Joyce, Mamalena en ik dus druk aan het testen en Poeh ongi toch?
Hoe zit het met jou Joos?
Doe maar rustig aan hoor Wawa met de foto :thumbup:
Maatje 38, daar pas ik niet meer in hoor…Maat 40 wel :mrgreen:
Mirjam, voor die 50 euro heb je toch een boel ingeslagen zeg :shock: . Ik doe dat dus ook altijd he, een bepaald bedrag meenemen naar zo’n beurs anders geef ik veels te veel uit :oops: . In februari ga ik hier weer naar de 9 maanden beurs, kan ik dus nog even sparen :mrgreen:
Leuke foto van jou en je mannetje (en broertje). Ik heb nog een zusje van 15 jaar
Wawa: Weer een negatieve test, balen meid! Ik ga maandag weer testen maar ik denk dat hij negatief is :think:
Patricia: Veel plezier op de zwarte markt! Leuk stel zijn jij en Oktay zeg!
Ik ga straks even met Theo zijn dochter shoppen in de binnenstad. Even het restant van de kerstcadeautjes kopen, ben ik daar helemaal klaar voor
Tot vanmiddag!
:-*
@Charissa wrote:
Wawa: Weer een negatieve test, balen meid! Ik ga maandag weer testen maar ik denk dat hij negatief is :think:
Ik heb werkelijk geen idee…Voel me goed, alleen erg moe…Verder ook geen gevoel dat mijn ongi eraankomt . We wachten het maar af en daarna ga ik even een hartig woordje spreken met mijn lichaam :evil: :twisted:
@Charissa wrote:
Ik heb werkelijk geen idee…Voel me goed, alleen erg moe…Verder ook geen gevoel dat mijn ongi eraankomt. We wachten het maar af en daarna ga ik even een hartig woordje spreken met mijn lichaam :evil: :twisted:
Nee sinds de geboorte van Loïs slik ik geen pil meer en is mijn cyclus altijd regelmatig geweest, tot nu dan :shifty: …Naja wachten maar gewoon af wat het brengen zal, meer kan ik niet doen :?
Zo he, alweer zoveel erbij, wat een kletskonten hier zeg, :lol:
En dat 's avonds laat, ja zo wordt het nooit wat met zwanger worden.
Hier een heerlijk rustig avondje gehad. Alleen die ochtend he? Vooral in het weekend zou ik nog wel eens geen kleinntje willen hebben, al wil ik haar voor geen goud ter wereld missen, want die lach 's ochtends vroeg is natuurlijk ook wel weer geweldig. Ik ga ff foto’s opzoeken om ze hier te tonen, haha.
goedenmorgen allemaal…
hier nog steeds niet ongi maar denk wel dat het vandaag gaat komen(hoop nu van niet natuulk ben al een paar dagen overtijd dus…
ma mijn gevoel zegt ineens dat ik ongi ga worden vandaag!we zullen zien ik houd er in elkgeval wel rekening mee
@wawa ik heb nog geen foto van jou ontvangen… shit man jij ook weer een negatieve test *** hoor
kuzzz joyce
Het blijft niet lukken, het tonen van foto’s. Het ligt niet aan het formaat, want dat is goed…Nou ja, pech dan, ik ga binnenkort (na de tentamens) de weblog bijwerken en zet er daar dan wel een aantal op.
Joyce, jee wat blijft het toch spannend bij jou, zeg! Hoop voor je dat je niet ongesteld wordt de komende tijd…
@Charissa wrote:
Nee sinds de geboorte van Loïs slik ik geen pil meer en is mijn cyclus altijd regelmatig geweest, tot nu dan :shifty: …Naja wachten maar gewoon af wat het brengen zal, meer kan ik niet doen :?
Joyce, ik hoop echt dat de duiveltjes wegblijven en dat je wel zwanger bent…
Wawa, balen dat je weer negatief getest hebt, maar mischien dat je net als vorige keer erg laat pas positief test???
Chrisje. ik kan mij heel goed voorstelen dat hoe leuk en hoe gek je ook met je kleine bent dat je af en toe wel eens een dagje alleen zou willen zijn.
Mischien tijd om haar eens een nachtje uit logeren te doen??
Patricia, ik hoop dat je een leuke dag hebt op de zwartemarkt
Peetje, hoe is het nu met jou??
Nog geen last van misselijkheid als je de flessen van m voor m aan het vullen bent??
Beste allemaal,
Ik ben Jane 28 jaar en sinds oktober hebben ik en mijn vriend voor het eerst gepland ons bed gedeeld. In augustust en september deden wij het minder gepland, maar wel voor het eggie (zonder de middelen) Wij gaan voor ons eerste kindje, althans dat geldt voor mij. Mijn Partner is al papa van een dochter.
Vandaag en Gister lees ik gespannen mee met jullie verhalen en merk ik dat ik al echt mee zit te duimen. Ik vond dat het wel tijd werd om mezelf maar eens prijs te geven. Voor mij is het nog 9 dagen wachten en ik moet zeggen ik merk helemaal niets.( Misschien een beetje moe en misschien toch wat met mijn borsten, of toch niet ) Het is natuurlijk ook allemaal erg nieuw voor mij.
Wanneer testen jullie zo’n beetje? Pas bij het overtijd zijn of zoals ik ook ergens heb gelezen vier dagen voor de dag dat je ong. moet worden.
Groetjes Jane
Welkom Jane, leuk hoor dat je ons komt versterken.
Ik was van plan om een week na laatste mogelijk van NOD te testen,
maar is niet gelukt. Ik zou zo laat mogelijk testen als je het kunt.
Hoi Wawa,
Dank voor je welkom. Ik las net dat je had getest en dat het negatief was. Waarom adviseer je om het zoveel mogelijk uit te stellen. Is dat vanwege de mogelijke teleurstelling? En euh… voel jij al wat?
groetjes
Hallo Jane welkom bij ons groepje
We zijn hier een stel gezellig kleppers bij elkaar dus je hoeft je hier in iedergeval niet te vervelen :mrgreen:
@jane wrote:
Hoi Wawa,
Dank voor je welkom. Ik las net dat je had getest en dat het negatief was. Waarom adviseer je om het zoveel mogelijk uit te stellen. Is dat vanwege de mogelijke teleurstelling? En euh… voel jij al wat?
groetjes
Zoo jullie kletsen lekker door hahaha, ik heb mijn best gedaan om alles bij te lezen, maar vergeef me als ik dingen nog door elkaar haal.
Ik zal iets meer over mezelf vertellen.
Eigenlijk wilde ik geen kinderen…of wilde…het was niet in mij opgekomen omdat ik er vanuit ging dat het niet zou lukken. Ik hbe vroeger namelijk een ongeluk gehad waardoor er nogal wat beschadigd is van binnen.
Tja, en toen naderde ik mijn 30 verjaardag en ging ik ineens vreselijk nadenk over hoe mijn leven eruit zou moeten zien. In de tijd dat ik twijfelde speelde het verhaal van mirjam en Lucas* en daarna zette ze een prachtig ventje (Thomas) op de wereld. Man wat ik voelde toen ik hem op schoot had…hormonen gierden door mijn lijf! Met mijn vriend heb ik veel gesproken over mijn gevoelens. Voor hem was het ook een grote schok, omdat hij zich al helemaal had ingesteld op een leven zonder kinderen. Het ging allemaal iets te snel voor hem, vandaar dat we een pauze ingelast hebben.
Inmiddels weet ik dat ik waarschijnlijk toch zwanger kan worden, en nu gaan we er dus echt voor!
Wil je meer van me weten, vragen staat vrij!
wawa: ik heb mijn gegevens al doorgegeven. Ik ben dus 30 en ga voor de eerste. Mijn nod is de 14e van deze maand.
Ik ga heel hard duimen voor iedereen!
Joos, dat is een heel verhaal…
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je je eigenlijk erbij neer had gelegt dat je geen kinderen zou krijgen, maar dat het toch ging kriebelen.
Ik hoop dat je hier heel snel kan melden dat je in verwachting bent
Dank je Poeh,
Ik merk dat er lekker veel gekletst wordt. Best leuk op zo’n koude zondag alleen thuis.
Tsja Wawa geduld wordt uiteindelijk beloond, maar ik weet niet of ik die negen dagen kan wachten, het is elke maand spannend. Die testen kosten tegenwoordig ook niets en het is zo makkelijk gedaan.
Over negen dagen gesproken Joos jij hebt je NOD dag gelijk met de mijne, hoe denk jij over testen. Veel succes ook voor jou.
Dat hoop ik ook Poeh!
Jane: Ik ga testen na mijn nod, hangt er ook vanaf hoe ik me voel. Als je voor die tijd test kan er ook nog van alles mis gaan. Er zijn overigens veel vrouwen dus pas ver na hun nod positief testen. pas met 6 weken ofzo.
Dit zeg ik nu hoor, maar als die nod dichterbij komt is het toch moeilijk om je aan je eigen advies te houden :lol: