Heb het lijstje weg gehaald, zodat Hoop een mooi lijstje in haar eerste bericht van dit deel kan zetten :inlove:
xxxBrigitta
Hallo ik heb het gevonden!!!
Bah wat las ik nou, madame M niet zulk goed nieuws!!! Oh ik vrees het ergste maar hoop voor haar.
Hier dan het lijstje voor dit deeltje!!!
:thumbup: De klussende dames
:thumbup:
:dance: De zwangere dames
:dance:
Mochten eventuele wijzigingen niet zichtbaar zijn, druk dan even op F5
Afspraak gynaecoloog is verzet naar 11 september…paar dagen langer wachten dus!!!
ik vind het altijd zo erg als zoiets verzet wordt, moet je langer wachten.
Ik heb het zelf verzet!
Komt waarschijnlijk ook beter uit meteen met mijn cyclus.
Hoop: Ow als je het zelf verzet hebt, is het een andere zaak. Anders is het wel vervelend idd…kijk je naar zoiets uit en duurt het weer langer :?
x Brigitta
Ja op het werk deden ze wat moeilijk omdat het op woensdag altijd onderbezet is. Als het niet verzet kon worden was ik gewoon gegaan op 6 september hoor!!!
Applausje voor creatieve Hoop!
Ik had de leeftijden er niet bij gezet sorry :oops: Ik word trouwens volgende week donderdag (31 aug) 29 jaar Neehee GEEN 30 :!: :lol:
ik ben jarig op 9 juni en ben 25 jaar…
Echt een super lijst hoor !!!
:oops: :oops: Dank jullie wel!
Ik zal de leeftijden (en verjaardagen) er zo snel mogelijk bijzetten…nu eerst mijn bedje opzoeken!!!
Heb de leeftijden er bijgezet (brigitta, je bent nog 28, ik weet het maar anders moet ik het volgende week weer aanpassen )
Hallo Meiden
Allereerst excuus dat ik zo lang niet gerageerd heb.
We hebben behoorlijk wat problemen in familiesfeer.Helaas levert dat nogal veel stess op, en tijdgebrek.
Verder gaat hier alles goed. Morgenvroeg de eerste afspraak met de ha. Laatst ben ik al naar de gyn geweest vanwege bloedverlies (misschien had ik het wel verteld hoor) en daar was alles prima.
Nu geen last meer van.Gelukkig. Het loopt nu mooi richting de 10 weken.
Ik ga me niet aanmelden bij de maart mama’s, maar als jullie het goed vinden blijf ik hier nog even kletsen. Heb gewoonweg geen tijd om verschillende topics in de gaten te houden, én te reageren.
Hoop: Lijstje ziet er toppie uit hoor! Trouwens, op 17 mei wordt ik 24. Spannend,die afspraak met de gyn!
Ik blijf voor jullie duimen dames!
Gr Dune
Dune het is reuze gezellig als je bij ons blijft kletsen… Ik heb nog geen dikke buik, opgezwollen voeten of vet haar :lol: maar vind het heel leuk om te horen hoe het met je gaat hoor… En ooit kan ik meepraten.
Ik ben het helemaal met Lenie eens, gezellig dat je bij ons wil blijven meekletsen!!!
hey hallo,
wat een mooi nieuw deeltje!
ik ben het met je eens hoor dune, 2 forums is best veel. ik klets hier en bij de feb mama’s, maar vind het soms moeilijk om bij te houden. maar gezellig dat je hier blijft!
ik vind het erg rustig hier, zijn er nog mensen op vakantie ofzo?
ik heb het weekend nog vrij en moet dan maandag weer beginnen. heb er ook wel weer zin in!
Groetjes!
Yahoo!!!
Laat het duidelijk zijn dat ik vrolijk ben!
Vandaag hebben we wat datums doorgekregen voor de voorbeschouwing en vooroplevering van ons nieuwe huis!!!
Op vrijdag 8 september a.s. is de voorbeschouwing en op donderdag 14 september a.s. is de vooroplevering. En als het goed is krijgen we in september nog de sleutel!!! :dance: :dance: :dance:
Wat leuk Hoop. Spannende tijden dus!!!
Leukkkkkkkkk Hoop! :dance: :dance: :dance:
Hee lady’s! Inderdaad helemaal waar: moeilijk bij te houden meerdere forums. Ik merk dat ik nu overal verschrikkelijk achterloop en steeds maar met een half oog bij lees omdat ik anders uren bezig ben…
Hoe gaat het hier? Heb ik belangrijke dingen gemist?
Hoop: ik lees in je onderschrift dat je de stap gaat nemen naar de gyn? Goed van je hoor en ook enorm spannend meid!
Ik zat me te realiseren dat de 1e nov./dec. klusbaby er al bijna is! Hier gaat het ook erg hard in eens. Ik heb het allemaal nog niet zo goed voor elkaar als bij Luca… Het lijkt toch echt sneller te gaan met een tweede. Over 3 weken mag ik al thuis bevallen. :shock:
Ben druk bezig met het kamertje, kleertjes en dat soort dingen. Heb op marktplaats een leuke commode op de kop getikt en van een nichtje een bedje gekregen, ik geloof dat de hele babykamer nu zo’n €40,- gekost heeft en ik hoef alleen nog een paar opberg manden/dozen te hebben. :thumbup: Hoewel het ook wel een beetje noodgedwongen is moet ik zeggen dat ik het voorlopig bij een heleboel dingen op 2e-hands spullen houd, zo komen we voor erg weinig aan mooie, kwaliteitsdingen i.p.v. toch maar goedkope nieuwe dingen aanschaffen. Goeie tip voor jullie komende babykamertjes, nieuw matrasje erin, eventueel verfje er over en je hebt hele mooie spullen.
:-* Janna