Stoppers van november/december 2005 nieuw deel

Hallo

Ik ben nieuw hier. Ben ook in december 2005 gestopt met de pil. Mijn cyclus is nog niet echt regelmatig maar uitgaande van mijn gemiddelde cyclus ben ik nu al een tijdje overtijd. Maar heb alleen maar negatieve testen. Hebben jullie dit ook meegemaakt?

halllo, ik ben weleens een paar dagen overtijd maar nooit 2 weken. Zou ik erg van in de war zijn. Mijn lichaam is wel in de war rond de ongi periode.

Hallo!

Hoop: leuk zeg, een nieuw huis!

Janna: Je kan idd leuke dingen op de kop tikken voor weinig geld

Greet: Hoeveel dagen in de week werk je nog?

Yoyo: Welkom!

Hier gaat alles vrij goed. NOg steeds veel spanning wbt een paar problemen, maar het wordt minder gelukkig.

Vrijdag bij de ha geweest, en nu moet ik maandag de verlos bellen en een afspraak maken. Het schijnt hier vrij druk te zijn, maar ik hoop dat ik snel terecht kan.

Het loopt al weer lekker op de 10 weken aan nu, ben erg zenuwachtig voor de aankomende 2 toch wel cruciale weken. Volgende week moet ik weer werken, dan heb k gelukkig afleiding.

Fijne dag allemaal!

Dune

Yoyo welkom hier! En heel veel succes natuurlijk.

Als je op het lijstje gezet wil worden stuur me dan maar even een pb-tje met je gegevens!

Liefs,

Hoop

Hoi dames,

Ben weer terug van een korte vakantie… Super dat we weer een nieuw plekje hebben om door te kletsen! :thumbup:

Het lijstje ziet er super uit! Leuk dat ik er ook op sta. Ik las dat sommigen hun leeftijd doorgaven. Voor het geval dat, hier de mijne. 20 april 1981 dus ben ik 25 jaar!

Spannende tijd voor jou Hoop! Wel erg leuk natuurlijk. :smiley:

yoyo ook welkom namens mij. Volgens mij stelde jij de vraag over het twee weken over tijd zijn ( :oops: ben zo’n vergiet!!!)

Ik heb dt nog nooit zo lang mee gemaakt, het langst was uit mijn hoofd 9 dagen. Als je gerust gesteld wilt worden zou je de huisarts kunnen bellen?

Succes.

Liefs Ingrid

hallo

heb zo het gevoel dat ik een cyclys oversla. De afgelopen twee dagen had ik zo’n gevoel in mijn buik alsof ik een ei had. Dus nu wacht ik nog even af. Hoorde van de ha al dat dat eventueel kon.

Hebben jullie ooit een cyclus overgeslagen?

Ik heb nog nooit een cyclus overgeslagen.

Kan dat dan??? ik dacht dat je dan zwanger zou zijn. Ik weet er niet veel vanaf hoor. Mijnongi komt altijd wel mooi op tijd en min eisprong is erg duidelijk te voelen.

Alles was goed weer bij de verloskundige. Is toch echt wel een hele opluchting weer. Ze heeft de baarmoeder opgemeten (12 cm), bloeddruk gemeten (114/69)en ukkie zijn hartslag geluisterd.Die klonk helemaal toppiejoppie. Het gaat dus heel goed met ukkie en tja dan gaat het met aanstaande mama ook goed :stuck_out_tongue:

yojo66: Allereerst welkom hierro! Ik heb nog nooit een cyclus overgeslagen, dus zou eigenlijk ook niet weten hoe dat allemaal precies zit…

Doortje: Welkom terug van je korte vakantie! Hoe hebben jullie het gehad?

Dune: Hoop dat die 2 weekjes snel voorbij zijn voor je meis. Ik kan me helemaal indenken wat je voelt…dikke knuf! :-*

Janna: Zoooooooo jij schiet idd al op met je 3 weken nog! :stuck_out_tongue: Wij hebben ook bijna alles tweedehands hoor, maarre als je het niet weet, zie je het bijna niet. En zo wel jammer dan hihi :wink: Bij ons is het dus wel noodgedwongen, maar ach ik geef dr echt niet om :hand:

Meis veel succes met de laatste loodjes!

x Brigitta

hallo,

hoop, spannend hoor. hopen dat jullie in het nieuwe huis traks ook een babykamertje mogen inrichten!

dune, bij jou schiet het ookal op. al 10 weken! nog even en dan is het officieel en mag de hele wereld het weten!! ik werd na de 13 weken zekerder en rustiger. vond de eerste periode erg spannend.

ik werk de ene week 3 en de andere week 4 dagen.

ik wil graag iets minder, nl elke week 3 dagen maar dit is niet mogelijk roostertechnisch.

yoyo, welkom! als je twijfeld, zou ik de ha eens bellen.

b-tje, fijn dat het goed was bij de vk!

janna, bij jou schiet het al op zeg! succes met de laatste loodjes. werk je ook? en zo ja, dan ga je zeker al bijna op verlof of niet?

ingrid, leuke vak gehad?

hier alles ok, weinig bijzonderheden.

groetjes greet

Nou, hier worden de pannetjes van het dak gesnurkt.mén wat slapen zeg!

Vandaag weer voor het eerst gewerkt, tjonge dat viel niet mee.(heb 2 banen)

Over 2 weken kan ik terecht bij de verlos. Ze vonden wel dat de ha het allemaal niet goed opgepakt had, en dat ik al onder behandeling had moeten staan.

Het kon dus niet eerder dan 11 september.

Dan ben ik ook precies 12 weken, dus dat komt goed uit. Soms heb ik het gevoel helemaal niet zwanger te zijn,zo goed voel ik me dan. Hetzelfde ogenblik heb ik weer vlagen van misselijkheid en buikpijn. Toch ben ik zo bang dat het niet goed gaat met het kindje. Aan de andere kant, als er niets komt zal het toch gewoon goed gaan? Toch?

Het zal wel allemaal onzekerheid zijn…

Morgen gaan mn vriendin en ik naar een beautycentrum, ons eens heerlijk laten verwennen.

Verder wordt ik al hoe dikker.Kan het bijna niet meer verbergen.

Weet niet hoe ik dat donderdag moet doen…

Greet: Fijn dat het zo goed met je gaat!

Dune

Heeee meiden

Heb me heel lang niet laten zien, sorry :oops: :oops: .

Eerst een maand of drie zonder Internet gezeten en nu eigenlijk alleen ff druk geweest op het septembermama-forum.

Zie dat er best wat zwangeren bij zijn gekomen ondertussen!!!

Hoop dat er snel meer volgen :**: :pray: .

Hier alles goed! Vind het nu alleen wel genoeg geweest, de beeb mag wel komen! Slijmprop ben ik al kwijt, maar dan kan het alsnog wel ff duren zei mijn VK vandaag, helaas! Toch hoop ik nog stiekem op deze week hoor…

Jullie horen het van me…

Ga proberen weer wat vaker hier te spieken, al zal mijn leven er niet rustiger op worden de komende tijd.

x Janine

dune: plaats je wel buikfoto’s??? zodat we het verschil kunnen zien???

Hier istie dan.

Normaal gesproken in mn buikje dus echt plat…

dat kan je inderdaad al zien zeg!!!

Leuk hoor…wil je hem af en toe updaten???

Ja hoor tuurlijk.

Ik vind zelf alleen niet dat ik zo’n mooie buik heb.

Gr Dune

he meiden

alweer een nieuw deeltje mooi lijstje hoor

ben er weer eens was nu bijna anderhalve week overtijd geweest dus mijn cyclus is toch nog niet op orde blijkbaar werd net een dag voor mijn verjaardag ongi kan er ook wel mee te maken hebben dat ik me een beetje te druk heb zitten te maken

van de week is ons n u beloofd dat eindelijk de steen bij mike wordt geplaatst aangezien dat het allang bijna een maand geleden had moeten staan zal er dan wel een last van me af vallen denk ik

ik wil ook nu eens niet meer zo bezig zijn met zwanger worden maar ongemerkt doe je het toch aah ja we zien wel wat er komt toch

ik heb net nog bij de maart mamma gekeken naar mamma c en het was niet goed nieuws dus merel als je hier leest heel veel sterkte en je kunt mij altijd pb en

zo weer een heel verhaal groetjes wendy

janna en janine pein wat leuk dat jullie ff langskomen om te kletsen!!!

ben erg benieuwd naar jullie kleintjes straks!!

kus nathalie

hallo daar ben ik weer

ik zal me ook even voorstellen trouwens…had ik nog niet gedaan.

Ik ben yojo66 ben 25 en kom uit brabant. Regio Eindhoven. Ik ben sinds december 2005 gestopt met de pil na deze 10 jaar te hebben geslikt. Sinds een maandje of twee zijn wij bezig voor ons eerste kindje.

Ik werk drie dagen in de week in de kinderopvang en dat is erg leuk om te doen!

Als je vragen hebt mag je die altijd stellen.

Groetjes!

hallo daar ben ik weer

ik zal me ook even voorstellen trouwens…had ik nog niet gedaan.

Ik ben yojo66 ben 25 en kom uit brabant. Regio Eindhoven. Ik ben sinds december 2005 gestopt met de pil na deze 10 jaar te hebben geslikt. Sinds een maandje of twee zijn wij bezig voor ons eerste kindje.

Ik werk drie dagen in de week in de kinderopvang en dat is erg leuk om te doen!

Als je vragen hebt mag je die altijd stellen.

Groetjes!

hallo Yojo, welkom bij het kluppie…

Ik ben Lenie en ik kom uit den haag. Ik ben november 2005 gestopt met de pil en het is elke keer weer afwachten…