Hoi!
Smiley, wat naar nu, dat je je vakantie zo hebt moeten afbreken, maar het is inderdaad voor een goed doel. En nu komen die klussen ook af Rust maar goed uit en denk om jezelf en de baby!
Natascha, bedankt voor de hormoontjes, hopelijk werkt het! Spannend voor jou he? Al bijna 37 weken!!!
Nathalie, sterkte ā¦
Met mij gaat alles goed, vroeg naar bed, want ik heb morgen een cursus in Deventerā¦is bijna twee uur rijden en hij begint om 9:00 uurā¦en ben nu net pas thuis van deze dag werken⦠:? maar daarna is het al weekend voor mij, dusssā¦
Dikke knuffel voor jullie allemaal,
Liefs Ingrid
Hoi,
Hier ben ik weer even!
Als er wijzigingen zijn voor het lijstje graag even een pb-tje dan pas ik het zo snel mogelijk aan. Ik heb geen tijd om alle na te lezen, zit nu midden in de verhuizing. Het is erg leuk, maar erg druk.
Vanmorgen ben ik weer naar de gynaecoloog geweest en er is ongepland een samenlevingstest gedaan, alle onderzoeken ed zijn tot nu toe erg positief, ze hebben nog niets kunnen vinden wat een zwangerschap in de weg zou kunnen staan.
Nathalieā¦heel veel sterkte :hug:
Tot snel en heel veel succes allemaal!!!
Liefs,
Hoop
Nathalie: jeetje zeg, das jammer⦠Ik hoop dat het verder goed komt met je relatieā¦knuffel.
Ik schrijf bjij de okt stoppers mee en idd er had iemand een miskraam. Heel erg want ik weet hoe graag zij het ook wildeā¦
Jammer zeg smiley van je vakantieā¦das balen. Ik hoop dat alles verder nu wat beter gaatā¦
Hey ladies,
Gen nieuws hier. Nathalie: heel veel sterkte! :-*
Smiley, wat vervelend dat je je vakantie af moest breken, maar beter dit dan een onveilige zwangerschap! Rust maar lekker uit!
Hier geen nieuws⦠Dus: to be continued
Kuss
ladies thanx voor de lieve reacties!!!
he meiden,
Ben nog steeds bek af elke keer, maar met uk gaat het heel goed. Voel het nu elke dag. Duurde bij mij langer omdat de navelstreng aan de voorkant zit⦠Ik kom gauw weer kletsenā¦ligt niet aan jullie, ligt aan mij :oops:
xxx Brigitta
Hallo
Ook van mij ff weer een berichtje.
Alles gaat prima, geen klagen hoor!
Nathalie: Sterkte meis!
Smiley: jammer van je reis, maar beter om idd voor jezelf en je kindje het beste
Hoop: Gelukkig nog geen slecht nieuws tot nu toe! moed houden meid
Gr Dune
Hoi Meiden,
vandaag de hele dag erg fanatiek in de tuin bezig geweest, ben nu errug moe⦠maar het wordt prachtigā¦(ooitā¦)
Verder komen de spannende dagen weer in de buurt, dus alle afleiding was/is welkom.
Hoop, wat fijn dat alle onderzoeken tot nu toe positief zijnā¦en nu? Nog meer onderzoeken?
Brigitta, wat heerlijk dat je je kleintje iedere dag voelt zeg! Super!
Leni, De spannende tijd is weer erg dichtbij jou!!! Hoe voel jij je? Ik voel niets bijzonders, maar dat hoeft natuurlijk niet slecht te zijnā¦Sterkte!
Liefs Ingrid
ik voel eigenlijks nietsā¦komt misschien ook wel door alle spanningen van het werk waar ik mij mee bezig hou op het moment,ā¦
even snel een berichtje van mij, maar wilde lenie, ingrid en madame m even heel veel succes wensen. het wordt nu echt weer spannend. Mijn gevoel zegt dat er wel een zwangere tussen zit (of komt dat nu omdat ik het zo graag voor jullie wilā¦)
ik heb ook nergens last van. Moet wel even vermelden dat ik niet precies weet wat voor cyclus ik nu heb, dus heb maar ff gegokt op 28 dagen⦠Ik houd het in de gaten en zal pas na een week overtijd een test doen.
Vanmiddag om 16.00 heb ik controle by de gyn. Voor na de miskraam. Als er al wat zit, zou ie t dan al kunnen zien?
Nou, ik ben best zenuwachtig,.
Meiden, k duim voor jullie!
KUS
ik duim mee maar vrees een beetje het ergste i.v.m de buikpijn die ik hebā¦
Duim ook mee voor jullie meidenā¦
nou dames, ben op controle geweest en alles was goed⦠geen teken van zwangerschap. dus nog geduld. neem aan dat dat nu ook nog niet te zien zal zijn, moet nog ongesteld worden. dus nu maar even afwachten wanneer k ongesteld moet worden.
Ik dacht woensdag maar das nog niet zeker⦠na een miskraam kan je cyclus ineens heel anders zijn. laten we t maar nie hopen.
geduld is een schone zaak haha
maar ben blij dat alles goed is
ik duim nog voor je hoor lenie!
jeetje wat rustig, heeft niemand wat te vertellen?? ik wel, ik moet nog wachten wachten en nog eens wachtenā¦
pff, voordat ik zwanger ben ben ik al moe van al het wachten, denken en lzen over zwanger worden⦠poehpoeh
hoest met de andere twee wachters?? Geen nieuws zeker anders stond hier al wel wat hahah
nou meiden, duimen jullie ook voor mij, ik wel voor jullie!||Kuskus
hoiā¦
Nou, hier weer geen zwangere hoorā¦had vandaag een lagere temperatuur en een beetje bloedā¦
Kan er niet meer zo goed tegen inmiddels. Dit weekend was mijn kleine nichtje van 8 weken er. Mijn zwager en schoonzus waren iets eerder met de pil gestopt. Als ik dan dat kleintje in mijn armen heb knapt er echt ietsā¦sorry hoor. Ben verder best wel vrolijk, maar je laad je toch iedere keer weer op he? Misschien is het deze keer wel raak denk ik steedsā¦
Ik duim nog steeds voor de anderen hoor!
Knuffel van mij,
liefs Ingrid
lieve ingrid!!
ik begrijp precies wat je bedoeltā¦wat jij nu beschrijft hier voel ik ook altijd als ik hoor dat een bekende een kleintje heeft gekregen.
suc6 meid :hug:
dikke kus nathalie
mijn temp blijft hoog maar heb wel buikpijn⦠ik weet het niet hoorā¦ik wacht geduldig af en wil er niet constant aan denken.
Ik ga morgen bieden op een huisā¦duimen maarā¦
Hoi,
Zo, ben ik weer eventjes
Kes, je bent (ruim) 37 weken :dance: Spannend hoor!! Succes met de laatste loodjes en de bevalling!
Nathalie, daās jammer zeg Hopenlijk komen jullie er snel uit. Sterkte meisje!!
Hoop, ook hier even, succes in jullie huisje en top dat de uitslagen tot nu toe goed zijn :thumbup:
Merel:
Hopenlijk hoef je niet te lang op antwoord te wachten (en dan wel dmv een positieve test he!!)
Dune, mooizo dat alles lekker gaat, houden zo!!
Brigitta, doe maar lekker rustig aan :-
Ingrid: Hoe is het nu? Zolang het niet heeft doorgezet is er hoop!
Lenie, dat klinkt goed zeg, hoge temp! Had ik ook, en de buikpijn ook, dus die zegt niks. Ik had zelfs bruinverlies op mijn NOD en had de hoop al laten varen, maar dat was dus te voorbarig Ik heb voor jou dus nu nog alle hoop!!!
Hier gaat alles wel oke. We hebben de vrije dagen gebruikt om lekker uit te rusten (ik) en te verbouwen (mijn schat) Het is nog niet af, maar wel een heel eind verder! En we hebben spullen gekocht voor de babykamer en zijn aan het schilderen geslagen. Mijn moppie laat het bedenken van de inrichting volledig aan mij over, ik bedenk, hij voert uit (hij zegt steeds ājij kan dat veel beterā, maar bedoelt waarschijnlijk gewoon ādat is niet zo mijn ding, dus doe jij het maarā :lol: )
Mijn lichaam heeft het wel steeds zwaarder met de zwangerschap (nu al) Door mijn ziekte heb ik erg zwak bindweefsel, daardoor heb ik een kleine maand geleden dat letsel in mijn lies al opgelopen, en van de week lijkt er weer iets geknapt te zijn. De VK denkt een spiertje in mijn bekkenbodem, of misschien (kraakbeen bij) mijn schaambotje ofzo⦠Ik voelde namelijk opeens een duidelijke āknapā. Ik verlies echter geen bloed of vocht, en heb geen pijnlijke buik nu, dus ze gaat ervan uit dat het mijn vliezen niet waren. Dat was in het begin even de angst.
Onze kleine kruimel is lekker druk! Ik geniet er echt enorm van :inlove: Soms krijg ik echter trapjes in mijn kruis, en die vind ik dus echt heel naar aanvoelen :? Maarja, hoort erbij he⦠We kunnen echt al een beetje spelen met de kleine. Als mijn moppie of ik een hand op mijn buik leggen, komt Uk er lekker onder liggen. Verschuift de hand, verschuift de beeb ook snel :inlove: En van muziek op mijn buik wordt het opeens heel rustig, als de muziek dan afgelopen is, begint het getrappel meteen weer!
Gisteren was ik bij de VK, bloeddruk was goed, hartje was duidelijk en regelmatig, buik loopt een weekje voor, alles picobello dus :thumbup:
Zo, jullie zijn weer op de hoogte
:- Smiley
Hallo Dames,
Hier was ik weerā¦
Nathalie, bedankt voor je knuffel, kan er weer helemaal tegen!
Leni, wat maak je het spannendā¦hoop zo dat het raak is bij je!!!
Smiley, wauw, wat een leuke berichten allemaal zegā¦echt gaaf dat je contact kunt maken met de kleine! Alleen die trapjes in je kruis⦠:eh: lijkt me pijnlijkā¦
Bij mij is de menstruatie er echt nu hoor! Jammer, maar goedā¦op naar een nieuwe cyclus! Ik zie het maar weer als een nieuw beginā¦mijntijd komt welā¦etc.etc.etcā¦jullie kennen de one-liners wel he?
Dikke knuffel voor julllie allemaal :-*
Liefs Ingrid