Stoppers van november/december 2005 nieuw deel

Jeetje zeg, zitten op je blaas…ik voel het gelijk…

Gelukkig was alles okee en het klinkt allemaal heel duidelijk.

Mijn neefje is weer thuis. Wel met veel medicatie maar hij had geen zuurstof meer nodig en dan mogen ze naar huis…

heej meiden,

Ben dr even wat minder zoals jullie wel gemerkt hebben, maar zit effe niet zo lekker in mijn vel… :frowning: Snel behoorlijk futloos en beetje dippie. Babykamer is gelukkig nu wel behangen. Zondag gaan we de meubels halen bij mijn schoonzus.

Morgen hebben we de 20 weken echo en vind het weer beetje eng. Hoop dat alles goed is, heb me afgelopen 2 weken erg raar gevoeld en paar keer flinke krampen gehad… :frowning:

x Brigitta

Jaja ik heb vandaag de 20 weken echo gehad en alles was goed!!! Geen zichtbare afwijkingen gevonden en groei etc. was allemaal goed. We willen niet weten wat het geslacht is, dusse dat blijft een verrassing tot aan de geboorte… Naast mijn vriend zijn mijn ouders ook meegeweest vandaag. Hihi vond de echoscopiste niet zo heel leuk, maar ja jammer dan…Voor deze ene keer…

Wat heerlijk dat alles goed was! Dat doet een dipje goed!

En wat een prachtige echo. Volgens mij zit je daar achter je pc te glimmen, dat kan niet anders!

Gr Dune

mooie duidelijke echo zeg!!!

Hey dames!

Smiley; fijn dat die kleine bedacht heeft om op je blaas te gaan zitten… :wink: Ach ja, je moet er wat voor over hebben, niet waar? Ik wist dus echt niet dat je een liesbreuk kon krijgen, dacht dat alleen mannen dat konden krijgen? Geen wonder dat je zo’n pijn had e.d. Inderdaad je ukje maar goed toespreken dat hij lekker blijft zitten tot het einde!

Leni; wat heerlijk dat het iets beter lijkt te gaan met je neefje. Ik blijf duimen op een goede afloop!

B-tje; fijn dat je eerste, sippe, mailtje direct gevolgd wordt door een hele vrolijke! Ben blij voor je dat alles zo goed gaat! Geniet ervan!

Liefs Ingrid

hallo dames,

dune, wat fijn zo’n goede echo!!

doortje, of is het nu ingrid, ik was even in de warrie!!! maar goed, hoe gaat het met je verstandskiezen??

veel klusplezier, zet em op!

lenie, wat vervelend dat je neefje zo ziek is. lijkt me inderdaad moeilijk om zo’n klein kereltje te zien die het moeilijk heeft. hoop dat hij snel opknapt.

madame m, zit jij nu ook weer in de klusperiode??? zo ja, succes. ik zal voor je duimen.

met mij gaat alles ok. ik voel het kindje af en toe, heel leuk!

nog een weekje en dan heb ik de echo!

groetjes grietje

ik heb niets te melden eigenlijk.Ik zit weer in de klusperiode en zometeen weer in de wachtperiode

wordt gek van dat gewacht,…

nog even en dan zijn we allemaal een jaartje bezig zie ikhier…

Pfffffffffffff wacht wacht wacht

Kussen

Ik wacht met je mee…

Ik houdt een templijst bij maar snap er echt niets van. Ik kan geen piek ontdekken in mijn lijst maar voel toch duidelijk een eisprong. :?

Hoi,

We springen zo in de auto, we gaan naar Oostenrijk. Ik heb gisteren nog even een steunband gekocht om de boel nog meer rust te kunnen geven deze week, en dat ding is geweldig!! Wat een verlichting! We gaan dus goed voorbereid op weg :wink:

We gaan het kalm aan doen, over een paar uurtjes stoppen we in een hotel in Duitsland en dan rijden we morgen pas verder. ik heb er zin in!!

Tot over een weekje!

:-* Smiley

Hello lady’s

Hier is alles goed!

Greet, ik heet eigenlijk Ingrid, maar doortje mag ook hoor! Met mijn verstandkiezen gaat het wel aardig, maar het blijft raar en gevoelig!

Madame M; Irri he? steeds dat wachten. Zag net fot’s van de baby van mijn schoonzus, zij zijn tegelijk met ons met de pil gestopt en hebben al een dochter… :cry: dat is dan wel weer even confronterend. Maarja, de hoop maar hoog houden. En ik heb vele aan jullie! :-*

Leni, lastig om ze te begrijpen he, die temp lijsten. Had je wel een duidelijke daling? Bij mij is dit namelijk wel het geval, alleen blijf ik al een paar dagen zo laag. De temp gaat niet meer omhoog…dus wij blijven maar even actief… :wink:

Nou, dikke knuffel,

Liefs Ingrid

Mijn temp was eerst 26.3/4/5 en daarna tijdje 36.2 en stijgt nu weer naar 36.5

lenie, dat moet hopelijk 36.3/4/5 zijn ipv 26,3/4/5??

ik snap ook niet zoveel van de temp lijsten, maar als het nu gestegen is, zou je zeggen dat je de eisprong hebt gehad, tussen de periode van 36.2 en 36.5 denk ik??

madame m en doortje, dat wachten is inderdaad stom! ik werd er supergestrest van. maar ik weet zeker dat er voor jullie ook een dag komt dat je wacht en wacht en er niets komt! en dat je dan een posi test in je handen hebt!

Groetjes

ooohhhw Greet, ik hoop zo dat je gelijk hebt…Begin er bij tijd en wijle wel behoorlijk aan te twijfelen…

Maargoed, ik moet de moed niet opgeven!

Leni, wij schelen nu maar twee dagen in cyclus…grappig, zitten we echt in het zelfde schuitje he :wink:

Mijn temp is trouwens sinds drie dagen gestegen naar 36,8, eerst was het 36,5 al een aantal dagen, dus ik begin te denken dat mijn eisprong dus pas net een aantal dagen geleden is geweest. Later dan dat ik in eerste instantie dacht… :eh:

Liefs Ingrid

Doortje: grappig zeg want dat heb ik dus ook :lol: :lol:

Gewoon kijken of het ons deze maand gelukt is.

wacht wacht wacht :think: wat duurt dat toch lang allemaal!

Ik heb vandaag een erg opgezette buik… zou dat weer een teken zijn??

Let’s hope

Ik duim voor iedereen!!

Kussies

Leni en Merel; we moeten het maar gewoon afwachten en duimen voor elkaar!!! :-*

Liefs Ingrid

Hoi Meiden,

Hier ben ik weer, veel vroeger dan gepland.

Helaas hebben we onze vakantie af moeten breken, het ging gewoon niet :frowning: De dokter had gezegd dat in 1 dag 11 uur rijden geen probleem zou moeten zijn, en dat ik gewoon kon gaan. Zelf had ik er ook een goed gevoel bij, omdat ik al dagenlang geen krampen meer had gehad, en de pijn van mijn liesblessure ook veel minder was geworden. helaas ging het reizen toch niet zo makkelijk als we hoopten…

We hadden zelf al besloten om in 2x keer de afstand te rijden, dus na de helft van de route een hotelletje in te duiken. Het laatste uurtje naar dat hotel toe ging echter al niet geweldig, ik kreeg steeds meer pijn in mijn lies, en kreeg wat gezeur ik mijn buik. Eenmaal in het hotel ben ik meteen in bed gedoken. Daar kreeg ik een harde buik die ruim 1,5 uur niet meer ontspande :? Hij bleef maar hard, soms ietsje zachter, maar dan meteen weer keihard… Opstaan om naar het toilet te gaan zorgde voor pijnscheuten en steken in mijn bmm :shock: We schrokken hier uiteraard best van!!

We besloten te gaan slapen en in de ochtend te beslissen wat te doen. Ik sliep echter pas na 5.00, tot die tijd had ik teveel krampen en harde buiken… We besloten toen maar de reis af te breken, het ging gewoon niet…

We zijn nog een uurtje doorgereden, ik heb familie in zuid-Duitsland en daar zijn we heengereden. Beter een uur doorrijden, dan meteen alweer 6 uur terug moeten. De familie heeft ons goed opgevangen, en daar hebben we de rest van de dag uitgerust. Dat rusten deed me goed, mijn buik was weer helemaal kalm daarna.

Daarna zijn we heel langzaam weer terug naar huis gereden. Geen hoge snelheden, want hoe meer gehobbel, hoe meer pijn. Verder namen we elk uur pauze en droeg ik mijn steunband (die je normaal niet mag dragen als je zit, alleen bij inspanning, maar ik vond dat gehobbel zo belastend dat ik het gewoon toch heb gedaan) Dat heeft geholpen, de terugweg was niet ‘normaal’, maar lang niet zo vervelend als heen!

Helaas zijn al onze plannen dus in het water gevallen. We hebben Oostenrijk nooit gehaald, en de familie die we eigenlijk wilden bezoeken hebben we dus ook niet gezien :frowning: (wel dus even die andere familie, ook wel leuk natuurlijk, maar die hadden we pas nog gezien) Jammer, maar ik wilde het risico niet nemen… Hoe verder we door waren gereden, hoe verder we terug hadden gemoeten. En elke dag 2 uurtjes rijden werkt niet, dan hadden we een week lang alleen maar gereden van stad naar stad :?

Nu gaan we de komende dagen maar nuttig invullen. Ik rust uiteraard lekker uit, en mijn lieverd gaat wat verbouwen waar we al maanden tegenaan hikken… Verder wat prutsen aan de kinderkamer. En we gaan misschien nog een avondje lekker uit eten, of gezellig uit (bios?) ofzo.

Lukt het nog allemaal met de tempcurves? Wordt het allemaal een beetje duidelijk? Als ik iemand kan helpen ermee, no problem, ik heb al aardig wat van die curves bekeken ondertussen :wink:

:-* Smiley

Hey smiley,

Wat jammer dat het niet ging, maar inderdaad, als het zo ging was ik ook niet doorgereden. Hopelijk kunnen jullie thuis nog wat leuke dingetjes doen idd zodat je toch nog een vakantiegevoel hebt. Doe maar rustig aan :hug:

Voor de klussende dames, hier nog wat hormoontjes, ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is en jullie allemaal gezonde kindjes krijgen :hug: :-*

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Bij de sept/okt 2005 stoppers heeft iemand een miskraam gekregen, zij was zwanger van een tweeling :frowning: Zo oneerlijk he, eigenlijk zou alles gewoon goed moeten gaan :evil: MadameM, hoe is het met jou nu? Hopelijk ben ook jij snel weer zwanger en gaat het ditmaal wel goed.

Ik duim voor jullie allemaal :pray: :thumbup:

Hier gaat het opschieten nu, begint wel spannend te worden :shifty:

Groetjes Natascha.

dames ik zal hier niet meer mee schrijven!!

ik heb besloten weer aan de pil te gaan, het gaat namelijk niet zo lekker met onze relatie dus vandaar…

suc6 allemaal!!!

liefs nathalie