Stoppers van november/december 2005 nieuw deel

hallo allemaal,

ik ben er nog wel hoor maar lees mee…ik heb een hernia en heb erg veel last en kan niets lang achter elkaar…

Als er nou echt iets zou zijn kunnen jullie het pb’en dan lees ik het zeker!!!

Grietje, lief dat je duimt!

Leni, jakkie wat vervelend nou een hernia! Hou je ons wel op de hoogte hoe het gaat?

liefs Ingrid

Nou dames, niet zo druk hier… Iedereen is natuurlijk aan de klus hihihihihihih…

net als ik… Nog 11 daagies…

even een update: ik ben bij de srts geweest en ik heb geen hernia maar een gewrichts ontsteking… raar he maar ben wel blij.

Ik was allergies voor de medicatie en moet het doen met paracetamol maar daar kom ik wel mee verder, beter dan de bijwerkingen van eerst…

ik wil donderdag weer aangepast werk gaan doen. Ik heb mijn hoofd vandaag 3 maal aan de telefoon gehad. Doet ze altijd als je ziek bent… ik ben de hele dag thuis en ze zegt dat ze mij niet kon bereiken …vaaaaaagggg

Madame m…al moe van het geklusserdeklus :wink:

Leni, positief dat het toch geen hernia bijkt te zijn! Wel een beetje vaag, zo’n hoofd. Krijg je toch wat het idee dat ze je niet vertrouwt!

Met mij gaat het wel goed. Voel me niet anders dan anders en mijn temp is nog steeds stabiel/hoog…36,7 c

afwachten dus!

Liefs Ingrid

dat doet ze altijd…

Ik had een keer flink de griep met voorhoofd onsteking… meldde mij netjes voor 10:00 ziek…

Moest ik om 15:00 terug bellen of ik al beter was…

Hoi hoi,

Lenie, beterschap met je rug, wel fijn dat het geen hernia blijkt te zijn!

Gisteren ben ik naar de gyn. geweest. Mijn eitje was al gesprongen (waarschijnlijk zaterdag). Dat kon ze zien op de inwendige echo.

Vandaag, 3 november en 6 november moet ik weer laten prikken op progesteron. Volgende week woensdag beld de gyn me om de uitslagen door te geven en te vertellen wat de volgende stappen zijn.

Tot snel,

Liefs,

Hoop

hallo!!

Lenie, beterschap. gelukkig geen hernia.

Doortje, spannend hoor. ik leef met je mee! houdt je het wachten nog een beetje vol?

Madame m, klusze!

hoop, ik hoop echt voor je dat het allemaal wat duidelijkheid geeft. het lijkt me wel fijn dat je nu geholpen wordt door de gyn, maar ook heel stressvol. kun je het nog een beetje behapstukken?

Met mij gaat alles goed, alleen merk ik wel dat ik sneller moe ben.

GRoetjes maar weer!

@ Greet, het lukt allemaal best. Ik vind het fijn dat ik nu goed geholpen wordt, het geeft me wat rust! Ben ook absoluut niet zo bezig nu met de wachtdagen ed.

Liefs,

Hoop

Hallo allemaal,

Vanuit het bijna weggewaaide Friesland…hier is Ingrid!! :smiley: :wink:

Leni, leuk zo’n leidinggevende he? Ik zou haar ook gewoon gaan stalken als ze ziek is…steeds bellen, ben je al weer beter!? Zal haar leren :naughty:

Hoop, het lijkt me wel dat je nu vele meer duidelijkheid hebt he? Ik vraag me iedere maand weer af…heb ik wel een eisprong gehad, …en wanneer…etc :roll: kan mezelf soms helemaal gek maken op die manier…ik lees dat jij er wel rust in vind? Mooi!

Met mij gaat het nog steeds goed… :shifty: spannend…temperatuur was vanochtend twee tiende hoger dan de rest van de week, namelijke 36,9 c en nog nergens een :evil: te bekennen…Ohw… mag het zo zijn? Of heb ik in een keer weer een langere cyclus…we wachten het maar gewoon af!

Liefs Ingrid

Ooooo Ingrid en Lenie, voor jullie wordt het spannend nu…Ingrid, al ergens last van?

Hoi meiden,

Hou het even kort, maar wilde jullie even laten weten dat wij gisterochtend na een zeer snelle bevalling papa en mama zijn geworden van een mooie zoon, hij heet Sem!!

Sem weegt 3220 gram en is 48 cm. Er staan wat foto’s bij de oktober-mama’s maar zal als ik me wat beter voel er nog wel 1 hier plaatsen.

Ik hoop dat jullie ook snel zo’n wondertje krijgen :-*

Natascha.

dag dames!!!

ik wilde jullie ff laten weten dat ik toch zwanger ben.

ik heb vanmorgen getest en die was zowaar positief :dance: :dance:

ik had er niet meer op gerekend maar ik ben erg blij.

ben helemaal overdonderd ook omdat het een tijdje terug niet zo lekker liep tussen mij en mijn vriend maar dat is gelukkig allemaal wel weer zo’n beetje achter de rug.

ik weet niet precies hoeveel weekjes ik zwanger ben want ik had een erg onregelmatige cyclus.

jullie horen binnen kort nog wel van mij!!

suc6 klussers en wachters.

Hey Meissie,

GEFELICITEERD!! Niet verwacht maar toch gewenst!! Goed gedaan hoor!!

Maar is alles goed nu met je vriend en jou???

Lenie en INgrid, al nieuws???

KUSSSSSSSSSSS

PS, weer een andere pendelaar zegt eind 2007… poff er is wat met dat jaar hahaah!

KUsss

ja alles gaat goed tussen ons.

nog wel moeilijk maar het gaat goed komen.

thanx!!!

liefs

WHOEHOEEEE, ik kom je hier ook nog even feliciteren meis :dance:

Hopelijk dat de andere dames, na inmiddels ook al een jaar klussen nu, ook samen met jou zwanger mogen zijn/worden!!!

GEFELICITEERD MEISSIE!!!

Ik ben benieuwd hoe ver je bent!!!

Hier nog niets te melden maar ik ga er niet echt vanuit.

Veel pijn gehad in rug enzo dus ja jullie snappen het wel…

Maar misschein toch iets raak geschoten… we weten het niet…afwachten maar…

Hahahahah, meissie…ik kom je hier ook nog ff feliicteren!! Super nieuws, heel m’n dag weer goed. En ik ga binnenkort ff iets leuks voor je shoppen, want als je zwanger bent dan hoort er verwennerij bij! :-*

Hallo Meiden,

Hier was ik weer…in deze spannende tijd kan ik niet bij het forum wegblijven hoor! :inlove:

Meissie…van harte joh! Helemaal niet verwacht maar toch gewenst! Geniet ervan en ben benieuwd hoever je bent!

Leni, voor jou ook bijna weer nod tijd…hoop dat ze weg blijven de :twisted: :evil: !!

Kes…van harte! wat een leuke naam ook Sem, en dat je het al zo snel meld hier! Echte KOK verslaafde he? Geniet ervan!

Madame m, om op jou vraag te reageren…nee, ik voel niet echt iets. Ben af en toe misselijk en trekkend gevoel in mijn baarmoeder en borsten, maar dat heb ik ook iedere keer vlak voor mijn menstruatie…het schijnt ook allemaal niet zo makkelijk van elkaar te onderscheiden zijn! Lekker handig he? Maargoed, ik moet dus nog steeds maar afwachten.

Temperatuur was trouwens vannochtend nog steeds even hoog! 36,9 c…da’s momenteel mijn enige houvast.

Duimen jullie heel hard please…!! :-*

Liefs Ingrid

ingrid, ik duim heel hard voor je hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: