Stoppers van november/december 2005 nieuw deel

Goedemorgen dames,

Ik wilde even melden dat ik nog geen nieuws heb. Het kan nog alle kanten op!

Succes weer/nog voor allemaal!

Liefs,

Hoop

das toevallig: ik krijg in febrauri de sleutel! Hoop wel dat eerder raak is hoor!!!

kus

ik krijg 1 december de sleutel van mijn nieuwe huis…

Hoi Allemaal,

Leuk en spannend allemaal die nieuwe huizen!! Wij wonen nu 1,5 jaar in ons huis en zijn nog volop bezig met van alles en nog wat…het is echt superleuk. Gewoon het idee dat je investeerd in je eigen huis :smiley:

Hier verder niet echt nieuws. Vriendje lief en ik hadden afgelopen weekend een beetje een dip…zitten wel te twijfelen of we het de familie willen gaan vertellen dat we bezig zijn om zwanger te worden…de opmerkingen worden namelijk vervelend,…“goh, je wilde toch voor je vijfentwintigste kids?” (moeder… :? ) Bij laatste aankondiging van zwangerschap…“Goh, had het van jullie ook wel verwacht…” (zwager… :eh: ) tijdens verjaardag…“Goh leuk zo’n huis vol kleintjes…zal bij ons nog wle even duren…” ( moeder… :cry: )

:hand: Ben er een beetje erg klaar mee…

Vast herkenbaar? of niet…

Het gaat nu wel weer hoor, gelukkig beschikken we allebei over een flinke dosis relativeringsvermogen, maar het is niet leuk…

Nou ja,

klusserdeklusserdeklus… :wink:

Liefs Ingrid

Goedemorgen dames,

Ik ben gisteren toch ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde maar weer.

Moet vandaag even bellen voor een nieuwe afspraak bij de gyn.

Liefs,

Hoop

Jammer hoop ik had nog voor je zitten duimen.

jammer hoop, balen.

ingrid, dat zijn inderdaad soms pijnlijke opmerkingen. toen ik gestopt was hebben wij het aan mijn broer/schoonzus verteld en 3 goede vrienden. omdat het me zo bezighield wilde ik er toch met iemand over kunnen praten. ik heb er geen spijt van gehad, kreeg veel begrip en medeleven.

maar het hangt er wel vanaf hoe de persoon is en welke band je hebt.

dus allemaal aan het verhuizen/verbouwen straks. wie weet levert het wat op en kunnen jullie in het nieuwe huis een babykamertje inrichten.

hier gaat het nog steeds goed. weinig bijzonderheden. het kindje begint steeds krachtiger te bewegen, is leuk om te voelen.

Nieuwe afspraak bij de gyn. as woensdag om 11.10 uur!

poeh he, wat is het rustig hier…

Zelf heb ik ook geen nieuws…Maar weer rustig afwachten.

ben gisteren op kraambezoek geweest bij de neef van mijn vriend… Wat een lief klein schatje hebben zij gekregen… Ben jaloers…

Ik wil ook!!!

Kussies

en ik duim voor de wachters!!! :inlove:

dat gevoel ken ik wel ja…

zo veel mensen met dikke buiken op straat.

Maar we zien wel en blijven hopen. Op dit moment zoveel aan mijn hoofd.

wachter de wacht wacht

en klusser de klus…

Tis rustig hier, nog steeds…

jaja moet zo werekn en ik heb niet veel nieuws vandaag.

fijne dag nog!!!

Hier gaat alles prima. Waarschijnlijk heeft de gyn. afgelopen woensdag ontdekt waarom we nog niet zwanger zijn. Er is dus wel wat mis, maar gelukkig is daaraan met medicijnen wat te doen. Zoals de gyn. zei: “geen Lost Case” :wink:

6 oktober hebben ze me geprikt op progesteron. Woensdag heb ik daarvan bij de gyn. de uitslag gehad. Rond de periode in mijn cyclus dat ze geprikt hadden had de waarde ervan zo rond de 30 moeten zijn. Bij mij was dat helaas maar 10. Veel te laag dus.

Ik moet 30 oktober weer terug naar de gyn. dan gaan ze kijken met een inwendige echo of er weer een eitje groeit. Dan moet ik rond/na mijn eisprong 3x laten prikken op progesteron om te kijken of het helemaal niet stijgt of dat het misschien te vlug weer daalt. Als ze weten in welk deel van de cyclus het “mis” is kunnen ze me de juiste medicijnen voorschrijven.

Even voor de duidelijkheid (ik wist namelijk zelf niet precies wat het was):

Progesteron is een belangrijk vrouwelijk hormoon. (Dit hormoon wordt overigens ook in het lichaam van mannen aangemaakt.)

· Progesteron wordt met name afgescheiden door de eierstokken.

· Het wordt wel het zwangerschapshormoon genoemd. Het zorgt er namelijk voor dat de binnenkleding van de baarmoeder elke maand dikker wordt, zodat een bevruchte eicel zich kan nestelen. Ook maakt het de borstklieren klaar voor melkafscheiding. Progesteron is daarnaast onontbeerlijk voor het handhaven van een zwangerschap.

Hey dames,

Tijdje niet geweest, maar had het druk en wilde ook even niet met baby’s bezig zijn!

Hoop, wat goed dat je meer duidelijkheid hebt gekregen…natuurlijk niet leuk dat er iets ‘mis’ is, maar in elk geval is er wat aan te doen!

Greet, wat super dat je de baby zo goed kunt voelen, echt een krachtpatsertje dus… :smiley:

Madame m, heel herkenbaar, hier ook ‘wekelijks’ kraambezoeken en jaloers iedere keer :oops: niet leuk he? Voor ons komt het ook vast eens…

Met mij gaat het verder wel goed. Heb een nieuwe functie op mijn werk erbij en werk dus tot februari 36 uur…kan ik tenminste even niet aan baby’s denken…verder flink geklust en dus deze maand maar weer afwachten…

we zullen zien,

liefs Ingrid

Nou, ik heb gevraagd of iemand voor me wilde pendelen… En dat is gebeurd. Ik zou pas in mei 2007 zw worden van een jongen…

Dat duurt wel erg lang nog… ben benieuwd…

Kussss

Hoi Dames,

Ik meld me even, is wel een poosje terug. Ik moet steeds kalmer aan doen, kom mijn huisje bijna niet meer uit, en lig steeds meer op de bank/in bed. Allemaal voor een goed doel, ik weet het, maar soms best pittig… Er is steeds minder voor nodig om (teveel) harde buiken en krampen te krijgen, echt rustgevend is dat niet. Daarbij krijg ik steeds meer pijn, o.a. in mijn bekken en rug. Toch doe ik het graag, ik weet waarvoor (voor wie!!) ik het doe.

Met Uk zelf gaat alles goed, liep tijdens de echo 2 weken geleden perfect op schema, en trappelt lekker mama’s buik beurs :wink: Mijn buik groeit ook lekker door, ik heb al een flinke toeter vind ik zelf, misschien kom ik er binnenkort aan toe een foto te plaatsen.

Nou meiden, tot schrijfs maar weer!!

:-* Smiley

hallo allemaal,

madame m, ik hoop dat de pendelaar het mis heeft en je snel zwanger bent!

hoop, mooi dat de gyn ws weet wat het is. hoop dat je meer duidelijkheid krijgt en met de juiste medicatie snel zwanger bent!

ingrid, das best veel 36 uur!

dune, hoe is het met jou?

heb verder weinig te vertellen. ben nu lekker een weekje vrij.

groetjes

Hoi dames,

Ik heb weer even snel hier gelezen, maar te druk om op iedereen te reageren.

Maandag moet ik weer naar de gyn. dan moet ik in de lutaele fase 3x bloed laten prikken (progesteron) en dan kunnen ze ons verder helpen met medicijnen (als het goed is). En hopelijk zijn we dan snel in verwachting van onze eerste spruit!

Tot snel!

Liefs,

Hoop

Hallo dames!!

Hier was ik eindelijk weer eens…heb de laatste week iets minder tijd gehad…maar miste jullie toch!!

Madame m, da´s inderdaad nog even geduld hebben mei 2007…maar aan de andere kant, als het waar mag zijn, dan is geduld een schone zaak toch… :smiley:

Smiley, kan me voor stellen dat het zwaar is, iedereen zal ook wel steeds zeggen…je weet waar je het voor doet…maar je mag ook best even klagen hoor! :hug: knuffel van mij! :-*

Hoop, ik hoop dat je maar snel resultaat mag boeken nu!!! en 36 uur is inderdaad wel wat zwaar, maar het is maar tijdelijk…tot februari 2007

Met mij gaat het allemaal goed. Deze maand begonnen met fanatiek sporten, ik heb namelijk best wel wat overgewicht en begin bang te worden dat dat er wel eens voor kan zorgen dat ik nog niet zwanger ben…hoe dan ook, het is zo wie zo wel goed. Ik sporte al wel twee keer per week, maar probeer nu iedere dag wat te doen…verder deze maand weer opnieuw m´n temperatuur bijgehouden, wel een vreemde curve dit keer…geen echte duidelijke verhoging gehad, steeds 36,7 c en nu vannochtend een daling naar 36,4 c… :cry: zal toch niet nu al een voorbode van de :evil: zijn…maar weer afwachten dus!

Nou, lang verhaal, maar jullie zijn wel weer op de hoogte!

Knuffel van ingrid

hallo!

hoop, veel succes maandag bij de gyn.

doortje, wat fanatiek zeg, dat je zo gaat sporten! ik haal 2 keer in de week al niet… ben ook wel benieuwd hoe het straks gaat als ik een kleine heb. dan wil ik echt wel gaan sporten om mijn lijf weer wat in vorm te krijgen, maar vindt er dan maar eens de tijd voor!

moet ik mijn moeder maar even lief aankijken of die 1 keer per week een uurtje wil oppassen.

Voor jou weer een spannende tijd… ik hoop voor je dat de temp daling niets zegt en dan je deze niet ongi wordt. ik zal voor je duimen.

groet grietje