Stoppers van oktober 2006 * deel 2

Ik wil nu eigenlijk een paar dagen wachten met testen, maar pfoef, wat lastig. Ik heb nu nog 3 goedkope testen liggen. Die moeten natuurlijk wel op, maar niet te vroeg. De laatste moet wel positief zijn. Nou ja, dat hoop ik natuurlijk :mrgreen:

Wawa, we duimen voor je meis :pray: :pray:

Welke testen gebruiken jullie?

Ik heb testen bij http://www.matcare.nl besteld.

Die zijn niet zo duur en ik heb gehoord dat ze wel redelijk betrouwbaar zijn. Als ik echt denk dat het raak is, kan ik altijd nog even zo’n duurdere kopen.

welkom Jane, veel kletsplezier hier :stuck_out_tongue:

wawa spannend hoor, hier word ook flink voor je geduimt.

Joos, ik kan me die kriebels ook heel goed voorstellen. Een arts jaren geleden zei mij dat ik kinderen zou mogen krijgen omdat mijn bloed niet goed is… hier in amerika zeiden ze dat het onzin was en ik heb daarna mijn kerngezonde zoon gekregen en ik ben nog nooit zo gezond geweest als die zwangerschap…

Ik hoop voor jullie dat je niet al te lang hoeft wachten

Gister gezellig bij de buren gezeten tot half 2 8)

Dalijk is het onze football dag, ik ben een fanatiek supporter van ons team. Maar ik kijk ook naar de andere wedtrijden… Vind het heerlijk en zo anders dan voetbal…

ik ga maar is een lekkere kop koffie maken

Avond!

Jane: Welkom hier bij ons groepje! :smiley: Testen bij mijn vorige zwangerschap heb ik pas gedaan nadat ik overtijd was, maar de 1e drie testen waren negatief en ik testte pas positief na ruim 2 weken :shock:

Joos: leuk dat jullie er nu voor gaan na toch wel een moeilijke periode. Hoop uiteraard dat het snel raak is!

Wawa: Voor jou is het ook nog spannend! :pray: :pray:

Wendy: Je hebt het lang volgehouden bij de buurtjes, leuk hoor! En vanavond dus weer laat naar bed :wink: . Hoe laat is Devin altijd wakker 'sochtends, want ik als tot half 2 doorzak dan stap ik echt met een vreselijk ochtendhumeur uit bed als Loïs om 7 uur ‘mama’ roept :oops:

Hier alles goed. Vanmiddag dus de binnenstad in geweest en lekker inkopen gedaan. Voor Loïs uiteraard weer dubbel en dwars geslaagd en voor mezelf helemaal niets :thumbdown: Maar wel een boel kerstcadeautjes gekocht voor mijn zusje, mijn moeder en mijn vader. :thumbup: :thumbup:

Straks lekker omhoog met de beentjes op de bank Gordon Ramsey kijken en daarna CSI (die gaan we opnemen) en Bones :smiley: :smiley:

Misschien tot later en anders tot morgen! :-*

Leuk leuk, ik ben ook CSI fan Charissa.

Joos, ik heb clear view via internet besteld.

Kyr@, jee ik trek dat niet hoor, tot zo laat op visite. Tja, dat heb je als je een week van tevoren op de stoep staat :oops: .

Ik ben nou toch wel nieuwsgierig of Mamalena zwanger is of niet. Ik heb al een PB gestuurd. :roll:

@Poeh wrote:

Wawa, we duimen voor je meis :pray: :pray:

Ik vind jullie zo lief. Trouwens hier nog geen ongi te bekennen. Ik wacht rustig af.

Red jij het nog Charissa? Jij bent het langst overtijd toch?

Ik red het nog wel hoor Wawa :-* Ik wacht het maar gewoon af…Heb af en toe wel krampjes maar geen ongikrampen :think: Hoop toch wel dat ik binnen een week of ongi wordt of een positieve test in handen heb

CSI kijken wij elke aflevering. Heerlijk om mee te denken wie het gedaan zou kunnen hebben 8)

@Charissa wrote:

CSI kijken wij elke aflevering. Heerlijk om mee te denken wie het gedaan zou kunnen hebben 8)

Wij ook, elke zondag, maandag, dinsdag en donderdag :mrgreen: :mrgreen:

Hoi meiden,

Wat hebben jullie bijgekletst zeg. 7 pagin’s moeten lezen om weer bij te komen. Heb daar een half uur over gedaan. :roll:

Het gaat me niet lukken om op iedereen te reageren, SORRY. Daarvoor heb ik teveel pagina’s moeten lezen.

Ik zal er een paar proberen die ik nog weet…

Joos en Jane, super gezellig dat jullie mee komen kletsen. Zoals jullie wel hebben gezien gaat het hier supersnel!! Ik heb nu geloof ik één dag niet gereageerd en dan al 7 pagina’s verder. Jullie zullen mijn naam dan ook nog niet eerder hebben gezien. Maar, daar zal ik weer eens even verandering in brengen.

In elk geval beiden heel veel succes met klussen en hopelijk zijn jullie snel zwanger!! :dance:

Wawa en Joyce, balen dat jullie allebei nog niet meer weten. Hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben. En natuurlijk willen wij hier graag horen dat jullie zwanger zijn, dus doen jullie best :mrgreen: :mrgreen:

Mirjam, jij hebt inderdaad een leuke dag gehad en nog leukere inkopen gedaan. Goed zeg dat je dat met €5o,- hebt gered :clap: :clap: Zoveel gekocht en toch relatief weinig uitgegeven.

Kyr@, jij hebt dus de duiveltjes op bezoek :frowning: Balen, maar wel op naar de volgende ronde en dan hopen dat het raak is!

Foto’s, wat ontzettend leuk om die van iedereen te zien. Geweldig om gezichten bij de namen te zien. Ik wil ook best een foto proberen te sturen, maar dan wel met een pb’tje. Wil liever niet te kijk voor iedereen, dan zijn er misschien mensen die me herkennen waarvan ik liever niet weet dat wij voor een tweede gaan.

Mamalena, jammer dat je hier niet meer komt kletsen. Het is hier zo gezellig. Hoop dat ik niets verkeerd heb gedaan? Zou zo niet weten wat, maar ja… :frowning:

Charissa, jij zit ook al lang in spanning!! Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt en dan op een leuke manier. Een positieve test lijkt me wel wat!! :dance: Toch???

Pino, jou heb ik even niet gezien in die 7 pagina’s die ik net door moest lezen. Alles goed?

Hier gaat alles wel redelijk. Gisteren was ik niet echt happy, hoofdpijn, misselijk, moe :sick: Heel vervelend. Vandaag gaat het wel beter, maar ben nog wel wat down ofzo en moe. Hoop dat het snel overgaat, moet morgen weer werken.

Alle meiden die ik niet bij name heb genoemd, ik denk wel aan jullie hoor, maar er komt zo geen eind aan!!!

Liefs Tilly

Tilly, maak je niet druk joh, het moet ook geen verplichting worden vind ik om op iedereen te reageren…

Het gaat hier soms zo snel dat het ook allemaal niet bij te houden is :wink:

Ik hoop wel dat jij je snel weer wat beter voelt :hug:

Tilly, ik reageer soms ook niet op iedereen hoor…Is gewoon onmacht omdat het zo snel gaat…Hoop dat jij je snel beter voelt :hug:

Patricia: jouw nog niet zo veel gezien hier, alles goed???

Enne voor die positieve test teken ik hoor :thumbup:

Tilly, sterkte en hopelijk zijn de kids morgen lekker rustig :mrgreen:

Tsjonge, wat zijn jullie weer lief :-*

Ach, het is ook niet dat ik me dan heel schuldig voel, maar ik wil zo graag iedereen even toespreken! Ik mag jullie allemaal graag, zie :mrgreen: :mrgreen:

Ik hoop inderdaad dat het morgen weer beter gaat.

Liefs Tilly

@Tilly wrote:

Ach, het is ook niet dat ik me dan heel schuldig voel, maar ik wil zo graag iedereen even toespreken! Ik mag jullie allemaal graag, zie :mrgreen: :mrgreen:

Mee eens zo steek ik ook in elkaar. Ik merk, dat ik ook veel berichten mis, omdat ik begin te lezen onder mijn eigen bericht en dan zijn er voor mij opeens berichten gepost.

Ik mis ook wel berichten en leuk is dat niet maar ik denk dat ons dat allemaal wel gebeurd en dat niemand een ander hier bewust vergeet.

Ik blijf erbij dat we echt een ontzettend leuk groepje hebben en jullie zijn ook allemaal schatten :-* :-*

Ik vind ook dat we een leuk gezellige groep hebben met een boel kletskousen :mrgreen:

:mrgreen: Te gezellig, want ik ben moe en ga naar bed.

Ik twijfel opeens of ik ongi word!

Ik hoop van niet meis :pray: :pray:

ik ga ook maar eens achter de com vandaan, slaap lekker allemaal :lol:

Dames ik vind het hier ook erg gezellig. Het gaat inderdaad wel snel, dus ik hoop dat ik alles bij kan houden.

Beterschap Tilly!