ingrid suc6!!
ik heb morgen mijn eerste echo.
als jullie het allemaal goed vinden dan plaats ik hem morgenavond even.
liefs nathalie
ik wil die echo wel zien hoor!!!
Ik ben er wel maar niet contant, ik zit nog met die rug en ik heb niet zoveel puf om dan lang achter de computer te zitten…
Ik lees mee!!!
hey allemaal,
hoop, nog 1 dag zie ik…spannend.
meissie, ik ben heel benieuwd naar je echo. Veel pleizer en geniet ervan!
Groetjes
Ja leuk…! Echo’s willen we natuurlijk altijd zien!
Hoop, hoe is het nu?
Leni, hoe is het met je rug…al iets beter?
Met mij gaat het goed, niets bijzonders te melden…
liefs ingrid
als het lukt dan zet ik morgen mijn echo online!!
ik ben alleen wel iets korter zwanger dan ik dacht.
ik ben nu 6 weken en 6 dagen.
ga zo mijn banner maar eens aanpassen.
liefs nathalie
met mijn rug gaat het…ik heb hem nog…voel hem nog…
even zonder gekheid, ik heb fysio en werk nog steeds niet volledig.
Als ik lang dingen doe dan heb ik snel pijn, maar pezen en spieren moeten rust krijgen om minder geirriteerd te worden…
Ik lees trouwens nog wel mee hoor!!!
Maar heb even weinig te melden…
hey Lenie,
Wij lopen weer een beetje gelijk!
Meissie, waar blijft je echoooooo???
We zijn benieuwd…
Liefs,
Hallo nov/dec stoppers hier Mister Smiley,
Ik wil even laten weten dat Smiley in het ziekenhuis is opgenomen. De laatste dagen ging het slechter met haar en het bezoek gisteren aan gyn. is afgelopen in een opname om te kijken wat er aan de hand is. Ze hield al volledige rust maar toch had ze last van uitgeputheid, erge hoofdpijn, sterretjes zien, buiten adem en haar hart overal horen en voelen kloppen.
De controle bij de gyn. was goed, de babe doet prima zijn/haar best en ligt keurig op schema. De gyn. vertrouwde de slechte toestand van Smiley niet en heeft meteen een echo van het hart laten maken, een ecg, bloed laten prikken, urine in laten leveren en een ctg gemaakt. Hier was ‘gelukkig’ weinig bijzonders op te zien en vandaar dat hij besloten heeft om Smiley op te nemen ter observatie.
We hopen dat snel gevonden wordt wat er wel aan de hand is of dat alles geen kwaad kan en Smiley rust zal moeten houden, dan kan ze snel zelf weer posten en anders horen jullie weer van mij.
Groet,
Mister Smiley
mister en miss smiley
ik wens jullie enorm veel suc6 en rust en nu maar eens hopen dat ze kunnen uitzoeken waar het toch allemaal aan ligt.
liefs nathalie
dag daar was ik weer.
ik hoop dat het duidelijk te zien is op de foto.
het donkere is mijn baarmoeder en het macaronidingetje erin is mijn wormpje :inlove: :inlove:
Hoi dames,
Ben een beetje lang weg geweest hier, ik ben vorige week zondag (12-11) helaas toch weer ongesteld geworden. Maandagmiddag heb ik weer een afspraak bij de gynaecoloog dan krijgen we te horen wat de volgende stappen zijn!
Ik hoop zo dat ik voor het nieuwe jaar nog een positieve test in handen heb, maar ik denk dat ik daar maar niet al te veel op moet rekeken!
2007 wordt gewoon ons jaar, het moet gewoon!!!
Meissie, geweldig, wat moet dat goed voelen!!!
Smiley en hubbie, sterkte en hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is en komt het snel allemaal goed! :hug:
Ingrid, succes weer in de volgende ronde!
Liefs,
Hoop
Hey hoop: 2007 wordt ook ons jaar hoor!! Haha! Laten we dat alklemaal maar hopen!
Meissie: wat een mooie echo! Dat voelt zeker wel super he!!
Mr en Mss Smiley: heel veel sterkte en succes, ik duim voor jullie dat alles goed gaat…
Lenie: ben je er nog?
Hmm, verder mensen vergeten??
Ik heb oorontsteking en voel me echt beroerd. Dit weekend drie verjaardagen dus nog druk ook… Maargoed, wel lekkere afleiding. Verder weinig nieuws…!
Dikke kussen
ja het voelt idd super.
hoe klein ie ook is het zit er echt :inlove: :inlove:
liefs nathalie
Ha dames…
Ik heb lekker al vrij, en heb dus weekend…! Heerlijk, nu ik 36 uur werk per week is een dag vrij echt heerlijk!
Maargoed,’
Leni, helpt de fysio je al een beetje? Hoop maar dat je rug snel beter wordt!!!
Meissie, super leuk die echo, mooi dat je het al zo vroeg kunt zien he?
Hoop…balen dat ook jou menstruatie weer doorgekomen is…inderdaad 2007 moet voor ons allemaal het jaar gaan worden! :thumbup:
Madame m…wat toevallig, heb ook een oorontsteking…doet zeer he! ben maar wat aan de brufen, dan is het uit te houden…sterkte he!
Smiley…en mr. smiley, sterkte…wat een gedoe toch allemaal he? Ik hoop dat jullie maar snel mogen ontdekken wat er aan de hand is, zodat je weet waar jullie aan toe zijn!
Een dikke knuffel voor jullie… :hug:
Met mij gaat het verder goed…ben nog steeds 3 a 4 keer in de week aan het sporten in de hoop dat ik wat afval en misschien makkelijker zwanger kan raken? hoe dan ook, het is in ieder geval gezond voor me, dus een win-win situatie…
Verder ben ik gestopt met het temperaturen…ik werd er een beetje geobsedeerd van. :eh: :oops: ik hoop nu dat ik er wat minder mee bezig kan zijn en dat dat ook helpt…we zullen zien…bijna een jaar bezig, dus het is wat moeilijk om los te laten he? …vast herkenbaar?
Nou, meiden…succes maar weer :-*
liefs Ingrid
Meissie, fijn dat de echo goed was, en wat een mooi wurmpie :inlove:
Voor je het weet komt er zoiets als op deze foto’s uit… :mrgreen:
Mr en Ms Smiley, jeetje hopelijk vinden ze wat er is en voelt ze zich snel wat beter. Veel sterkte en ik :thumbup: dat ze gezond en wel over een week of 10 jullie kleintje in haar armen heeft. :hug:
Doortje, ik hoop dat het afvallen gaat lukken en het je helpt om zwanger te raken, heb je erg veel overgewicht? Ik wel maar bij mij is dat gelukkig niet van invloed geweest op het zwanger worden.
MadameM en doortje, beterschap, oorontsteking kan erg pijnlijk zijn :?
Ik ben sinds gister flink verkouden en had vonochtend temp van 38 :?
Sem is ook al een beetje aan het snotteren en drinkt minder en spuugd meer, baal er flink van, hij is nog maar amper 2 weken
Hoop, succes maandag en hopelijk kom jij en alle andere dames hier snel met goed nieuws
Lenie, hopelijk gaat het snel wat beter met je rug :-
Groetjes Natascha :-
hey doortje heb jij ook oordruppels? Of hoe lost het zich bij jou op?? Ik zit op mijn werk, maar t doet zon pij-hij-hijn!!
Verder ben ik ook maar gestopt met temperaturen, t schiet toch niet op…
EN het leuke van al een jaar bezig zijn: we delen met zijn allen hier al een jaar onze goede en slechte tijden!!
haha
Liefs,
M
Kes: van een mooie ogen!!! Ik ben :inlove:
Hier gaat alles nog hetzelfde en wordt er een beetje gek van… Werk nog steeds niet volledig en het gaat langzamer allemaal dan ik zou willen.
Volgende maand mag ik een keer meelopen op andere woningen bij een andere stichting want ik ben nog druk op zoek naar een andere baan. Verder ben ik druk met verhuizing regelen.
Ik krijg 1 december de sleutel en de 19e staat de verhuizing gepland.
Ik lees mee hoor maar heb niet altijd puf met die rug om er lang achter te zitten.
Wel lief dat jullie ernaar vragen!!!
Een jaar bezig!!! dat is zo ja, ik probeer er niet teveel bij stil te staan en ben blij dat ik met jullie in contact ben gekomen.
En voor degene die al een mooie baby hebben ben ik blij dat ik het zo allemaal kan volgen door foto’s!!!
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
even klagen hoor… Heb een zware dippp!
halllo/??? Is er niemand meer?Iedereen druk ad klus? :lol: