Joos,
Kan er zo even niet opkomen, wat is een opdc ook al weer? :oops:
Wawa, wat hou je ons en jezlef toch in spanning zeg!! Hoop dat je ons binnenkort kan verblijden met goed nieuws
Echt heel erg bedankt voor jullie medeleven, doet me erg goed :-*
Tilly, ik zou daarna wel weer zwanger mogen worden (denk ik) maar dan zal ik eerst weer een tijd mijn oude medicijnen gebruikt moeten hebben, snap je?
En Til, we ziten hier om zeurverhalen aan te horen en kwijt te kunnen!!
Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: deze ronde Charissa!!
Joos, wat is een opdc??
Mijn werkdag zit erop. Ik ga lekker naar huis. Vroeg naar bed vanavond…
Zie jullie morgen weer!!
Liefs, Patricia
Welterusten Patricia :hug:
:-* Tilly
Een opdc is een orthopedagogisch didactisch centrum (voormalig vso-lom). Zo, dat is een mond vol hè :lol:
Slaap lekker Patricia!
Inderdaad Joos, dat klinkt!!!
Jij geeft dus ook les als ik het goed begrijp?
Nederlands en logopedie.
En jij?
Ik zit in het basisonderwijs en heb de kleuters.
Leuk, maar vermoeiend.
oef, dat kan ik me voorstellen. Die groepen zijn ook best wel groot toch?
Ik heb een groep die nu nog wel meevalt. Maar, ik heb groep 1,2 en de nieuwe instroom (de ukkies) dus ook. Uiteindelijk worden het er geloof ik een stuk of 30 en dat is wel veel :roll: :roll:
Wij hebben max. 15 leerlingen in de klas. Maar ze hebben wel allemaal speciale aandacht nodig.
Leuke uitdaging om een dyslectische puberende adhd-er te laten lezen :mrgreen:
oh men, dat is inderdaad een hele uitdagind!! Applausje daarvoor!!
Maar, bevalt het je een beetje?
Ja perfect! Ik heb het ontzettend naar mijn zin. We hebben ook een erg leuk team, dat is ook erg belangrijk.
Ik moet zeggen dat de gedachte aan 30 drukke kleutertjes mij ook wel afschrikt hoor :o
Ach ja, dat zeggen er wel meer! Maar ieder z’n eigen ding niet dan?!
Het is hier verder trouwens aardig rustig. Volgens zijn alleen wij twee nu de pagina’s aan het volschrijven :think:
Lekker aan het babbelen Joos en Tilly? Lekker toch dat jullie zoveel pagina’s aan het volbabbelen zijn :thumbup:
Patricia: Graag gedaan! We zijn er voor iedereen in goede en slechte tijden :thumbup:
Wawa: Je houdt ons wel in spanning zeg! Gewoon een positieve test in handen hebben he strakjes!
Ik ga nu ook lekker mijn pc afsluiten, op de bank hangen en lekkere toastjes eten :drool: …Nog een paar dagen en dan lekker klussen :mrgreen: :mrgreen: Kan nooit teveel zijn toch?
Ik ga even voorbereiden voor morgen en misschien nog even lekker wat lezen.
Kom vast tussendoor nog wel spieken.
Als ik jullie niet weer spreek… straks.
Dikke :-* Tilly
O ja Pino, lag helemaal dubbel om jouw reactie via pb :lol: :lol: :-*
De andere dames hebben vanmiddag al lekker lopen kletsen Die liggen nu vast moe op de bank!
Ja Joos, ik denk het ook.
Maar ga nu dus ook even nog wat doen en daarna ook bankhangen :oops:
Groetjes
Fijne avond verder!
Charissa, jij bent dus ongi geworden? Joyce ook?
Ben ik dan nu de enige die aan het wachten is en mamalena?