Stoppers van oktober 2006 * deel 2

hallo lieverds …

welkom jane het is een erg gezellige klets bende hier hahahaha

hier nog steeds geen ongi ongeloooofelijk!!

het gevoel dat ik vanmorgen had dat het vandaag zou koomen is nu weer compleet achter de zon vedwenen!! hahahahaha niet te geloven hoor

ik wacht morgen nog maar is af…

ikheb gehoord dat je 14 dgn na je eisprong ongi zou moeten worden dat zou dan vandaag of morgen zijn… als die theorie bij mij zou kloppen…

kuzzz joyce

@wawa wouwww leuke meid ben je hoor enneuh een super bruid en een ondeugend kindje…hahahaha

Jongens… dit is niet normaal hoor :mrgreen: :mrgreen: Ik dacht “even bijlezen voor ik naar m’n werk ga” (tja… beetje naïef natuurlijk… ik HAD het kunnen weten… :mrgreen: ) VEERTIEN pagina’s alweer… pff, als je even niet oplet. Nou… dan moet ik maar een extra lange pauze houden op m’n werk strakjes :stuck_out_tongue: :wink:

Oja… ik heb weer wat wijzigingen doorgevoerd in het lijstje nav pb’s… check even of 'ie zo klopt en als er iets anders moet worden dan hoor ik het wel (pb) he? :smiley:

dames, het is half 2 en tijd om naar bed te gaan :smiley:

jullie een fijne dag … weltruste haha

:-*

goedenmorgen allemaal…

nou wat ik gister al zij ik heb het gevoel ongi te worden en vanmorgen bij het plassen ja hoor… :evil: :twisted:

vind het erg jammer maar volgende ronde nieuwe kansen tog?

hoe zit het nu bij jou wawa? laat je het ons snel weten? vast wel!!

ps ik weet nu dus wel dat ik 14 dgn na de eisprong moet rekenen terwijl ik normaal met spiraal een cyclus van 28 dgn incl eisprong heb!

kuzzzz joyce

Goedemorgen en dan bedoel ik ook goeiemorgen zeg, jeetje wat een lappen tekst, sinds gisteren middag. Nou ik ben jullie allen wel een bedankje schuldig. :-* BEDANKT voor het warme welkom: Tilly, beterschap voor jou, gaat het vandaag beter?, Charissa succes in deze spannende dagen, Kyr de supporter uit de USA leuk hoor dat de berichtjes zo ver vliegen :vlinder:. En Joyce ik lees net je laatse bericht, wilde ook jou succes wensen, maar ze zijn al op bezoek balen joh. Wel gek dat je dat schrijft van die cyclus. Ik heb in Augustus mijn spiraal laten verwijderen en sindsdien is ook mijn cyclus langer ongeveer 34 dagen en daarvoor rond de dertig. Die spiraal laat de boel kennelijk eerder op gang komen.

Groetjes

Goedemorgen allemaal!

Jeetje, ik ben zaterdagavond gestopt op pagina 10 en nu zijn er alweer een dikke 14! Hoop om bij te lezen dus, gezellig :stuck_out_tongue:

Gister dus op de zwarte markt geweest, maar nog geen laarzen kunne vinden!! Ik baal ervan :cry:

Jane welkom hier! Het is inderdaad zo dat je met met de meiden hier meeleeft en voor ze :thumbup: :thumbup: Het is hier erg gezellig. Ik ben trouwens ook een spiraal-stopper. De mijne is op 17 oktober verwijdert.

Joos hoe vind jij het in ons midden?? :slight_smile:

Wawa, jammer van je :thumbdown: test! Ik blijf voor je duimen! Hoe voel je je nu?? Heb je nog wat van mamalena gehoord??

Joyce, jij dus toch ongi geworden meid??

Jammer, volgende ronde beter!!

Als mijn berekening van een cyclus van 28 dagen zou kloppen zou ik gister mijn eisprong gehad hebben. Gister wel geklust… Maar aan de afscheiding te zien heb ik hem volgens mij donderdag of vrijdag al gehad, en na woensdag niet meer geklust. Ik heb dus gee idee of het wat gaat worden deze maand…

Als het niks is hoop ik dat ik snel ongi wordt, want dan weet ik tenminste hoe lang mijn cyclus is en kan ik volgende maand beter plannen :smiley:

Nou, ik ga even het huis aan kant maken, moet vandaag werken van 12.30 tot 21.00 uur. Ik kom zo nog wel ff kijken hier :wink:

:-* Patricia

@Charissa

En dan heb ik nog niet eens alles uitgegeven.

Had nog gegeten en gedronken en had nog €15 over :thumbup:

Ik had bij Thomas pas na een dag of 15 een positieve test.

Dus het kan nog steeds!

@wawa

Balen dat je weer negatief hebt getest…

Maar het kan nog steeds :pray:

@Chrisje

Ik heb ook wel eens het zelfde gevoel als jij hoor!

Dan komt die kleine in de box ineens ff wat minder goed uit…

Vooral als je alleen thuis bent en je eigenlijk wel boodschappen moet doen.

Ik schrik zelf wel eens van die gedachtes, want ik ben tegelijkertijd zo ontzettend blij met Thomas!

Ik zou hem voor geen goud willen missen!

@Jane

Welkom bij de club!

Hopelijk heb ook jij spoedig een positieve test in handen!

@Joos

Hihi… Thomas heeft inderdaad voor behoorlijk klapperende eierstokken (jouw eigen woorden :mrgreen: )gezorgd, ook op het andere forum!

Hij is ook gewoon erg cute :inlove:

Meid ik gun jou (en iedereen hier uiteraard) zo ontzettend dit geluk!

Ik blijf kaarsjes fikken in huis hoor! :pray:

Haha en het voornemen laat te testen…

Wacht maar tot je 1 dag over tijd bent… dan kan je je al bijna niet inhouden…

Dat heb ik nou niet gedaan :liar: :liar: :liar:

@Kyra

Dat meen je niet!!!

Wat erg zeg, als je dus niet in de UAS was gaan wonen was je in de veronderstelling dat je kinderloos zou blijven! :frowning:

Artsen hier in nederland ook :wall:

@tilly

Doe maar rustig aan meid.

Je kan ook niet op alles reageren in dit tempo!

Hopelijk wordt je niet ziek!

@Joyce

Jammer dat je toch ongi bent geworden…

Op naar de volgende ronde dan maar :pray:

Ik heb echt werkelijk overal spierpijn.
Dat had ik al op de ochtend toen we naar de JGB gingen...
Maar het wordt steeds erger...
Zelfs als ik lach of hoest heb ik spierpijn in mijn buik. :?

Gisteren kreeg ik zomaar een bloedneus.
Midden in de winkel :roll:
En vanmorgen pijn in mijn rechterborst toen ik er aan kwam...
Zou het dan toch...

Nog steeds niet ongi, wel vage krampjes en steken aan de zijkant.
Haha ik zou wel weer willen testen, maar mijn geld is op :mrgreen:
Dus ik moet wel wachten :twisted:

hahahah als het goed is heb ik nu ook een banner…

wat is het hier trouwens stil zeg ik heb jess op de psz zitten nu dus heb ff de tijd voor jullie is er niemand snik snik hahahha

kuzz joyce

Jawel ik ben er ook. Ik heb net als Patricia een late dienst ik begin om 13.30 tot 22.00. (werk jij ook onregelmatig?) en zit even lekker achter de comp alle verhalen te lezen.

Mirjam bedankt voor je welkom. Misschien heb ik het gemist maar hoeveel dagen ben je overtijd of zit je net als ik in de wachtfase. Die klachten die je hebt maken het wel spannend ik duim voor je. :thumbup:

Ik ben benieuwd hoelang ik het volhoud het niet testen haha

groetjes

Hey Joyce, het is hier inderdaad stilletjes. Iedereen druk, druk, druk denk ik. :slight_smile: Leuk dat je nu ook een banner hebt, kunnen we je beter in de gaten houden :wink:

Mir, spannend die kwaaltjes van jou! Ik weet nog toen mijn zus net zwanger was (en het eigenlijk ook nog niet zeker wist) dat ze ook klaagde over spierpijn in haar buik…dus… :smiley:

Wanneer heb je weer geld?? :mrgreen:

Hoi Jane, ik werk ook onregelmatig inderdaad, and I’m lovin’it! :smiley: (nee ik werk niet bij de mac :mrgreen: ). Ik werk op een alarmcentrale voor een verzekeringsmaatschappij.

Voordeel van onregelmatig werken vind ik dat je veel meer vrije tijd hebt. Bij een late dienst kun je nog van alles doen voordat je naar werk gaat. Natuurlijk ook wel vaak werken als een ander vrij is, maar daar krijg ik dan ook voor betaald :wink: Het nadeel is dat mijn vriend ook onregelmatig werkt en dat we elkaar soms wel mislopen.

Ik ga zo de deur uit. Nog ff langs het postkantoor voor ik naar werk ga.

Kom vanmiddag tijdens werk zeker nog ff spieken. Zit toch de hele dag achter een pc dus… :wink:

Liefs, Patricia :-* :-*

We waren al aardig gezakt, dus haal ons weer even omhoog :mrgreen: :mrgreen:

Mirjam, spannend die kwaaltjes! GA voor je duimen hier :thumbup:

Patricia: Werkze! Balen dat je niet geslaagd bent voor laarzen op de zwarte markt! Misschien loop je er wel tegen aan als je niet op zoek bent, heb ik namelijk altijd!

Joyce: Dus ongi geworden, balen zeg!

Jane: Voor jouw ook spannende dagen, hopelijk is het raak! :pray:

Net visite gehad van mijn vriendin en haar dochter! Heerlijk hoe die twee meiden met elkaar omgaan, vandaag lekker katten met elkaar (echte meiden :wink: ) maar ook weer heel lief met elkaar spelen :inlove: Loïs ligt nu lekker te ronken dus geeft mij tijd om even te kokken!

@Wawa wrote:

Mamalena, Pino en ik zijn begonnen bij de oktoberstoppers en nou is ze een week niet geweest en ik denk er niet aan om even te informeren hoe het met haar is :wall: :wall: :wall: . Dat terwijl ze wel voor mij klaar stond!!! :oops: . Ik hoop, dat het bij mij zwangerschapsdementie is!!!

Ik hoop niet dat het daaraan ligt... denk je van wel?
Zelf heb ik er ook niet aan gedacht maar dat komt meer omdat ik zoveel mogelijk probeer te reageren op wat geschreven is... en dan nog een beetje wil vertellen... we gaan zo hard dat steekjes laten vallen af en toe haast niet te vermijden is...

Ik zie weer een paar leuke foto’s voorbij komen! :mrgreen:

@Charissa wrote:

@Wawa wrote:
Ik plaats geen foto, maar op verzoek wil ik er wel eentje mailen hoor :mrgreen: . tenminste als jullie hem niet publiceren.

Mail maar door! Plaatsen doen we uiteraard niet :-*

Jááá!! Mailen!! :mrgreen:

Mirjam, echt spannend zeg, maar eh als je het snel wilt weten ik heb nog een test liggen, kan het zo op de post doen voor je en dan heb je hem morgen in huis :slight_smile:

Joyce, balen dat je toch ongi bent geworden :hug: nu op naar de volgende ronde en dan branden we :kaars: :kaars: dat het dan wel raak mag zijn :slight_smile:

Jane, echt spannend ik duim voor je meis :pray:

Pino, heb je die lange pauze nu al :mrgreen:

Wawa, hoe is het nu met jou? ik hoop dat de duiveltjes weg gebleven zijn :pray: :pray:

Peetje, is met jou alles goed? ik hoop dat je heerlijk aan het genieten bent van jou zwangerschap :smiley:

Joos,begin je al te wennen aan ons :wink: :mrgreen:

Hier is het rustig K, heeft een vrije dag dus hebben we vanmorgen even lekker van de tijd samen genoten.

Nu heeft hij een vriend op bezoek en is het weer computer gedoe maar ok, het is altijd nog gezelliger dan wanneer ik alleen thuis zit.

De duiveltjes lijken hier weg te zijn tot mijn verbazing eigenlijk :eh:

Voordat ik aan de pil ging was ik altijd heel erg ongesteld, was er de eerste dagen echt ziek van en het duurde 7 tot 9 dagen :shock:

Toen ik aan de pil ging was het eerst 6 dagen later 5 en de laatste 2 jaar 4 dagen.

Nu ik gestopt ben met de pil dacht ik dat het wel weer 7 a 9 dagen zouden zijn maar nee hoor, vrijdag middag kwamen de duiveltjes en nu maandag morgen zijn ze al weg :dance: :dance: :dance:

Zijn er meer meiden die ook korter ongi waren na het gebruik van pil of spiraaltje??

@Charissa wrote:

Mirjam, voor die 50 euro heb je toch een boel ingeslagen zeg :shock: . Ik doe dat dus ook altijd he, een bepaald bedrag meenemen naar zo’n beurs anders geef ik veels te veel uit :oops: .

Ja en wat denk je?? Nu kon je bij sommige stands ook al pinnen… :stuck_out_tongue: :think: :wink:

Charissa,leuk he om te zien hoe kinderen met elkaar spelen, hihi of soms ook ruzie maken :wink: :stuck_out_tongue:

Hier komen de buurkindertjes wel regelmatig over de vloer en als je ziet hoe die met elkaar omgaan echt zo leuk.

trouwens soms is het ook erg moeilijk om serieus te blijven als ze hele verhalen vertellen, sommige kleintje zijn echt zulke wijsneusjes :smiley:

Ging hier net even wat mis, was dit berichtje aan het typen en na een zin sprong een van mijn katten op de laptop en plaatste dit al voordat ik klaar was met typen :wall: :wall:

@pino wrote:

@Charissa wrote:
@Wawa wrote:
Ik plaats geen foto, maar op verzoek wil ik er wel eentje mailen hoor :mrgreen: . tenminste als jullie hem niet publiceren.

Mail maar door! Plaatsen doen we uiteraard niet :-*

Jááá!! Mailen!! :mrgreen:

Mailen is altijd leuk :smiley:

@Tilly wrote:

Pino, jou heb ik even niet gezien in die 7 pagina’s die ik net door moest lezen. Alles goed?

:mrgreen: Haha ja mag ik ook even een daggie wat anders doen hihihi :wink:

Maar: alles is goed! :smiley: Ik ben op de helft van het bijlezen geloof ik… doe alles tussen m’n werkzaamheden hier op kantoor door… :roll: Persoonlijk reageren zit er even niet in maar ik lees alles! :mrgreen: