Stoppers van oktober 2006 * deel 2

Even gauw: meiden die een aanvulling hebben voor het lijstje (nieuwe) NOD en zo… pb het even he? :smiley:

Nou… ik ga zo eens aan die superlange vervelende werkdag beginnen. Nog één mazzel: ik hoef niet met een laptop te sjouwen. Dat was eerst de bedoeling dat ik die meenam voor één van onze vrijwilligers. Maar het is niet eens zeker of ze het redt tot die vergadering. Toen heb ik haar maar uitgelegd dat ik het wel zeker moet weten want om nou met laptop in tram, trein, naar vergaderlocatie lopen, weer terug, trein, tram te gaan daar heb ik niet zoveel zin in. Bovendien: stel dát 'ie uit m’n handen gegrist wordt (tja… 't blijft het CS van Den Haag he…) dan zitten we met de gebakken peren…

Dat Isabel niet helemaal fit is speelt ook mee natuurlijk… ik zie haar nu pas morgenochtend weer :evil: :frowning: en ik zou haar veel liever vanavond lekker knuffelen… :think: :inlove:

Sterkte Pino vandaag!

Ik had mijn nieuwe NOD al gepb-t naar je, doe het nog wel een keer als je hem niet meer hebt hoor, ik hoor het wel :-*

Wawa wat zielig zeg voor jullie dreumes!! Geef hem maar een dikke :hug: Werk ze!

Charissa jij ook werk ze vandaag! Bijna weekend!

Pino ook jij veel sterkte gewenst op werk vandaag!

Ik ben dus lekker vrij, maar ga nu naar de tandarts. Tot later allemaal!!

P.S. Joyce hoe voel je je?

En Chrisje lat je nog even weten wat hubbie’s reactie was?? :smiley:

O ja hoe mijn man het vind???

Geweldig. Hijging zitten om met dochterlief te spelen, ik gaf hem eerst de brief en daarna het cadeautje, hij las de brief maar reageerde iets terughoudend, maar toen hij het cadeautje uitpakte snapte hij hem helemaal. Hij was bang het verkeerd te begrijpen.

Maar hij had al een vermoeden, wist het eigenlijk gewoon, maar kon niet verklaren hoe of waarom, meer een gevoel. Naar zijn idee was ik ook al weken overtijd!!!

Grappig he? Terwijl ik nog steeds moeite heb om het te geloven!

De mevrouw van moeders voor moeders was hier net (ik had haar gemaild e ze belde gisteravond meteen op!) En het was weer positief. En ze heeft hier nog een extra test achtergelaten.

Ook kreeg ik een plastic serviesje (heb er ook al een maar ze zijn leuk!). En omdat ik niet kon kiezen tussen het boek en het boxkleed kreeg ik ze allebei!!! :lol: :lol:

Maar nog steeds geloof ik het niet, zo anders als bij de eerste! Daar hebben we er 10 maanden overgedaan en nu de eerste de beste ei met het voornemen om zwanger te raken…bingo!

Sorry voor mijn lange verhaal,ik ga nu ff reageren op wat ik nog weet:

Pino: gelukkig dat ze het zo goed oppakte de inhalator. Vreselijk he als je kind iets heeft.

Joyce, Beterschap!Vervelend dat je zo ziek bent!

Joos: Lekker he zo’n bad. Als ik straks klaar ben met de studie gaan we een huisje kopen en dan wil ik er ook 1. (handig een hub die loodgieter is :smiley: )

Tilly, Sterkte met de kleine en z’n kapotte billen…

Mamalena, Ik vind het ook wel erg leuk hoor om een ieder zijn nod te zien…

En alle anderen, een hele fijne dag gewenst.

Ik ga weer es aan de studie vanaaf 2 tentamens!!! :eh: (moet ik me daar op concentreren… :? )

@Chrisje wrote:

Sorry voor mijn lange verhaal,ik ga nu ff reageren op wat ik nog weet

Wat Sorry?? :smiley: :smiley: Juist gezellig toch?!

Ik ben net terug van de tandarts. Geen gaatjes, maar hij wil wel een oude vulling vervangen. Moet 30 nov dus weer terug komen. Ook heeft hij weer foto’s gemaakt van mijn verstandskiezen. Die moeten er al jaren uit maar ik durf niet :oops: Ik heb er ook geen last van dus wil het nut er niet van inzien.

Hij zei je moet het zelf weten, maar ik zou ze er maar uit laten halen want als je ineens last ervan krijgt sta je op een wachtlijst en dat is dan heel vervelend. Ik ga er dus maar weer over nadenken…

Chrisje, studeer ze vandaag!

Joos, heerlijk even lekker in bad liggen mm mischien vanavond ook maar eens in die van ons plonzen :slight_smile:

voor de meiden die moeten werken, werk ze en het is al weer bijna weekend :smiley: :smiley:

Mamalena, voor ons is het wel mooi om een banner te zien :wink:

Patricia, ik snap wat je bedoeld ik hou ook absoluut niet van de tandarts en ik ga er dus alleen heen in een noodgeval tot ik een tandarts heb gevonden die echt goed kan omgaan met angstpatienten…

Joos, ik had al een vermoeden wie jij was toen je het erover had dat je door Thomas klapperende eierstokken had gekregen :wink: :mrgreen:

Om die reden twijfelde ik eerst ook of ik het van Mizah wel zou vertellen of niet…

Nou op zich ben ik niet echt bang voor de tandarts hoor, ben zeker geen angstpatient. Alleen die verstandskiezen vind ik maar niks omdat dat op het ziekenhuis moet gebeuren. Het meest zie ik op tegen de verdoving…

Ik ga weer verder met strijken :smiley:

Even spieken hoor, ik kan het niet laten :mrgreen:

Chrisje, leuk dat je man al zo’n voorgevoel had!! Speciaal!!

Wawa wat vervelend toch weer voor je kleintje… :frowning:

Jongens ik moet ervandoor… lees jullie later! :-*

Zo ik voel me misselijk :?

Oh oh… dit heb ik ook al een paar dagen…

Misschien toch maar ff testen weer :shifty:

Zie je zo lang hou ik het dus niet vol :silenced:

@Joyce

Beterschap meid!

Klinkt niet lekker!

@Jane

@jane wrote:

en niet alleen voor die klusperiode, Hij is ook heel handig als mijn ketting om mijn fiets moet.

Dus eigenlijk voor al het kluswerk haha :wink:

:lol: :lol: :lol:

@Pino

Ik lees iets over een inhalator voor Isabel.

Gut kleine meid toch.

Heel goed dat je er een spelletje van maakt!!!

Beterschap nogmals voor je kleine meid!

@Joos

Ja he… die Mizah…

Ik mis haar… :frowning:

Moet nog steeds huilen om haar…

Het is me hier veel te stil, geen gekroel… de andere katten negeren me gewoon…

Ik wou dat ik haar zo weer terug kon toveren :frowning:

@Wawa

Arme dreumes!

Hopelijk is het gauw weer over!

@Chrisje

Wat een leuke reactie van je man!

Grappig dat hij het al ‘wist’

@Poeh

haha… ja die klapperende eierstokken waren natuurlijk heel typerend… (mijn schuld dat ik ze genoemd heb :silenced: )

Hoe gaat het met zwangere poes?

En jij ook al een bad!!! :evil:

Verdikkeme zeg, IK WIL OOK

Meiden ik ga er weer vandoor… ik voel me echt niet lekker zo :?

Mir, ik denk dat jij nummer 3 bent die een ooievaar achter haar naam krijgt :pray: :pray:

Dus meis niet uitstellen maar TESTEN :oops: ben gewoon helemaal zenuwachtig voor jou :oops:

Met de zwangere dame gaat het goed en haar zusje doet goed haar best om zwanger te worden van onze Fin dus hopelijk heb jij straks keuze genoeg om weer een lief klein Oosterlingetje uit te zoeken :pray: :pray: :pray:

In mijn ogen is iedereen die naar de tandarts gaat een held. Ik ben echt een angstpatient. Sinds we verhuisd zijn zoekt mijn partner een aardige tandarts hij heeft er twee gezien, met één heb ik ook een gesprek gehad. Het kostte me acht jaar om de drempel te nemen tot een gesprek. De eerste stap is gezet haha. Patricia geniet van je vrije dag.

Joos en Patricia ik ben blij dat ik niet de enige ben die tot in den treurnis baby sites afloop en er op los fantaseer. Ook ik weet al precies wat ik wil hebben. Sinds we ervoor gaan nemen mijn gedachtes wel een loopje met me hoor… Misschien is het handig om eerst eens zwanger te worden :slight_smile:

Chrisje ik ben nog steeds blij voor je. Grappig dat je man al zo’n voorgevoel had. Ik ga het de mijne ook vragen of hij iets voelt. (hij praat alleen niet zo graag over gevoel :wink: ) Goed dat je meedoet aan moeders voor moeders. Ik wil dat ook doen mocht het zo ver zijn.

Voor de andere werkse vandaag, ik begin zo aan mijn late dienst. vrijdag ben ik vrij, maar het weekend moet ik weer aan de bak bah bah.

Nathalie succes vandaag met je lange dag even doorbijten en dan weekend.

Joyce hoe voel je je vandaag? Beterschap meid.

groetjes jane

Zo wat gaan we ineens weer hard hier :smiley:

Jane het lijkt me heel erg om zo bang voor de tandarts te zijn. Goed van je dat je de eerste stap gezet hebt! :thumbup: Tot hoe laat moet je werken vandaag? 22.00 uur?

Mir, wanneer was jouw NOD?? Sorry vergeten :oops: En in het lijstje staat jouw naam niet…?

@Poeh wrote:

Mir, ik denk dat jij nummer 3 bent die een ooievaar achter haar naam krijgt :pray: :pray:

Ik denk het ook! :thumbup: Ben benieuwd!!

Ik ga heel even de stad in. Tot later! :-*

Hoi,

Heb alle pagina’s netjes gevolgd maar was eigenlijk te druk om te reageren. Was ik net weer bijgelezen komt er zo’n lekker ventje naar je toe die aandacht wil. En ja, dat lekkere ventje gaat dan toch voor :wink:

Pino, fijn dat het goed ging met Isabel. Gelukkig dat het alleen bij deze verkoudheid nodig is en dat ze er dan weer mee mag stoppen.

Balen als je zo lang werkt dat je je kind bij thuiskomt niet ziet hè? Dat heb ik ook soms en dat is zo verschrikkelijk NIET LEUK. Maar, dan ga je toch even kijken als ze in diepe rust is! :zzz: :mrgreen:

Chrisje, wat reageerde jou man lief. Wat leuk dat hij al zo’n voorgevoel had! Dat maakt het nog specialer. En je bent dus al verwend door MvM met de eerste cadeautjes, leuk hoor :smiley:

Joyce, gaat het vandaag al weer een beetje beter? Hoop voor je dat je langzaam aan de goede kant weer op gaat en dat je heel snel weer op de been bent :hug:

Jane, ook ik ben niet echt een tandarsfan te noemen. Maar, bij mij is het nog wel zo dat ik ga!! Doe ik dit namelijk niet dan komt het niet goed! Ik heb zo’n rot gebit, gewoon totaal niet sterk. Voor ik het weet heb ik weer een ontsteking en moet ik een wortelkanaalbehandeling en ga zo maar door. Maar, als je pijn hebt en je wilt er vanaf, dan kan ik je verzekeren dat de tandarts op dat moment je beste vriend is. :mrgreen:

Patricia, ik moest ook een keer een verstandskies trekken. Ik ben daar dus echt doodsbenauwd voor en werd zowat panisch. Ik heb zelfs de habd van de tandarts weggeslagen :oops: :oops:

Ik kan je vertellen dat het 100% meeviel. Als je durft zou ik er dus gewoon voor gaan! :smiley:

Mirjam, zou het dan toch? Het lijkt er wel verdacht veel op hè? Durf je er nog in te geloven?

Het lijkt mij dat jij inderdaad de derde op het lijstje gaat worden, dat zou wel gaaf zijn toch?

Hoop in elk geval dat de misselijkheid wel minder wordt, want dat is natuurlijk wel vervelend :hug:

Poeh, wat leuk om al die verhalen te lezen over jullie katten/poezen. Ik vond het ook lieve dieren, maar ben er helaas allergies voor :frowning: Onze kleine man is er ook helemaal weg van, één van zijn eerste woordjes was ‘poesje’. :-

Wawa, wat vervelend dat je dreumesje nu alweer last heeft van zijn oor. Heeft hij ook al weer zoveel pijn? Hoop echt dat het snel overgaat. Voor hem en voor jullie! :hug:

Mamalena, Kyr@, Joos, Becca en alle andere die ik verder niet heb genoemd, een dikke :-

Voor iedereen die wil bezuinigen is er goed nieuws…

Zwangerschapstesten kopen is niet meer nodig je kan tegenwoordig gewoon online testen.

http://www.thepregnancytester.com/

ga naar deze site vul je naam in en je hebt binnen 10 seconden de uitslag :mrgreen:

haha ja hoor zwanger van een jongen…alleen die vader bevalt me niks…

O ja :oops: betrapt…ik moet STUDEREN… :?

haay haay

het lijkt erop dat ik weer begin op te knappen dammmz i feel likeshit hahahahah

ben nog ontzettend benauwd en hoest mijn longen eruut man!ppfffttt

daarbij natuulk ook nog is ongi deze week getsie…leek wel of ik net bevallen was zo veel… gelukkig lijkt ook van dit wel de laatste dag te zijn en al1 het idee maakt me weer een stukkie vrolijker

jess zit nu op de psz en heb weer een lading boodschapen gehaald de voorraad kast was hier wel zon beetje leeg aan het worden maar staat er weer knap gevuld bij met allerlei lekkere dingetjes…

(ookveel sinaasappelen hoor en ander fruit dat kunnen we hier wel gebruiken nu)

ik ga er weer vandoor denk dat ik er morgen wel weer bij ben…

kuzzz joyce

Haha Poeh grappig die test! Eerste keer was ik niet zwanger. Tweede keer wel van een jongen met hazelogen en donkerbruin haar. Nou dat zou wel moeten kloppen, heeft mijn vriend ook :wink:

Wat kwam er bij jou uit??

Fijn dat je je alweer wat beter voelt Joyce! Kun je hier weer gezellig meekleppen.

Hoe gaat het met studeren Chris? En ‘voel’ je eigenlijk al wat?

Ik kom dus net uit de stad…en heb eindelijk laarzen gevonden!!! :smiley: Het is eigenlijk nog niet helemaal wat ik zocht, maar na half Nederland afgeshopt te hebben moest ik toch maar een keuze maken. Ik denk dat er deze winter gewoon niks is wat ik ECHT leuk vind. Verder heb ik ook nog een nieuwe spijkerbroek gekocht. En parfum, ik had nog Douglasbonnen liggen van mijn verjaardag in september. Ben nu wel blut en het is pas de 9e :roll: :oops: Rest van de maand dus maar op water en brood leven :smiley: :wink:

Gelukkig heb ik nog 2 zw testen liggen :mrgreen:

Hoe is het verder met iedereen??

Nou, ik ga even balletjes draaien voor de soep :stuck_out_tongue: (die had ik gister al gekocht :wink: )

Tot later. :-*

:mrgreen: :mrgreen: Ja, ik ook zwanger hoor!! Van een jongen.

:mrgreen: :mrgreen:

En jij dan Poeh, wat zegt’ie bij jou. Toevallig ook zwanger van een jongetje???!!!

:lol: :lol: :lol: Hij is wel leuk :lol: :lol: :lol:

Je hebt soms van die dagen…nou, zo’n dag heb ik.

M’n hoofd doet zeer, ik voel me chagerijnig maar ben het niet echt, ben verschrikkelijk moe, heb nergens zin in en tegelijk juist overal zin in als het maar leuk is…

Snappen jullie het noch? (zucht). Heb echt geen zin en ben echt moe!!

Zo, dat lucht een beetje op :wink: :wink:

Joyce, super dat het een beetje beter gaat met jou. Hoop dat je snel weer de oude bent :hug: :-*

Hè hè Patircia, is het toch gelukt! Super dat je eindelijk laarzen hebt naar je smaak.

Ik ken dat ook wel hoor, soms kun je echt niet vinden wat je graag wilt. :wall: Heel vervelend.

Succes met ballen draaien.

@Tilly wrote:

Succes met ballen draaien.

:smiley: :smiley: Zonder het woordje ‘soep’ in die zin staat het wel heel raar :smiley: