Stoppers van oktober 2006 * deel 2

@Poeh wrote:

Zijn er meer meiden die ook korter ongi waren na het gebruik van pil of spiraaltje??

Tijdens het gebruik van mijn spiraal werd ik meestal helemaal niet ongesteld. En als ik het werd was het max. 2 dagen.

Nu ben ik het 6 dagen geweest!! Wist niet wat ik meemaakte :mrgreen:

@patricia26 wrote:

Nu ben ik het 6 dagen geweest!! Wist niet wat ik meemaakte :mrgreen:

Dat heb ik dus gewoon standaard :mrgreen: Je hoort het wel heel veel van die mindere menstruatie met spiraaltjes. Hoort erbij dus. Na Isabel zijn wij er helemaal niet aan toegekomen om een spiraaltje te laten zetten. Wij hebben de condooms dus in ere hersteld een hele periode. Dus eigenlijk noem ik mezelf wel een “oktoberstopper” maar ik was al in 2004 gestopt met de pil hahaha :mrgreen:

Hier ook even m’n weekend omschrijven hoor… (c&p van het winterdeugnietjesforum)

Isabel heeft weer gelogeerd omdat wij naar een familiemuziekavondje zijn geweest. Het ging niet helemaal vlekkeloos want ze werd om vier uur wakker en heeft toen heel hard moeten huilen en ze zei iets waarvan m’n moeder niks begreep (zo sneu… ik heb dat ook nog wel eens dan denk ik wat zégt ze toch… heel frustrerend) Uiteindelijk hebben ze nog een beetje in het grote bed van oma gespeeld en is ze om half zes weer in slaap gevallen Een heftig nachtje voor oma dus… Maar ondanks dat vond ze het wel leuk hoor! Gisteren hebben we haar opgehaald en zijn gelijk naar mijn opa en zijn vriendin gegaan en daarna heeft ze lekker thuis geslapen en na drie uur heb ik haar maar wakker gemaakt omdat we naar m’n schoonouders gingen om te eten. Daar zag ze haar ome Martijn en tante Wendy weer en die had ze een tijdje niet gezien dus ze ging helemaal uit haar dak Vooral op m’n schoonzusje is ze gek en die kreeg dan ook een paar keer op de avond een dikke knuffel (mét armpjes om haar nek) :inlove:

Ik weet niet of jullie het leuk vinden hoor maar ik heb een topic geopend in het maandshowforum: zie hier

Pino, ik heb ff op je showforum gekeken.

Lekker meissie is het hoor!

Ik ben aan het werk en het is lekker druk! Ben alweer bijna op de helft!

Ik reageer dus niet zo veel maar lees wel alles hoor schatten :wink:

Liefs, Patricia

@patricia26 wrote:

Pino, ik heb ff op je showforum gekeken.

Is niet mijn forum... :mrgreen: is van ons allemaal! Ik zag dat er een pagina vol maandtopicshowforumdingen zat (mooi woord voor galgje zeg) dus op die plek kunnen we al onze foto's "dumpen" :mrgreen:

[/quote]

Is niet mijn forum… :mrgreen: is van ons allemaal!quote]

Whahaha, ja dat weet ik wel, ik bedoelde ook niet jouw forum maar jouw foto’s :wink:

Hoe is het verder met iedereen??

Haha okee dan.

Zo is het enorm druk en zo is het muisstil hier. Een topic vol verrassingen :mrgreen:

Ik heb Mamalena nog maar heel even in het aangepaste schemaatje laten staan hoor… nie leuk als ze écht weggaat van ons cluppie… :frowning:

Pino, jij hebt echt een hele leuke dochter :smiley:

ik hoopdat we dat show topic straks helemaal vol kunnen zetten met mooie echo foto,s :smiley:

Hier net een telefoontje gehad we moeten de hypotheek rente gaan bespreken omdat de tijd dat de rente vast zou staan bijna verlopen is…

We moeten maar even kijken wat we gaan doen want we willen binnenkort ons huis gaan verkopen :think:

Heb uiteraard ook meteen gespamd in het topic in het maandtopic showforum van ons :mrgreen:

Kom maar op met alle leuke, gekke foto’s van iedereen 8) :wink: :mrgreen:

Lekker druk maar gezellig weekend heb je gehad Pino!

Patricia: Alweer op de helft met werken, lekker hoor! Nog eventjes en dan weer een dag gewerkt! :thumbup:

Poeh: Loïs heeft soms ook hele verhalen waar ik soms weinig nuttigs van kan maken en af en toe hoor ik dan wel eens een bekend woord en dan denk je ‘oh ja, daar gaat het over’ :mrgreen:

@Poeh wrote:

We moeten maar even kijken wat we gaan doen want we willen binnenkort ons huis gaan verkopen :think:

Ik geloof dat er hier veel zijn die straks met een dikke buik verhuizen :mrgreen: Wij zijn op zoek naar een ander huis en ik geloof dat Joyce ook haar huis aan het verkopen is??

Ik kreeg vanmiddag een telefoontje waar ik een beetje verdrietig van werd. Zoals ik jullie al verteld heb ben ik hartpatiente (al zie ik mezelf helemaal niet zo!!). Ivm mijn kinderwens ben ik dus overgezet op andere - minder schadelijke - medicijnen. Nu belde mijn cardiologe vanmiddag. Ze hebben vanmiddag artsenoverleg gehad (cardioloog, verloskundige en stollingsarts) over mijn situatie…Nou, om een lang verhaal kort te maken: de medicijnen die ik nu gebruik zijn niet schadelijk voor een foetus/baby, maar zijn natuurlijk minder goed voor mij dan mijn ‘oorspronkelijke’ medicijnen. Als ik niet binnen 3 maanden zwanger ben, moet ik terug op mijn oude medicatie, om mezelf niet in gevaar te brengen… Jullie snappen denk ik wel wat dat betekent. Dat als ik over 3 maanden niet zwanger ben, dat het dan ook niet meer mag :cry: :cry:

Ik heb mijn vriend nog niets verteld…ik vind het ook moeilijk om het hem te vertellen, omdat hij nu al het gevoel heeft dat ik hem een beetje onder druk zet.

Ik ga weer aan het werk…Nog anderhalf uur en dan kan ik eindelijk naar huis…

Liefs, Patricia

Oh Patricia, wat een naar nieuws zeg. Drie maanden… zolang hebben we op Isabel niet hoeven wachten maar ik heb het idee dat dat meer uitzondering dan regel is (hoewel dit topic wel stikt van de dames bij wie het in een keer raak was natuurlijk) Maar goed… het kan natuurlijk heel goed en ik help het jullie heel hard hopen!! :-* Probeer er niet te veel aan te denken… juist als alles “onder druk” moet hoor je vaak dat het minder goed gaat. :hug:

Hee en laten we wel wezen, wat staat er nou in je onderschrift? In december?! Jongetje?! :mrgreen: :-*

Patricia, wat een naar nieuws zeg! Uiteraard gaan we hier met z’n allen duimen en hopen dat het snel raak is! We zijn hier met elkaar in goede en slechte tijden, dus als je wilt spuien of even je kwaadheid eruit wilt gooien, gewoon doen he :thumbup:

En nu maar heel hard hopen dat Poeh gelijk heeft met haar pendel en dan wel speciaal voor jou! Jij mag van mij dan wel de eerst volgende zijn die zwanger raakt :-* :-* :-* :hug:

OOhh wat gaan jullie snel! Ik had een erg drukke dag vandaag, dus kan ik nu pas bijlezen.

Patricia, oei binnen 3 maanden. Jeetje dat legt ook wel een enorme druk op je. Goed voor jezelf zorgen hoor! Ik hoop echt dat je snel zwanger bent.

En dan ook nog verhuizen…

Spannend is dat hè. Wij zijn een jaar geleden verhuisd, k ben blij dat we dat allemaal achter de rug hebben.

Wat een leuke foto’s! Als je die koppies ziet gaat het echt wel enorm kriebelen hier!

Of zoals mup al zei:“Ik krijg er klapperende eierstokken van!”.

Wat zijn jullie allemaal lief!! :hug: :hug:

Bedankt, jullie laten me lachen! Ik hou er ook wel goede moed in hoor!! Maar het is wel naar zoiets te horen…

Patricia, vervelend nieuws zeg. maar idd de moed niet opgeven. Ennuh die pendel van poeh heeft hopelijk gelijk voor jullie :smiley:

:-* en niet te veel erover piekeren he (ook al kan dat heel moeilijk zijn)

Mijn vriendinnen zijn gearriveerd :pray: :pray: Weet ik tenminste waar ik aan toe ben :mrgreen:

Op naar de volgende ronde, hou wel gewoon mijn cyclusbanner aan van 30 dagen, ben benieuwd deze ronde :smiley:

Hoi meiden,

Heb weer even bijgelezen!!! :mrgreen:

Met zoveel meelevende woorden als jullie hebben gedaan naar mij kan je toch niet ziek worden :lol:

Het is dus goed gegaan. Heb vannacht lekker geslapen en vandaag voor de klas ging het ook goed. Had wel even een hapering in m’n stem en was bang dat die snel slechter zou worden, maar het viel mee. Morgen nog een dagje met die stem moet kunnen en dan heb ik het weer gehad voor deze week :dance: :dance:

Patricia, wat een naar nieuws zeg :frowning: Ik schrok er even van zeg!!

Maar, mag je dan echt helemaal daarna niet meer zwanger worden? Er moet toch een andere oplossing zijn (vind ik :think: )

Hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn en zal voor je :pray:

Pino, jij hebt het goed voor elkaar zeg!! Je kunt mooi bijkletsen zo tijdens het werk :dance: Je zult er vast niet altijd tijd voor hebben, maar dit was wel even leuk zo! :smiley: Elke keer als je weer een stukje had gelezen kwam er een berichtje, grappig :mrgreen:

Sneu voor je dat je meisje heeft moeten huilen bij haar oma. Naar is dat toch hè! Helemaal als ze niet kunnen vertellen wat er aan de hand is of als je ze gewoon niet begrijpt :think:

Joyce, wat jammer de je ongi bent geworden. Was leuk geweest als jij de volgende op het lijstje was :smiley: Maar, je bent al weer vol goede moed geloof ik, dus…op naar de volgende ronde en hopen dat je snel zwanger bent. :mrgreen:

Mirjam, bij jou is het dus ook al zo spannend. Wanneer heb je je nod? Of had je die dus al gehad? :oops: Sorry weet het niet meer :oops:

Heb net tijdens het typen een half uur met m’n vriendin aan de telefoon gezeten dus ben even het verhaal van iedereen kwijt.

Zal nu eerst dit maar eens plaatsen.

Oh, Cahrissa!

Ergens wel fijn dat je nu weet dat je aan de klus kan :dance: :dance:

Jammer dat je niet zwanger bent, was natuurlijk wel erg gaaf geweest :mrgreen:

Zoals ik al wel eens had verteld temperatuur ik om een beetje te snappen wat mijn cylus nou toch allemaal van plan is.

Nou, ik snap er tot op heden helemaal niets meer van. Zit nu op dag 23 en heb nog geen stijging gehad :think: Nu had ik voor mijn de zwangerschap van de kleine man ook altijd pas laat mijn eisprong, rond de 21e dag, maar nu is het wel erg laat. Stiekem begin je je dan toch zorgen te maken hè? Heb ik dan misschien geen eisprong, etc etc :frowning:

Ach misschien heb ik morgen wel geluk en heb ik dan een hogere temp en weet ik dat ik een eisprong heb. Ben alleen wel bang van niet! :?

Dat was een lekker zeurverhaal! Maar, ik kan het hier gelukkig kwijt :smiley:

Voor zeurverhalen ga je naar een forum toch? :wink:

Veel klusplezier!

Dus jij staat ook voor de klas? Leuk hè. Ik werk op een opdc.

Patricia, wat balen meid. ik ga voor je duimen.

Hier enorme drukte. Ik ben nog druk aan het werk, dus even weinig tijd voor forum. Wie een foto wil ontvangen, moet maar even PB met e-mailadres sturen, want dan kan deze muts het niet vergeten. :mrgreen: :roll: Ik zag het nu overal tussenstaan, maar gun mezelf niet de tijd om alles goed te lezen. Wie ik dus vergeet. Sorry.

Hier wel buikpijn, opgezette borsten, maar nog steeds geen ongi.

Kuzzie