haha ja dat is goed hoor meid!!
doe maar lekker rustig aan en geniet van alles wat er gaat komen!!
liefs nathalie
wat een mooie foto’s van sem, wat een schatje is dat!
Verder hier nog geen nieuws, nog geen :twisted: , ik zit nl vandaag op de vertrouwde 28 dgn van voor de mk. Maargoed, heb de banner maar op 32 dagen gezet. Ik heb wel hoofpijn en pukkels, dat zijn bij mij altijd voortekenen van de :evil: . Maarja het blijft weer hetzelfde verhaal als altijd: afwachten maar…
Kuss
Nou dames het is weer zover…de :twisted: :twisted: :twisted: zijn er weer… nu maar hopen dat ze snel weg zijn!
Hoi Meiden,
Allereerst, Nathalie, van harte gefeliciteerd meid, het lange wachten is beloond!!
Kes, gefeliciteerd met de geboorte van Sem, mooi kereltje! Geniet ervan!!
Voor alle andere meiden, ik lees en duim nog steeds met jullie mee, ookal reageer ik de laatste tijd door omstandigheden minder… Een dikke knuffel voor iedereen die deze maand alweer een jaar werkt aan haar grote droom :-* Hopenlijk zien we jullie heel snel bij de 9 maanden mama’s en kan dit topic de prullenbak in!
Even een update van deze kant dan. Na de tweede echometing (een dikke 3 weken geleden), waarbij ze me als advies gaven om te rusten, rusten en nog eens rusten, heb ik vorige week weer een meting gehad. Goed nieuws!! Het niks doen en al dat liggen werkt!! De boel stond zo goed als stil, terwijl mijn bmm in de weken dat ik nog enigzins aktief was korter geworden was. Ik had dat zelf ook al aan mijn buik gemerkt, de laatste weken had ik minder krampen, steken en harde buiken dan die weken ervoor. Ik had dus al de voorzichtige hoop dit nieuws te zien/horen.
Voor de komende weken is het programma dan ook: rusten. Saai, maar blijkbaar effectief. Ik heb mijn hele agenda doorgestreept en ga maar veel filmpjes kijken en boeken lezen denk ik Over ruim 1 week moet ik alweer naar de gyn, om te kijken of alles nog steeds zo netjes rustig blijft.
En dan nog even vertellen over ons beebje zelf :inlove: Uk wordt steeds sterker, de schopjes worden al flink harde schoppen af en toe. Soms zie je door mijn kleding heen mijn buik golven. Als ik mijn handen/armen over mijn buik heb liggen voel ik af en toe al een arm/been langsschuiven, een heel bijzonder gevoel. En laast had ik een bobbeltje op mijn buik, ik voelde eraan, en toen floepte het weg, zal wel een handje of voetje geweest zijn :inlove: Uk reageert tegenwoordig enthousiast op papa’s stem, als mr. Smiley tegen mijn buik praat als hij 's avonds thuiskomt, begint Uk spontaan te dansen :inlove: We kunnen steeds meer contact maken en spelletjes spelen, echt super vind ik dat!!
We hebben tijdens de echometing ook nog even naar Uk zelf mogen kijken (eerst even echo op buik, ipv meteen inwendig meten) en medisch ging het ook nog steeds top. Uk liep prima op schema, het gewicht werd geschat op 1050 gr ( :shock: ) en het koppie lag netjes naar beneden en ietsjes in het bekken (maar dat laatste kan nog veranderen (liever niet natuurlijk), het is nog vroeg…)
Eindelijk weer eens een goed-nieuws-berichtje van deze kant dus :mrgreen:
Dan ga ik nu weer… Juist ja… Rusten… :lol:
:-* Smiley
Wauw, sem!!! wat ben je mooi! :inlove: kan me voorstellen dat mama helemaal weg is van je!
Madame m…kl*te dat de duivels er weer zijn…misschien van de positieve kant bekeken mooi dat je cyclus weer op keurig 28/29 dagen zit…
Smiley, supernieuws zeg! Mooi dat het zo goed gaat…wel lastig he, om zo rustig aan te moeten doen…maar, zoals ik al eerder zei, je weet waar je het allemaal voor doet he?
En nu heel even over mezelf…heb vandaag een zwangerschapstest gedaan met 5 dagen overtijd en…negeatief! :eh: ben nu erg sip en begin helemaal te twijfelen, …heb ik dan weer een cyclus die in de war is, of hebben we te vroeg getest?
Mijn temperatuur is nog steeds hoog, 37,0 c namelijk en geen duivels te zien, gevoelige borsten,…whaahhhh :? ik wil duidelijkheid!!!
Liefs Ingrid
smiley thanx :-* :-*
en wat fijn om te horen dat het steeds iets beter met jou en je uk gaat.
lijkt me idd erg leuk om echt contact te kunnen maken met je beeb.
doortje, neeee meid wat jammer dat je test negatief was.
ik duim nog steeds voor jullie.
ik ga weer want ik heb niet echt veel puf om te reageren.
liefs nathalie
Even weer een berichtje van mij! Lang geleden maar we hebben het zo ontzettend druk met het huis. Het is nu bijna klaar, nog even doorbijten. Zodra we dan weer internet hebben ben ik weer helemaal van de party.
Even een update van mij.
Afgelopen week heb ik 3x moeten laten prikken op progesteron omdat de gynaecoloog vermoedde dat ik dat niet aanmaakte of in ieder geval dat het te snel daalde. Vandaag belde ze me om de uitslagen van afgelopen week door te geven en vreemd genoeg waren deze waardes zoals ze horen te zijn rond die dag van je cyclus. Het positieve hieraan is dus dat dat het niet is maar het negatieve hieraan is dat we nu nog steeds niet weten waar het door komt dat we nog steeds niet in verwachting zijn.
Wanneer ik weer ongesteld word moet ik bellen voor een nieuwe afspraak en dan laat ze ons weten wat de volgende stappen zijn.
Ik heb niet alles gelezen maar Nathalie, gefeliciteerd meis!!!
Kes ook jij gefeliciteerd!!!
thanx hoop :-* :-*
pfff betekent dit nu dat je de hele malle molen door gaat hoop of is dit iets anders??
suc6 meid.
liefs nathalie
Ik weet nog niet wat de volgende stappen zijn. Als ik ongi wordt moet ik een afspraak maken met de gynaecoloog en dan gaan ze vertellen wat de volgende stappen zijn.
Maar met een beetje geluk is het niet meer nodig
Bedankt voor de succeswensen!
Hoop, een beetje tweestrijd voor jou dus…aan de ene kant goed dat de waarders in orde zijn, maar aan de andere kant wel vervelend dat je nu nog niet weet waar je aan toe bent…ik hoop voor je dat hier snel duidelijkheid in komt voor je!
Met mij is het een beetje het zelfde idee…ben nog niet ongesteld, da’s positief, maar weet nog steeds niet waar ik aan toe ben, aangezien de zwangerschapstest van maandag negatief was… hoop dat ik nu in het weekend prositief test, anders ga ik ervan uit dat mijn cyclus in de war is. Ik kan jullie wel vertellen dat ik eigenlijk nog liever gewoon op de 28 ste dag ongesteld wordt dan deze onzekerheid…ieder krampje voel je en ik maak mezelf helemaal gek…willen jullie nog wel een beetje duimen voor mij?
Liefs Ingrid :-*
tuurlijk duim ik nog voor je doortje
Hoi,
Ik weet nu nog steeds niet echt waar ik aan toe ben…gisteravond erge buikpijn, dacht dus…daar komt mijn menstruatie aan…maar nee, vandaag helemaal niets te zien…nu mag het ook wel doorzetten hoor…of helemaal geen fratsen meer en gewoon een positieve test! ik wil niet meer in die onzekerheid zitten!
Sorry dat ik zo negatief ben hoor dames, maar jullie snappen het vast he? :-*
Liefs van een onzekere ingrid
hey ingrid,
Tuurlijk snap ik dat! Dat wachten is echt klote! Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent. Ik hoop voor je dat je dit weekend positief test… ik blijf voor je duimen hoor!
Meissie, hoe is het met jou? al zwangerschapsverschijnselen? heb je al een afspraak met de vk? kun je het al een beetje bevatten dat je zwanger bent???
Hoop, ik hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent en dat het positief uitpakt, dat je snel zwanger mag zijn.
als je huis bijna klaar is, denk ik dat je dan zwanger raakt. wanneer je huis er helemaal klaar voor is en je zelf wat meer rust hebt. zo ging het met mij iig wel!
madame m, balen dat de :evil: :twisted: er weer zijn…
groeten van greet
Hoi!
Nathalie, hoe voel je je nu? Moe lees ik, en verder? Al vriendjes met de wcpot, of valt het nog mee?
Hoop, wat een dubbel bericht… Fijn dat er geen afwijkende waardes zijn gevonden, maar als ze die wel hadden gezien, dan wist je tenminste waaraan gewerkt moest worden. Nu is het nog steeds een raadsel… Over een weekje weer verder dus, al hoop ik hard voor je dat dat niet meer hoeft :-
Ingrid, wat rottig joh, die onzekerheid!! Ik heb je een paar dagen geleden een pb gestuurd, is die aangekomen?
Ik lig op mijn bedje. Gisterenavond werd ik opeens flink ziek. Mijn buik was flink van slag, eerst schrok ik er nogal van, want ik kreeg echt fikse krampen, maar al snel werd duidelijk dat het mijn darmen waren :oops: Heb de nacht dus meer in de badkamer dan in mijn bedje doorgebracht Vandaag dus maar aan de beschuitjes, kopjes thee en lekker bijslapen, dan ben ik morgen al een stuk beter!!
:- Smiley
Greet, tegelijk zitten tikken Hoe is het met jou?
:-* !
Ik hoop zelf natuurlijk ook dat het niet meer nodig is! Volgens de gyn. zou ik (gezien het tijdstip van de eisprong) dit weekend weer ongi moeten worden.
Dus volgende week kunnen we alweer verder met de volgende stappen.
@ Greet, het huis is bijna klaar dus wie weet heb ik volgende week wel een positest
Vanaf volgende week wonen we weer heerlijk op onszelf ik zal het lijstje op de eerste pagina dan meteen aanpassen en up-to-date gaan houden!
Het is een beetje verwaarloosd de afgelopen tijd :oops:
Voor allemaal :-*
Liefs,
Hoop
Hoipipeloi!
Daar was ik weer…zoals jullie kunnen zien is mijn menstruatie doorgekomen en ik voel me direct een stuk beter! Gek he, dat onduidelijkheid zo aan een mens kan vreten…Wat wel vervelend is, is dat mijn cyclus dus wel weer helemaal overhoop ligt…ik was immers 8 dagen overtijd! Maar weer afwachten hoe het deze maand gaat.
Maar goed nu even over jullie,
Greet, lief dat je zo’n begrip hebt. Voel me altijd stukken beter na wat lieve woorden van jullie… :-*
Smiley…je bent lief! ik lees je pb-tje nu pas…misschien mijn volgende templijst? Ik ben er zelf namelijk nog niet zo handig in…Hoe gaat het nu verder met jou? hoop dat je je snel beter voelt!
Hoop, lekker he? bijna weer je eigen plekje…kan me helemaal voorstellen dat dat heerlijk moet zijn…kan zelf ook echt niet meer zonder!
Nou, op naar een volgende nieuwe maand met nieuwe kansen!
Liefs Ingrid
nou zeg het is erg rusti hier…
geennieuws??
Kuss
hallo allemaal,
ingrid, jammer dat je ongi is doorgezet, maar je weet wel weer waar je aan toe bent…
he smiley, had niet gezien dat we tegelijk aan het typen waren! met mij gaat het goed. begin nu wel last te krijgen van een zwanger lijf (sneller moe enz) maar dat hoort erbij!
groet greet
Ja…rustig hier zeg…ik heb ook niet echt wat te melden…zit weer aan het begin he? klus weken mogen er wel weer komen…dan heb je wat te doen he? niet dat we nu niets doen, maar jullie begrijpen 't wel he?
Liefs Ingrid