Stoppers van november/december 2005 nieuw deel

ingrid ook ik ga heel hard voor je duimen!!!

maar natuurlijk ook voor de rest van de dames!!!

liefs nathalie

Ik duim ook heel hard :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor de wachtende dames en de dames die overtijd zijn!

Meissie, heb je al een afspraak voor een echoo???

Dikke kus,

Merel

Hoi!

Ik dacht, even een update, dan weten jullie of die duimen nog moeten draaien!

Ik ben nog steeds niet ongesteld en mijn temp is nog steeds 36,9 c…ik hoop dat het een goed teken is! de laatste zes maanden was ik heel regelmatig met mijn cyclus, steeds 28, 29 dagen…en nu dus al 30…

Maargoed, ik ben me er van bewust dat het nog alle kanten op kan gaan…dus…er mag nog steeds geduimd worden…

en…ik duim natuurlijk ook voor de andere dames! :-*

Liefs Ingrid

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ja madame ik heb al een afspraak staan voor de intake een een paar dagen later mag ik terug komen voor mijn eerste(termijn) echo.

doortje meid ik duim nog steeds erg hard voor je!!!

liefs nathalie

hahaha nou vergeet ik gewoon de datums er bij te zetten.

donderdag negen november ga ik dus voor de intake en dinsdag veertien november heb ik dus de echo.

liefs nathalie

Nou mijn ongi is doorgezet…

ik heb wel beetje buikpijn nu,…verveldend…

lenie, balen dat het weer heeft doorgezet, ik heb nog zo voor je geduimd…

nee lenie wat vervelend!!!

kop op meid :-* :-*

Hallootjes…

Ik hou het nog steeds spannend…ben nog steeds niet ongesteld en mijn temp was vannochtend nog hoger…37,1 c…heb af en toe vreemde steken in mijn baarmoeder en zere, wat opgezette, borsten… :eh:

Mijn langste cyclus was 35 dagen, dus dat wacht ik in elk geval af…moeilijk, moeilijk, maar wil niet nu al testen en terleurgesteld worden snappie?

Ik heb al wel een test gekocht voor de zekerheid en ik hoop natuurlijk heel erg dat ik zwanger ben, maar dat lijkt me logisch…

Maargoed, nu even over jullie,

Leni, klote dat het heeft doorgezet…je gaf zelf al aan dat je door je rugpijn niet echt aan klussen toe gekomen was? Hoop dat het deze maand raak is!

Madame m en nathalie, bedankt voor het duimen!!! :-* hoop echt dat het geluk brengt!

Nou, tot snel, liefs Ingrid

ingird je houd ons wel in spanning hoor.

ik duim nog steeds!!!

mijn tijd komt wel…

Eerst straks ons nieuwe huisje en dan plots…

Precies Leni, That’s the spirit! :smiley:

En…ik weet dat ik jullie in spanning houd, maar ik wil nog wachten met testen tot mijn langste cyclus en die was 35 dagen, nog 3 dagen te gaan dus!

Ik ben nu 4 dagen overtijd, temp nog steeds 37,1 c …da’s echt hoog voor mij, zit meestal op 36, 7 c… verder echt gevoelige borsten en af en toe misselijk, minder trek in eten…

Hoop dat jullie de spanning nog even aan kunnen?!

Liefs Ingrid

ohohoh wat spannend… ik duim voor je en geef je alle hoop die ik heb voor je…

doortje mag ik een gokje wagen???

ik denk dat jij zwanger bent :mrgreen: :mrgreen:

maar we wachten rustig af totdat jij je zelf niet meer kan bedwingen en een test gaat doen!!

meid ik duim heel hard voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup:

liefs nathalie

hallo dames,

ik ben even niet geweest en wat is er veel gebeurd zeg!!

Kes, van harte gefeliciteerd met de geboorte van sem! ik ga zo even bij de oktobermama’s kijken.

Meissie gefeliciteerd met je zwangerschap!! spannend allemaal hoor! geniet maar lekker van het goede nieuws.

Ingrid, jij houdt het spannend hier! als ik het zo lees, klinkt het allemaal goed! ik b;ijf voor je duimen!

lenie, jammer dat je ongi bent geworden. balen. hoe voel je je? heb je ook veel last van je ongesteldheid?

madame m, voor jou wordt het straks ook weer spannend…

hoop, hoe gaat het met je??

Hier gaat het goed, maar ben wel heel moe. ik heb een drukke week gehad. ik doe vandaag helemaal niets!

Ben ontroerd door al het geduim… :-* :-*

Ik hou jullie op de hoogte hoor!

Greet, doe maar lekker rustig aan, even goed bijtanken en dan kun je er maandag weer met frisse moed tegen aan!

Liefs Ingrid

Spannend hier, de duimen draaien! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hier een foto van onze Sem :inlove:

kes wat mooi :inlove: :inlove: :inlove:

hoe gaat het met jou en je mooie zoon???

en kan je al wennen aan het hele andere leventje wat je nu gaat lijden??

liefs nathalie

Nathalie,

We zijn uiteraard apetrots, en kan hem echt niet meer wegdenken.

De borstvoeding kwam wat moeizaam op gang, en heb ook tepelkloven, maar gaat steeds beter en Sem is weer aan het groeien nu.

Hij doet het verder prima, het is echt zo’n lieffie :inlove:

Zelf een dipdagje, moe, last van mijn buik enz. Ook de hechtingen blijven pijnlijk, maar het is het allemaal waard.

Als ik me weer wat beter voel kom ik weer wat vaker schrijven, als Sem me die tijd gunt :wink:

:-* Natascha