goedenmorgen allemaal…
ik ben zooo ziek egt zwaar de griep te pakken … ggrr wawa ik :thumbup: voor je meid!
patricia wat een *** nieuws zeg ik hoop egt voor je dat het snel raak zal zijn en volgend de pendel van poeh zal dat tog in dec zijn??
de :kaars: :kaars: branden hier meid!
ik kruip egt onder de wol filmpje voor jess erop…
dag lieverds tot snel…
kuzzz joyce
Nu is Wawa nog de enige die overtijd is? Ik hoop zo dat je gevoel gelijk heeft! Wel raar die negatieve testen bij zoveel zwangerschapsverschijnselen… blijven testen dan maar… tót het positief is :mrgreen:
Mamalena, jammer dat je ook ongi bent geworden. Volgende ronde nieuwe kansen!
Een kladblokje naast de pc is wel een goed plan… misschien moet ik daar ook maar aan beginnen!
Jeetje Jane, wat een verhaal ook… vervelend is het als dat soort dingen tegenzitten he
Patricia, wat een botte opmerking eigenlijk van die cardioloog. Dat je niet eens weet óf je wel zwanger kunt raken. Pff, da’s ook wel van het slechte uit gaan zeg… Maar goed, als je eigen gezondheid in gevaar zou komen dan is het wel iets om rekening mee te houden natuurlijk. Ik hoop zo dat het snel raak is bij jullie!
Joyce, veel beterschap!!
Hoe is het met de andere meiden?? Hoop niet dat zóveel pagina’s tekst jullie afschrikken!! :mrgreen:
Vanmorgen smolt ik gewoon van Isabel… ze was om zes uur aan het roepen en Jeroen had haar gehaald. Bij ons viel ze gelijk weer in slaap. Maar kwart voor zeven moesten we er echt uit want ze moest naar oma. Ik maakte haar dus wakker en zij gelijk grinniken, maar daarna vielen haar oogjes wéér dicht. Ik schudde dus wat harder en probeerde haar wakker te praten. Toen ging ze zitten. Ik zei “kom dan doen we je slaapzak uit” Wat denk je dat ze deed? Ze liet zich op het kussen vallen, deed haar ogen weer half dicht en zei “wachten!” :inlove: Agossie, het luilakje hihi (Dat heeft ze natuurlijk van ons gehoord… als zij er veel te vroeg uit wil haha) :inlove:
Hey Joyce ben je ziek?? Da’s niet zo fijn. Beterschap! :hug:
Chrisje, ik begrijp precies wat je bedoeld. Ik ben nog niet eens moeder, maar ben nu ook al jaloers op iedereen die met een kindje of dikke buik loopt…Best erg eigenlijk. Het is niet dat ik het die mensen niet gun, maar wil zelf ook zo graag…
Chrissa, ik ben vandaag inderdaad om half 4 klaar! Lekker vroeg. Daarna even boodschappen inslaan en lekker naar huis. 8)
Ik heb al de hele ochtend buikkrampen joh. Weet niet zo geod waar het vandaan komt. De pijn zit een beetje rechts in het midden…Misschien ga ik wel (te vroeg) ongi worden…
@Patricia
Wat een klte nieuws moet je verwerken zeg!
En dan heb je ook nog een s het gevoel dat je het niet aan je vriend kan vertellen.
Lastige situatie :hug:
Ik hoop en duim voor je dat je heel gauw zwanger mag zijn!
En wanneer ik weer geld heb…
Pas rond de 24e en mijn geld is nu letterlijk en figuurlijk tot aan de laatste cent op
Kwam ik vandaag met een volle mand boodschappen bij de kassa achter :wall:
Iemand achter mij wou wel een deel van mijn boodschappen betalen.
nou… :oops: dat kan ik niet aannemen hoor :shifty:
@Poeh
Heel lief van je hoor :oops: :-
Maar misschien is het maar beter dat ik ff wacht…
Bij Thomas duurde het ook heel lang voor ik positief kon testen.
Ik heb er wel 4 testen doorheen gebruist, en ik wil dit keer niet weer de fout in gaan.
Zo jij bent kort ongesteld :shock:
Wil je niet gek maken hoor, maar bij e zwangerschap van Lucas :vlinder:
Was het ook maar 1 dag wat bloed… :shifty:
Hihi… gezellig al die kinderen over de vloer!
Die katten van jou zijn ook enorme gekke beesten he!
Een beetje je internet te onderbreken :mrgreen:
@Pino
Ik zie wel vaker de foto’s van jouw kleine meid en ik vind haar echt geweldig!!!
Wat een heerlijk snoetje!
Wat zal je genieten van die heerlijke uitspraken!
Enne, ik ben ook nog steeds overtijd… :oops:
@Tilly
Ik ben 21 September voor het laatst echt ongesteld geweest (stopweek van de pil)
De afgelopen maad 2x tussendoor wat bloedingen door de pil heen.
En toen ik niet afgelopen woensdag maar de woensdag ervoor met de stopweek begon, kwam er dus niets…
En er is nog niets…
Wat mijn NOD zou moeten zijn… ergens in die week dus…
Maar er is nog steeds niets…
@Charissa
Haha… je vriendinnen… sorrie ik moest er om lachen!
Vaak voel je het niet als vriendinnen, maar zoals nu, mis ik ze ook wel hoor!
Gelukkig weet je nu weer ff waar je aan toe bent!
@Joos
Jouw werk lijkt mij dus ook erg gaaf he…
Ik zou zo graag pedagogiek willen studeren op hbo niveau.
Maar moet daarvoor helemaal naar zwolle of leeuwarden.
Gaat mij net een beetje te ver…
@Wawa
Ik ben ook nog steeds aan het wachten hoor :mrgreen:
En waarschijnlijk heb je gewoon te vroeg getest.
Je hebt wel overduidelijke klachten!
@Mamalena
Gelukkig ben je er weer!
@Peetje
Meid, ik mis je hier ook hoor
Nog steeds geen ongi hier...
Wel sinds gisteren flinke steken aan de zijkanten van mijn buik.
Die waren eerst vaag, maar nu volop aanwezig.
Best pijnlijk ook.
En nog steeds wel ongesteld gevoelens en lekken als een gek (heb echt maandverband nodig om het op te vangen)
Wat zal ik doen, dokter bellen???
Ik vind het wel gek... maar ja wie weet ligt dat ook gewoon aan de pil ofzo...
Al was het de afgelopen 3 maanden verder wel oké en regelmatig... :think:
Ik ga nog effe wat doen (denk ik;oops: ) en dan thomas klaar breien...
Bah heb geen zin om te werken...
@patricia26 wrote:
Chrisje, ik begrijp precies wat je bedoeld. Ik ben nog niet eens moeder, maar ben nu ook al jaloers op iedereen die met een kindje of dikke buik loopt…Best erg eigenlijk. Het is niet dat ik het die mensen niet gun, maar wil zelf ook zo graag…
Oh dat is inderdaad zo herkenbaar! Ik merk nu dat ik er toch minder mee bezig ben. Ik heb Isabel al om lekker mee te knuffelen en hoeveel zin ik ook heb in een volgende zwangerschap en een volgend kindje, het is toch anders. Ik heb het idee dat als het deze maand niet lukt, dat de tijd dan toch wel omvliegt tot de volgende maand. Zoiets. Ik heb het te druk met van alles om heel erg bij het zwanger worden stil te staan (maarrehm… we vergeten in de drukte niet te klussen hoor haha)
Okee, Mirretje dus ook over tijd! Sorry, ik had het niet helemaal bijgehouden allemaal… :oops: Hoop dat ik niet nog meer meiden heb overgeslagen nu :oops:
Haha ja en die Charissa met haar vriendinnen… daarom moest ze ook om mijn pb-tje lachen… dat ging zo namelijk:
Charissa:
Nou mijn nieuwe NOD voor het lijstje is dus 6 december 2006.....Hoop dat de goede sint mijn rode vriendinnen dan met hem mee neemt naar Spanje :mrgreen:
Pino:
Allemaal de zak in die vriendinnen!! En dat hij maar een rijstkorreltje achter mag laten in je schoen!! Ik pas het lijstje morgen aan!
('t Is niet netjes natuurlijk om hier de inhoud van pb-tjes neer te zetten maar ik dacht dat het in dit geval wel kon... ja toch Charis? Anders delete ik het gelijk hoor!!) :shifty:
Blerg, ik zit echt tussen twee vergaderingen in. Gauw wat klusjes afhandelen voor de volgende start... DOEG!
Ja is goed hoor Pino! Geen probleem :thumbup:
Mirjam: ook nog overtijd! Voor jou ook spannend! Ohhh wat balen dat je bij de supermarkt bij de kassa stond zonder geld… :hug:
Poeh: Vandaag is jouw NOD zie ik! Spannend
Joyce: Beterschap :hug:
Chrisje: Ben niet zo snel jaloers maar als ik iemand met een dikke buik zie lopen denk ik wel van: “hmmm ik wil oookkkkkkk”
Pino: Isabel leert het allemaal van jullie :mrgreen: Zo leuk nu zo zo goed gaan praten :inlove: :inlove:
Goede middag dames,
Joyce beterschap joh, vervelend dat je niet lekker voelt.
Wawa super spannend allemaal. :thumbup: :thumbup:
Charissa, veel plezier met je fietstochtje vandaag, maar pas op dat het geen lange wandeling gaat worden zoals bij miij gisteren, mijn nagels zijn nog steeds zwart van het smeer van de ketting. Gelukkig vandaag lekker vrij. Veel plezier met winkelen. Dat je mag slagen…
Pino ook jij veel plezier met winkelen en euh…dat je niet mag slagen en je centen bij je houdt.
Mirjam ik las net jou bericht en klikte onder aan het linkje. Wat een prachtig ventje zeg. Die badfoto’s zijn echt zo lief. Ook las ik over je kat mihza. (schrijf ik het goed zo?) Dan gaan echt de tranen in mijn ogen staan. Ik heb zelf twee rode katers van mijn vader gekregen nadat ik mijn Joop moest laten inslapen. Hij woonde bij mij in mijn studenten kamertje en ik had al mijn geld naar de dierenarts gebracht en ik bleef er geld heen brengen. Achteraf bleek de DA ook erg slecht aangeschreven. Mijn vader was vroeger boer en die denkt toch wat nuchterder over de kwestie na. Ik had me anders in de schulden geworpen. Joop zou zijn hele leven ziek blijven en pijn blijven houden. Hij zou vaak geopereerd moeten worden en ik kon het niet meer betalen.
Een paar maanden later kreeg ik de twee rode rakkers en die zijn nu al weer drie jaar bij me. Ik hecht me zo aan beestjes dat had als kind al.
Laatst zei iemand tegen mij: “Ah je hebt een hond en twee katten en een konijn, nou als je straks een kindje hebt dan zal die beesten tic wel overgaan.” Kan ik me nu helemaal niets bij voorstellen.
Ik wil het allemaal haha.
Fijne dag voor iedereen. Groetjes Jane
@Charissa wrote:
Pino: Isabel leert het allemaal van jullie :mrgreen:
Euh… tja… we zeggen het wel eens tegen haar als ZIJ een keertje vroeg is en WIJ nog even willen slapen natuurlijk…

@jane wrote:
Pino ook jij veel plezier met winkelen en euh…dat je niet mag slagen en je centen bij je houdt.
Onze pauze is verschoven naar drie uur vanmiddag... ooooooh ik hoop dat ik niks koop haha
@jane wrote:
Ik hecht me zo aan beestjes dat had als kind al.
Laatst zei iemand tegen mij: "Ah je hebt een hond en twee katten en een konijn, nou als je straks een kindje hebt dan zal die beesten tic wel overgaan." Kan ik me nu helemaal niets bij voorstellen.
Ik wil het allemaal haha.
Wij hebben twee katten. Vroeger vierden we ook hun verjaardagen (en die van ons konijn en zo... echt lachen, kwamen vrienden en familie naar ons toe met allerlei wortels en knabbelstokken hihi) Dát doen we nu dus niet meer (maar eigenlijk waren we daar al voor Isabels geboorte mee op gehouden) :mrgreen:
Dat is leuk zeg, dat je hun verjaardagen vierde. Leuke reden tot het geven van een feestje haha. Mijn twee rakkers heten de broertjes, ze lijke zo ontzettend op elkaar dat ik me na drie jaar nog steeds wel eens vergis. Nu roep ik altijd BROERTJES en dan komen ze beide.
Succes met je vergaderingen. Ik heb op het werk altijd woensdag vergaderdag. niet doorheen te komen.
Haha… de broertjes. En dat ze dan ook samen komen :mrgreen:
Voor mij zit de vergaderdag erop. Nog twintig minuten en ik mag de tram weer in ik ben echt GAAR nu…
Net gelachen bij Bart Smit… ik had één tasje met poppeverzorgingsdingetjes van vijf euro. Op zich al niet duur natuurlijk. M’n collega had een paar dingen voor haar kinderen. In totaal iets van 80 euro. Kwam ze bij de kassa… bleek dat die kortingsactie van 15 procent pas na vijf uur in gaat… :roll: Ze heeft alles toch maar meegenomen… maar voelde zich wel heel stom toen ze het foldertje nog een keer las… daar stond echt in koeienletters op dat het tussen vijf en zeven was… :doh: hihi
Maar goed… één dingetje gekocht dus voor Het Meisje Dat Nog Niets Heeft Maar Niet Heus… :roll:
Morgen gaan we weer naar de huisarts voor haar rare hoestje. Ben benieuwd…
Hallo weer allemaal!
Ben eindelijk thuis. Was een erg lange dag. Nog even boodschappen gehaald na werk en nu even bijkomen hier op KoK
Mir wat zal jij gebaald hebben joh met je volle tas boodschappen :? Ik ben daar ook altijd bang voor. Aan het eind van de maand check ik dus ook altijd even mijn saldo voordat ik de supermarkt in ga
Hoe voel jij je? Nog steeds over tijd??
Jane, jij nog wat leuks gedaan op je vrije dag??
Whahaha Pino wat een blunder van je collega bij de Bart Smit :mrgreen: Goed dat jij je zo in hebt kunnen houden
Ben ook benieuwd wat de huisarts morgen gaat zeggen. Je laat het ons wel weten toch??
Waar is de rest?? Poeh, hoe staat het ervoor bij jou??
Ik heb dus nog steeds buikpijn. Ik weet echt niet wat het is. Heb niet het gevoel dat het mijn maag of darmen zijn. De pijn zit ook heel laag. Zou ik ongi worden? :?
Ik ga de booschappen even opruimen.
Liefs, Patricia
Helaas ongesteld geworden! Hoe je je eigen lichaam voor de gek kunt houden!
Echt Wawa?? Dat had ik echt niet verwacht :?
Jammer, maar volgende maand worden we allemaal zwanger!
:hug: Patricia
@patricia26 wrote:
Echt Wawa?? Dat had ik echt niet verwacht :?
Jammer, maar volgende maand worden we allemaal zwanger!
:hug: Patricia
Ik ben ook echt verbaasd, maar ja ons plan was in eerste instantie ook november/december en we waren vervroegd begonnen
Dan zal het daaraan gelegen hebben
Net als met dat ex vriendje van mij…Het was gewoon de tijd nog niet :mrgreen: :mrgreen:
Jeetje Wawa, ik had ook echt het gevoel dat je zwanger zou zijn n.a.v. je kwaaltjes! Balen zeg. Je lichaam heeft je echt voor de gek gehouden :evil: :evil:
Pino: Dus toch nog gezwicht voor een dingetje voor Isabel :naughty: :mrgreen: Had ook eigenlijk niet anders verwacht, maar vind 5 euro nog heel netjes hoor
Succes morgen bij de HA, ben benieuwd wat hij van haar hoest vind
Patricia: hmmm buikpijn, geen idee wat het zou kunnen zijn. Hoe heb je trouwens geslapen vannacht, helemaal vergeten te vragen vanochtend. Je hebt toch een schok gehad na het bezoek cardioloog…
Jane: Maar ik wil ook van alles wat hoor…Kindje heb ik al maar een beestje wil ik nog wel.
Zodra we verhuisd zijn ooit dan komt er een kat (wil ik) of een hond (wil vriend). Is dus nog een discussiepunt. Momenteel hebben we een huismuis :mrgreen:
Mijn ouders hadden twee katten, Jip en Janneke (origineel :mrgreen: ) maar die zijn er beiden niet meer. Nu hebben ze een hond, genaamd Charlie (en het is een vrouwtje ). Beestje is zo oud dat als Loïs erop zou gaan staan ze niets doet…Lief beestje, ben alleen niet zo weg van het ras (zo’n malteser a la dweil a la K*t-likkertje) :shifty: :shifty:
Ga even eten maken voor mezelf, vriendje is er niet…heeft tot laat afspraken :thumbdown:
Ik zit hier ook alleen te eten. Mijn vriend werkt vandaag tot 21 uur en dan heb ik geen zin om voor mezelf te gaan koken. Ik zit nu met brood en gebakken eieren achter de pc
Wat ga jij eten Charissa??
Hoe weet je eigenlijk wat je wel en niet mag eten als je zwanger bent? Krijg je dat dan via de huisarts te horen ofzo?
Jeetje Wawa, dat had ik echt niet verwacht joh. Gek hoor dat je al die kwaaltjes had. Na je berichtje gisteren dacht ook echt nou die is het.
:hug:
Op naar de volgende (klus)ronde laten we maar zeggen.
Nou Patricia,ik heb heerlijk lopen surfen en lopen dagdromen haha. Sinds we hebben besloten om voor een kindje te gaan staan mijn gedachtes niet stil. Ik moet ook bekennen dat ik voor het verwijderen van mijn spiraal nooit zo mee bezig was. Ik had al mijn energie voor mijn baan, relatie en huis. We zijn in april verhuisd. Mijn partner is negen jaar ouder en die was er wel al een tijdje mee bezig (omgekeerde wereld haha). De uren vliegen voorbij met al dat internet baby aanbod. Ik zit mezelf hier helemaal klaar te stomen.
Ik heb me net als Wawa ook opgegeven voor dat UMC onderzoek.
Verder ben ik bezig met het opknappen van onze trap.
Rust lekker uit en sterkte met je buik.
Pino wat knaaaaaaaaaap vijf euri. wat stoooooooom van die collega ik had gewacht tot vijf uur.
en charissa ben je geslaagd voor je trui en broek.
Ik weet niet wat jullie vanavond doen, maar dinsdag avond is altijd mijn wijvenavondje op tv NET 5 (zoals mijn vriend dat noemt)
Ik heb net een pizza in de oven gegooid :drool:
Ik kreeg het via de verloskundige te horen wat ik wel en niet mocht eten en had een lijst van internet afgehaald waar het nog eens een keer opstond