Stoppers van oktober 2006 * deel 2

Hoi Wawa,

Ik ben ook niet meer aan het wachten… :twisted: Ze zijn er! :twisted: Wachten op de volgende ronde dus. Jammer. Hoop voor jou dat het wel raak is!

Ik schrijf bij deze weer mee. Een paar lieve mailtjes en reacties hier hebben me overgehaald.(Dank jullie wel :-* ) We zullen het er maar niet meer over hebben…

Ik heb gezien dat we inmiddels met z’n 15-en zijn…! :o Ik vraag me af hoe ik dit bij ga houden. Heb al bedacht om een kladblokje naast de laptop te leggen om jullie allemaal uit elkaar te gaan houden. Iedereen z’n eigen blaadje en dan steekwoorden. :lol: Pffff, teveel om zomaar te onthouden… Ga m’n best doen.

Heb wel enigszins meegelezen hoor, de afgelopen tijd.

Vooral Patricia’s verhaal is me bijgebleven! Jeetje meid, da’s geen goed nieuws. Hoop voor je dat het snel raak is!!! Het is fijn dat die medicijnen er zijn, maar het heeft ook zo z’n keerzijde.

Ik moet de komende dagen werken en morgenavond heb ik een bijeenkomst van de OR, dus het zal even duren voor ik weer reageer op iedereen, maar dat komt.

Tot gauw.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Mamalena is back in town!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Wel balen meid, dat de :evil: zijn gekomen.

Hier nog steeds niets. Ik twijfel of ik er morgen weer een test tegenaan zal gooien. Tja, het blijft wachten! Ik durf het bijna niet te zeggen, denken, maar volgens mij is het hier toch echt raak :oops:

Ik duik mijn bed in, want ik ben erg moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Moe is een goed teken, meid! :wink:

Dankjewel voor het warme welkom! :-*

@mamalena wrote:

Moe is een goed teken, meid! :wink:

Dankjewel voor het warme welkom! :-*

Graag gedaan meid en voortaan bij mij ook weer een kladblokje.

Helaas vandaag niet aan toe gekomen en ik duik NU ECHT mijn bedje in :mrgreen:

Patricia, ik schrik echt van dit nieuws :hug:

Gaat vanaf nu een extra :kaars: :kaars: voor jou aan, en ik :pray: :pray: echt dat mijn pendel gelijk krijgt en dat je in december zwanger bent.

Maar wat ik niet snap waarom heb je maar 3 maanden? ik neem teminste aan dat als je zwanger bent je ook niet terug mag naar je oude medicijnen :think:

Mamalena, Ik ben blij dat je hier weer meeschrijft :hug:

Vervelend dat je toch ongi bent geworden ook voor jou :pray: :pray: ik dat het volgende ronde raak is.

Wawa, spannend hoor voor jou blijven de :kaars: :kaars: branden dat de duiveltjes wegblijven en je wel zwanger bent :pray:

Mamalena, goed idee van dat kladblok :thumbup: ik vergeet nu toch dingen en dat is niet mijn bedoeling.

Charissa, ook voor jou vind ik het jammer dat je ongi bent geworden, hopelijk wordt komende maand ook jou maand :pray: :pray:

Mir, Becca en Peetje, met jullie ook alles goed??

verder voor ons allemaal 1 kaarsje dat we het ons lijsje snel vol hebben met ooievaars

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Maar goed dat ik ook nog weer even kwam spieken.

Mamalena WEEEEELLLLLLLLKKKKKKKKKKOOOOOOOOOOOMMMMMMMMM

Je bent er weer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Houden zo :mrgreen:

Zullen wij wel voor zorgen.

Jammer dat je duiveltjes zijn gekomen, maar gewoon maar weer klussen :dance: :dance: dan komt het hopelijk vanzelf weer goed.

Liefs Tilly

Tilly, :oops: :oops: vergat ik jou bijna sorry :hug:

Ik hoop dat je stemje morgen nog niet in de steek laat, en begrijp ik het goed heb je na morgen weer vrij :smiley:

Dankjewel Tilly en Poeh. Ook voor jullie een dikke :-*

en en :-* terug ikben echt blij dat je weer mee schrijft :smiley:

Mamalena, welkom terug :-*

Wawa, ohh spannend. ik hoop echt voor je dat het raak is.

voor iedereen die ook de rooie duiveltjes op bezoek hebben, we zullen deze maand toch vreselijk ons best moeten doen :smiley:

Ik ga maar weer aan de poets en koken. vanaaf nog een football wedstrijd die ik ga kijken en mijn online spelen (wow) tegelijkertijd hehe. Devin mag van mij altijd opblijven op maandag en ook de wedstrijd kijken… zolang hij maar onder het dekentje op de bank blijft liggen :stuck_out_tongue:

Ben pas net terug van mijn late dienst. Onderweg naar de trein vloog mijn ketting van de fiets en ik kreeg hem er niet meer om. Lopen naar het station, trein gemist en aangekomen lopen naar huis. Daar aangekomen computer aangezet (handen gewassen) en wist niet wat ik zag wat een reacties allemaal.

Waar ik wel even op wil reageren is het verhaal van Patricia. Ik vind het echt heel naar dat er zo’n tijdsdruk bij komt. Als iets nu niet goed is, is het tijdsdruk. Ik hoop dat je de rust vind om je er niet teveel door te laten leiden. Lastig dat je het nog niet aan je man hebt verteld. Ik wens je alle geluk en hoop van harte dat het snel raak voor jullie zal zijn.

En oh ja onregelmatig werken vind ik ook super, ik ben niet zo’'n weekend mens, ik werk het liefst op zaterdag of zondag en door de weeks een paar dagen vrij. Op late diensten ben ik niet zo dol hoor, ik moet me altijd haasten omdat ik zo loop te tutten. Vroege diensten zijn ideaal ben ik om vier uur lekker thuis. Ik werk als groepsleider/hulpverlener in de justitiele sector. En wel toevallig mijn partner werk ook onregelmatig en dat is soms echt zwaar balen. Ik heb er dagen tussen zitten dat ik s’ochtends thuiskom en hij al weg is.

Wawa…ik wacht geduldig af hoor :roll: pff ik vind het zo knap dat je de test nog een dagje hebt uitgesteld. Ik hoop dat je voorgvoel juist is en dat het raak is.

Goedeorgen allemaal!!

Normaal ben ik niet zo’n vroeg vogeltje hoor :smiley: Maar ik kan echt niet meer slapen. Mijn vriend is ook al de deur uit. Die gaat op maandagochtend altijd naar de auto markt. Komt eigenlijk nu ook wel goed uit, want ik moet om 7 uur al werken.

Mamalena je bent er weer!! Gelukkig :-* Ook jij bedankt voor je medeleven nav mijn verhaal, doet me goed. Jammer dat je ongi bent geworden, maar ik duim ook voor jou volgende ronde.

Wawa wat spannend!! Ga je testen vandaag??

Poeh,

Maar wat ik niet snap waarom heb je maar 3 maanden? ik neem teminste aan dat als je zwanger bent je ook niet terug mag naar je oude medicijnen

Ja ik vind het ook heel raar dat ze hier nu opeens mee komen. Inderdaad, als ik zwanger ben mag ik na de 6e maand pas weer terug op mijn oude medicijnen. Maar ik slik die andere nu ook al bijna 3 maanden, en ik denk dus dat ze een jaar in totaal wel genoeg vinden.

Mijn cardioloog zei zelfs: ‘we weten niet eens of je uberhaupt zwanger kan worden, en we kunnen niet oneindig doorgaan!’

Ben er wel een beetje van geschrokken hoor!

Jeetje wat een pech had jij met je fiets Jane!! Balen…

Ik heb het ‘nieuws’ gisteravond aan mijn vriend verteld. Hij schrok er natuurlijk ook van en is niet blij met de tijdsdruk. Hij zei ook van je hebt een zwangerschap toch niet in de hand?? We moeten gewoon geluk hebben. Maar hij wil wel meer gaan klussen.

:smiley: :smiley: :wink:

Ach, ik doe hard mijn best om het allemaal een beetje los te laten, maar dat is toch wel erg moeilijk.Als ik hier het KoK forum lees en zie dat er ‘stoppers’ van maanden of zelfs meer dan een jaar terug zijn, die nog steeds niet zwanger zijn, word ik toch wel een beetje zenuwachtig hoor… :frowning:

Nou ik ga even een heerlijke warme douche nemen!

Nogmaals bedankt allemaal, jullie zijn echt schatten!!

Liefs, Patricia

Ik kon niet naar werk gaan zonder nog even hier te kijken… Hoezo verslaafd?? :mrgreen: :mrgreen:

Voordeel van zo vroeg beginnen is dat ik lekker door kan rijden.

Fijne dag allemaal!!

Liefs, patricia

Patricia, wat enorm balen van die tijdsdruk. Als je over drie maanden niet zwanger bent, is het dan niet, dat je weer een half jaar aan je oude medicijnen moet en het dan nogmaals ene half jaar mag proberen? Sterkte in ieder geval :hug: .

Hier weeeeeeeeeeeeeer een negatieve test, maar nog steeds niet ongi. Vannacht badend van het zweet mijn bed uitgekomen, opgezette borsten en 's morgens zo misselijk als ik weet niet wat. Tja!!! We wachten maar geduldig af! Donderdag nieuwe poging! Als ik dan tenminste nog niet ongi ben geworden.

Morguh!

Allereerst mamalena welkom terug!!! :-* En duimen draaien hier voor de volgende ronde!

Wawa, weer een negatieve test :frowning: Maar wel echte zwangerschapskwaaltjes! Spannend hoor! Volgens mij ben jij nu echt de enige nog die in echt goed in de wacht zit…

Patricia, wel lief dat je vriend nu extra veel wil klussen en hopelijk zet het zoden aan de dijk en heb je heel snel een positieve test in handen!

Jane, lekkere dag dus gisteren met je fiets! Hopelijk vandaag een dag zonder fietsperikelen :-*

Wendy: En lekker football gekeken? Devin die heeft een mazzel, lekker opblijven op de bank met een dekentje, vind hij football leuk om naar te kijken?

Tilly: Hoe is het vandaag met je stem?

Poeh, je hebt netjes op iedereen gereageerd, maar hoe is het met jou?

Hier zit ik nog te wachten tot Loïs wakker wordt, normaal is die om 7 uur paraat maar nu dus nog niet en ik zit dus al een uur beneden :wall: HAd net zo goed nog even kunnen blijven liggen…Het weer ziet er redelijk uit dus lekker naar buiten straks en misschien even een lang stuk fietsen…

@Wawa wrote:

Patricia, wat enorm balen van die tijdsdruk. Als je over drie maanden niet zwanger bent, is het dan niet, dat je weer een half jaar aan je oude medicijnen moet en het dan nogmaals ene half jaar mag proberen?

Ik denk inderdaad dat het zo in elkaar zit ja. Ik was gister zo van slag/perplex/geschrokken dat ik eigenlijk niets meer gevraagd heb aan mijn arts!

:hug: terug en jij hebt wel erg duidelijke kwaaltjes! Spannund!! Ben benieuwd.

Patricia

Joehoe!! Mamalena terug!! Hihi, ik heb gewoon geweigerd haar naam uit het lijstje te halen haha en toen moest ze wel terugkomen (hihi nee hoor geintje… hoewel? :stuck_out_tongue: :wink: )

Ik ga nu als een gek even bijlezen… straks op m’n werk heb ik daar echt geen tijd voor… we hebben een enorme vergaderdag… :shock: :evil: en tussen de middag ga ik met m’n collega de Bart Smit in. Alles 15 procent korting of zo… ik ga voor haar mee hoor, want ik MOET m’n hand op de knip houden, ik heb al zoveel voor ons grietje (en dan de oma’s… die weten ook wel raad met die speelgoedgidsen geloof ik) Dus ik koop niks IK KOOP NIKS IK KOOP NIKS (hoop ik) :roll:

En ik hoop dat ik een beetje goed over kom… gisteren was er een storing met de tram en na een omweg en een deel met een vervangende bus en een deel lopen was ik pas om half tien op m’n werk… :think:

Ojee… zie dat ik al weg moet… hmm… nou ik probeer straks voor de eerste meeting nog even te gluren en anders horen/lezen jullie me vanavond! :-*

Hoi!

Charissa, ik zei dat wij net bijna tegelijktijd gepost hebben. Ik had je bericht nog helemaal niet gezien.

Heb je iets leuks in de planning voor vandaag?

Pnio werk ze!

Patricia :-*

Ik ga zometeen even naar buiten met Loïs, kan ze even uitwaaien en ik wil even kijken voor een nieuwe broek en trui voor mezelf…

Jij werkze vandaag! Vroeg begonnen dus op tijd thuis vandaag zeker?

Pino: hahaha ben benieuwd of je niets gaat kopen :mrgreen: Werkze vandaag!

:-*

Ben er ook weer!

Mamalena: fijn dat je weeer mee leest en schrijft over alle zwanger willen worden perikelen :smiley: :smiley: :smiley: :clap:

Wawa: ja ik wacht ook ook al denk ik dat ik morgen gewoon ongi wordt :frowning: WAt raar dat je steeds nega test terwijl er noiks gebeurt…Lijkt me erg lastig.

Tilly :Hoe bevalt het voor de klas? Mijn voorkeur gaat uit naar de bovenbouw, en die van jou? Geef je les in Hattem?

Patricia: Wat vervelen, van die drie maanden, juist dan ga je je er druk om maken en dat is niet bevorderlijk :think: Hoop echt dat je heeel snel zwanger wordt, Gelukkig wil vriend lekker vaak klussen!!!

Pino: Ben benieuwd waar je mee thuis komt… :wink: Lastig he, kinderen,je ziet altijd wel iets leuks wat ze "nodig"hebben. haha.

Alle anderen: Veel succes vandaag en geniet van de dag!

Ik kwam net bij het kdv een moeder tegen die een dochtertje heeft, evenoud als de mijne, we zaten ook samen op de zw.gym en zij is nu 7 mnd zwanger. Ik wil ook!!! Erg he maar dan ben ik best wel een beetje jaloers, helemaal omdat we al sind Sas haar geboorte niks gebruiken en dus best al zwanger had kunnen zijn…Maar oke, nu klussen we bewust en laat het dus maar gauw komen.

Ik ga ervandoor reageer op zijn vroegst vanavond weer, moet nu gaan leren en om half 1 richting school.

Doei