, moe, etc etc. Dus heb ik zaterdag 28 oktober stiekem een clear blue test gedaan. De test gaf een heeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje. Mijn man en vriendin zagen het ook. Het klopte voor mijn gevoel dus ook. Daarna heb ik op woensdag een test gedaan en toen was er opeens helemaal niets te zien. Afgelopen vrijdag, zondag en vandaag dus ook niet. Ik weet niet of de eerste test een fabrieksfout is geweest, maar het vage streepje klopte wel precies met mijn gevoel. Van een miskraam kun je in zo’n korte tijd niet spreken, maar het zou me niets verbazen als er een paar klompjes cellen zijn geweest, die zich verder niet ingenesteld hebben. Het is onze tijd gewoon nog niet geweest. Het kriebelt al een tijd, maar vanwege mijn nieuwe baan zouden we er in november/ december pas voor gaan. Dan zou ik het eerste jaar nog niet met zwangerschapsverlof hoeven als het de eerste maand raak zou zijn. Het begon echter eerder te erg te kriebelen, waardoor we er dus in oktober voor zijn gegaan. Het stomme is, dat ik nog hartstikke misselijk ben. Maar sinds mijn ongi zijn mijn opgezette borsten opeens weg. Ik heb altijd voor mijn ongi last van mijn borsten, dus dat is op zich wel normaal.
Dat ik niet zwanger ben deze maand is balen, maar we hebben een mooie dreumes hier rondlopen. De wereld vergaat niet. We gaan er volgende maand gewoon weer voor.
Het vervelende vind ik alleen, dat mijn lichaam zoveel signalen heeft afgegeven. Ik heb met mijn man afgesproken, dat we volgende maand pas na dag 35 gaan testen.
Wawa, ik kan me voorstellen dat het je toch wel tegen is gevallen inderdaad na alle kwaaltjes die je had. Ik denk dat wij er hier met zijn allen wel van overtuigd waren dat je zwanger zou zijn. Erg jammer, maar inderdaad, de wereld vergaat niet en we gaan met zijn allen gewoon door!!
Hey kyr,
hoe laat is het bij jou?
groetjes
het is hier bijna 1 uur smiddags… jullie lopen 7 uur voor op mij.
Charissa, ok ok ik heb een beetje gespamed met foto’s
Patricia, ik heb te veel bloedplaatjes waardoor ik veel stol. maar ik heb ook beenmerg problemen en doordaar kan ik juist blijven bloeden… raar maar waar.
daarom weten ze bij mij ook nooit wat ik doe, stol of bloed. heb wel veel nabloedings problemen met na operaties en zo…
verder heb ik veel minder energy dan normaal en mijn benen doen vaak zeer… maar verder gaat alles wel goed. rare was toen ik zwanger was, waren mijn bloedplaatjes bijna normaal en was ik super gezond :think:
Wawa, oh lieverd ik vind het zo naar voor je dat je lichaam jou zo voor de gek heeft gehouden. ik kan me goed voorstellen dat je volgende keer laat wilt testen :-*
Dus ik zit hier in mijn jogginpak en over een paar uur ga ik plat en jouw dag begint net Wen! Ga je nog wat leuks doen vandaag??
Wawa: Loïs werd om 08.00 uur wakker en lag om 18.30 uur weer in bed…Ze wilde ‘saapie doen’ :inlove: Morgen mag ze weer naar ‘schoo’ zoals zij het noemt :inlove:
Idd vergaat de wereld niet, maar het was wel leuk geweest als je zwanger was geweest, enne de sint neemt jouw vriendinnen ook maar mee in zijn zak! En het liefst die van ons allemaal, zo’n grote zak heeft hij toch wel :think:
Goedenavond dames!
Ik heb weer veel bij te lezen :lol:
Jane, balen zeg, dat je moest lopen enzo. Het is 's nachts al best koud vind ik
Dus bij jou is het ook zo’n beestenboel? Hier ook Ik zou echt niet zonder dieren kunnen. Wij hebben 2 honden en 2 katten en dat gaat allemaal prima samen.
Chrisje, frustrerend kan dat zijn hè. Hier hebben 8 buurvrouwen afgelopen zomer een baby gekregen. Ik zat er precies middenin
Charissa, Heb je nog plaats in de zak naar Spanje? Ik wil ook wat dames meesturen als het kan!
Patricia, goed voor jezelf zorgen hoor. En als het een blindedarmontsteking is moet je er echt niet mee rond blijven lopen. Als de darm scheurt ben je veel verder van huis!
Poeh, twee dagen is voor mij eigenlijk standaard, maar als jij het normaal veel langer hebt is het wel vreemd inderdaad. Hopelijk is het snel raak!
Wawa, balen meid. Ook vaag dat je eerst positief testte en daarna negatief. Het zou inderdaad een klompje cellen kunnen zijn geweest.
Muppie, nog steeds niks? Ik zei het toch, je bent me gewoon weer voor hahaha. Genant is het hè, als je bij de kassa staat en je hebt geen geld meer. Dat heb ik ook wel eens gehad. Toen stond er ook nog een enorme rij achter me :oops:
Ik ben zelf een beetje grieperig. Een soort spanning in mijn onderbuik en ik lijk wel een gloeilampje.
@Joos wrote:
Charissa, Heb je nog plaats in de zak naar Spanje? Ik wil ook wat dames meesturen als het kan!
Komt voor elkaar :thumbup: Zal jouw dames op mijn lijstje zetten voor Sinterklaas :thumbup:

En Beterschap :hug: :-* Hoop dat je je snel weer beter voelt…
@Joos wrote:
Wawa, balen meid. Ook vaag dat je eerst positief testte en daarna negatief. Het zou inderdaad een klompje cellen kunnen zijn geweest.
Ik vind het ook vreemd, maar ik ben niet extreem verdrietig ofzo. Mijn vriendin heeft er ruim 4 jaar over gedaan om zwanger te raken. Als ik over een half jaar nog niet zwanger ben, denk ik dat ik wel baal hoor.
Hoi allemaal,
Ik heb net het meeste doorgelezen, maar ga maar heel kort reageren. Wil namelijk zo ff tv kijken. Ook hier is dinsdagaovns NET5 avond.
Wawa, BALEN. Ik had het toch echt een beetje verwacht.
Zal straks proberen langer te reageren. Ga nu even naar de tv.
LATER!!! :mrgreen: :mrgreen:
Dank je wel charissa!
wawa, extreem verdrietig misschien niet, maar het toch wel even een teleurstelling denk ik.
Dus iedereen gaat net5-en vanavond?
Het voorprogramma ken ik niet, maar ik kijk wel naar gilmore girls. Da’s pas om 22 uur.
Ik Net5 nooit op dinsdag, neem wel altijd Gilmore Girls op :thumbup:
Wij CSI-en op dinsdag en Hermannen daarna…Dat zijn programma’s die we beiden leuk vinden…
Alleen vandaag is een dag die IK indeel hihihi…Theo is er toch niet dus zal zo eens in de gids pluizen, mar i.i.g. wel CSI en daarna weet ik het niet :think: :think: