hallo allemaal,
dune, die onzekerheid hoort er volgens mij gewoon bij hoor!
het is een vervelend gevoel. bij mij neemt het nu wat af omdat ik de eerste periode voorbij ben. hoop dat dit voor jou straks ook geldt.
dus over 2 weekjes naar de vk! leuk hoor! de eerste keer krijg je veel vragen en informatie.
ps mooie buik hoor!
mikey, balen dat je weer ongi bent geworden.
janiniepien, veel succes met de laatste loodjes. ik besefte me opeens dat als ik direct zwanger was geworden, ik nu ook uitgerekend zou zijn…
best gek!
o ja, hier ook nog van mij een fototje…
Zoooo, ben’k weer effies! Kennen jullie me nog, in een ver verleden schreef ik hier ook, maar nu heb ik dat schandalig lang niet gedaan, niks voor mij, tijd om bij te kletsen dus :lol:
Allereerst Spookie, waar beeeeeeeeen je? We missen je hoor!
Hoop, mooi lijstje!!
Alles goed met je verder?
Dune, jammer dat er stress is in de familiesfeer
Blijf maar lekker hier kletsen hoor, gezellig :mrgreen:
Hoe was het in het beautycentrum gisteren?
Janna, leuk je weer even te ‘zien’! Goed idee, lekker veel tweedehands. Doen wij ook, het is dan al duur genoeg
Hou je ons een beetje op de hoogte van je laatste loodjes en natuurlijk het eindresultaat???
Yojo, welkom hier en succes!!
Ingrid, welkom terug van vakantie! Alles goed verder?
Brigitta, dat klinkt allemaal perfect, de ‘uitslagen’ van je controle. Geniet er maar lekker van!!
Janine, aaaah, jij staat al helemaal op ploffen nu waarschijnlijk!! Breng je ons wel even op de hoogte na de bevalling? Veel succes vast meis!!
Wendy, wat rottig dat je nog steeds zo onregelmatig bent
Hopenlijk wordt de steen snel geplaatst, idioot dat dat een maand langer moet duren, het is zo iets belangrijks :x
Logisch dat je het zwanger worden een beetje los wilt laten, maarja, dat is vaak makkelijker bedacht dan gedaan… Voel je nou niet rot als je merkt dat je het niet los kunt laten, dat hoort er gewoon een beetje bij… Succes ermee :-
Nathalie, hoe is het met jou??
Greet, mooi buikje hoor :thumbup:
Hier gaat alles oke! Ik heb een behoorlijk druk weekje achter de rug, vandaar ook de radiostilte vanaf deze kant, maar nu is het weer iets rustiger. Kan ik lekker even bijkomen van al dat geren
Morgen vk-controle
:- Smiley
Merel,
Ik lees net je nare bericht bij de maart-mama’s. Wat ontzettend erg voor jullie.
Hoe voel je je nu? De curettage is al eventjes terug en daarna heb je goed bij kunnen tanken op vakantie. Voel je je lichamelijk alweer aardig oke nu?
Neem de tijd om de tegenslag te verwerken! En ik hoop, net als jij zelf schreef, dat je snel weer mag ervaren hoe het is om een wondertje in je buik te hebben. En dat het dan wel allemaal goed gaat en jullie een prachtkindje krijgen.
Veel sterkte en een dikke knuffel!!
:-* Smiley
Dames Janinepien is al bevallen :mrgreen:
Gisteravond hebben ze een dochtertje gekregen, ze heet Yara Suzanna!!
Janine gefeliciteerd met jullie dochter!! :-* :-*
Merel, veel sterkte meis :hug: ik hoop dat je het een plaatsje kan geven en het volgende wondertje wel bij jullie mag blijven :-
Smiley, welkom terug :- Ik schrijf ook niet zoveel, maar heb het ook erg druk nu en s’middags ook nog rusten dus een dag vliegt voorbij :eh:
Maar dames ik volg jullie wel hoor! Greet en Dune, mooie buikjes :inlove: Enne Dune, je bent pas 10 weken, dus wacht maar tot je een paar maandjes verder bent :mrgreen:
Yojo welkom hier! :dance:
Wendy, balen zeg, zo lang overtijd en dan toch niet zwanger :? Wel fijn dat nu eindelijk de steen bij Mike :**: word geplaatst, hopelijk krijg je dan wat meer rust en komt er snel een broertje of zusje voor jullie engeltje :hug: :-*
Hier gaat het wel goed denk ik, over 3 weken wel weer een echo om de groei te blijven controleren. En maandag naar de VK. Vorige week was ik 6 ons afgevallen en nu anderhalve week later tot dusver nog niks aangekomen. :thumbup: De stand is nu 7 kilo erbij in totaal, dus best netjes denk ik. Zelf ben ik sinds een paar dagen weer elke ochtend misselijk :sick: Dus vrees dat ik daar nu tot het einde mee gezegend ben :? Maar ja als ons kleintje maar goed blijft groeien, dat is het allerbelangrijkste natuurlijk
Janine, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yara!!
Kes, 7 kg is inderdaad heel netjes :thumbup:
Hopenlijk groeit je uk lekker door de komende weken en zit jullie kleintje dan gewoon perfect op schema!!
:-* !!
Janine: hier feliciteer ik je nog een keertje!!!
Greet: mooie buik heb je ook hoor. Duidelijk zichtbaar :thumbup: :thumbup:
Janine Gefeliciteerd met dochter Yara
Hallo dames,
Ik zal ook weer eens wat schrijven! (moest eerst flink bij lezen… )
YoYo; Ik heb het nog niet meegemaakt dat ik een cyclus over heb geslagen, wordt je dan ook niet ongesteld, neem ik aan?
Brigitta; wat fijn dat alles goed was bij de verlokundige, geniet van je zwangerschap!
Greet; ik vind dat je al een super-lief buikje hebt hoor! Lekker genieten van je zwangerschap en je groeiende buik!!!
Dune; Lastig he, het syndrome"onzekerheid" Probeer te genieten en je onzekerheid is heel begrijpelijk. Het liefst zou je elke dag bij de vk willen zitten, zodat zij al je onzekerheid weg kan nemen. Geniet er van en ik vind dat je echt al een mooi buikje hebt hoor!
Janine en man van harte met jullie dochter!!!
Smiley; met mij is alles prima! Jij moet nu inderdaad maar even rustig aan doen hoor! Goed voor je zelf een de beeb zorgen.
Kes; fijn dat alles goed gaat, wel vervelend dat je steeds zo misselijk bent, dan kom je ook niet snel aan. Je kindje neemt alles wel wat ze nodig heeft.
Verder gaat het met mij prima. Ben lekker een paar dagen naar gelderland geweest in een vakantiehuisje op een park waar ik de naam vast niet van mag noemen :silenced: Maar het was heerlijk. Verder moet ik nog 5 dagen totaan mijn nod en net als iedere maand denk ik weer van alles te zien en te voelen :roll: gek wordt je ervan. Pijn in mijn borsten, minder honger, pijn onderin mijn buik. etc etc etc Somigen van jullie zullen het vast herkennen
Ben nu mijn temperatuur aan het bijhouden, zodat ik daar misschien wat duidelijkheid uit kan halen…
tot zo ver, allemaal een dikke :-* en duim een heel klein beetje voor me??? dan doe ik dat natuurlijk ook voor jullie…!!
Liefs Ingrid
Goedeavond,
Hoe is het hier?
Met mij gaat het redelijk…ik heb vanmorgen een meisje aangereden…ik heb mijn verhaal verteld in de huiskamer omdat ik het echt even van me af moest schrijven
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=25862
Liefs,
Hoop
Hoop: Gelukkig is het allemaal goed afgelopen met Fleur…Kan me goed voorstellen dat je flink geschrokken bent! :-
Ben jarig vandaag, maar heb sinds vanavond weer een dip…Paar mensen hebben al afgebeld voor zaterdag en volgende week. En schoonmoeder zou aanstaande zondag meegaan naar de baby-dump in Roosendaal, maar kan opeens niet, omdat ze met dr man op dr andere 2 kleinkinderen moet passen. Wil daar al een maand naartoe, maar kon steeds niemand mee.
Vanaf vorige week voel ik me vaak gigantisch klte, meer last van zuurbranden en mijn buik. Soms moet ik hysterisch janken en trek me alles aan. Voel me zo niet fijn…
Ow Brigitta, ik ben je helemaal vergeten te feliciteren!!!
Bij deze dan nog maar: GEFELICITEERD!!
En heel veel sterkte meis, ik hoop dat je je snel wat beter voelt :hug:
oh ik schaam mij diep :oops: :oops: :oops:
Van harte gefeliciteerd en een dikke knuffel voor je1!!!
hoop, wat een gebeurtenis. kan me voorstellen dat je geschrokken bent. gelukkig is alles goed en ben je zo goed opgevangen.
doortje, spannend zeg, je nod komt er weer aan. ik zal voor je duimen.
brigitta, nog gefeliciteerd!!
hoop voor je dat je je snel weer wat beter voelt.
janine, gefeliciteerd!!
merel, als je dit leest, heel veel sterkte toegewenst.
janine gefeliciteerd!!!
Janine…van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yara! :inlove:
heej meiden,
Vanavond gaat het weer iets beter. Hoorde van een vriendin dat vanaf 16 weken de twee hormonen oestrogeen en progesteron van overhand ruilen. Daar kan dat hele emotionele vandaan komen. Hmmmmm :think: ik wil dr echt niet teveel last van krijgen…
Net 2 taarten gemaakt (appeltaart en kwarktaart) voor de visite morgen. Heb daar wel zin in. Overdag komen de mensen met kinderen (1,3,5 en 7 jaar) en sávonds de rest.
Zondag ga ik alsnog met mijn eigen moeder naar de baby-dump :dance: Gaat ze gewoon een keertje niet mee met mijn pa naar mijn oma, maar dus even met mij :mrgreen:
Aanstaande maandag trouwens even kijken bij de creche hier in het dorp. Heb ukkie natuurlijk allang opgegeven voor 2 dagen in de week, maar wil daar wel even rondkijken enzo, dus heb een afspraak dan…
die taarten klinken wel erg lekker hoor!!! krijg er trek van :oops: :lol:
Hihi hier dan lenie :mrgreen: :lol:
kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl kwijl :oops: :oops: :lol: