ik heb ook slecht nieus als jullie goed kijken… nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik heb wel vandaag samen met mijn vriend een huis gekocht!!!
Hej dames!
Hoe is het leven hier???
Hier is het prima. Ik geniet erg van mijn lieve kleine meisje. Ze is erg tevreden en lief. De BV verloopt tot nog toe prima, hoop dat het zo goed blijft gaan!
Hier is het wel weer spannend zie ik. Lenie gefeliciteerd met je huis!! Super hoor. Misschien brengt het geluk voor de volgende ronde: Ik werd zwanger toen de koop van ons huis rond was…
Ik schrijf minder vaak hier, maar het is ook allemaal lastig up to date blijven moet ik zeggen. Die kleine meid neemt veel tijd in beslag.
Hoop: nog ff een klein detail voor het lijstje. Mijn dochter heeft als tweede naam Susanna, met een s dus. Wil je dit aanpassen?
Dames succes
Hey Janine, wat goed om te horen dat allesgoed gaat! Je hebt ook een hele mooie dochter!! Gefeli!
Lenie, balen dat je weer ongesteld bent geworden. Dikke kus voor jou, omdat je t nodig hebt.
Smiley, wat leuk om weer wat van je te horen!!
Hier ben ik nog steeds aan het wachten, ga om de minuut naar de wc om te checken… maar geen :twisted: te zien… gelukkig. Verder kan ik er nog niet van op aan dat mijn cyclus weer normaal is. Kan maar zo zijn dat ie weer 32 dagen is ofzo… Dus nog geen gaten in de lucht springen als ik overtijd ben.
Ik heb wel via inet testen besteld. Hoop dat ze een beetje snel komen, want dan pas kan ik testen haha
Nou dames, duimen jullie ook voor mij??
:-*
NOg steeds spannend hier… Geen :evil: te bekennen! Ben wel een beetje misselijk…
Maargoed, in mijn achterhoofd natuurlijk de gedachte dat een ongie na de MK heel anders kan zijn… (dit is al wel de 2e ongi)
De testen die ik heb besteld komen vandaag binnen, wanneer zou ik moeten testen… Te spannend hierzo!!
Dikke kus
Leni…balen zeg!! Maar wel heel goed dat je een huis gekocht hebt! Van harte…en we gaan gewoon weer op voor de volgende ronde!
Madame m…spannend, trek je het nog? ik duim voor je hoor!
Janine super dat het zo goed gaat met de kleine, geniet ervan…
wij hebben vanavond een feestje, vriendje is 30 geworden 1 oktober en vanavond komen vrienden een borrel doen…
liefs Ingrid
hallo allemaal!
hoe is het met iedereen?
ingrid en lenie, balen dat het deze ronde niet raak was…
madame m, hou je het nog een beetje vol? ik vond de wachtperiode altijd het ergste! ik blijf voor je duimen hoor…
met mij gaat alles goed. de echo was goed, alles heel duidelijk te zien.alles zit erop en eraan en is gezond. We weten ook wat het wordt, maar houden het nog even geheim.
groetjes grietje
Hello ladies,
Gisteren beetje bruin bloed en lichtrose. Ik ben ongerust denk dat ongi eraan komt. Vannacht en tot nu toe nog niets… Iemand hier ervaring mee??
Kuss
hey madame m,
spannend hoor!
het lichte bloedverlies kan natuurlijk van alles zijn… of een teken dat je ongesteld wordt, of innestelingsbloeding.
ik dacht eerst ook dat ik ongi was geworden omdat ik wat bloedverlies had, maar uiteindelijk was ik zwanger… maar een cyclus daarvoor had ik ook eerst twee dagen een paar druppels en werd uiteindelijk ongesteld.
dus het kan nog alle kanten op… ik ga voor je duimen!
Madame M, hier wordt voor je geduimd hoor!!
Liefs Ingrid
Hoi meiden,
Even kort een berichtje van mij. Ik laat weinig van me horen de laatste tijd, komt omdat het niet helemaal lekker gaat hier. Met Ukkepuk gaat het gelukkig goed, maar mijn lijf heeft het erg zwaar momenteel. Dit weekend was de vk weer aan mijn bedje, omdat ik de nacht van vrijdag op zaterdag weer veel pijnlijke krampen had. Ze kwamen op een gegeven moment elke 5 minuten, met pijn in de onderrug, onderbuik en een hele harde buik. Gelukkig is het ook dit keer weer vanzelf gestopt. De vk gaf aan dat ik er op moet rekenen dat ik steeds meer rust moet nemen. Momenteel lig ik per dag meer dan dat ik zit of sta… Geeft niet, wat moet dat moet.
Vandaag moest ik naar de gyn (vervroegd, moest eigenlijk pas volgende week) om de boel door te spreken en een echo te maken van de bmm. Die zat nog netjes dicht, maar was wel ietsjes korter dan de vorige keer. Over 3 weken moet ik weer voor controle.
Ik luister maar braaf en neem veel rust, en ben dus ook wat minder hier.
:-* Smiley
Hey smiley…
hier even een dikke knuffel voor jou!! :hug:
Je weet waar je het allemaal voor doet he?
Liefs Ingrid :-*
Ha Lady’s, even een goed bericht van mij:
Ons prinsesje Isis is geboren op 5 okt. om 3:57 uur na een razend snelle bevalling van 2,5 uur. We zijn nog aan het bijkomen maar alles gaat erg goed! Later meer, kan nog niet zo heel goed zitten…
:-* Janna
jeetje Janna, ik kijke even snel en zie een wolk van een baby in beeld.
Heel veel plezier van deze drukke tijd en geniet van dit mooie wondertje.
he meiden
het is allang geleden dat ik hier iets geschreven heb en ja het had een reden gisteren 10 oktober was het een jaar geleden dat ik aan het bevallen was van ons :**: mike ik zat al een paar weken niet lekker in mijn vel en de dag zelf viel me gelukkig toch mee al denk je wel iedere keer dat je op de klok kijkt van nu dit en toen dat alles kwam boven en gelukkig hebben veel mensen nog aan hem gedacht bloemetjes en knuffels zijn plekje ligt weer lekker vol het is toch zijn verjaardag
voor de rest zie ik hier nog geen nieuwe zwangere ik word het ook al een beetje irritant van dat het nog niet raak is nu zitten we weer in de afwachtperiode nog 3 weken en dan weten we weer iets en die cyclus daar word iik ook ziek van nog steeds niet op orde na een jaar zal me wel te druk maken en daar zal mijn lichaam wel op reageren of zo
hier voor alle wachters succes
en alle klussers schiet maar raak :lol:
groetjes wendy
janna gefeliciteerd met isis!!!
mooie naam en een mooie meid!!! :inlove: :inlove:
liefs nathalie
JANNA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE MOOIE MEID!!!
Mikey: sterkte, en we denken aan jou en Mike :kaars:
Voor alle wachters en klussers: Succes
Ik zit nog middenin de :evil: :evil: :evil:
Hoop dat dit de laatste keer is en dat ze dan 9 maanden wegblijven haha!
Kusssss
Hallo meiden,
Allereerst, Janna, van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!!!
Geniet ervan en kom maar lekker bij van die razend snelle bevalling!!
wendy, sterkte gewenst, het lijkt me erg moeilijk voor je om alles weer opnieuw te beleven… :kaars: hier ook een kaarsje voor Mike
madame m, menstruatie, afschaffen moeten ze het…en zwanger worden op commando…lijkt me een goede uitkomst voor ons allen…
Hier niks bijzonders…klusweken komen bijna weer in beeld, dus…
Liefs Ingrid
Janna, gefeliciteerd met jullie meisje! Leuke naam ook!!!
Sorry dat ik het lijstje niet meer heb bijgewerkt, ik kom er niet toe.
Heb ook weinig tijd om hier te reageren, maar ik kom nog steeds kijken hier af en toe!
Hier nog geen nieuws!
Tot snel!
Liefs,
Hoop
Wat zijn 29 dagen toch veel dagen he?!
Janna: ik hoop dat je gelijk hebt, ik heb nl ook net de koop vh huis rond, dus kan zwanger worden hihi
Dames, we zijn met zijn allen alweer een jaar bezig… Wat gaat dat snel!! Als we straks allemaal een prachtig baby’tje hebben gaan we ff meeten met zijn allen. Nu maar hopen dat dat een beetje snel is!
Wordt er echt. Ga me maar richten op studie en huis… misschien gaat het dan beter haha
Kussies
Janna, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. wat een prachtig kindje zeg!
wendy, sterkte. het lijkt me erg moeilijk voor je. en dat het na een jaar nog niet raak is. hier ook een kaarsje :kaars:
ingrid, klusze alvast! dat het dit keer raak mag zijn.
madame m, hopen dat de :evil: :evil: snel weg zijn… dan kan het klussen weer beginnen.
en over het huis, wij hebben in feb de sleutel gekregen en in mei was het af, woonden we er en waren we wat gesetteld. toen ben ik ook zwanger geraakt… dus wie weet!
groetjes greet